ik geloof niet dat dat het geval is, volgens mij kan ik er nog wel uitkomen.quote:op dinsdag 5 april 2005 17:54 schreef fayakill het volgende:
sluit je op en blijf heel je leven lang fokken, enige manier voor jou om nog enig "sociaal" contakt te krijgen
inderdaad, dat is zeker iets waar ik aan moet werken. ik straal zelf onzekerheid uit waardoor mensen niet snel op mij afstappen en zelf stap ik niet snel op anderen af.quote:op maandag 18 april 2005 02:24 schreef sander_k het volgende:
hoe ouder je wordt hoe meer je zelf gaat bepalen met wie je wel en niet wil omgaan, en dat doen anderen dus ook! dat betekend dat er keuzes gemaakt worden. lullig genoeg zijn er dus mensen die bij iedereen wel een beetje in de smaak vallen, en mensen die iets meer moeite moeten doen om zich te profileren of te vestigen in bepaalde kringen; om het zo algemeen mogelijk uit te drukken.
in alle gevallen zal je een soort onzekerheid van je af moeten schudden en gewoon.. praten!
vooral niet bang zijn om niet in de smaak te vallen of afgewezen te worden, dat helpt echt niet mee. mensen zeggen vaakd, wees gewoon jezelf; " maar wat nu als ik nu van mezelf gewoon stil ben?" vraag je je dan af... da's natuurlijk onzin, een mens kan wat ingetogen zijn maar van nature uit is de mens een geboren blater wat dat betreft.
volgens mij ook welquote:op dinsdag 5 april 2005 18:46 schreef martydekale het volgende:
[..]
ik geloof niet dat dat het geval is, volgens mij kan ik er nog wel uitkomen.
martijn wat nou als je met hen gaat optrekken want je bent met hen in contact gekomen en vervolgens gedragen ze zich alsnog heel anders, denk je dan zomaar bij die groep gaat passen? bedoel je kan je wel richten op dat sociale gedoe dat je met hen in contact wil komen maar wat als (in het extreme geval) ze jou nou bijvoorbeeld geen ene zak aanvinden..?quote:op zaterdag 15 januari 2005 17:13 schreef martydekale het volgende:
niet zonodig met vreemden, maar ik wil gewoon nieuwe mensen leren kennen. graag ook een paar van mijn opleiding waar ik dan wat mee zou kunnen optrekken.
dat saaie tafeltennisgedoe heeft trouwens wel enkele keren voor een aardige hoeveelheid alcoholcomsumptie gezorgd, dus dat links laten liggenquote:op woensdag 20 april 2005 19:41 schreef #ANONIEM het volgende:
punt is dus dat ik erbij blijf dat jij gewoon wat ballen moet krijgen en dat saaie tafeltennis gedoe wat links moet laten liggen en wat meer moet gaan drinken en meer met de bestaande mensen waarmee je omgaat moet uitgaan e.d. doe gewoon es een keer wat zowat ieder persoon doet in plaats van je als een bezetene op het sociale contact te richten.
leen weet dus duidelijk niet waar hij over praat...quote:op donderdag 21 april 2005 17:33 schreef martydekale het volgende:
[..]
dat saaie tafeltennisgedoe heeft trouwens wel enkele keren voor een aardige hoeveelheid alcoholcomsumptie gezorgd, dus dat links laten liggen, dan werk ik je andere ideeën tegen.
hehe, nee hoor je hebt gelijk. succes martijn, vooral dit soort jongens blijven volgen whehequote:op donderdag 21 april 2005 17:35 schreef sport_life het volgende:
leen weet dus duidelijk niet waar hij over praat...
met wie moet ie gaan drinken dan? wat ik uit dit topic begrijp heeft ie ook niet veel goede vrienden..quote:op donderdag 21 april 2005 18:00 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
hehe, nee hoor je hebt gelijk. succes martijn, vooral dit soort jongens blijven volgen whehesport life goede adviezen blijven geven jongen, jij kent martijn gelukkig zo goed en weet wat goed voor hem is.
neem jij 'm toch een keer mee de kroeg in..quote:ps: misschien heb ik wel verrekte meer kennis op deze gebieden dan jou en ken ik martijn ook een stuk beter dan jou. maar goed... sterkte.![]()
wel enkele goede vrienden, daar ga ik ook wel eens mee drinken. alleen niet zo vaak en ik dan gaan we meestal gewoon wat kletsen, dan leer ik geen nieuwe mensen kennen.quote:op donderdag 21 april 2005 21:18 schreef sport_life het volgende:
[quote]
met wie moet ie gaan drinken dan? wat ik uit dit topic begrijp heeft ie ook niet veel goede vrienden..
heeft ie ook welleens gedaan.quote:neem jij 'm toch een keer mee de kroeg in..
je zin niet doordrijven en gewoon gaan praten?quote:op zaterdag 23 april 2005 13:57 schreef petre86 het volgende:
en dan ga je een paar keer met iemand om.. dan komt bij mij het probleem dat het contact verwaterd..
heb ff geen zin in praten met iemand.. en als zij mij niet aanspreken dan gaat het contact dus verloren..
iemand dáár nog tips voor?
de ander een keer bellen of mee gaan praten als het jouw uitkomt.quote:op zaterdag 23 april 2005 13:57 schreef petre86 het volgende:
en dan ga je een paar keer met iemand om.. dan komt bij mij het probleem dat het contact verwaterd..
heb ff geen zin in praten met iemand.. en als zij mij niet aanspreken dan gaat het contact dus verloren..
iemand dáár nog tips voor?
martijn hou toch es op met je zelfmedelijden en begin es echt met aanpakken van je probleem. maar goed mijn manier ga je daarvoor toch niet gebruiken want dat helpt niet volgens jou..quote:op maandag 25 april 2005 10:56 schreef martydekale het volgende:
persoonlijke update: laatst een avondje bij een studiegenoot geweest. was wel leuk, veel gepraat enzo, elkaar wel een beetje leren kennen.
maar mijn probleem is nog steeds niet opgelost: iedere dag die ik alleen doorbreng zorgt voor een depressievere houding van mij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |