kerel, dat hou jij niet vol...quote:Op woensdag 19 januari 2005 00:43 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
* SuperWeber afgelopen zaterdag gefietst heeft...
50 km met gemiddeld 31 km/h is best pittig kan ik je vertellen
nee een echte buik heb ik ook niet, maar die zit er wle aan te komen zonder sporten.. En van die blokjes doet het altijd goed bij de vrouwen he...quote:Op woensdag 19 januari 2005 00:46 schreef Nouk het volgende:
Pens kende ik wel. Ik herinnerde me niet zo dat je een buik had. Maar meer sporten is altijd goed natuurlijk. Hoor wie t zegt. Wel leuk hoor, in Frankrijk fietsen.
Oh. Een beetje vet is niks mis mee hoor.quote:Op woensdag 19 januari 2005 00:50 schreef Zwansen het volgende:
[..]
nee een echte buik heb ik ook niet, maar die zit er wle aan te komen zonder sporten.. En van die blokjes doet het altijd goed bij de vrouwen he...
Hmmm nee, niks mis mee idd...quote:Op woensdag 19 januari 2005 00:52 schreef Nouk het volgende:
[..]
Oh. Een beetje vet is niks mis mee hoor.
NIet dus hè...quote:Op woensdag 19 januari 2005 00:48 schreef Zwansen het volgende:
[..]
kerel, dat hou jij niet vol...
Of je had zwaar wind mee,,,
correct!!quote:Op woensdag 19 januari 2005 12:34 schreef Bosbeetle het volgende:
middag !
quote:
Schaatsen!!quote:Op woensdag 19 januari 2005 12:41 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]mijn proef loopt nu al beter , mag ook wel de 2de keer
![]()
Hoezo?quote:Op woensdag 19 januari 2005 12:43 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Schaatsen!!
Ik moet trainen om de volgende keer die 50 km echt ff boven de 31 km/h te tillen!!
En zo is het cirkeltje weer rond....quote:Op woensdag 19 januari 2005 00:52 schreef Nouk het volgende:
[..]
Oh. Een beetje vet is niks mis mee hoor.
[headline]quote:Op woensdag 19 januari 2005 14:09 schreef Ruis het volgende:
vjöl? een week over een topic doen is wel genoeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |