hm.. sorry ik ben niet naar de nieuwjaarsreceptie van ajax geweest..quote:Op zaterdag 15 januari 2005 15:18 schreef Suijk het volgende:
Ze worden notabene bij de nieuwjaarsreceptie van Ajax daar nog op aangesproken...
Dan heb je wat gemist want het is bijna overal wel geplaatst dat Ajax dat joden-geroep wil stoppen.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 15:22 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
hm.. sorry ik ben niet naar de nieuwjaarsreceptie van ajax geweest..
ik bedoel alleen dat het niet zo groot word gemaakt in de media als het andere,
of heb ik wat gemist![]()
Oe, bedankt. Nog met de oude sponsor, en niet met dat vieze Aziatische electronicamerk.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 18:02 schreef superjoden het volgende:
[..]
pssst bij subsidesports is het thuisshirt van BMG nu in de aanbieding![]()
dat is bullshit want als ze joden,joden zingen dan kwetsen ze daar niemand echt mee. het is gewoon dom.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 15:34 schreef Lu_uK het volgende:
Dan zullen ze ook de wedstrijd moeten stil leggen als er over word gezongen en als ze er mee beginnen voor ze terug naar huis sturen net als ze bij utrecht deden, dat is misschien een beetje 'ouwe koeien uit de sloot halen' maar dan moeten ze ook eerlijk zijn
Het gaat dan inderdaad ook om een paar kaarten in een thuisvakquote:Op vrijdag 14 januari 2005 18:16 schreef superjoden het volgende:
[..]
zat ik ook aan te denken, maar denk dat het heel moeilijk wordt om in het uitvak plaats te kunnen nemen aangezien de uitkaarthouders voorrang hebben. jammer dat die site van auxerre ook niet in het engels is want dan kon ik daar nog eens op kijken
kan eerlijk gezegd nog niks erover vinden op de site van auxerre. maar moet ook zeggen dat ik geen frans kanquote:Op zaterdag 15 januari 2005 22:37 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het gaat dan inderdaad ook om een paar kaarten in een thuisvak
Er is een onderdeel 'Biletterie', daar kun je voor 'reservez vos tickets' kiezen, maar deze wedstrijd staat er nog niet op. Alleen een stukje over hoe de Auxerre supporters naar Amsterdam moeten reizen.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 22:49 schreef superjoden het volgende:
[..]
kan eerlijk gezegd nog niks erover vinden op de site van auxerre. maar moet ook zeggen dat ik geen frans kan
is er ergens een stream van te zien?quote:Op zondag 16 januari 2005 13:54 schreef superjoden het volgende:
als het goed is begint over een uurtje de wedstrijd van Ajax in Zuid-Afrika.
via de site van Ajax kan je voor 2 euro die wedstrijd zien alleen deed die stream het volgens mij niet zo best toen Ajax tegen Ajax Cape Town speelde.quote:Op zondag 16 januari 2005 13:57 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
is er ergens een stream van te zien?
Ziet eruit als een mooie opstellingquote:Op zondag 16 januari 2005 15:08 schreef JeroenV het volgende:
--------------------------Vonk-----------------------
Trabelsi---------Grygera--------Escude--------Maxwell
-------------------------Heitinga--------------------
-----------Sneijder--------------------Van der Vaart--
--Rosales---------------Charisteas----------Mitea-----
Dit is het enige wat ik kan vinden. Ziet er uit als de opstelling voor na de winterstop.
Ach, als ze allemaal erg kut spelen, kun je niet van 'm verwachten dat 'ie ze erin peert.quote:Op zondag 16 januari 2005 16:02 schreef keeper het volgende:
Charisteas, miskoop. Als je tegen de Moroka Swallows niet eens weet te scoren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |