Hm... Ze staan zo te zien in chronologische volgorde, dan zou dit 'm moeten zijn:quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:59 schreef Mark het volgende:
[..]
Hier zou het tussen moeten staan:
http://amazon.imdb.com/title/tt0366551/soundtrack*ASIN=B00068WOH8
Lijkt mij Orff - O Fortuna (Carmina Burara)quote:Op woensdag 19 januari 2005 13:38 schreef prutsler het volgende:
Ik ben op zoek naar een klassiek nummer dat vaak gebruikt wordt bij een spookachtige binnenkomst. Het is geloof ik met een mannenkoor. Het geeft een geweldig effect als ze dan langzaam de zaal binnenkomen en dit stuk wordt gedraaid. Weet iemand hoe het heet?
Iets Gregoriaans wellicht?quote:Op woensdag 19 januari 2005 13:38 schreef prutsler het volgende:
Ik ben op zoek naar een klassiek nummer dat vaak gebruikt wordt bij een spookachtige binnenkomst. Het is geloof ik met een mannenkoor. Het geeft een geweldig effect als ze dan langzaam de zaal binnenkomen en dit stuk wordt gedraaid. Weet iemand hoe het heet?
Grote kans van slagen bij Broekmans & Van Poppel B.V. Is wel tegen betaling...quote:Op dinsdag 18 januari 2005 15:34 schreef Queen_Em het volgende:
Ik zoek bladmuziek, nl. de pianobegeleiding van het nummer "Morgen is ze weg" van Acda & de Munnik. Ik weet niet zeker of dit het goede topic is daarvoor, maar als iemand me kan vertellen waar op het internet je dat kunt vinden, alvast onwijs bedankt.
Of Peter Gabrielquote:Op woensdag 19 januari 2005 16:12 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Peter Frampton?
quote:Op woensdag 19 januari 2005 14:50 schreef prutsler het volgende:
Euhm, Enigma - Sadeness heeft inderdaad stukjes van wat ik bedoel. Het mag van mij echter nog iets zwaarder.
quote:het Spaans monnikenkoor van het klooster van Santo Domingo de Silos
Sorry voor een wat late reactie(kijk hier niet altijd), maar ik weet voor 99% zeker dat je dit lekkere nummer bedoeld:quote:Op zondag 16 januari 2005 17:20 schreef cb_17 het volgende:
ik zoek een nummer, denk uit jaren 80 of 90.
Volgens mij gezongen door een vrouw, beetje dance-achtig.
Voorkomende tekst was:
"It's allright, allright, allright" werd veel gezongen
(allright zou misschien ook allnight kunnen zijn)
iemand?![]()
ik denk dat je "Outkast - Hey ya" bedoeld. Ik weet niet zeker of het bij die bloopers waren, maar ik heb een aantal keer bloopers gezien bij studio sport en daarbij gebruikten ze dit nummer.quote:Op donderdag 20 januari 2005 12:03 schreef kwanten het volgende:
Oke ik denk dat dit best een moeilijke is, zit er zelf al een tijdje mee in mijn kop.
Afgelopen zomer tijdens de Olympische Spelen zond de NOS wel eens een stukje met bloopers uit, dan zag je iemand in een kano vast zitten of iemand die verkeerd op de bok springt. Op de achtergrond hoorde je dan altijd een heel vrolijk muziekje. In december is dezelfde compilatie nog een keer op tv geweest bij het sportjaaroverzicht van de NOS, met weer dat nummer op de achtergrond. Hopelijk weet iemand van jullie welk nummer het is. Het is een vrolijk nummer volgens mij gezongen door een vrouw.
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 14:13 schreef Calella het volgende:
Ik zoek een nummer die ze nu vaak draaien waarin een jongedame zingt: "As i flow".
Beetje dance-achtig nummer volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |