mooi.. maar die rand onderaan met al die gaten...quote:Op woensdag 12 januari 2005 18:17 schreef Fwnk het volgende:
Effe offtopic(of juist ontopic) Wat vinden jullie van de achterkant?
Ik vind em apart, wel mooi, maar apart
quote:Op woensdag 12 januari 2005 18:22 schreef Fugie het volgende:
ik zal dat eens met jou doe fwnk, lelijker kan je toch niet worden.
wie functioneerd er dan als airbag ?quote:Op woensdag 12 januari 2005 18:20 schreef PeuRac het volgende:
BoJo, wie zegt dat ik met de slee ga![]()
ik wil leren snowboarden, lekker snel naar beenje jagen![]()
tieten van de lerares ?quote:Op woensdag 12 januari 2005 18:29 schreef BoJo het volgende:
[..]
wie functioneerd er dan als airbag ?![]()
FWNK wou wel met je op de sleequote:Op woensdag 12 januari 2005 18:29 schreef BoJo het volgende:
[..]
wie functioneerd er dan als airbag ?![]()
als ze met r kop tegen t beton butst niet meer... kan je beter gezellig met r ergens in een hoekje gaan liggenquote:Op woensdag 12 januari 2005 18:35 schreef BoJo het volgende:
[..]
Fijn plan, kan ik me er tenminste ook aan vast houden![]()
Weet je wat ze zouden moeten doen, een andere dwaze nikker pakken en ze elkaar af laten slachten. Blij dat ze in de USA de doodstraf kennen, deze nikker verdiend het behoorlijk.quote:Op woensdag 12 januari 2005 18:19 schreef Fwnk het volgende:
http://postarchives.enten(...)hp?media=killhim.wmv
Dat zouden met opels moeten doen
I OWN THIS FUCKING PARKINGLOT ofzo![]()
moest ie mij flikken... ik reed m letterlijk doodquote:Op woensdag 12 januari 2005 18:19 schreef Fwnk het volgende:
http://postarchives.enten(...)hp?media=killhim.wmv
Dat zouden met opels moeten doen
I OWN THIS FUCKING PARKINGLOT ofzo![]()
beetje weinig ruimte voor.quote:Op woensdag 12 januari 2005 18:51 schreef Youp het volgende:
[..]
moest ie mij flikken... ik reed m letterlijk doodachterlijke #%@%#@^%#@$#!#@$!
nou hij staat toch anders een aantal keer gevaarlijk recht voor de auto... plankgas tegen m aan, achteruit en voor hij op kan staan er overheen...quote:
thanksquote:Op woensdag 12 januari 2005 18:55 schreef Fwnk het volgende:
peuRac, http://postarchives.entensity.net/101804/killhim.wmv rechtermuis-knop opslaan als
o-oh dat mag nietquote:Op woensdag 12 januari 2005 19:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
thanks
edit - ik ken t filmpje al, maar die gozer moeten ze afschietenik moet em niet tegen komen, heb niet voor niks altijd een dikke staaf onder handbereik in mn auto liggen
![]()
![]()
Er mag wel meer niet, en hij ligt er alleen ter bescherming van mezelfquote:
d00dwens = banquote:Op woensdag 12 januari 2005 18:51 schreef Youp het volgende:
[..]
moest ie mij flikken... ik reed m letterlijk doodachterlijke #%@%#@^%#@$#!#@$!
ja en dan gaat die neger lopen janken over discriminatie en mag je als slachtoffer fijn die neger gaan betalen.quote:Op woensdag 12 januari 2005 18:56 schreef Youp het volgende:
[..]
nou hij staat toch anders een aantal keer gevaarlijk recht voor de auto... plankgas tegen m aan, achteruit en voor hij op kan staan er overheen...
Je moet het wel zo doen dat die neger niet meer KAN janken.quote:Op woensdag 12 januari 2005 19:23 schreef twiFight het volgende:
[..]
ja en dan gaat die neger lopen janken over discriminatie en mag je als slachtoffer fijn die neger gaan betalen.
In Amerika valt dat mee hoor, daar heb je als verdachte veel minder rechten als hier in nlquote:Op woensdag 12 januari 2005 19:23 schreef twiFight het volgende:
[..]
ja en dan gaat die neger lopen janken over discriminatie en mag je als slachtoffer fijn die neger gaan betalen.
de crimineel wordt nog steeds vele malen beter beschermd dan het slachtoffer
Lekker rustig. geen probleemquote:Op woensdag 12 januari 2005 19:19 schreef Fwnk het volgende:
Dan moet je ons allemaal bannen, geloof ik
Ik hoor hier duidelijk eenquote:
ik wou net zeggen... zoiets doe je niet of je doet het meteen goedquote:Op woensdag 12 januari 2005 19:26 schreef slashyou het volgende:
[..]
Je moet het wel zo doen dat die neger niet meer KAN janken.
quote:Op woensdag 12 januari 2005 19:27 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Lekker rustig. geen probleem
[..]
Ik hoor hier duidelijk een [afbeelding]vraag.
Wacht, ik ben zo terug.
en jij niet
quote:
Pas maar op dat je niet bij die neger in de bak terecht komtquote:Op woensdag 12 januari 2005 19:26 schreef slashyou het volgende:
[..]
Je moet het wel zo doen dat die neger niet meer KAN janken.
idd, eerst neer knuppelen, dan ff een Discovery of Range Rover op mn stage halen en em goed uitwalsenquote:Op woensdag 12 januari 2005 19:27 schreef Youp het volgende:
[..]
ik wou net zeggen... zoiets doe je niet of je doet het meteen goed
neuh dan is hij er te snel vanaf... verbrijzel zn ellebogen en zn knieen en dump m in je kofferbak en dan ga je m thuis laten dansenquote:Op woensdag 12 januari 2005 19:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
idd, eerst neer knuppelen, dan ff een Discovery of Range Rover op mn stage halen en em goed uitwalsen
Ook goed, we kunnen em ook aan de lier/trekhaak hangenquote:Op woensdag 12 januari 2005 19:33 schreef Youp het volgende:
[..]
neuh dan is hij er te snel vanaf... verbrijzel zn ellebogen en zn knieen en dump m in je kofferbak en dan ga je m thuis laten dansen![]()
Wie? Die neger?quote:Op woensdag 12 januari 2005 19:30 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Pas maar op dat je niet bij die neger in de bak terecht komt
verhaaltje vork inslikken...
Of ze wordt geil van toyota.....quote:Op woensdag 12 januari 2005 19:33 schreef Tjabbo het volgende:
toyota heeft goede airco btw:
http://www.big-boys.com/articles/toyotaac.html
*eng*quote:
Already donequote:
Als m'n rug het toelaat dan ga ik weer een leven opbouwen...quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2005 21:05 schreef PeuRac het volgende:
iedereen heeft een leven gekregen
*schrik*quote:Op woensdag 12 januari 2005 21:09 schreef ThaFreak het volgende:
boe
ik sliep nietquote:
Dat je een klote mongool bentquote:Op woensdag 12 januari 2005 21:12 schreef Bond het volgende:
Wat vinden jullie van mijn onderschrift?![]()
ik ookquote:
23quote:Op donderdag 13 januari 2005 08:41 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ik dacht dat dat zo'n 18 jaar geleden al gebeurt was ?
quote:Op donderdag 13 januari 2005 08:55 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
23 al?
Waarom post je dan nog steeds als iemand in de bloei van zijn breezahjeugd![]()
voel je jong enzoquote:Op donderdag 13 januari 2005 08:55 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
23 al?
Die kachel van die Rover werkt gewoonquote:Op donderdag 13 januari 2005 09:19 schreef Fwnk het volgende:
Ik @ school, autootje voor de deur, heerlijk warm enzo
quote:Op donderdag 13 januari 2005 09:28 schreef Hugster het volgende:
BoJo gestrand met de 155 op de vlucht strook
Hij had opeens geen vermogen meer, bleeh bleeehhh en toen stil. En er stonk ook iets, maar hij kon met zijn geweldige autokennis nog geen conclusie trekken
Hij zat nu in de ANWB wagen en werd nu weggesleept
kut 155hij loopt er echt op leeg nu
ja dat komt ook als eerste in mij opquote:Op donderdag 13 januari 2005 09:29 schreef Fugie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
maar das wel kut, ik zou dat ding gewoon wegdoen als ik hem was.
Nee want het blok viel gewoon uit...quote:Op donderdag 13 januari 2005 09:32 schreef Fwnk het volgende:
misschien toch zijn koppeling weer?
zoals ik gisteren zeiquote:Op donderdag 13 januari 2005 09:29 schreef Fugie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
maar das wel kut, ik zou dat ding gewoon wegdoen als ik hem was.
das ook zo,quote:Op donderdag 13 januari 2005 09:32 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee want het blok viel gewoon uit...
hou beter maar ff je mondquote:Op donderdag 13 januari 2005 09:34 schreef Fwnk het volgende:
[..]
das ook zo,
ik heb er ook geen verstand van trouwens
distributie?
als ik er niet meer in sta krijg je wel een verhogingquote:Op donderdag 13 januari 2005 09:30 schreef Fwnk het volgende:
Hugster, ja, maar hij gaf pas warmte toen ik bij school was
Yea youp, je bijdrage valt me een beetje tegen
Arme BoJo
Ik zal binnenkort eens gaan spammen in OVJLquote:Op donderdag 13 januari 2005 09:35 schreef Youp het volgende:
[..]
als ik er niet meer in sta krijg je wel een verhoging
ja, maar daar gaat het niet van stinkenquote:Op donderdag 13 januari 2005 09:32 schreef Hugster het volgende:
[..]
ja dat komt ook als eerste in mij op
Mischien valt het mee... vacuum slangetje eraf ofzo.
gewoon benzine opquote:Op donderdag 13 januari 2005 09:36 schreef Youp het volgende:
[..]
ja, maar daar gaat het niet van stinkenstank duid op iets wat verbrand is... danwel olie, danwel koppelingsplaten etc...
maar de koppeling zal het niet zijn idd
Ik heb een fotoquote:Op donderdag 13 januari 2005 09:28 schreef Hugster het volgende:
BoJo gestrand met de 155 op de vlucht strook
Hij had opeens geen vermogen meer, bleeh bleeehhh en toen stil. En er stonk ook iets, maar hij kon met zijn geweldige autokennis nog geen conclusie trekken
Hij zat nu in de ANWB wagen en werd nu weggesleept
kut 155hij loopt er echt op leeg nu
Omdat dat alleen mijn leeftijd is die ze me zo geven, dat ik geestelijk niet in orde ben is de verklaring voor mijn postgedrag.quote:Op donderdag 13 januari 2005 08:55 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
23 al?
Uiteraard ! + een belachelijke civic foto.quote:Op donderdag 13 januari 2005 10:07 schreef Fugie het volgende:
die ga je ook even aan ons geven ?
doe es opschietenquote:Op donderdag 13 januari 2005 10:09 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Uiteraard ! + een belachelijke civic foto.
quote:
quote:Op donderdag 13 januari 2005 10:22 schreef Bond het volgende:
Goede morgen
Zelfs ik wenst Bo dat niet toe![]()
meeschter bo bascherquote:Op donderdag 13 januari 2005 10:22 schreef Bond het volgende:
Goede morgen
Zelfs ik wenst Bo dat niet toe![]()
quote:
Picserver werkt weer eens niet... even naar Karbo dan maarquote:Op donderdag 13 januari 2005 10:10 schreef Youp het volgende:
[..]
doe es opschieten
trouwens voor de mensen die zich vervelen..
http://www.abum.com/?show_media=3617
dit is vet
Kruisjequote:
"Page cannot be displayed"quote:Op donderdag 13 januari 2005 10:45 schreef Fwnk het volgende:
hij is nu vast een enorm verhaal aan het tiepen
Het stonk dus niet naar een slippende koppeling?quote:Op donderdag 13 januari 2005 10:47 schreef BoJo het volgende:
Oke motor ging niet ineens uit maar vermogen was ineens weg.
Reed 110 , ging ineens naar 70 en 50 en toen stond ik al op de vluchtstrook.
Dus ik onder de kap kijken of ik losse kabels ofzo zag, het meurde wel vaag.
Dus ik weer proberen, was net voor de afslag Maarssen![]()
En ja een stukje ging ie tot in z'n 3 en toen hield ie weer in en met volgas liep ie nog niet. Dus weer aan de kant. (foto)
Anwb kon niks vinden, rondje gereden en deed het gewoon. Heb het vanaf Utrecht tot Maarssen nu weer gered maar heb niet harder dan 100 gereden.
Ben benieuwd vanavond als ik naar huis moet![]()
De anwb gast vond het ook stinken, over bakolie had ie het![]()
Ook het gekke met die koppelingspedaal, die stond op een veel lagere positie eerst na die reparatie en ineens ging ie weer op z'n oude positie. En kort erna kreegt die vage shit![]()
![]()
koppeling was goed volgens die anwb man. Het ergste is dat ik niet weet wat het is en die anwber ook nietquote:Op donderdag 13 januari 2005 10:49 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Het stonk dus niet naar een slippende koppeling?
nee naar bakolie >> dat stinktquote:Op donderdag 13 januari 2005 10:49 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Het stonk dus niet naar een slippende koppeling?
Hou je rustig man, ik word gek ik denk er gewoon al extra niet aan, kom jij weer aanzetten met bumpersquote:
Als ik ze even snel kon monteren als dat de ANWB bij jou langs komt, dan was ik gelukkig jaquote:Op donderdag 13 januari 2005 11:04 schreef BoJo het volgende:
Duurt wel lang met die bumpers he D-Devil![]()
![]()
LOLquote:Op donderdag 13 januari 2005 11:02 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Hou je rustig man, ik word gek ik denk er gewoon al extra niet aan, kom jij weer aanzetten met bumpers. Ik heb powerlifts van Bonrath besteld
.
quote:Op donderdag 13 januari 2005 10:10 schreef Youp het volgende:
trouwens voor de mensen die zich vervelen..
http://www.abum.com/?show_media=3617
dit is vet
Dat is toch van die gozer welke z'n auto eerst goudkleurig had?quote:Op donderdag 13 januari 2005 12:03 schreef D-Devil het volgende:
Civic Del Sol Turbo te koop.
Gaaf gedaan, en ziet er goed uit.
quote:Op donderdag 13 januari 2005 11:27 schreef Bond het volgende:
[..]
Ff twee screen shots![]()
[afbeelding]
Je hoeft bijna niks meer te doen als je zo ver bent
die kadett en die ferrariquote:Op donderdag 13 januari 2005 12:22 schreef D-Devil het volgende:
Oldtimer? :
[afbeelding]
[afbeelding]
Ferrari:
[afbeelding]
[afbeelding]
Pop the hood.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En een racewagentje.. ( straks even terug, pauzetijd voorbij )
[afbeelding]
[afbeelding]
Kadettje, en damn wat een geluid kwam daar uit. Hij startte hem op de trailer
.
[afbeelding]
Naast het MECC, en ik ga NU weer naar buiten toe.quote:
quote:Op donderdag 13 januari 2005 12:29 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Naast het MECC, en ik ga NU weer naar buiten toe.
eten uit vervelingquote:Op donderdag 13 januari 2005 12:38 schreef Fwnk het volgende:
Buuuhhh, verveel me, strax effe door de mcdrive
Geen idee ... ?!quote:Op donderdag 13 januari 2005 12:57 schreef Thermo het volgende:
Die ferrari, zit daar een nieuwe/gereviseerde motor in met nieuwe afdekplaten?
quote:Then you have RoSPA, which stands for the Royal Society for the Prevention of Something which, by its very nature, cannot be foreseen. This doesn’t put them off, though. Crikey, no. And of course, if they find peril in a revolving door, imagine how many dangers they can uncover on the roads. Best really if you don’t drive at all.
Especially if you’ve had a wine gum recently. Every so often someone suggests the amount of alcohol permitted in a driver’s blood should be zero. In the same way that people used to suggest that hunting with hounds was cruel and that smoking should be banned in pubs. Those on a mission are always going to beat those who aren’t really bothered either way.
That’s why we have 20mph zones in towns and 40mph limits on motorways. It’s why we’re not allowed to use mobile phones at the wheel any more and why petrol is now more expensive than myrrh. It’s why all the traffic lights are set on red for two weeks and green for a thousandth of a second, and why the roads are a multicoloured blaze of lanes for anything that isn’t a car. It’s why you can’t find a parking space. It’s why you’re ticketed when you move, and ticketed when you stop. It’s why you pay the congestion charge in London and why you have to let the bus go first.
De treeplank was een beetje gaar van de zijkant..quote:Op donderdag 13 januari 2005 13:26 schreef Thermo het volgende:
Redelijk nieuwe laklaag volgens mij, damn hell helemaal verpakt![]()
Eigenaar is lekker zuinignetjes.
Zal alleen wel 0km's maken..... braaf opgeslagen in zijn privé verzameling.. aan de andere kant ook weer zonde.
Heerlijk hoe eerlijk die vent isquote:suppose, all things considered, the Focus is still, just, the hatchback to buy, but do you know what I’d do? If I were in the market for a straightforward car I’d buy the old one. At £12,000 it was the best of the bunch, and now that good ones with low mileages are kicking around in the second-hand columns for £6,000 they’re even more unbeatable.
Of course, I’m not in the market for a straightforward car. What I am in the market for, still, is a GT. Several months have elapsed since I ordered this car, and several weeks since I paid the deposit. American customers have been attended to, but sadly those of us in Europe must wait while the car is Blairified with quieter exhausts and so on.
Each time I ring to ask when it’s coming, the delivery date is pushed back another month. So now I’ve given up calling.
Instead I sit around watching the dollar crash and wondering why the price has gone up. It started out at “less than £100,000” and is now past the £120,000 mark, plus another £4,000 if you want stripes and fancy wheels.
And to make matters worse, the car that hasn’t even been built yet is now the subject of a recall for some suspension component. Still, I do expect to take delivery of this 212mph monster at some point in 2005 and that will make it a very happy new year for me at least. See you in the dock.
Ga voor de gein eens achteruit door de mcdrivequote:Op donderdag 13 januari 2005 12:38 schreef Fwnk het volgende:
Buuuhhh, verveel me, strax effe door de mcdrive
Ik vind dat ook wel fijn en mooi uitzien, ben er ook al een tijdje over het twijfelen, maar de man van mijn moeder kan staal bewerken op het werk en dus krijg ik ze gegarandeerd voor niets, maar dan moet ik dus fatsoenlijke maten hebben. Maar hij wil er nooit iets voor, en maakt maar alles op kosten van het werk dus voel ik me opgelaten om dat altijd maar te vragen. 60 euro ben ik kwijt voor 2 matten voorin..quote:Op donderdag 13 januari 2005 13:59 schreef Fugie het volgende:
ik heb net traanplaat automatten besteld voor de vectraIk vindt die calibra mattenset die er nu inligt een beetje matig, daarnaast is traanplaat makkelijk schoon te houden
weet niet, marktplaats, 2dehands.quote:Op donderdag 13 januari 2005 14:22 schreef BazzoS het volgende:
da's een koopjemaar wat voor traanplaat heb je dan?
*schrik*quote:
ik nietquote:Op donderdag 13 januari 2005 15:06 schreef Youp het volgende:
zeg dat... ik ben weer D-fence aan t spelen
ik ben thuisquote:Op donderdag 13 januari 2005 15:11 schreef BazzoS het volgende:
[..]
ik niet
ga ik thuis wel doen ofzo![]()
hmmz hoeveel van die comHub poppetjes heb jij? en wat doen die... airstrikes aanvragen ofzo?quote:Op donderdag 13 januari 2005 15:38 schreef Bond het volgende:
Ik doe ook niks mer, ik heb alles al op max af en toe is airstrike wel lol oow en nu ga ik naar level 43
dat zou idd flink klote zijn... en BHFH wou de prijzen nog hoger hebbenquote:Op donderdag 13 januari 2005 15:44 schreef Thermo het volgende:
verschrijding 26 t/m 30 km/h ¤ 125
overschrijding 31 t/m 35 km/h ¤ 205 *
hmmm met correctie kom ik hopelijk toch wel onder die 100 hoor.. anders wel erg de lul
quote:Op donderdag 13 januari 2005 15:53 schreef Fwnk het volgende:
wat een dodo
Ik heb geen zin om te bellen
ik heb pas 6 cent
Die met die suicide deuren lijkt me een Bugatti.!quote:Op donderdag 13 januari 2005 13:18 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Die deuren.
[afbeelding]
En nog een oud bakje..
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik kan hem niet betalen iigquote:Op donderdag 13 januari 2005 18:53 schreef PeuRac het volgende:
Dat klopt niet hugster, de duurste auto te wereld staat in een kelder in Stuttgard, bij DaimlerChrysler, dat is nl een Mercedes-Benz 350SLC de enige overgebleve orginele race wagen van toen, en de allereerste supersport auto.
lettertype KOEI?quote:Op donderdag 13 januari 2005 19:25 schreef Fugie het volgende:
* Fugie heeft net een presenatie in elkaar getiept van bijna 3 kantjes![]()
hoelang is 3 kantjes ? Toch niet meer dan 10 minuten ?
ik maak(te) altijd een uitgebreide samenvatting en daar ging ik nog eens met de tekstmarker doorheenquote:Op donderdag 13 januari 2005 19:30 schreef Hugster het volgende:
dan doe je iets niet goed en gaat het heel verrot klinken
je moet alles in je kop hebben en een aantal steekwoorden op een klein kaartje in je hand o.i.d
Hele tekst uittypen klinkt echt niet..
je stapt over op een echt merk?quote:Op donderdag 13 januari 2005 19:46 schreef BoJo het volgende:
En ik stond net weer met pech
Heb uiteindelijk een half uurtje gewacht ben toen weer gaan rijden en haalde net aan de garage dus daar staat ie nu, kut turken mogen het weleens beter fixen![]()
ben het zat
quote:"Youp"
face it.. alfa's are not meant to last longer than 150.000 miles![]()
quote:
ja ik hoor jequote:Op donderdag 13 januari 2005 19:59 schreef BoJo het volgende:
Ik blijf volhouden dat ik bijna 2 jaar met die auto probleemloos heb gereden, oke die koppeling zat eraan te komen maar kom op wees eerlijk die zal je bij elke andere auto ook eens moeten laten vervangen. En wat dit is mag joost weten, onkunde van die kut turk waarschijnlijk, iets stoms vergeten ofzo. Nou ze fixen het maar want voorderest is ie gewoon goed.
Ik ben alleen die hele week zat![]()
Volgende week wil ik voor dat huis getekend hebben, promotie tot 2nd liner met bonus en een geil wijf om plat te neuken. HOOR JE ME GOD !!!!!!![]()
jou wensen zijn zo slecht nog nietquote:Op donderdag 13 januari 2005 19:59 schreef BoJo het volgende:
Ik blijf volhouden dat ik bijna 2 jaar met die auto probleemloos heb gereden, oke die koppeling zat eraan te komen maar kom op wees eerlijk die zal je bij elke andere auto ook eens moeten laten vervangen. En wat dit is mag joost weten, onkunde van die kut turk waarschijnlijk, iets stoms vergeten ofzo. Nou ze fixen het maar want voorderest is ie gewoon goed.
Volgende week wil ik voor dat huis getekend hebben, promotie tot 2nd liner met bonus en een geil wijf om plat te neuken. HOOR JE ME GOD !!!!!!![]()
neuh... alles op zn tijdquote:Op donderdag 13 januari 2005 20:05 schreef BoJo het volgende:
ik vraag toch niks onredelijks?![]()
ohja en m'n auto moet goed gefixt zijn, vergeet ik dat gewoon![]()
Naja als je eerst die andere dingen voor me regelt dan ruk ik tot die tijd welquote:Op donderdag 13 januari 2005 20:06 schreef Youp het volgende:
[..]
neuh... alles op zn tijd
ik moet eerst een geil wijf om te nuecken
ik zal het proberenquote:Op donderdag 13 januari 2005 20:09 schreef BoJo het volgende:
[..]
Naja als je eerst die andere dingen voor me regelt dan ruk ik tot die tijd wel![]()
quote:Op donderdag 13 januari 2005 19:59 schreef BoJo het volgende:
neequote:Op donderdag 13 januari 2005 21:56 schreef BazzoS het volgende:
@BoJo: Is het dezefde medelander als diegene die je uitlaat recht heeft gehangen?
Dat is wel een dikke tegenvaller jaquote:Op donderdag 13 januari 2005 22:25 schreef ook_gek het volgende:
heb ik dat. Heb ik een leuk moederbordje gekocht voor 40 euro ex BTW trekt die mijn cpu niet. Moet ik nu een moederbordje nemen voor 70 euro![]()
Tegen valler van 30 euro![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |