weer niemand?quote:Op donderdag 13 januari 2005 18:39 schreef DaveM het volgende:
Ik zoek een lounge-achtig nummer waarbij de tekst "how i fell in love with you" een paar keer terugkomt. Gezongen door een vrouw.
Double Visionquote:Op zondag 16 januari 2005 17:20 schreef cb_17 het volgende:
ik zoek een nummer, denk uit jaren 80 of 90.
Volgens mij gezongen door een vrouw, beetje dance-achtig.
Voorkomende tekst was:
"It's allright, allright, allright" werd veel gezongen
(allright zou misschien ook allnight kunnen zijn)
iemand?![]()
Michel Sardou - Les Lacs Du Connemaraquote:Op zondag 16 januari 2005 10:53 schreef Jobbel het volgende:
Weet iemand wat het origineel is van Liberté van Parla & Pardoux? Ofwel: waar hebben ze het van gejat?
DJ Tomcraft - Lonelinessquote:Op zaterdag 15 januari 2005 15:02 schreef SuperSas het volgende:
hey mensen,
ik zoek een Id&t-achtig nummer
Lonelyness...
happiness... seems to be lonelyness..??
![]()
![]()
lijkt een beetje op "it's gonna be allright.."
vaag ik weet het, maar ik heb het al jaren in mijn hoofd,zonder te weten van wie, en wat de tekst verder is..
![]()
![]()
![]()
hmm nee dat is hem niet.. is weer een beetje te dance.quote:
Frank Affolter - Het is nog niet te laatquote:Op zondag 16 januari 2005 16:23 schreef dalet het volgende:
Beste Fok!kers,
Ook ik zoek een titel en artiest van dit liedje. (Voor de Nederlandstalige fans onder ons en de wandelende hitarchieven!)
Betreft een Nederlandstalig protestlied. Waarschijnlijk heet het " Het is nog niet te laat" . Nummer wat je download is ongeveer 1,8 MB (56 kbps). Nummer is ook niet helemaal compleet.
Heb al geggoogled op songtekst, maar is niks over te vinden wat er enigszins mee te maken heeft.
Please help me! En alvast bedankt natuurlijk....
Dank je wel!!!!quote:Op zondag 16 januari 2005 19:02 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Frank Affolter - Het is nog niet te laat
Zoek eens op Schnappi, das kleine Krokodilquote:Op zondag 16 januari 2005 21:27 schreef DJRandall het volgende:
Vorig jaar heb ik de kroeg laten kennis maken met een duits nummertje:
Wencke Myhre - Er hat ein knallrotes Gummiboot
Door deze stelselmatig te draaien en te pushen is het verheven tot een enorme hit. Dat is al eens eerder gebeurd met een nummer van Dennie Christiaan.
Helaas heb ik dit jaar nog niet echt een topper kunnen vinden. Wie weet een hele leuke Duitse meezinger (Geen dance), redelijk tempo, aanstekelijke melodie en simpele tekst. Echt eentje om eens mee te gaan scoren!
Was het mischien iet iets als "Feels" like heaven ? (Met die Synth piano en die Monster Bass,quote:Op zondag 16 januari 2005 10:25 schreef kesj het volgende:
Zoek de naam van de artiest of het nummer met daarin de tekst: I'm in heaven. Volgens mij een klassieker, gezongen door een man. Jaren 60 muziek?
Hoop dat iemand me kan helpen, alvast bedankt!
Het gaat erom dat het geen groot commercieel succes is.....(niet te bekend). En schnappi is nu nog niet bekend, maar binnen 2 weken kent iedereen het, want dan heeft Eric Dikeb het verkracht in het Nederlands!quote:Op zondag 16 januari 2005 21:43 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Zoek eens op Schnappi, das kleine Krokodil
zie ook hier: http://www.nu.nl/news.jsp?n=465258&c=62
quote:Op zondag 16 januari 2005 22:06 schreef danni het volgende:
[..]
Was het mischien iet iets als "Feels" like heaven ? (Met die Synth piano en die Monster Bass,
jaren 80 nummer..
artiest is... effe denken.. nog effe denken.. wat was het nou??![]()
ehm...............denkdenk..
"Fiction Factory !"
quote:
Thanx ik had ze geluisterd maar ze waren het nietquote:Op vrijdag 14 januari 2005 23:04 schreef defender het volgende:
[..]
Het kan 1 van deze zijn :
Human Nature - Now That I Found You
Temple of the Dog - Say Hello to Heaven
The Walkabouts - Immaculate
The Bucketheads - The Bomb! (these sounds fall into my mind)quote:Op zondag 16 januari 2005 19:53 schreef steve2003 het volgende:
hallo Fok!ers,
ik ben op zoek naar een nummer met trompetten er in, heel zomers, met een vrouw die met een vervormde stem zingt, iets van "pied pa moving through my miiiiiiiiiind", Zoiets....
meer weet ik niet echt, het is ook het enigste wat ze zingt, ik heb het nummer al heel lang niet meer gehoord, daarom weet ik er zo weinig van....
mocht iemand weten welke ik bedoel, dan alvast hardstikke bedankt (als je het hiet post dan)
staat die hier tussen? http://www.imdb.com/title/tt0337921/soundtrackquote:Op maandag 17 januari 2005 01:26 schreef ook_gek het volgende:
In de film celluar zit een nummer met een lekkere beat met de tekst oh little man where do you run.
een piano die de heletijd de zelfde melodie snel speeld als de film afgelopen is hoor je dat hele nummer hoe heet dit nummer
Dus geen Schnappi, iemand anders nog ideeen?quote:Op zondag 16 januari 2005 21:27 schreef DJRandall het volgende:
Vorig jaar heb ik de kroeg laten kennis maken met een duits nummertje:
Wencke Myhre - Er hat ein knallrotes Gummiboot
Door deze stelselmatig te draaien en te pushen is het verheven tot een enorme hit. Dat is al eens eerder gebeurd met een nummer van Dennie Christiaan.
Helaas heb ik dit jaar nog niet echt een topper kunnen vinden. Wie weet een hele leuke Duitse meezinger (Geen dance), redelijk tempo, aanstekelijke melodie en simpele tekst. Echt eentje om eens mee te gaan scoren!
dank u wel dj marcel . nlquote:Op zondag 16 januari 2005 18:34 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
Michel Sardou - Les Lacs Du Connemara
Is dit niet 'gewoon' Thicke met "When I get you alone"quote:Op maandag 17 januari 2005 14:04 schreef Klonk het volgende:
en nog een uitdaging voor deze grijze maandagmiddag
hint 1: het liedje is nieuw (heb het pas een paar keer gehoord)
hint 2: het begint met een lange haal waar james brown nog jaloers op zou zijn
hint 3: na die haal begint iemand te rappen
hint 4: er zit een loopje in, (met strijkinstrumenten ?)
Het nummer heet Twisted Nerve...maar een verkrachte versie met beat eronder cq. Trance versie..???quote:Op woensdag 12 januari 2005 19:03 schreef Mosselman het volgende:
Ik zoek die trance remix van een nummer uit Kill Bill.. dat nummer dat die blonde moordenaares fluit wanneer ze in het ziekenhuis naar beatrix (of whatever) toe loopt om haar te vermoorden... Je hoort door het nummer heen ook uma thurman dingen zeggen zoals "i have to kill bill" en zo...
-p.s.- Dankje Nipeng
Daar deed het mij inderdaad aan denken.quote:Op maandag 17 januari 2005 14:17 schreef Klonk het volgende:
das toch die beethoven rap met die langharige knul, zo ja, dat is hem niet.
Croupouque het nummer isquote:Op maandag 17 januari 2005 12:59 schreef Croupouque het volgende:
Gisteren was in de openingsminuut van het VPRO-programma R.A.M. een liedje te horen, naar de titel van dit nummer en de naam van de uitvoerende ben ik op zoek.
Het thema van de uitzending was 'het kwaad in de mens', en daar ging de tekst van het lied ook over. Het heeft een traag tempo en wordt gezongen door een man met een breekbare stem. Hij zingt iets in de trand van "The darkness in our heart", maar omdat ik zo'n belabberd geheugen heb ben ik eigenlijk alleen zeker van het woord "heart".
Ik hoop dat iemand het antwoord weet, ondanks deze ietwat cryptische opgave.
ik denk east 17 - it's allright. weet et bijna zekerquote:Op zondag 16 januari 2005 17:20 schreef cb_17 het volgende:
Voorkomende tekst was:
iemand?![]()
Danko Jones - I want youquote:Op maandag 17 januari 2005 20:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik zoek een nummer en het gaat ongeveer zo:
i want youuuu, more than anything i want you.. i do i do i doooo...
Iemand?
Lijkt mijquote:Op maandag 17 januari 2005 20:56 schreef ook_gek het volgende:
oke hier dan een stukje van de muziek. Niet met z,n alle tegelijk downloaden want dan kan straks niemand het meerOF iemand moet een okej weten waar ik het kan uploaden
![]()
http://home.wanadoo.nl/smek/chen/MOV00374.MPG
Welke muziek is dit![]()
Met Google vond ik dit:quote:Op maandag 17 januari 2005 23:16 schreef Modus het volgende:
De muziek onder de TV-reclame van de nieuwe Citroën C5 lijkt me The Pretenders, maar welk nummer? Staat (nog) niks op http://www.ster.nl .
lijkt me manau - la tribu de dana.quote:Op maandag 17 januari 2005 23:19 schreef geenaam het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummertje waar ik alleen de clip nog van weet. Ik weet nog dat in de clip 3 (geloof ik) franse jongens een franstalig nummer zongen ergens in de bergen boven een ravijn. Ik geloof dat het niet zo heel lang geleden is dat dit nummer uitkwam. Maximaal 8 jaar denk ik. Misschien niet al te duidelijk maar ik hoop dat iemand me kan helpen.![]()
weet niemand het?quote:Op maandag 17 januari 2005 00:50 schreef isitreal het volgende:
ik zoek 1 of ander nr waarin gewoon de tekst van een blik soep word opgelezen volgens mij is het een beetje punkachtig nr heb het ooit gehoord iemand enig idee van wie het is ???? en hoe het heet
Yves De Ruyter - The Rebelquote:Op dinsdag 18 januari 2005 01:29 schreef ReVu het volgende:
Ik zoek een oud dance/trance nummer:
Het enige wat ik nog weet is dat er iedere keer zo'n gast zei:
Yes, the rebel the rebel! ..... bla bla bla?
Iemand????![]()
Lijkt me:quote:Op dinsdag 18 januari 2005 11:06 schreef paultjuhhh het volgende:
ik zoek een nummer waarin een vrouw zingt, " we are young ! " uit de jaren 80 gok ik ...
jaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 18 januari 2005 11:13 schreef Klonk het volgende:
[..]
Lijkt me:
Love is a Battlefield van Pat Benatar
Zelf gevonden, het stond op de Bodypumpsitequote:Op woensdag 12 januari 2005 16:10 schreef Syrena het volgende:
Ik zoek:
Ik zoek er ook weer eentje. Ze draaien 'm bij onze Body Pump les, het begint met
When you are around
When you are around en dan iets van all patients are feeling better o.i.d.
Iemand een idee? Het is techno/dance-achtig.
P2P?, in de winkel zal je bedoelen.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 12:50 schreef Syrena het volgende:
[..]
Zelf gevonden, het stond op de Bodypumpsite![]()
![]()
Het is All Things (Just Keep Getting Better) van Wildlife / Simone Denny
Alleen vindt mijn P2P programma het niet....![]()
Iemand anders nog een idee?quote:Op maandag 17 januari 2005 09:21 schreef DJRandall het volgende:
[..]
Dus geen Schnappi, iemand anders nog ideeen?
NR4: 50CC - Feestteamquote:Op dinsdag 18 januari 2005 14:08 schreef Werewolf het volgende:
Na de wintersport heb ik weer een paar verzoekjes:
1) Een nummer van Drukwerk (Ze loog tegen mij) met een sexueel getinte tekst.
2) Een wals met een snel en een langzaam gedeelte. Op het snelle gedeelte dansten ze in een rij, het langzame gedeelte in rondjes. Geen tekst!
3) Duitstalig nummer met "Hey, wir wollen die ???? sehen" en "wir lieben die ???? so gerne"
4) Een nummer dat begint met de Crazy Frog tune
Kan iemand me aan de titels helpen?
[2] Atenna - Zorba The Greekquote:Op dinsdag 18 januari 2005 14:08 schreef Werewolf het volgende:
Na de wintersport heb ik weer een paar verzoekjes:
1) Een nummer van Drukwerk (Ze loog tegen mij) met een sexueel getinte tekst.
2) Een wals met een snel en een langzaam gedeelte. Op het snelle gedeelte dansten ze in een rij, het langzame gedeelte in rondjes. Geen tekst!
3) Duitstalig nummer met "Hey, wir wollen die ???? sehen" en "wir lieben die ???? so gerne"
Kan iemand me aan de titels helpen?
ik geloof niet dat je (gratis) bladmuziek zult vinden, daar zit nl. copyright opquote:Op dinsdag 18 januari 2005 15:34 schreef Queen_Em het volgende:
Ik zoek bladmuziek, nl. de pianobegeleiding van het nummer "Morgen is ze weg" van Acda & de Munnik. Ik weet niet zeker of dit het goede topic is daarvoor, maar als iemand me kan vertellen waar op het internet je dat kunt vinden, alvast onwijs bedankt.
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 14:13 schreef Calella het volgende:
Ik zoek een nummer die ze nu vaak draaien waarin een jongedame zingt: "As i flow".
Geloof ik..
Nee, het is echt duits/oostenrijks. Een soort snelle walsquote:
quote:1) Een nummer van Drukwerk (Ze loog tegen mij) met een sexueel getinte tekst.
Dat is hem. Bedankt.quote:Op maandag 17 januari 2005 23:22 schreef Berkery het volgende:
Met Google vond ik dit:
Grâce aux new high tech de la Citroën, c'est fou tout ce que cette voiture peut éviter : collision avec un camion citerne, explosion d'une grange ....
"Precious" des Pretenders
Hier zou het tussen moeten staan:quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:46 schreef Speth het volgende:
Ik zoek het hiphopnummer uit de (overigens volkomen geniale) film Harold and Kumar go to White Castle dat aan het begin van de film te horen is (als Harold van zijn werk naar huis rijdt). Ik heb een vermoeden dat het van Coolio is, maar zeker weet ik dat niet.
Iemand enig idee?
De themesong is van Carole King - Were You Lead.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 21:25 schreef Kowalabeertjuh het volgende:
Weet iemand van wie dat nummer is dat je hoort bij het voorstukje van Gilmore Girls?
Hm... Ze staan zo te zien in chronologische volgorde, dan zou dit 'm moeten zijn:quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:59 schreef Mark het volgende:
[..]
Hier zou het tussen moeten staan:
http://amazon.imdb.com/title/tt0366551/soundtrack*ASIN=B00068WOH8
Lijkt mij Orff - O Fortuna (Carmina Burara)quote:Op woensdag 19 januari 2005 13:38 schreef prutsler het volgende:
Ik ben op zoek naar een klassiek nummer dat vaak gebruikt wordt bij een spookachtige binnenkomst. Het is geloof ik met een mannenkoor. Het geeft een geweldig effect als ze dan langzaam de zaal binnenkomen en dit stuk wordt gedraaid. Weet iemand hoe het heet?
Iets Gregoriaans wellicht?quote:Op woensdag 19 januari 2005 13:38 schreef prutsler het volgende:
Ik ben op zoek naar een klassiek nummer dat vaak gebruikt wordt bij een spookachtige binnenkomst. Het is geloof ik met een mannenkoor. Het geeft een geweldig effect als ze dan langzaam de zaal binnenkomen en dit stuk wordt gedraaid. Weet iemand hoe het heet?
Grote kans van slagen bij Broekmans & Van Poppel B.V. Is wel tegen betaling...quote:Op dinsdag 18 januari 2005 15:34 schreef Queen_Em het volgende:
Ik zoek bladmuziek, nl. de pianobegeleiding van het nummer "Morgen is ze weg" van Acda & de Munnik. Ik weet niet zeker of dit het goede topic is daarvoor, maar als iemand me kan vertellen waar op het internet je dat kunt vinden, alvast onwijs bedankt.
Of Peter Gabrielquote:Op woensdag 19 januari 2005 16:12 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Peter Frampton?
quote:Op woensdag 19 januari 2005 14:50 schreef prutsler het volgende:
Euhm, Enigma - Sadeness heeft inderdaad stukjes van wat ik bedoel. Het mag van mij echter nog iets zwaarder.
quote:het Spaans monnikenkoor van het klooster van Santo Domingo de Silos
Sorry voor een wat late reactie(kijk hier niet altijd), maar ik weet voor 99% zeker dat je dit lekkere nummer bedoeld:quote:Op zondag 16 januari 2005 17:20 schreef cb_17 het volgende:
Voorkomende tekst was:
iemand?![]()
ik denk dat je "Outkast - Hey ya" bedoeld. Ik weet niet zeker of het bij die bloopers waren, maar ik heb een aantal keer bloopers gezien bij studio sport en daarbij gebruikten ze dit nummer.quote:Op donderdag 20 januari 2005 12:03 schreef kwanten het volgende:
Oke ik denk dat dit best een moeilijke is, zit er zelf al een tijdje mee in mijn kop.
Afgelopen zomer tijdens de Olympische Spelen zond de NOS wel eens een stukje met bloopers uit, dan zag je iemand in een kano vast zitten of iemand die verkeerd op de bok springt. Op de achtergrond hoorde je dan altijd een heel vrolijk muziekje. In december is dezelfde compilatie nog een keer op tv geweest bij het sportjaaroverzicht van de NOS, met weer dat nummer op de achtergrond. Hopelijk weet iemand van jullie welk nummer het is. Het is een vrolijk nummer volgens mij gezongen door een vrouw.
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 14:13 schreef Calella het volgende:
Ik zoek een nummer die ze nu vaak draaien waarin een jongedame zingt: "As i flow".
Beetje dance-achtig nummer volgens mij.
ik heb mijn eigen probleem opgelost:quote:Op maandag 17 januari 2005 14:04 schreef Klonk het volgende:
en nog een uitdaging voor deze grijze maandagmiddag
hint 1: het liedje is nieuw (heb het pas een paar keer gehoord)
hint 2: het begint met een lange haal waar james brown nog jaloers op zou zijn
hint 3: na die haal begint iemand te rappen
hint 4: er zit een loopje in, (met strijkinstrumenten ?)
Die is hetquote:Op woensdag 19 januari 2005 16:12 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Peter Frampton?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |