Winston staat op en doet de deur open,quote:Op vrijdag 14 januari 2005 20:48 schreef bar_rel het volgende:
[..]
''Wat een verassing om jouw hier te zien, ik had het niet verwacht''
De vrouw gaat zitten tegenover Winston..
''Winston...Winston...Winston..het heeft me nog moeite gekost om jouw hier te vinden''
Babettequote:Op vrijdag 14 januari 2005 20:45 schreef Perrow het volgende:
[..]
"Babette,ik hoop dat je hier een goede verklaring voor hebt" en Arthur loopt door het huis te ijsberen. "En wat zit je hier nou nog?" en hij kijkt Marjolein dreigend aan. "Het is hier geen pottenhuis" en Marjolein pakt haar spullen en wil Babette een kus op haar wang geven. "Eruit zei ik toch!" en Marjolein vertrekt. "Zo,Babette.Wat deed zij hier?"
"De trut!" en hij kijkt de twee verontwaardigd aan.Op de achtergrond hoort hij Joost lachen. "Hou je mond jij,je zou je vader beter steunen" en hij gaat naar zijn werkkamer.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 20:53 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
Babette
Babette kijkt haar vader boos aan en houdt Marjolein tegen...
"wacht" fluitert zij
Babette draait zich om naar haar vader en loopt naar hem toe en staat voor hem..
"ja...ja..ik ben lesbisch dat ben ik al mijn hele leven...."
Babette begint steeds zich bozer en bozer te voelen en tikt met een vinger op haar vaders borstkas..
"en...en..weet je wat...als jij dit niet tolereert...dan dan ga ik toch weg..."
"want wie ben jij, jij hebt niets, jij bent helemaal niemand meer en ik heb jouw stomme regels en en ...en jou goedkeuring niet meer nodig"
ze loopt naar haar jas die over de stoel heen hangt en pakt hem
ze draait zich nog een keer boos om naar haar vader,,
"ik ga...." zegt ze heel boos ze voelt de adrenaline door haar lichaam gieren...
Ze loopt naar Marjolein en neemt Marjoleins hand in de hare...
"kom......we..we..gaan"
ze trekt de deur open en gooit hem met een knal weer dicht...
"hufter...hufter..."
Als ze naar binnen lopen geeft Elisa haar gegevens door en dan mogen ze plaatsnemen."Wat als ze me een dikke trol vinden?" en Elisa kijkt haar vader wanhopig aan. "Of een lelijke puistenkop"quote:Op vrijdag 14 januari 2005 20:57 schreef Beautygirl het volgende:
Elisa staat voor de spiegel en loopt de trap af.Haar vader staan al voor.Het is dé grote dag voor de auditie.Iets zenuwachtig en zorgenmakend over Joost stapt Elisa in.Na een tijd rijden komen ze bij een groot gebouw.
Winston doet de deur weer dicht en gaat zitten...quote:Op vrijdag 14 januari 2005 20:53 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Winston staat op en doet de deur open,
''Je weet de uitgang te vinden neem ik aan, je ben er tenslotte ook in gekomen''
Winston wijst naar buiten...maar de vrouw blijft zitten, en steekt ondertussen een peukie op
''Winston...tut tut tut...ik ben nog iets van je tegoed weet je nog''
Plots staat Winston verstijfd...
''Ben je daarom hier??''
"Een puistenkop" en Rolf schiet in de lach. "Je hebt nog nooit één puistje gehad" en hij knijpt in zijn dochters hand. "Alles komt goed" en dan wordt Elisa geroepen om naar binnen te gaan. "Succes schatje,je kan het!"quote:Op vrijdag 14 januari 2005 20:58 schreef Beautygirl het volgende:
[..]
Als ze naar binnen lopen geeft Elisa haar gegevens door en dan mogen ze plaatsnemen."Wat als ze me een dikke trol vinden?" en Elisa kijkt haar vader wanhopig aan. "Of een lelijke puistenkop"![]()
''Grrhh wat moet zij nou weer hier''quote:Op vrijdag 14 januari 2005 20:59 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Winston doet de deur weer dicht en gaat zitten...
''Rianne, je krijg die spullen niet...jij heb er het recht niet op weet je nog. We zijn niet getrouwd in gemeenschap van goederen. Je zoekt het maar uit, ik heb je al een deel gegeven vorig jaar. Als je nu nog een kort geding ga aanklagen dan win je dat toch niet''
Rianne staat op en probeert Winston te zoenen, maar hij negeert de zoen volledig.
Ze lacht en loopt naar de deur....
''WIe zegt dat ik de enigste ben die je gaat aanklagen....kijk nog maar eens goed Winston in je nieuwe medewerkers''
Ze doet de deur open maar voordat ze weg gaat vertelt ze nog een ding..
''Onthou de naam Remco Witteveen...Remco Witteveen....Tot ziens Winston haha tot ziens hahaha''
Elisa staat midden in de kleedkamer en ze krijgt make-up op en een mooie jurk aan.Dan is het zover en ze loopt naar de catwalk. "En actie!" en Elisa loopt zo sexy mogelijk over de catwalk. "You go girl" en de cameramannen beginnen enthousiast te fluiten. Elisa geeft de producer nog een handkus en dan staat het erop. Haar auditie is voorbij en zo te zien is iedereen enthousiast. Elisa loopt naar de producer: "Was het wat?" .. De producer kijkt haar enthousiast aan. "Ja,het was fantastisch" "Je bent nog ietwat aan de zware kant,maar daar ga jij wat aan doen want jij wordt Xashions nieuwe model. Elisa springt zowat een gat in de lucht en als haar vader binnekomt vliegt zij hem in de armen. "Yes,yes,yes" en ze neemt afscheid van de producer en in de auto probeert ze meteen Joost te bereiken,maar hij neemt niet op. "Pap,denk jij dat Joost nog wel met wil gaan?"quote:Op vrijdag 14 januari 2005 21:01 schreef Wilbert87 het volgende:
[..]
"Een puistenkop" en Rolf schiet in de lach. "Je hebt nog nooit één puistje gehad" en hij knijpt in zijn dochters hand. "Alles komt goed" en dan wordt Elisa geroepen om naar binnen te gaan. "Succes schatje,je kan het!"
Nou dat is eigenlijk heel makkelijk. Om het heel kort door de bocht te zeggen wil ik niks meer met die "familie" te maken hebben en dus heb ik mijn naam laten veranderen in eentje waar ik me in thuisvoel. Zo, is dat ook weer opgeruimd ......quote:Op vrijdag 14 januari 2005 21:03 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Tijdens het opruimen zijn Yacinto en Cody in gesprek '' Maar hoe kom jij als marokaan eigelijk aan je achternaam? 'Vraagt Cody
Als ze Fokdam inrijden geeft Wilbert pas antwoord. "Daar kom je maar op één manier achter" en hij opent het portier van de auto recht voor huize Kolthof. Elisa stapt uit en Rolf draait het raam van de auto open. "Toitoi,meisje" en hij rijdt terug naar huis.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 21:06 schreef Beautygirl het volgende:
[..]
Elisa staat midden in de kleedkamer en ze krijgt make-up op en een mooie jurk aan.Dan is het zover en ze loopt naar de catwalk. "En actie!" en Elisa loopt zo sexy mogelijk over de catwalk. "You go girl" en de cameramannen beginnen enthousiast te fluiten. Elisa geeft de producer nog een handkus en dan staat het erop. Haar auditie is voorbij en zo te zien is iedereen enthousiast. Elisa loopt naar de producer: "Was het wat?" .. De producer kijkt haar enthousiast aan. "Ja,het was fantastisch" "Je bent nog ietwat aan de zware kant,maar daar ga jij wat aan doen want jij wordt Xashions nieuwe model. Elisa springt zowat een gat in de lucht en als haar vader binnekomt vliegt zij hem in de armen. "Yes,yes,yes" en ze neemt afscheid van de producer en in de auto probeert ze meteen Joost te bereiken,maar hij neemt niet op. "Pap,denk jij dat Joost nog wel met wil gaan?"
'' Tara heeft een verleden met Remco, en hij komt hier werken''quote:Op vrijdag 14 januari 2005 21:06 schreef Woelli het volgende:
Tara is bezig met wat patienten voor haar en naar dat ze klaar is gaat ze op zoek naar Winston.
Tara wilt namelijk weten wat Ralf bedoelde met de familiebanden.
Als Joost ziet dat Elisa de oprit op komt lopen rijdt hij meteen naar buiten. "Het spijt me" en ze vliegen elkaar meteen in de armen. "Ik las je smsje,ben je het geworden?"quote:Op vrijdag 14 januari 2005 21:09 schreef Wilbert87 het volgende:
[..]
Als ze Fokdam inrijden geeft Wilbert pas antwoord. "Daar kom je maar op één manier achter" en hij opent het portier van de auto recht voor huize Kolthof. Elisa stapt uit en Rolf draait het raam van de auto open. "Toitoi,meisje" en hij rijdt terug naar huis.
Ey lieverdquote:Op vrijdag 14 januari 2005 21:09 schreef bar_rel het volgende:
[..]
'' Tara heeft een verleden met Remco, en hij komt hier werken''
Winston piept Tara op...en even later staat ze in zijn kantoor....
Aha ja familie problemen ik ken er alles van maar gelukkig heb ik Iris me zusje nog ''quote:Op vrijdag 14 januari 2005 21:08 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Nou dat is eigenlijk heel makkelijk. Om het heel kort door de bocht te zeggen wil ik niks meer met die "familie" te maken hebben en dus heb ik mijn naam laten veranderen in eentje waar ik me in thuisvoel. Zo, is dat ook weer opgeruimd ......
''Ten eerste Remco Witteveen....hij komt hier werken, dat is toch je ex hé'''quote:Op vrijdag 14 januari 2005 21:11 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ey lieverd
Tara geeft winston een kus.
Hmm je had mij nodig? Dus kom maar op! WAt moet je van me !![]()
en Tara geeft Winston een knipoog.
"Ja" en Elisa ratelt aan één stuk door over haar nieuwe beroep als model en merkt niet dat Joost zich rot voelt. Ze besluiten de volgende avond een filmpje te gaan kijken bij Elisa en ze nemen afscheid. "Ik bel je vanavond" en dan verdwijnt Elisa uit het zicht.Met een fijn gevoel komt ze weer thuis. "Eindelijk is het uitgepraat"quote:Op vrijdag 14 januari 2005 21:11 schreef Orginial het volgende:
[..]
Als Joost ziet dat Elisa de oprit op komt lopen rijdt hij meteen naar buiten. "Het spijt me" en ze vliegen elkaar meteen in de armen. "Ik las je smsje,ben je het geworden?"
Wat ! allemaalquote:Op vrijdag 14 januari 2005 21:13 schreef bar_rel het volgende:
[..]
''Ten eerste Remco Witteveen....hij komt hier werken, dat is toch je ex hé'''
Winston maakt een kopje koffie voor zijn liev...
''En het ergste is nog dat mijn ex, Rianne, hier net was...ze wil een zaak tegen me aanspannen'''
Winston geeft Tara het kopje koffie...
''En oh ja...over Azie...''
"Ik red me hier wel en tot ongetwijfeld een andere keer"quote:Op vrijdag 14 januari 2005 21:13 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Aha ja familie problemen ik ken er alles van maar gelukkig heb ik Iris me zusje nog ''
''Ey ik ga even bij me vriendin langs jij red je wel ?'' Nouwja ik zie je en Cody gaat naar Lizzy.
Ook Joost gaat met een goed gevoel terug naar binnen maar dan denkt hij aan Evert.De zweetdruppeltjes staan op zijn voorhoofd. "Wat moet zijn klas wel niet van hem denken?" "Om over zijn bloedeigen vader maar niet te spreken" .. Joost gaat op de bank zitten en zapt wat naar kanalen. Op het nieuws komt er een melding over een pedofiel. Meteen zegt Joost de tv uit en dan gaat de thuistelefoon. "Joost Kolthof.." en dan stokt zijn adem. Het is de dokter van de afdeling chirurgie en meldt dat Joost over twee weken de operatie moet ondergaan en ze dan het geld willen hebben anders kunnen ze de nieuwe methode niet gaan gebruiken. Als Joost heeft opgehangen ziet hij nog maar één uitweg en dat is Evert.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 21:13 schreef Beautygirl het volgende:
[..]
"Ja" en Elisa ratelt aan één stuk door over haar nieuwe beroep als model en merkt niet dat Joost zich rot voelt. Ze besluiten de volgende avond een filmpje te gaan kijken bij Elisa en ze nemen afscheid. "Ik bel je vanavond" en dan verdwijnt Elisa uit het zicht.Met een fijn gevoel komt ze weer thuis. "Eindelijk is het uitgepraat"![]()
Cody zoent terug ''Nee naturlijk niet lacht Cody nou kom we gaan.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 21:16 schreef Nano het volgende:
Lizzie ziet Cody aankomen en rent naar de deur.Ze is erg vrolijk."De echo was je dus niet vergeten!"lacht ze.Ze geeft hem een zoen.
Als hij bij Evert aanbelt doet hij meteen open. "Daar ben je weer" en hij doet met een grijs open. "Haal die grijns van je gezicht en geef me het geld" "Dalijk JoosjePoosje.." "Bek dicht!" en Joost rijdt naar binnen. "Ik wil me geld!" .. Evert probeert Joost te aaien maar Joost slaat zijn arm weg. "Geef me het geld zeg ik je!" maar Evert veroert geen vin...quote:Op vrijdag 14 januari 2005 21:18 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ook Joost gaat met een goed gevoel terug naar binnen maar dan denkt hij aan Evert.De zweetdruppeltjes staan op zijn voorhoofd. "Wat moet zijn klas wel niet van hem denken?" "Om over zijn bloedeigen vader maar niet te spreken" .. Joost gaat op de bank zitten en zapt wat naar kanalen. Op het nieuws komt er een melding over een pedofiel. Meteen zegt Joost de tv uit en dan gaat de thuistelefoon. "Joost Kolthof.." en dan stokt zijn adem. Het is de dokter van de afdeling chirurgie en meldt dat Joost over twee weken de operatie moet ondergaan en ze dan het geld willen hebben anders kunnen ze de nieuwe methode niet gaan gebruiken. Als Joost heeft opgehangen ziet hij nog maar één uitweg en dat is Evert.
Winston geeft Tara meteen een ander kopje koffie maar die is ook over datum. Hij laat het dan maar zitten en vertelt zijn verhaal:quote:Op vrijdag 14 januari 2005 21:16 schreef Woelli het volgende:
[..]
Wat ! allemaal
Ten eerste; Remco is me ex ja, en de vader van me kind
Ten tweede; waarom wil jou ex een zaak tegen je aan spannend
Ten derde; ik moet met jou inderdaad over Azie hebben !
Tara neemt van alle stres een slok koffie
''Iel is die koffie over datum ofzo''
"Klootzak" en hij rijdt op Evert af. "Ik heb gedaan wat je wilt,nu krijg ik mijn geld" Evert veroert nog steeds geen vin en begint de lachen. "Joost,dacht je nou echt dat ik je dat geld ging geven?" "Ik héb dat geld niet eens" Joost wordt kwaad en hij wordt blind van woede. "Hufter" en hij tuft in zijn gezicht. "Dat deed mijn boterbloempje ook altijd" lacht Evert.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 21:22 schreef Orginial het volgende:
[..]
Als hij bij Evert aanbelt doet hij meteen open. "Daar ben je weer" en hij doet met een grijs open. "Haal die grijns van je gezicht en geef me het geld" "Dalijk JoosjePoosje.." "Bek dicht!" en Joost rijdt naar binnen. "Ik wil me geld!" .. Evert probeert Joost te aaien maar Joost slaat zijn arm weg. "Geef me het geld zeg ik je!" maar Evert veroert geen vin...
Oja hoor !quote:Op vrijdag 14 januari 2005 21:23 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Winston geeft Tara meteen een ander kopje koffie maar die is ook over datum. Hij laat het dan maar zitten en vertelt zijn verhaal:
''Het zit zo liev, 5 jaar terug ontmoette ik een(toen) bijzonder persoon Rianne dus. Na 3 jaar zijn wegaan trouwen en gaan samen wonen.Heel leuk allemaal, maar zon 6 maanden terug liep alles stuk. Zij ging vreemd, en ze stal me geld. Ze nam me auto mee en reed hem in de krak. Ik wou scheiden en we zijn toendertijd gescheiden maar zij wou de helft van mijn spullen maar omdat we niet zo getrouwd zijn kreeg zij maar 1/3. En nu wil ze meer oppeisen. We moeten dus oppasen voor haar, en ook voor Remco. Die twee voeren wat in hun schild''
"Bespaar me je vunzige details" "Ik wil het geld" en dan loopt Evert naar boven en komt even later de trap af met een stapel bankbiljetten. "Maar dan moet je nog wel één keer bij me op schoot komen" ..quote:Op vrijdag 14 januari 2005 21:24 schreef Orginial het volgende:
[..]
"Klootzak" en hij rijdt op Evert af. "Ik heb gedaan wat je wilt,nu krijg ik mijn geld" Evert veroert nog steeds geen vin en begint de lachen. "Joost,dacht je nou echt dat ik je dat geld ging geven?" "Ik héb dat geld niet eens" Joost wordt kwaad en hij wordt blind van woede. "Hufter" en hij tuft in zijn gezicht. "Dat deed mijn boterbloempje ook altijd" lacht Evert.
'Ja die is zeker mooi , Ey Zeg Lizzie als het kind er is he waar gaan we dan wonen?''quote:Op vrijdag 14 januari 2005 21:24 schreef Nano het volgende:
Lizzie heeft het heel de tijd over de baby.Ze verlangt er zo naar om het kind in haar armen te houden.Alleen zal dat nog een tijdje duren.Onderweg zien ze een winkel met maxi cosi's,wiegjes en kinderwagens.Lizzie stopt en trekt aan Cody's hand.Ze wijst een oranje jogger aan."Die is mooi!"
'' We kunnen beter niemand vertrouwen lieverd, ik zeg niet dat ik haar geloof. Maar waarom zou ze het anders verzinnen en uit haar duim zuigen?''quote:Op vrijdag 14 januari 2005 21:26 schreef Woelli het volgende:
[..]
Oja hoor !
Daar komt Winston Kolthof weer aan.
Jij kent Remco geen eens.
Remco zal zo iets nooit doen. Of heeft die geit dat net gezegt tegen jou.
Joost weet niet wat hij moet doen maar Evert knoopt zijn broek al los. Ik heb het geld nodig,denkt Joost en besluit het te doen. "Wat wil je dat ik doe?"quote:Op vrijdag 14 januari 2005 21:27 schreef Orginial het volgende:
[..]
"Bespaar me je vunzige details" "Ik wil het geld" en dan loopt Evert naar boven en komt even later de trap af met een stapel bankbiljetten. "Maar dan moet je nog wel één keer bij me op schoot komen" ..
Hoe zal zij in godsnaam Remco moeten kennen.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 21:27 schreef bar_rel het volgende:
[..]
'' We kunnen beter niemand vertrouwen lieverd, ik zeg niet dat ik haar geloof. Maar waarom zou ze het anders verzinnen en uit haar duim zuigen?''
''Dat moet je niet aan mij vragen...laten we maar weer aan het werk gaan, we hebben het er anders thuis wel weer over''quote:Op vrijdag 14 januari 2005 21:28 schreef Woelli het volgende:
[..]
Hoe zal zij in godsnaam Remco moeten kennen.
Cody begint te lachen zou ik doen '' zegt hij '' Maar k ga echt niet in dat huis van die vrouw wonen die mij bijna vermoord heeft '' zegt codyquote:Op vrijdag 14 januari 2005 21:29 schreef Nano het volgende:
"Ik weet het niet.Ik kan het toch nog een keer aan mijn moeder vragen.Misschien mogen we de westvleugel van ons huis wel.Dat is namelijk nu logeergedeelte."Lizzie stopt bij een winkel met bruidsjurken.Ze zoent Cody."Als we dat ooit doen moet je me wel heel romantisch vragen!"
okee is goed schatjequote:Op vrijdag 14 januari 2005 21:29 schreef bar_rel het volgende:
[..]
''Dat moet je niet aan mij vragen...laten we maar weer aan het werk gaan, we hebben het er anders thuis wel weer over''
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |