ja onzin is erg dubbelquote:Op donderdag 13 januari 2005 11:01 schreef pfaf het volgende:
ONZ populairste en impopulairste forum.
VBL terrecht de grootste winnaar. Jammer dat MUZ en WFL niets gewonnen hebben.
geen donder aan idd gebeurt nooit watquote:Op donderdag 13 januari 2005 11:06 schreef Bjoro het volgende:
VBL populair...hoe kan dat nou....kutsport
Ik voel me nu als de inwoner van een land waarin er voor een SGP-LPF coalitie is gestemd.quote:Op donderdag 13 januari 2005 03:01 schreef Brennie het volgende:
Voetbal
![]()
Onzin
![]()
Onzin
![]()
Voetbal
![]()
Voetbal
![]()
13.gifquote:Op donderdag 13 januari 2005 14:09 schreef golfer het volgende:
Dat stomme VBL-forum met die asociale kliekjes als grote winnaar.
tuinoverall ook goedquote:Op donderdag 13 januari 2005 22:12 schreef SCH het volgende:
Heerlijk homoforum is het, allemaal van die lieverds in korte broeken
Dit toont juist aan dat VBL het grootste kliekje heeft.quote:Op donderdag 13 januari 2005 14:09 schreef golfer het volgende:
Dat stomme VBL-forum met die asociale kliekjes als grote winnaar.
Dat doen ze in het stadion al. Hier komen ze weer even rustig op adem.quote:Op donderdag 13 januari 2005 23:59 schreef tong80 het volgende:
Erg hè ? Die solidariteit tussen verschillende VBL-users. Die horen elkaars hersens in te slaan.
Mar wel het meest zelfregulerende en zich netjes gedragende 'kliekje' op het forum, die enge Hooligans.quote:Op donderdag 13 januari 2005 23:48 schreef Sidekick het volgende:
Dit toont juist aan dat VBL het grootste kliekje heeft.
hoeveel eigenlijk? en wie?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 01:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Mar wel het meest zelfregulerende en zich netjes gedragende 'kliekje' op het forum, die enge Hooligans.
Met de minste bans ooit in een forum-onderdeel.
5 of 6 ooit in het hele bestaan van VBL.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 01:14 schreef rubbereend het volgende:
hoeveel eigenlijk? en wie?
Loek natuurlijk, maar verder?
okequote:Op vrijdag 14 januari 2005 01:18 schreef golfer het volgende:
[..]
5 of 6 ooit in het hele bestaan van VBL.
geen namen verder gaat noemen.
Briljant.quote:
Dat vermoeden had ik al. Er zijn zalfjes die je op je duim kunt smeren, daar word je misselijk van en leer je het wel te laten.quote:
Niet nodigquote:Op vrijdag 14 januari 2005 19:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat vermoeden had ik al. Er zijn zalfjes die je op je duim kunt smeren, daar word je misselijk van en leer je het wel te laten.
Twee woordjes, grote jongen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |