"En nét als je denkt dat het niet meer erger kan met je familie,gebeurt dat toch!" "Welja, lieve mensen. Mijn familie is compleet gestoord!" en Joost rijdt naar het middelpunt van de Jage. "Mijn ene broer laat me in een ravijn vallen,de ander duwt van de trap en me eigen zus is lesbisch" "Ja,sorry maar voor de rest heb ik geen familieleden meer,dus erger kan het niet" en Joost draait zich kwaad om en rijdt de Jage uit.quote:Op woensdag 12 januari 2005 21:21 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
Babette
Babette slikt en kijkt naar Marjolein ze ziet dat Marjolein zich ook niet zo op haar gemak voelt...
dan zegt ze heel zacht met haar hoofd omlaag...
"mijn ...mijn..ahum vriendin..."
ze kijkt Joost doordringen aan
Babettequote:Op woensdag 12 januari 2005 21:24 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Cody kijkt Babette in de ogen aan en ziet iets vreemds hij kijkt knikkend naar Babs en denkt dat hij het doorheeft maar zegt verder niks hij loopt alleen naar haar toe en fluisterd in haar oor gefeliciteerd''
is niet zo ergquote:Op donderdag 13 januari 2005 11:01 schreef bar_rel het volgende:
Ik was er niet gister vanwege bezoek![]()
okeejquote:Op donderdag 13 januari 2005 14:19 schreef Woelli het volgende:
[..]
is niet zo erg
Tara heeft ja gezegd en ze zijn nu allebij in het ziekenhuis![]()
waaat!!quote:Op donderdag 13 januari 2005 17:47 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
vanavond Joost even onder handen nemen....![]()
quote:
Sorry floepde er uit !!quote:Op donderdag 13 januari 2005 17:57 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]waarom denken jullie altijd gelijk aan dat
heb vandaag een hele gefrustreerde dag gehad met pubers met teveel hormonen![]()
Haha dus die lesbi film kunnen ze vergeten?quote:Op donderdag 13 januari 2005 17:57 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]waarom denken jullie altijd gelijk aan dat
heb vandaag een hele gefrustreerde dag gehad met pubers met teveel hormonen![]()
Je ga haar dus niet bedreigen hequote:
zozo geweld voor mijquote:Op donderdag 13 januari 2005 18:45 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Je ga haar dus niet bedreigen heWant dan krijg je met deze Kolthof aan de haak
aah jammerquote:Op donderdag 13 januari 2005 19:12 schreef haagse_elfje het volgende:
sorry sorry sorry ik ben er vanavond niet ik heb het zo mega druk...
ik heb orgi een stukkie tekst gemaild met wat hij namens mij babs kan zeggen
have fun tonight
Me mailbox kan ik niet openen dus ik kan het dan ook niet zeggen.quote:Op donderdag 13 januari 2005 19:12 schreef haagse_elfje het volgende:
sorry sorry sorry ik ben er vanavond niet ik heb het zo mega druk...
ik heb orgi een stukkie tekst gemaild met wat hij namens mij babs kan zeggen
have fun tonight
Als hij buiten om zich heen kijkt ziet hij niemand.Dan voelt hij in zijn zak een briefje met het nummer van Evert en pakt zijn mobiele telefoon.Hij ziet Everts nummer en toetst het in.Joost houdt zijn mobieltje bij zijn oor en dan gaat hij over. "Evert Hartman" en dan hangt Joost op en draait zich met een ruk om en rijdt richting Evert zijn huis.quote:Op woensdag 12 januari 2005 21:25 schreef Orginial het volgende:
[..]
"En nét als je denkt dat het niet meer erger kan met je familie,gebeurt dat toch!" "Welja, lieve mensen. Mijn familie is compleet gestoord!" en Joost rijdt naar het middelpunt van de Jage. "Mijn ene broer laat me in een ravijn vallen,de ander duwt van de trap en me eigen zus is lesbisch" "Ja,sorry maar voor de rest heb ik geen familieleden meer,dus erger kan het niet" en Joost draait zich kwaad om en rijdt de Jage uit.
Als Joost aanbelt ziet hij dat Evert door het raam naar hem zit te kijken. "Kom binnen" en Evert laat zich op de bank ploffen. "Wil je cola of wat anders?" "Ach lul niet man,ik weet wat je van me wilt" en Joost kijkt ge-ergd naar Evert. "Krijg je daar nou een kick van?" "Kleine jongentjes pakken?" "Nou?"quote:Op donderdag 13 januari 2005 21:45 schreef Orginial het volgende:
[..]
Als hij buiten om zich heen kijkt ziet hij niemand.Dan voelt hij in zijn zak een briefje met het nummer van Evert en pakt zijn mobiele telefoon.Hij ziet Everts nummer en toetst het in.Joost houdt zijn mobieltje bij zijn oor en dan gaat hij over. "Evert Hartman" en dan hangt Joost op en draait zich met een ruk om en rijdt richting Evert zijn huis.
"Verwend nest!" en hij vliegt Joost naar de keel. "Als jij dat geld wil,zal ik je maar koest houden" en hij maakt zijn gulp open. "Evert niet doen.." en Joost probeert naar adem te happen. Evert staat met zijn broek op zijn enkels en probeert Joost te doen. Joost krijgt het gevoel dat hij stikt en slaat wild om zich heen. Ineens laat Evert los en loopt naar de keuken en Joost rijdt meteen naar de voordeur. "Ik hoef je geld niet"quote:Op donderdag 13 januari 2005 21:50 schreef Orginial het volgende:
[..]
Als Joost aanbelt ziet hij dat Evert door het raam naar hem zit te kijken. "Kom binnen" en Evert laat zich op de bank ploffen. "Wil je cola of wat anders?" "Ach lul niet man,ik weet wat je van me wilt" en Joost kijkt ge-ergd naar Evert. "Krijg je daar nou een kick van?" "Kleine jongentjes pakken?" "Nou?"
"Ik had kunnen weten dat hij het weer zou vergeten, dat leeghoofd. Naja, luister. Het is beter dat je niemand iets verteld over mijn aanwezigheid in Azië. Dat is beter voor de familiebanden enzo, begrijp je? Dus stel verder ook geen vragen. Winston was het er mee eens. Afgesproken?"quote:Op donderdag 13 januari 2005 21:52 schreef Woelli het volgende:
Tara kijkt nar Ralf
Nou?? Wat is der nou mis?
Maar Evert weet Joost nog net te pakken te krijgen en plakt een stuk tape op zijn mond. Joost probeert om hulp te roepen,maar weet dat dit geen nut heeft. Evert legt hem op de bank en gaat boven hem zitten. Als Joost hem probeert te slaan geeft Evert hem een klap. "Mond dicht,voor je het weet is het voorbij" en hij begint Joost te zoenen. Evert maakt Joost zijn onderbroek los en doet hem naar beneden. Joost slaat wild om zich heen. Evert begint Joost steeds verder te zoenen en trekt zijn shirt uit. Als hij zijn tong over Joosts buik laat glijden rollen de tranen over Joost zijn wangen. Langzaam begint hij Joosts geslacht te pijpen en Joost slaat Evert recht in zijn gezicht.quote:Op donderdag 13 januari 2005 21:53 schreef Orginial het volgende:
[..]
"Verwend nest!" en hij vliegt Joost naar de keel. "Als jij dat geld wil,zal ik je maar koest houden" en hij maakt zijn gulp open. "Evert niet doen.." en Joost probeert naar adem te happen. Evert staat met zijn broek op zijn enkels en probeert Joost te doen. Joost krijgt het gevoel dat hij stikt en slaat wild om zich heen. Ineens laat Evert los en loopt naar de keuken en Joost rijdt meteen naar de voordeur. "Ik hoef je geld niet"
Wat stel hier geen vragen!quote:Op donderdag 13 januari 2005 21:55 schreef Frey het volgende:
[..]
"Ik had kunnen weten dat hij het weer zou vergeten, dat leeghoofd. Naja, luister. Het is beter dat je niemand iets verteld over mijn aanwezigheid in Azië. Dat is beter voor de familiebanden enzo, begrijp je? Dus stel verder ook geen vragen. Winston was het er mee eens. Afgesproken?"
Als Joost eindelijk denkt dat het voorbij is trekt Evert Joost aan zijn haar omhoog en commandeert hem te gaan zitten op de bank. Hij gaat naakt voor Joost staan en houdt een mes voor zijn gezicht. Langzaam dringt het tot Joost door: Hij wordt verkracht! en als hij het mes ziet begint en Everts stem buldert dat hij hem moet pijpen begint hij langzaam te zuigen aan Everts geslachtsdeel. Joost schreeuwt het uit en de tranen rollen over zijn wangen. Dan ineens trekt Evert de tape van Joost zijn mond af. "Aankleden en wegwezen" "De volgende keer gaan we verder" .. Joost raapt al zijn kleren bij elkaar en laat zich in zijn rolstoel zakken. "Ik wil me geld" maar Evert houdt dreigend het mes onder zijn keel. "De volgende keer,Joostjepoosje" en Joost verlaat het huis.Als hij door het bos rijdt laat hij zich op de grond vallen en begint te braken. "Ik ben verkr-acht.."quote:Op donderdag 13 januari 2005 21:57 schreef Orginial het volgende:
[..]
Maar Evert weet Joost nog net te pakken te krijgen en plakt een stuk tape op zijn mond. Joost probeert om hulp te roepen,maar weet dat dit geen nut heeft. Evert legt hem op de bank en gaat boven hem zitten. Als Joost hem probeert te slaan geeft Evert hem een klap. "Mond dicht,voor je het weet is het voorbij" en hij begint Joost te zoenen. Evert maakt Joost zijn onderbroek los en doet hem naar beneden. Joost slaat wild om zich heen. Evert begint Joost steeds verder te zoenen en trekt zijn shirt uit. Als hij zijn tong over Joosts buik laat glijden rollen de tranen over Joost zijn wangen. Langzaam begint hij Joosts geslacht te pijpen en Joost slaat Evert recht in zijn gezicht.
"Als jij je mond open doet, dan is alles nog steeds niet voorbij. Je moet doen wat ik je zeg, anders lopen we allemaal gevaar. Ik hoop dat je de juiste beslissing neemt."quote:Op donderdag 13 januari 2005 22:00 schreef Woelli het volgende:
[..]
Wat stel hier geen vragen!
Wat is hier aan de hand Ralf Kolthof!!
Ik mag niks zeggen voor familiebanden?? wat voorn familiebanden !!
Tara zit te denken.quote:Op donderdag 13 januari 2005 22:02 schreef Frey het volgende:
[..]
"Als jij je mond open doet, dan is alles nog steeds niet voorbij. Je moet doen wat ik je zeg, anders lopen we allemaal gevaar. Ik hoop dat je de juiste beslissing neemt."
Dan loopt Ralf weg...
De vogels komen naar hem toe. "Ga weg,ik ben een mormel" "Ik heb me laten neuken door een fucking oude vent" en de tranen rollen over zijn wangen. "Me broer duwt me van de trap,ik wordt verkracht,ontvoerd" en hij schreeuwt dat de vogels op moeten hoepelen. "Ga weg,klotebeesten" en hij laat zich in zijn rolstoel zakken en verlaat het bos.quote:Op donderdag 13 januari 2005 22:00 schreef Orginial het volgende:
[..]
Als Joost eindelijk denkt dat het voorbij is trekt Evert Joost aan zijn haar omhoog en commandeert hem te gaan zitten op de bank. Hij gaat naakt voor Joost staan en houdt een mes voor zijn gezicht. Langzaam dringt het tot Joost door: Hij wordt verkracht! en als hij het mes ziet begint en Everts stem buldert dat hij hem moet pijpen begint hij langzaam te zuigen aan Everts geslachtsdeel. Joost schreeuwt het uit en de tranen rollen over zijn wangen. Dan ineens trekt Evert de tape van Joost zijn mond af. "Aankleden en wegwezen" "De volgende keer gaan we verder" .. Joost raapt al zijn kleren bij elkaar en laat zich in zijn rolstoel zakken. "Ik wil me geld" maar Evert houdt dreigend het mes onder zijn keel. "De volgende keer,Joostjepoosje" en Joost verlaat het huis.Als hij door het bos rijdt laat hij zich op de grond vallen en begint te braken. "Ik ben verkr-acht.."
Joost rijdt langs het Meerle College. Groep 2,bij juffrouw Meike. "Wat was het toen nog leuk" en hij lacht door zijn tranen heen. Ineens denkt hij weer aan de ontvoering,de verkrachting door Evert Hartman en de val veroorzaakt door zijn broer. De nacht van inbraak was ook hier,Cody die ineens wegwas en Ralf die ineens thuiskwam.Ineens ziet hij dat zijn broer geld heeft en Joost wil weten wat het is maar het mag niet van Ralf en Joost wordt kwaad. Ineens schrikt Joost wakker en kijkt achterom. Het is Desiree de Graaf. "Uh,hoi." "Ik wou net gaan" en Joost rijdt meteen weg. "Daar heeft hij nu echt even geen zin in" en hij rijdt naar zijn huis. Daar steekt hij de sleutel in het slot en opent de deur. Daar ziet hij zijn zus Babette met haar vriendin Marjolein op de bank zitten zoenen. "Joost kan je even opzij gaan" en als hij omkijkt ziet hij dat ook zijn vader net binnekomt. "Pap,je moet even buiten blijven staan" maar zijn vader loopt al naar binnen en ziet Babette met Marjolein. "Waar ben jij mee bezig,Babette Kolthof?"quote:Op donderdag 13 januari 2005 22:04 schreef Orginial het volgende:
[..]
De vogels komen naar hem toe. "Ga weg,ik ben een mormel" "Ik heb me laten neuken door een fucking oude vent" en de tranen rollen over zijn wangen. "Me broer duwt me van de trap,ik wordt verkracht,ontvoerd" en hij schreeuwt dat de vogels op moeten hoepelen. "Ga weg,klotebeesten" en hij laat zich in zijn rolstoel zakken en verlaat het bos.
whahahaha ik ben betrapt!!!!quote:Op donderdag 13 januari 2005 22:09 schreef Orginial het volgende:
[..]
Joost rijdt langs het Meerle College. Groep 2,bij juffrouw Meike. "Wat was het toen nog leuk" en hij lacht door zijn tranen heen. Ineens denkt hij weer aan de ontvoering,de verkrachting door Evert Hartman en de val veroorzaakt door zijn broer. De nacht van inbraak was ook hier,Cody die ineens wegwas en Ralf die ineens thuiskwam.Ineens ziet hij dat zijn broer geld heeft en Joost wil weten wat het is maar het mag niet van Ralf en Joost wordt kwaad. Ineens schrikt Joost wakker en kijkt achterom. Het is Desiree de Graaf. "Uh,hoi." "Ik wou net gaan" en Joost rijdt meteen weg. "Daar heeft hij nu echt even geen zin in" en hij rijdt naar zijn huis. Daar steekt hij de sleutel in het slot en opent de deur. Daar ziet hij zijn zus Babette met haar vriendin Marjolein op de bank zitten zoenen. "Joost kan je even opzij gaan" en als hij omkijkt ziet hij dat ook zijn vader net binnekomt. "Pap,je moet even buiten blijven staan" maar zijn vader loopt al naar binnen en ziet Babette met Marjolein. "Waar ben jij mee bezig,Babette Kolthof?"
Cliff
Jammerquote:Op vrijdag 14 januari 2005 15:54 schreef haagse_elfje het volgende:
big chance dat ik er vanavond weer niet ben, ik moet werken...
anders ja moet ik dat gedoe met Arthur tot maandag worden uitgesteld
ik ben nu aan het oppassen...quote:
Arthur kijkt Babette doordringend aan.Zijn bloedeigen dochter.Het zal toch niet waar zijn!quote:Op donderdag 13 januari 2005 22:09 schreef Orginial het volgende:
[..]
Joost rijdt langs het Meerle College. Groep 2,bij juffrouw Meike. "Wat was het toen nog leuk" en hij lacht door zijn tranen heen. Ineens denkt hij weer aan de ontvoering,de verkrachting door Evert Hartman en de val veroorzaakt door zijn broer. De nacht van inbraak was ook hier,Cody die ineens wegwas en Ralf die ineens thuiskwam.Ineens ziet hij dat zijn broer geld heeft en Joost wil weten wat het is maar het mag niet van Ralf en Joost wordt kwaad. Ineens schrikt Joost wakker en kijkt achterom. Het is Desiree de Graaf. "Uh,hoi." "Ik wou net gaan" en Joost rijdt meteen weg. "Daar heeft hij nu echt even geen zin in" en hij rijdt naar zijn huis. Daar steekt hij de sleutel in het slot en opent de deur. Daar ziet hij zijn zus Babette met haar vriendin Marjolein op de bank zitten zoenen. "Joost kan je even opzij gaan" en als hij omkijkt ziet hij dat ook zijn vader net binnekomt. "Pap,je moet even buiten blijven staan" maar zijn vader loopt al naar binnen en ziet Babette met Marjolein. "Waar ben jij mee bezig,Babette Kolthof?"
Cliff
'quote:Op vrijdag 14 januari 2005 20:38 schreef Perrow het volgende:
[..]
Arthur kijkt Babette doordringend aan.Zijn bloedeigen dochter.Het zal toch niet waar zijn!
"Nou,krijg ik nog antwoord?"
"Babette,ik hoop dat je hier een goede verklaring voor hebt" en Arthur loopt door het huis te ijsberen. "En wat zit je hier nou nog?" en hij kijkt Marjolein dreigend aan. "Het is hier geen pottenhuis" en Marjolein pakt haar spullen en wil Babette een kus op haar wang geven. "Eruit zei ik toch!" en Marjolein vertrekt. "Zo,Babette.Wat deed zij hier?"quote:Op vrijdag 14 januari 2005 20:41 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
'
Babette
Babette schrikt van haar vaders stem en slikt..
ze draait zich om en kijkt hem bang aan....
daarna kijkt ze naar Marjolein die naar de grond blijft staren
ze houdt Marjoleins hand vast
kuch "pap....ehm..ja je denkt nu vast...."
"ik..ik...ehm...ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen"
haar hoofd hangt omlaag
''Wat een verassing om jouw hier te zien, ik had het niet verwacht''quote:Op vrijdag 14 januari 2005 20:41 schreef bar_rel het volgende:
Winston bekijkt zijn nieuwe lijst met medewerkers door, maar een klop op de deur verstoort hem. Hij schreeuwt dat ie mag binnen komen. Er komt een vrouw binnen....Winston bekijkt haar lange benen en bedenkt zich dan dat het haar is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |