abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24569407
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 20:48 schreef bar_rel het volgende:

[..]

''Wat een verassing om jouw hier te zien, ik had het niet verwacht''

De vrouw gaat zitten tegenover Winston..

''Winston...Winston...Winston..het heeft me nog moeite gekost om jouw hier te vinden''
Winston staat op en doet de deur open,

''Je weet de uitgang te vinden neem ik aan, je ben er tenslotte ook in gekomen''

Winston wijst naar buiten...maar de vrouw blijft zitten, en steekt ondertussen een peukie op

''Winston...tut tut tut...ik ben nog iets van je tegoed weet je nog''

Plots staat Winston verstijfd...

''Ben je daarom hier??''
Correct en tevens juist...
  vrijdag 14 januari 2005 @ 20:53:29 #102
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_24569409
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 20:45 schreef Perrow het volgende:

[..]

"Babette,ik hoop dat je hier een goede verklaring voor hebt" en Arthur loopt door het huis te ijsberen. "En wat zit je hier nou nog?" en hij kijkt Marjolein dreigend aan. "Het is hier geen pottenhuis" en Marjolein pakt haar spullen en wil Babette een kus op haar wang geven. "Eruit zei ik toch!" en Marjolein vertrekt. "Zo,Babette.Wat deed zij hier?"
Babette

Babette kijkt haar vader boos aan en houdt Marjolein tegen...

"wacht" fluitert zij

Babette draait zich om naar haar vader en loopt naar hem toe en staat voor hem..

"ja...ja..ik ben lesbisch dat ben ik al mijn hele leven...."

Babette begint steeds zich bozer en bozer te voelen en tikt met een vinger op haar vaders borstkas..

"en...en..weet je wat...als jij dit niet tolereert...dan dan ga ik toch weg..."

"want wie ben jij, jij hebt niets, jij bent helemaal niemand meer en ik heb jouw stomme regels en en ...en jou goedkeuring niet meer nodig"

ze loopt naar haar jas die over de stoel heen hangt en pakt hem

ze draait zich nog een keer boos om naar haar vader,,

"ik ga...." zegt ze heel boos ze voelt de adrenaline door haar lichaam gieren...

Ze loopt naar Marjolein en neemt Marjoleins hand in de hare...

"kom......we..we..gaan"

ze trekt de deur open en gooit hem met een knal weer dicht...

"hufter...hufter..."
don't give me that fucking bullshit
  vrijdag 14 januari 2005 @ 20:55:19 #103
109939 Perrow
Arthur Kolthof.
pi_24569441
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 20:53 schreef haagse_elfje het volgende:

[..]

Babette

Babette kijkt haar vader boos aan en houdt Marjolein tegen...

"wacht" fluitert zij

Babette draait zich om naar haar vader en loopt naar hem toe en staat voor hem..

"ja...ja..ik ben lesbisch dat ben ik al mijn hele leven...."

Babette begint steeds zich bozer en bozer te voelen en tikt met een vinger op haar vaders borstkas..

"en...en..weet je wat...als jij dit niet tolereert...dan dan ga ik toch weg..."

"want wie ben jij, jij hebt niets, jij bent helemaal niemand meer en ik heb jouw stomme regels en en ...en jou goedkeuring niet meer nodig"

ze loopt naar haar jas die over de stoel heen hangt en pakt hem

ze draait zich nog een keer boos om naar haar vader,,

"ik ga...." zegt ze heel boos ze voelt de adrenaline door haar lichaam gieren...

Ze loopt naar Marjolein en neemt Marjoleins hand in de hare...

"kom......we..we..gaan"

ze trekt de deur open en gooit hem met een knal weer dicht...

"hufter...hufter..."
"De trut!" en hij kijkt de twee verontwaardigd aan.Op de achtergrond hoort hij Joost lachen. "Hou je mond jij,je zou je vader beter steunen" en hij gaat naar zijn werkkamer.
Je verwacht hier een stoere tekst. Ik weet dat je dat wilt. Ik weet dat je erop geilt.
  vrijdag 14 januari 2005 @ 20:56:49 #104
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_24569462
Marjolein

Als ze buiten staan kijkt Marjolein met ontzag naar Babette...

"gaat het..."

Babette staat nog steeds te trillen op haar benen en dat ziet ze, ze neemt Babette in haar armen..
Babette rukt zich los....Babette gebaart dat ze haar even met rust moet laten...

Marjolein slikt en kijkt om zich heen..

"weet je...kom mee...we gaan naar mij toe"

Babette volgt haar naar de auto en voor de auto fluistert Babette..

"sorry..."
pi_24569478
Elisa staat voor de spiegel en loopt de trap af.Haar vader staan al voor.Het is dé grote dag voor de auditie.Iets zenuwachtig en zorgenmakend over Joost stapt Elisa in.Na een tijd rijden komen ze bij een groot gebouw.
Jaja, het wordt weer geweldig.
pi_24569499
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 20:57 schreef Beautygirl het volgende:
Elisa staat voor de spiegel en loopt de trap af.Haar vader staan al voor.Het is dé grote dag voor de auditie.Iets zenuwachtig en zorgenmakend over Joost stapt Elisa in.Na een tijd rijden komen ze bij een groot gebouw.
Als ze naar binnen lopen geeft Elisa haar gegevens door en dan mogen ze plaatsnemen."Wat als ze me een dikke trol vinden?" en Elisa kijkt haar vader wanhopig aan. "Of een lelijke puistenkop"
pi_24569505
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 20:53 schreef bar_rel het volgende:

[..]

Winston staat op en doet de deur open,

''Je weet de uitgang te vinden neem ik aan, je ben er tenslotte ook in gekomen''

Winston wijst naar buiten...maar de vrouw blijft zitten, en steekt ondertussen een peukie op

''Winston...tut tut tut...ik ben nog iets van je tegoed weet je nog''

Plots staat Winston verstijfd...

''Ben je daarom hier??''
Winston doet de deur weer dicht en gaat zitten...

''Rianne, je krijg die spullen niet...jij heb er het recht niet op weet je nog. We zijn niet getrouwd in gemeenschap van goederen. Je zoekt het maar uit, ik heb je al een deel gegeven vorig jaar. Als je nu nog een kort geding ga aanklagen dan win je dat toch niet''

Rianne staat op en probeert Winston te zoenen, maar hij negeert de zoen volledig.

Ze lacht en loopt naar de deur....

''WIe zegt dat ik de enigste ben die je gaat aanklagen....kijk nog maar eens goed Winston in je nieuwe medewerkers''

Ze doet de deur open maar voordat ze weg gaat vertelt ze nog een ding..

''Onthou de naam Remco Witteveen...Remco Witteveen....Tot ziens Winston haha tot ziens hahaha''
  vrijdag 14 januari 2005 @ 21:01:27 #108
110081 Wilbert87
Rolf Beutinga.
pi_24569527
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 20:58 schreef Beautygirl het volgende:

[..]

Als ze naar binnen lopen geeft Elisa haar gegevens door en dan mogen ze plaatsnemen."Wat als ze me een dikke trol vinden?" en Elisa kijkt haar vader wanhopig aan. "Of een lelijke puistenkop"
"Een puistenkop" en Rolf schiet in de lach. "Je hebt nog nooit één puistje gehad" en hij knijpt in zijn dochters hand. "Alles komt goed" en dan wordt Elisa geroepen om naar binnen te gaan. "Succes schatje,je kan het!"
Je weet toch dat ik in die succesvolle Forumsoap speel? Nou, daarom heb ik geen tijd om een handtekening uit te delen het is namelijk bijna 21.00!
  vrijdag 14 januari 2005 @ 21:01:31 #109
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_24569529
Babette

Babette zit bij Marjolein op de bank en staart uit het raam...Ze voelt dat Marjolein niet weet wat ze moet zeggen....

ze zucht

daarna draait ze zich om naar Marjolein en kijkt haar aan...

"sorry....ik weet niet wat me bezielde....ik ja...sorry"

ze kust Marjolein die haar daarna begint te omhelzen..

Marjolein

Marjolein voelt de tranen in haar ogen prikken...
ze streelt met haar rechterhand over Babette's arm heen...

"he.....tis al goed...."

"weet je....ik..ik..ben best wel trots op je..."
pi_24569555
Tijdens het opruimen zijn Yacinto en Cody in gesprek '' Maar hoe kom jij als marokaan eigelijk aan je achternaam? 'Vraagt Cody
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
pi_24569594
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 20:59 schreef bar_rel het volgende:

[..]

Winston doet de deur weer dicht en gaat zitten...

''Rianne, je krijg die spullen niet...jij heb er het recht niet op weet je nog. We zijn niet getrouwd in gemeenschap van goederen. Je zoekt het maar uit, ik heb je al een deel gegeven vorig jaar. Als je nu nog een kort geding ga aanklagen dan win je dat toch niet''

Rianne staat op en probeert Winston te zoenen, maar hij negeert de zoen volledig.

Ze lacht en loopt naar de deur....

''WIe zegt dat ik de enigste ben die je gaat aanklagen....kijk nog maar eens goed Winston in je nieuwe medewerkers''

Ze doet de deur open maar voordat ze weg gaat vertelt ze nog een ding..

''Onthou de naam Remco Witteveen...Remco Witteveen....Tot ziens Winston haha tot ziens hahaha''
''Grrhh wat moet zij nou weer hier''

Winston valt terug in zijn stoel....

''Mmmh mischien moet ik toch maar even kijken of ik Remco Witteveen ergens kan vinden''

Hij begint met het doorzoeken van zijn nieuwe medewerkers lijst en verdomd....

[ Naam: Remco WItteveen]
[Leeftijd: 28]
[Etc.]

Winston kijkt voor zich uit..''Dit moet Tara weten''

Cliff eerste aflevering

Begin tweede aflevering
  vrijdag 14 januari 2005 @ 21:06:30 #112
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_24569601
Babette

Babette staart naar haar telefoon, ze hoort Marjolein rommelen in de keuken...

ze slikt...en bijt op haar onderlip

ze scrolt in haar adressenlijst en drukt pa in....

de telefoon gaat over... tuut...tuut...
pi_24569603
-

[ Bericht 100% gewijzigd door bar_rel op 14-01-2005 21:06:49 ]
pi_24569604
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 21:01 schreef Wilbert87 het volgende:

[..]

"Een puistenkop" en Rolf schiet in de lach. "Je hebt nog nooit één puistje gehad" en hij knijpt in zijn dochters hand. "Alles komt goed" en dan wordt Elisa geroepen om naar binnen te gaan. "Succes schatje,je kan het!"
Elisa staat midden in de kleedkamer en ze krijgt make-up op en een mooie jurk aan.Dan is het zover en ze loopt naar de catwalk. "En actie!" en Elisa loopt zo sexy mogelijk over de catwalk. "You go girl" en de cameramannen beginnen enthousiast te fluiten. Elisa geeft de producer nog een handkus en dan staat het erop. Haar auditie is voorbij en zo te zien is iedereen enthousiast. Elisa loopt naar de producer: "Was het wat?" .. De producer kijkt haar enthousiast aan. "Ja,het was fantastisch" "Je bent nog ietwat aan de zware kant,maar daar ga jij wat aan doen want jij wordt Xashions nieuwe model. Elisa springt zowat een gat in de lucht en als haar vader binnekomt vliegt zij hem in de armen. "Yes,yes,yes" en ze neemt afscheid van de producer en in de auto probeert ze meteen Joost te bereiken,maar hij neemt niet op. "Pap,denk jij dat Joost nog wel met wil gaan?"
  vrijdag 14 januari 2005 @ 21:06:47 #115
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_24569606
Tara is bezig met wat patienten voor haar en naar dat ze klaar is gaat ze op zoek naar Winston.

Tara wilt namelijk weten wat Ralf bedoelde met de familiebanden.
pi_24569636
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 21:03 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Tijdens het opruimen zijn Yacinto en Cody in gesprek '' Maar hoe kom jij als marokaan eigelijk aan je achternaam? 'Vraagt Cody
Nou dat is eigenlijk heel makkelijk. Om het heel kort door de bocht te zeggen wil ik niks meer met die "familie" te maken hebben en dus heb ik mijn naam laten veranderen in eentje waar ik me in thuisvoel. Zo, is dat ook weer opgeruimd ......
  vrijdag 14 januari 2005 @ 21:09:05 #117
110081 Wilbert87
Rolf Beutinga.
pi_24569655
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 21:06 schreef Beautygirl het volgende:

[..]

Elisa staat midden in de kleedkamer en ze krijgt make-up op en een mooie jurk aan.Dan is het zover en ze loopt naar de catwalk. "En actie!" en Elisa loopt zo sexy mogelijk over de catwalk. "You go girl" en de cameramannen beginnen enthousiast te fluiten. Elisa geeft de producer nog een handkus en dan staat het erop. Haar auditie is voorbij en zo te zien is iedereen enthousiast. Elisa loopt naar de producer: "Was het wat?" .. De producer kijkt haar enthousiast aan. "Ja,het was fantastisch" "Je bent nog ietwat aan de zware kant,maar daar ga jij wat aan doen want jij wordt Xashions nieuwe model. Elisa springt zowat een gat in de lucht en als haar vader binnekomt vliegt zij hem in de armen. "Yes,yes,yes" en ze neemt afscheid van de producer en in de auto probeert ze meteen Joost te bereiken,maar hij neemt niet op. "Pap,denk jij dat Joost nog wel met wil gaan?"
Als ze Fokdam inrijden geeft Wilbert pas antwoord. "Daar kom je maar op één manier achter" en hij opent het portier van de auto recht voor huize Kolthof. Elisa stapt uit en Rolf draait het raam van de auto open. "Toitoi,meisje" en hij rijdt terug naar huis.
Je weet toch dat ik in die succesvolle Forumsoap speel? Nou, daarom heb ik geen tijd om een handtekening uit te delen het is namelijk bijna 21.00!
pi_24569663
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 21:06 schreef Woelli het volgende:
Tara is bezig met wat patienten voor haar en naar dat ze klaar is gaat ze op zoek naar Winston.

Tara wilt namelijk weten wat Ralf bedoelde met de familiebanden.
'' Tara heeft een verleden met Remco, en hij komt hier werken''

Winston piept Tara op...en even later staat ze in zijn kantoor....
pi_24569684
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 21:09 schreef Wilbert87 het volgende:

[..]

Als ze Fokdam inrijden geeft Wilbert pas antwoord. "Daar kom je maar op één manier achter" en hij opent het portier van de auto recht voor huize Kolthof. Elisa stapt uit en Rolf draait het raam van de auto open. "Toitoi,meisje" en hij rijdt terug naar huis.
Als Joost ziet dat Elisa de oprit op komt lopen rijdt hij meteen naar buiten. "Het spijt me" en ze vliegen elkaar meteen in de armen. "Ik las je smsje,ben je het geworden?"
  vrijdag 14 januari 2005 @ 21:11:27 #120
109180 Woelli
pi_24569687
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 21:09 schreef bar_rel het volgende:

[..]

'' Tara heeft een verleden met Remco, en hij komt hier werken''

Winston piept Tara op...en even later staat ze in zijn kantoor....
Ey lieverd
Tara geeft winston een kus.

Hmm je had mij nodig? Dus kom maar op! WAt moet je van me !
en Tara geeft Winston een knipoog.
pi_24569714
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 21:08 schreef Tha_T het volgende:

[..]

Nou dat is eigenlijk heel makkelijk. Om het heel kort door de bocht te zeggen wil ik niks meer met die "familie" te maken hebben en dus heb ik mijn naam laten veranderen in eentje waar ik me in thuisvoel. Zo, is dat ook weer opgeruimd ......
Aha ja familie problemen ik ken er alles van maar gelukkig heb ik Iris me zusje nog ''
''Ey ik ga even bij me vriendin langs jij red je wel ?'' Nouwja ik zie je en Cody gaat naar Lizzy.
Do it again now
pi_24569727
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 21:11 schreef Woelli het volgende:

[..]

Ey lieverd
Tara geeft winston een kus.

Hmm je had mij nodig? Dus kom maar op! WAt moet je van me !
en Tara geeft Winston een knipoog.
''Ten eerste Remco Witteveen....hij komt hier werken, dat is toch je ex hé'''
Winston maakt een kopje koffie voor zijn liev...
''En het ergste is nog dat mijn ex, Rianne, hier net was...ze wil een zaak tegen me aanspannen'''
Winston geeft Tara het kopje koffie...
''En oh ja...over Azie...''
pi_24569729
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 21:11 schreef Orginial het volgende:

[..]

Als Joost ziet dat Elisa de oprit op komt lopen rijdt hij meteen naar buiten. "Het spijt me" en ze vliegen elkaar meteen in de armen. "Ik las je smsje,ben je het geworden?"
"Ja" en Elisa ratelt aan één stuk door over haar nieuwe beroep als model en merkt niet dat Joost zich rot voelt. Ze besluiten de volgende avond een filmpje te gaan kijken bij Elisa en ze nemen afscheid. "Ik bel je vanavond" en dan verdwijnt Elisa uit het zicht.Met een fijn gevoel komt ze weer thuis. "Eindelijk is het uitgepraat"
  vrijdag 14 januari 2005 @ 21:14:42 #124
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_24569747
Ralf wil binnenkort Joost overhalen om zijn mond te houden, maar hij wil ook uitzoeken waar het nou mis is gegaan in de familie. Hij kan maar 1 plek bedenken waar hij mogelijk informatie kan vinden: zijn vaders kamer.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_24569770
Cody gaat naar het huis van Esmee waar Lizzie nu woont en lklopt op de deur klop klop
Do it again now
pi_24569780
Lizzie ziet Cody aankomen en rent naar de deur.Ze is erg vrolijk."De echo was je dus niet vergeten!"lacht ze.Ze geeft hem een zoen.
  vrijdag 14 januari 2005 @ 21:16:38 #127
109180 Woelli
pi_24569786
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 21:13 schreef bar_rel het volgende:

[..]

''Ten eerste Remco Witteveen....hij komt hier werken, dat is toch je ex hé'''
Winston maakt een kopje koffie voor zijn liev...
''En het ergste is nog dat mijn ex, Rianne, hier net was...ze wil een zaak tegen me aanspannen'''
Winston geeft Tara het kopje koffie...
''En oh ja...over Azie...''
Wat ! allemaal
Ten eerste; Remco is me ex ja, en de vader van me kind
Ten tweede; waarom wil jou ex een zaak tegen je aan spannend
Ten derde; ik moet met jou inderdaad over Azie hebben !

Tara neemt van alle stres een slok koffie

''Iel is die koffie over datum ofzo''
pi_24569797
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 21:13 schreef _ELMaikel_ het volgende:

[..]

Aha ja familie problemen ik ken er alles van maar gelukkig heb ik Iris me zusje nog ''
''Ey ik ga even bij me vriendin langs jij red je wel ?'' Nouwja ik zie je en Cody gaat naar Lizzy.
"Ik red me hier wel en tot ongetwijfeld een andere keer"
pi_24569814
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 21:13 schreef Beautygirl het volgende:

[..]

"Ja" en Elisa ratelt aan één stuk door over haar nieuwe beroep als model en merkt niet dat Joost zich rot voelt. Ze besluiten de volgende avond een filmpje te gaan kijken bij Elisa en ze nemen afscheid. "Ik bel je vanavond" en dan verdwijnt Elisa uit het zicht.Met een fijn gevoel komt ze weer thuis. "Eindelijk is het uitgepraat"
Ook Joost gaat met een goed gevoel terug naar binnen maar dan denkt hij aan Evert.De zweetdruppeltjes staan op zijn voorhoofd. "Wat moet zijn klas wel niet van hem denken?" "Om over zijn bloedeigen vader maar niet te spreken" .. Joost gaat op de bank zitten en zapt wat naar kanalen. Op het nieuws komt er een melding over een pedofiel. Meteen zegt Joost de tv uit en dan gaat de thuistelefoon. "Joost Kolthof.." en dan stokt zijn adem. Het is de dokter van de afdeling chirurgie en meldt dat Joost over twee weken de operatie moet ondergaan en ze dan het geld willen hebben anders kunnen ze de nieuwe methode niet gaan gebruiken. Als Joost heeft opgehangen ziet hij nog maar één uitweg en dat is Evert.
  vrijdag 14 januari 2005 @ 21:18:38 #130
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_24569818
Babette

...tuut..tuut...ze drukt op de uitknop en gooit de telefoon naast zich neer...
ze slaat haar armen overelkaar heen en kijkt boos voor zich uit....

"weet je wat ...dan ga ik wel gewoon langs" denkt ze...

ze hoort Marjolein weer binnenkomen en voelt twee handen op haar schouders, ze kijkt omhoog en ziet een lieve lach...
  vrijdag 14 januari 2005 @ 21:20:15 #131
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_24569843
Ralf sluipt Arthurs kamer binnen en opent stiekem voor de zoveelste maal de kluis.
"Nog altijd hetzelfde wachtwoord."
Ralf zoekt tussen de papieren en documenten, maar kan niets vinden waar hij iets aan heeft. Hij doet de kluis weer dicht. Vervolgens kijkt hij in alle laden van Arthurs bureau. Dan vindt hij een groot foto album.
"Het Kolthof familie album", leest Ralf.
Hij neemt het mee naar zijn kamer...
pi_24569855
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 21:16 schreef Nano het volgende:
Lizzie ziet Cody aankomen en rent naar de deur.Ze is erg vrolijk."De echo was je dus niet vergeten!"lacht ze.Ze geeft hem een zoen.
Cody zoent terug ''Nee naturlijk niet lacht Cody nou kom we gaan.
Do it again now
pi_24569867
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 21:18 schreef Orginial het volgende:

[..]

Ook Joost gaat met een goed gevoel terug naar binnen maar dan denkt hij aan Evert.De zweetdruppeltjes staan op zijn voorhoofd. "Wat moet zijn klas wel niet van hem denken?" "Om over zijn bloedeigen vader maar niet te spreken" .. Joost gaat op de bank zitten en zapt wat naar kanalen. Op het nieuws komt er een melding over een pedofiel. Meteen zegt Joost de tv uit en dan gaat de thuistelefoon. "Joost Kolthof.." en dan stokt zijn adem. Het is de dokter van de afdeling chirurgie en meldt dat Joost over twee weken de operatie moet ondergaan en ze dan het geld willen hebben anders kunnen ze de nieuwe methode niet gaan gebruiken. Als Joost heeft opgehangen ziet hij nog maar één uitweg en dat is Evert.
Als hij bij Evert aanbelt doet hij meteen open. "Daar ben je weer" en hij doet met een grijs open. "Haal die grijns van je gezicht en geef me het geld" "Dalijk JoosjePoosje.." "Bek dicht!" en Joost rijdt naar binnen. "Ik wil me geld!" .. Evert probeert Joost te aaien maar Joost slaat zijn arm weg. "Geef me het geld zeg ik je!" maar Evert veroert geen vin...
pi_24569886
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 21:16 schreef Woelli het volgende:

[..]

Wat ! allemaal
Ten eerste; Remco is me ex ja, en de vader van me kind
Ten tweede; waarom wil jou ex een zaak tegen je aan spannend
Ten derde; ik moet met jou inderdaad over Azie hebben !

Tara neemt van alle stres een slok koffie

''Iel is die koffie over datum ofzo''
Winston geeft Tara meteen een ander kopje koffie maar die is ook over datum. Hij laat het dan maar zitten en vertelt zijn verhaal:

''Het zit zo liev, 5 jaar terug ontmoette ik een(toen) bijzonder persoon Rianne dus. Na 3 jaar zijn wegaan trouwen en gaan samen wonen.Heel leuk allemaal, maar zon 6 maanden terug liep alles stuk. Zij ging vreemd, en ze stal me geld. Ze nam me auto mee en reed hem in de krak. Ik wou scheiden en we zijn toendertijd gescheiden maar zij wou de helft van mijn spullen maar omdat we niet zo getrouwd zijn kreeg zij maar 1/3. En nu wil ze meer oppeisen. We moeten dus oppasen voor haar, en ook voor Remco. Die twee voeren wat in hun schild''
  vrijdag 14 januari 2005 @ 21:23:31 #135
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_24569898
Babette

Babette ligt in Marjolein haar armen

er word niets gezegd, opeens gaat Babette rechtop zitten...

ze kijkt naar Marjolein en dan naar de deur en naar de klok...

"het kan nog" denkt ze...

"he...ik ga heel even terug naar huis...om kleding halen, ik kan morgen natuurlijk niet in dezelfde kleding als vandaag verschijnen..."

ze kust Marjolein op haar mond...

"tot strakjes"

ze vertrekt naar Arthur's huis
pi_24569916
Lizzie heeft het heel de tijd over de baby.Ze verlangt er zo naar om het kind in haar armen te houden.Alleen zal dat nog een tijdje duren.Onderweg zien ze een winkel met maxi cosi's,wiegjes en kinderwagens.Lizzie stopt en trekt aan Cody's hand.Ze wijst een oranje jogger aan."Die is mooi!"
pi_24569926
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 21:22 schreef Orginial het volgende:

[..]

Als hij bij Evert aanbelt doet hij meteen open. "Daar ben je weer" en hij doet met een grijs open. "Haal die grijns van je gezicht en geef me het geld" "Dalijk JoosjePoosje.." "Bek dicht!" en Joost rijdt naar binnen. "Ik wil me geld!" .. Evert probeert Joost te aaien maar Joost slaat zijn arm weg. "Geef me het geld zeg ik je!" maar Evert veroert geen vin...
"Klootzak" en hij rijdt op Evert af. "Ik heb gedaan wat je wilt,nu krijg ik mijn geld" Evert veroert nog steeds geen vin en begint de lachen. "Joost,dacht je nou echt dat ik je dat geld ging geven?" "Ik héb dat geld niet eens" Joost wordt kwaad en hij wordt blind van woede. "Hufter" en hij tuft in zijn gezicht. "Dat deed mijn boterbloempje ook altijd" lacht Evert.
  vrijdag 14 januari 2005 @ 21:26:09 #138
109180 Woelli
pi_24569944
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 21:23 schreef bar_rel het volgende:

[..]

Winston geeft Tara meteen een ander kopje koffie maar die is ook over datum. Hij laat het dan maar zitten en vertelt zijn verhaal:

''Het zit zo liev, 5 jaar terug ontmoette ik een(toen) bijzonder persoon Rianne dus. Na 3 jaar zijn wegaan trouwen en gaan samen wonen.Heel leuk allemaal, maar zon 6 maanden terug liep alles stuk. Zij ging vreemd, en ze stal me geld. Ze nam me auto mee en reed hem in de krak. Ik wou scheiden en we zijn toendertijd gescheiden maar zij wou de helft van mijn spullen maar omdat we niet zo getrouwd zijn kreeg zij maar 1/3. En nu wil ze meer oppeisen. We moeten dus oppasen voor haar, en ook voor Remco. Die twee voeren wat in hun schild''
Oja hoor !

Daar komt Winston Kolthof weer aan.
Jij kent Remco geen eens.
Remco zal zo iets nooit doen. Of heeft die geit dat net gezegt tegen jou.
  vrijdag 14 januari 2005 @ 21:26:09 #139
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_24569945
Babette

Als ze in de auto zit, ziet de zon half ondergaan, ze voelt de spanning in haar schouders en maakt bewegingen met haar nek om de spanning te verlichten...

"fuck"....

ze rijd langs een bos, ze twijfelt.....dan stopt ze de auto...

"een beetje natuur zal me goed doen" denkt ze...

Ze loopt het bos en steekt haar handen in haar zakken....
haar telefoon gaat ze krijgt een smsje van Marjolein...

IK HOU VAN JE staat in het smsje en Babette begint te lachen en loopt dromerig het bos in....
pi_24569964
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 21:24 schreef Orginial het volgende:

[..]

"Klootzak" en hij rijdt op Evert af. "Ik heb gedaan wat je wilt,nu krijg ik mijn geld" Evert veroert nog steeds geen vin en begint de lachen. "Joost,dacht je nou echt dat ik je dat geld ging geven?" "Ik héb dat geld niet eens" Joost wordt kwaad en hij wordt blind van woede. "Hufter" en hij tuft in zijn gezicht. "Dat deed mijn boterbloempje ook altijd" lacht Evert.
"Bespaar me je vunzige details" "Ik wil het geld" en dan loopt Evert naar boven en komt even later de trap af met een stapel bankbiljetten. "Maar dan moet je nog wel één keer bij me op schoot komen" ..
pi_24569968
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 21:24 schreef Nano het volgende:
Lizzie heeft het heel de tijd over de baby.Ze verlangt er zo naar om het kind in haar armen te houden.Alleen zal dat nog een tijdje duren.Onderweg zien ze een winkel met maxi cosi's,wiegjes en kinderwagens.Lizzie stopt en trekt aan Cody's hand.Ze wijst een oranje jogger aan."Die is mooi!"
'Ja die is zeker mooi , Ey Zeg Lizzie als het kind er is he waar gaan we dan wonen?''
vraagt Cody
Do it again now
pi_24569973
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 21:26 schreef Woelli het volgende:

[..]

Oja hoor !

Daar komt Winston Kolthof weer aan.
Jij kent Remco geen eens.
Remco zal zo iets nooit doen. Of heeft die geit dat net gezegt tegen jou.
'' We kunnen beter niemand vertrouwen lieverd, ik zeg niet dat ik haar geloof. Maar waarom zou ze het anders verzinnen en uit haar duim zuigen?''
pi_24569994
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 21:27 schreef Orginial het volgende:

[..]

"Bespaar me je vunzige details" "Ik wil het geld" en dan loopt Evert naar boven en komt even later de trap af met een stapel bankbiljetten. "Maar dan moet je nog wel één keer bij me op schoot komen" ..
Joost weet niet wat hij moet doen maar Evert knoopt zijn broek al los. Ik heb het geld nodig,denkt Joost en besluit het te doen. "Wat wil je dat ik doe?"
  vrijdag 14 januari 2005 @ 21:28:50 #144
109180 Woelli
pi_24570004
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 21:27 schreef bar_rel het volgende:

[..]

'' We kunnen beter niemand vertrouwen lieverd, ik zeg niet dat ik haar geloof. Maar waarom zou ze het anders verzinnen en uit haar duim zuigen?''
Hoe zal zij in godsnaam Remco moeten kennen.
pi_24570013
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 21:28 schreef Woelli het volgende:

[..]

Hoe zal zij in godsnaam Remco moeten kennen.
''Dat moet je niet aan mij vragen...laten we maar weer aan het werk gaan, we hebben het er anders thuis wel weer over''
pi_24570014
"Ik weet het niet.Ik kan het toch nog een keer aan mijn moeder vragen.Misschien mogen we de westvleugel van ons huis wel.Dat is namelijk nu logeergedeelte."Lizzie stopt bij een winkel met bruidsjurken.Ze zoent Cody."Als we dat ooit doen moet je me wel heel romantisch vragen!"
  vrijdag 14 januari 2005 @ 21:29:42 #147
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_24570016
Ralf bladert door het foto album en ziet dat alles op chronologische volgorde staat. Hij besluit daarom bij het begin te beginnen. Eerst ziet hij veel foto's van Arthur en Patricia samen. En later ook foto's van Winston en Babette. Dan ziet hij een foto van Patricia met een baby.
"Dat moet ik zijn..."
Ralf kan zijn ogen niet geloven als hij naar de volgende foto's kijkt. Arthur houdt hem vast en lijkt soms zelfs van hem te houden. Ralf begrijpt er niets van en bladert door. Hij ziet dat vooral Babette veel met hem speelde. Dan ziet hij weer een baby.
"Joost..."
pi_24570074
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 21:29 schreef Nano het volgende:
"Ik weet het niet.Ik kan het toch nog een keer aan mijn moeder vragen.Misschien mogen we de westvleugel van ons huis wel.Dat is namelijk nu logeergedeelte."Lizzie stopt bij een winkel met bruidsjurken.Ze zoent Cody."Als we dat ooit doen moet je me wel heel romantisch vragen!"
Cody begint te lachen zou ik doen '' zegt hij '' Maar k ga echt niet in dat huis van die vrouw wonen die mij bijna vermoord heeft '' zegt cody
Do it again now
  vrijdag 14 januari 2005 @ 21:33:18 #149
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_24570089
Marjolein

Marjolein loopt door haar huis op zoek naar haar tas...

"ja daar ben je"

ze steekt de sleutel in het slot en loopt naar haar auto...

ze hoort haar telefoon en graait hem uit haar tas het is een berichtje van Babette

de zon de maan de sterren die kwamen van verre maar toen ik jou lach zag wist ik dat ik nooit meer een dag alleen zou zijn, jij bent mijn engel mijn ster mijn prinses op het witte paard.,...ik hou ook van jou

Marjolein krijgt tranen in haar ogen en veegt ze weg met haar mouw..

ze stapt de auto in met een gelukkig gevoel ze merkt niet eens dat ze haar tas op het dak laat staan ...

ze rijd weg naar het AZF....
  vrijdag 14 januari 2005 @ 21:33:53 #150
109180 Woelli
pi_24570099
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 21:29 schreef bar_rel het volgende:

[..]

''Dat moet je niet aan mij vragen...laten we maar weer aan het werk gaan, we hebben het er anders thuis wel weer over''
okee is goed schatje

Oja, ik wou je nog wat vragen. Ik heb gister met Ralf gepraat over Azie. Ik mocht niet zeggen dat hij in Azie was. Om familiebanden. Wat voor familiebanden?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')