Lijkt me:quote:Op dinsdag 18 januari 2005 11:06 schreef paultjuhhh het volgende:
ik zoek een nummer waarin een vrouw zingt, " we are young ! " uit de jaren 80 gok ik ...
jaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 18 januari 2005 11:13 schreef Klonk het volgende:
[..]
Lijkt me:
Love is a Battlefield van Pat Benatar
Zelf gevonden, het stond op de Bodypumpsitequote:Op woensdag 12 januari 2005 16:10 schreef Syrena het volgende:
Ik zoek:
Ik zoek er ook weer eentje. Ze draaien 'm bij onze Body Pump les, het begint met
When you are around
When you are around en dan iets van all patients are feeling better o.i.d.
Iemand een idee? Het is techno/dance-achtig.
P2P?, in de winkel zal je bedoelen.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 12:50 schreef Syrena het volgende:
[..]
Zelf gevonden, het stond op de Bodypumpsite![]()
![]()
Het is All Things (Just Keep Getting Better) van Wildlife / Simone Denny
Alleen vindt mijn P2P programma het niet....![]()
Iemand anders nog een idee?quote:Op maandag 17 januari 2005 09:21 schreef DJRandall het volgende:
[..]
Dus geen Schnappi, iemand anders nog ideeen?
NR4: 50CC - Feestteamquote:Op dinsdag 18 januari 2005 14:08 schreef Werewolf het volgende:
Na de wintersport heb ik weer een paar verzoekjes:
1) Een nummer van Drukwerk (Ze loog tegen mij) met een sexueel getinte tekst.
2) Een wals met een snel en een langzaam gedeelte. Op het snelle gedeelte dansten ze in een rij, het langzame gedeelte in rondjes. Geen tekst!
3) Duitstalig nummer met "Hey, wir wollen die ???? sehen" en "wir lieben die ???? so gerne"
4) Een nummer dat begint met de Crazy Frog tune
Kan iemand me aan de titels helpen?
[2] Atenna - Zorba The Greekquote:Op dinsdag 18 januari 2005 14:08 schreef Werewolf het volgende:
Na de wintersport heb ik weer een paar verzoekjes:
1) Een nummer van Drukwerk (Ze loog tegen mij) met een sexueel getinte tekst.
2) Een wals met een snel en een langzaam gedeelte. Op het snelle gedeelte dansten ze in een rij, het langzame gedeelte in rondjes. Geen tekst!
3) Duitstalig nummer met "Hey, wir wollen die ???? sehen" en "wir lieben die ???? so gerne"
Kan iemand me aan de titels helpen?
ik geloof niet dat je (gratis) bladmuziek zult vinden, daar zit nl. copyright opquote:Op dinsdag 18 januari 2005 15:34 schreef Queen_Em het volgende:
Ik zoek bladmuziek, nl. de pianobegeleiding van het nummer "Morgen is ze weg" van Acda & de Munnik. Ik weet niet zeker of dit het goede topic is daarvoor, maar als iemand me kan vertellen waar op het internet je dat kunt vinden, alvast onwijs bedankt.
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 14:13 schreef Calella het volgende:
Ik zoek een nummer die ze nu vaak draaien waarin een jongedame zingt: "As i flow".
Geloof ik..
Nee, het is echt duits/oostenrijks. Een soort snelle walsquote:
quote:1) Een nummer van Drukwerk (Ze loog tegen mij) met een sexueel getinte tekst.
Dat is hem. Bedankt.quote:Op maandag 17 januari 2005 23:22 schreef Berkery het volgende:
Met Google vond ik dit:
Grâce aux new high tech de la Citroën, c'est fou tout ce que cette voiture peut éviter : collision avec un camion citerne, explosion d'une grange ....
"Precious" des Pretenders
Hier zou het tussen moeten staan:quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:46 schreef Speth het volgende:
Ik zoek het hiphopnummer uit de (overigens volkomen geniale) film Harold and Kumar go to White Castle dat aan het begin van de film te horen is (als Harold van zijn werk naar huis rijdt). Ik heb een vermoeden dat het van Coolio is, maar zeker weet ik dat niet.
Iemand enig idee?
De themesong is van Carole King - Were You Lead.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 21:25 schreef Kowalabeertjuh het volgende:
Weet iemand van wie dat nummer is dat je hoort bij het voorstukje van Gilmore Girls?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |