abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 18 januari 2005 @ 11:10:40 #151
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_24622431
Een vriend van me zoekt voor de Carnaval een instrumentale versie van het nummer "Hee Amsterdam" van Drukwerk zodat ze hun eigen tekst hierop kunnen maken...

Wie-o-wie weet waar ik dit zou kunnen vinden???
  dinsdag 18 januari 2005 @ 11:13:44 #152
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_24622474
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 11:06 schreef paultjuhhh het volgende:
ik zoek een nummer waarin een vrouw zingt, " we are young ! " uit de jaren 80 gok ik ...
Lijkt me:
Love is a Battlefield van Pat Benatar
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 18 januari 2005 @ 11:33:14 #153
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_24622746
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 11:13 schreef Klonk het volgende:

[..]

Lijkt me:
Love is a Battlefield van Pat Benatar
jaaaaaaaaaa
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_24623733
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 16:10 schreef Syrena het volgende:
Ik zoek:

Ik zoek er ook weer eentje. Ze draaien 'm bij onze Body Pump les, het begint met
When you are around
When you are around en dan iets van all patients are feeling better o.i.d.

Iemand een idee? Het is techno/dance-achtig.
Zelf gevonden, het stond op de Bodypumpsite
Het is All Things (Just Keep Getting Better) van Wildlife / Simone Denny

Alleen vindt mijn P2P programma het niet....
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_24624281
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 12:50 schreef Syrena het volgende:

[..]

Zelf gevonden, het stond op de Bodypumpsite
Het is All Things (Just Keep Getting Better) van Wildlife / Simone Denny

Alleen vindt mijn P2P programma het niet....
P2P?, in de winkel zal je bedoelen.
pi_24624421
Oke, mijn P2P winkel dan

Overigens is het daar wel te vinden, het liedje blijkt namelijk de themesong te zijn van het programma 'Queer Eye For The Straight Guy' .

Ook komen er geen 'patients' voor in het liedje, ik verstond het de hele tijd verkeerd.
Maar er zat dan ook de hele tijd iemand doorheen te schreeuwen dat we moesten doorzetten met onze push-ups....
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_24624564
Het helpt ook erg als ze de bandnaam goed zouden spellen, het is WIDElife, en niet wiLdlife.
pi_24624580
quote:
Op maandag 17 januari 2005 09:21 schreef DJRandall het volgende:

[..]

Dus geen Schnappi, iemand anders nog ideeen?
Iemand anders nog een idee?
pi_24624650
Na de wintersport heb ik weer een paar verzoekjes:

1) Een nummer van Drukwerk (Ze loog tegen mij) met een sexueel getinte tekst.
2) Een wals met een snel en een langzaam gedeelte. Op het snelle gedeelte dansten ze in een rij, het langzame gedeelte in rondjes. Geen tekst!
3) Duitstalig nummer met "Hey, wir wollen die ???? sehen" en "wir lieben die ???? so gerne"
4) Een nummer dat begint met de Crazy Frog tune

Kan iemand me aan de titels helpen?
pi_24624694
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 14:08 schreef Werewolf het volgende:

2) Een wals met een snel en een langzaam gedeelte. Op het snelle gedeelte dansten ze in een rij, het langzame gedeelte in rondjes. Geen tekst!
3) Duitstalig nummer met "Hey, wir wollen die ???? sehen" en "wir lieben die ???? so gerne"

NR4: 50CC - Feestteam
pi_24624736
Ik zoek een nummer die ze nu vaak draaien waarin een jongedame zingt: "As i flow".
"Twenty-six times, I've been trusted to take the game winning shot and missed. I've failed over and over and over again in my life. That is why I succeed." Michael Jordan
pi_24624778
NR3: Hey, wir wollen die Eisbären sehen - Sound Convoy
  dinsdag 18 januari 2005 @ 15:34:58 #163
60976 Queen_Em
Ook op zon- en feestdagen.
pi_24625735
Ik zoek bladmuziek, nl. de pianobegeleiding van het nummer "Morgen is ze weg" van Acda & de Munnik. Ik weet niet zeker of dit het goede topic is daarvoor, maar als iemand me kan vertellen waar op het internet je dat kunt vinden, alvast onwijs bedankt.
"Thuis is waar je jas hangt, waar je droomt van ergens anders, waar je weg wilt, dat is thuis. Thuis is die ellende waar je altijd weer naar terug verlangt, dus wanneer gaan we, wanneer gaan we, wanneer gaan we weer naar huis?"
  dinsdag 18 januari 2005 @ 18:06:11 #164
42020 DJMarcel.nl
/care sedert 2002
pi_24626589
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 14:08 schreef Werewolf het volgende:

[2] Atenna - Zorba The Greek
  Moderator dinsdag 18 januari 2005 @ 18:08:40 #165
18653 crew  D.
pi_24626624
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 15:34 schreef Queen_Em het volgende:
Ik zoek bladmuziek, nl. de pianobegeleiding van het nummer "Morgen is ze weg" van Acda & de Munnik. Ik weet niet zeker of dit het goede topic is daarvoor, maar als iemand me kan vertellen waar op het internet je dat kunt vinden, alvast onwijs bedankt.
ik geloof niet dat je (gratis) bladmuziek zult vinden, daar zit nl. copyright op
pi_24626742
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 14:13 schreef Calella het volgende:
Ik zoek een nummer die ze nu vaak draaien waarin een jongedame zingt: "As i flow".

Geloof ik..
"Twenty-six times, I've been trusted to take the game winning shot and missed. I've failed over and over and over again in my life. That is why I succeed." Michael Jordan
pi_24626956
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 18:06 schreef DJMarcel.nl het volgende:

[..]

[2] Atenna - Zorba The Greek
Nee, het is echt duits/oostenrijks. Een soort snelle wals

De anderen waren wel goed! Dan houden we over:
quote:
pi_24629036
Weet iemand van wie dat nummer is dat je hoort bij het voorstukje van Gilmore Girls?
Now she's left, cleaning up the mess he made
pi_24629824
quote:
Op maandag 17 januari 2005 23:22 schreef Berkery het volgende:
Met Google vond ik dit:

Grâce aux new high tech de la Citroën, c'est fou tout ce que cette voiture peut éviter : collision avec un camion citerne, explosion d'une grange ....

"Precious" des Pretenders
Dat is hem. Bedankt. .
pi_24630182
Ja, nou zoek ik dus nog een nummer. . Het wordt nogal regelmatig op ID&T radio gedraaid, geen idee wat betreft titel/uitvoerende. Het is een heel basic nummer, met een vrij kale beat (een beetje "start-stop") en daaroverheen een "stoterige" melodielijn. Het is niet Michael Gray, niet Dina Vass, niet Marly. Kan iemand hier uit komen? .
pi_24636595
Ik zoek de namen van de nummers die je voorbij ziet komen in de reclame van The Box voor The Box Classics. Het liefst het tweede en het laatste nummer, maar als iemand het rijtje heeft zoek ik ze zelf wel op.
  woensdag 19 januari 2005 @ 10:37:53 #172
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_24637113
Uit mijn blote hoofd zaten daar in ieder geval in:
Prince - When doves cry
Madonna - Vogue
Simple Minds - Don't you forget about me
Duran Duran - The reflex

weet alleen de volgorde niet meer, moet het weer eens zien
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_24638440
Ik zoek het hiphopnummer uit de (overigens volkomen geniale) film Harold and Kumar go to White Castle dat aan het begin van de film te horen is (als Harold van zijn werk naar huis rijdt). Ik heb een vermoeden dat het van Coolio is, maar zeker weet ik dat niet.

Iemand enig idee?
  woensdag 19 januari 2005 @ 11:59:49 #174
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_24638710
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 11:46 schreef Speth het volgende:
Ik zoek het hiphopnummer uit de (overigens volkomen geniale) film Harold and Kumar go to White Castle dat aan het begin van de film te horen is (als Harold van zijn werk naar huis rijdt). Ik heb een vermoeden dat het van Coolio is, maar zeker weet ik dat niet.

Iemand enig idee?
Hier zou het tussen moeten staan:
http://amazon.imdb.com/title/tt0366551/soundtrack*ASIN=B00068WOH8
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_24638804
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 21:25 schreef Kowalabeertjuh het volgende:
Weet iemand van wie dat nummer is dat je hoort bij het voorstukje van Gilmore Girls?
De themesong is van Carole King - Were You Lead.
Maar als je het liedje bedoeld dat RTL4 er zelf onderfrut bij de reclamestukjes, dan moet ik nog eens goed luisteren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')