Joh, nou, goh... uh... Dan moet ik natuurlijk ook een bijdrage posten in dit eigen topic
Nou, allereerst wil ik heiden6 bedanken. Ik voel me zeer vereert
Ten tweede mijn moeder. Als zij destijds de pil niet had vergeten, was ik er nooit geweest.
Verder gaat er ook veel dankbetuigingen uit naar de voormalige DDR. Als ik hun afschrikwekkende beleid nooit van dichtbij had mogen meemaken was ik nu vast lid geweest van de SP. Maar gelukkig mocht ik als kind de paranoide Ossies in levende lijve spreken en ben ik sindsdien een trots en overtuigt aanhanger van het kapitalisme en libertarisme.
Verder nog dank aan Fok! dat ik hier nog niet ben weg verbannen vanwege mij slegte grammatika en spelvouten, en dank aan Jezus, dat Hij geen moslim is, en dank aan God dat Hij geen Allah is, en dank aan Mohamed dat hij niet opgestaan is uit de dood en dank aan JaHWeH dat Hij de enige echte Ware is en van Israel houdt.
Mensen die zich snel gekwetst voelen zijn een grotere bedreiging voor de vrije samenleving dan mensen die graag bewust andere mensen beledigen. Ik hoop dat ik hiermee niet andere mensen kwets. Het is slechts mijn mening :-)