"Ik wil bij je naar binnen" maar Joost begint te stotteren: "Dat w-wil ik niet.." maar Evert begint hem al uit te kleden en houdt zijn geslacht voor zijn billen. "Hou op,klootzak" en Joost begint te schreeuwen.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 21:28 schreef Orginial het volgende:
[..]
Joost weet niet wat hij moet doen maar Evert knoopt zijn broek al los. Ik heb het geld nodig,denkt Joost en besluit het te doen. "Wat wil je dat ik doe?"![]()
''Kunnen we daar als we thuiskomen over praten, daar heb ik nu niet zoveel trek meer in''quote:Op vrijdag 14 januari 2005 21:33 schreef Woelli het volgende:
[..]
okee is goed schatje
Oja, ik wou je nog wat vragen. Ik heb gister met Ralf gepraat over Azie. Ik mocht niet zeggen dat hij in Azie was. Om familiebanden. Wat voor familiebanden?
Winston Nee !quote:Op vrijdag 14 januari 2005 21:35 schreef bar_rel het volgende:
[..]
''Kunnen we daar als we thuiskomen over praten, daar heb ik nu niet zoveel trek meer in''
Joost weet zeker dat dit hem het geld niet waard is.Dan blijft hij nog liever in die rolstoel en hij draait op en vliegt Evert naar zijn keel. "Klootzak" en hij slaat op hem in. In een oogflits ziet hij een mes op de tafel liggen. "Aaaaaaargh"quote:Op vrijdag 14 januari 2005 21:34 schreef Orginial het volgende:
[..]
"Ik wil bij je naar binnen" maar Joost begint te stotteren: "Dat w-wil ik niet.." maar Evert begint hem al uit te kleden en houdt zijn geslacht voor zijn billen. "Hou op,klootzak" en Joost begint te schreeuwen.
'' Ik hou van jou '' fluisterd Cody naar Lizzie en weet u al wat ?? Vraagt Codyquote:Op vrijdag 14 januari 2005 21:36 schreef Nano het volgende:
"Nee,maar je kunt nu wel bij me logeren.Ze is toch weg!En dan kunnen we later altijd nog zien."Lizzie loopt de draaideur in van het ziekenhuis en gaat direct door naar de balie.Een arts roept hun al.Ze verontschuldigen zich dat ze iets te laat zijn.Die kinderwagens en bruidsjurken waren ook zo mooi.
Joost heeft intussen het mes in zijn handen en steekt op Evert in.Hij raakt ook de kussens en de veren vliegen in het rond.De kussens zitten onder het bloed en dan krijgt Evert het mes in zijn handen. "Klotekind" en hij zet het mes onder Joost zijn kin en snijdt langzaam zijn kin open. "Jij zal bloeden,rund!"quote:Op vrijdag 14 januari 2005 21:40 schreef Tha_T het volgende:
Yacinto
Net als Yacinto lekker in zijn vel begint te zitten hoort hij wat "Het zal weer niks zijn" Maar dan hoort hij het nog steeds. Hij zet het op een lopen. Het geschreeuw wordt alsmaar luider. "Oh jee"Denkt Yacinto
''Ey we zijn hier een miskraam aan het inluiden dit haalt het kind toch never nooit!?''quote:Op vrijdag 14 januari 2005 21:45 schreef Nano het volgende:
Lizzie kijkt geschrokken.Ze pakt Cody's hand beet en ziet dat de artsen zich klaarmaken.Lizzie heeft al volledige ontsluiting en ze mag persen.Ze kijkt Cody aan."Het kindje haalt dit nooit."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.don't give me that fucking bullshit
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 22:07 schreef haagse_elfje het volgende:
ik ben benieuwd volgende week...NeeeeeeeeeeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik baal echt dat ik geowon de hele tijd Marie Jolijn en Betje heb en dat vind ik leuk ja want dat doe ik zelf alleen de uitdaging gaat zo wel een btje weg he...quote:
Ik snap het en je nieuwe lijntje is onderweg.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 22:09 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ik baal echt dat ik geowon de hele tijd Marie Jolijn en Betje heb en dat vind ik leuk ja want dat doe ik zelf alleen de uitdaging gaat zo wel een btje weg he...
komt goed....![]()
ach ja we zien waar het schip strand...quote:Op vrijdag 14 januari 2005 22:20 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik snap het en je nieuwe lijntje is onderweg.
Remembertje: We kunnen geen nieuwe users aanmelden.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 23:59 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ach ja we zien waar het schip strand...
nog steeds aan het wensen dat iemand de rol van Mayootje van me wil overnemen...
I know...quote:Op zaterdag 15 januari 2005 00:16 schreef Orginial het volgende:
[..]
Remembertje: We kunnen geen nieuwe users aanmelden.![]()
Haal anders WIV over.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 00:18 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
I know...
kunnen ze zich zlef niet aanmelden...
eigenlijk vind ik het wel cool om ze alle twee te spelen want dan kan ik het doen hoe ik het wil....
er moet gewoon meer interactie in dat komt...![]()
![]()
dat wil jij echt niet...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 15 januari 2005 09:26 schreef Woelli het volgende:Wat dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou:quote:
Dus jij wordt daar barvrouw?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 11:29 schreef Woelli het volgende:
[..]
Nou:
- Ze word ontslagen![]()
- Ze gaat van het ziekenhuis naar een cafe
- Ze gaat opzoek naar haar dochte![]()
Ik niet.Ik zit nog steeds op school.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 11:33 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ja, sommige mensen willen een carrieremove
haha, Joost mag lekker verder lerenquote:Op zaterdag 15 januari 2005 11:35 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik niet.Ik zit nog steeds op school.![]()
Was dat nou voor onzinquote:Op zaterdag 15 januari 2005 00:16 schreef Orginial het volgende:
[..]
Remembertje: We kunnen geen nieuwe users aanmelden.![]()
ja, maar niet met hotmail !quote:Op zaterdag 15 januari 2005 11:41 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Was dat nou voor onzin![]()
Mensen kunnen zich zelf ook lid maken van fok hoor![]()
Met provider email adres van die mensen en anders zoeken ze op google er zijn genoeg email adressen die nog niet geblokt zijn door fok.quote:
Kun jij dan niet een keer helpenquote:Op zaterdag 15 januari 2005 11:50 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Met provider email adres van die mensen en anders zoeken ze op google er zijn genoeg email adressen die nog niet geblokt zijn door fok.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |