"En nét als je denkt dat het niet meer erger kan met je familie,gebeurt dat toch!" "Welja, lieve mensen. Mijn familie is compleet gestoord!" en Joost rijdt naar het middelpunt van de Jage. "Mijn ene broer laat me in een ravijn vallen,de ander duwt van de trap en me eigen zus is lesbisch" "Ja,sorry maar voor de rest heb ik geen familieleden meer,dus erger kan het niet" en Joost draait zich kwaad om en rijdt de Jage uit.quote:Op woensdag 12 januari 2005 21:21 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
Babette
Babette slikt en kijkt naar Marjolein ze ziet dat Marjolein zich ook niet zo op haar gemak voelt...
dan zegt ze heel zacht met haar hoofd omlaag...
"mijn ...mijn..ahum vriendin..."
ze kijkt Joost doordringen aan
Babettequote:Op woensdag 12 januari 2005 21:24 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Cody kijkt Babette in de ogen aan en ziet iets vreemds hij kijkt knikkend naar Babs en denkt dat hij het doorheeft maar zegt verder niks hij loopt alleen naar haar toe en fluisterd in haar oor gefeliciteerd''
is niet zo ergquote:Op donderdag 13 januari 2005 11:01 schreef bar_rel het volgende:
Ik was er niet gister vanwege bezoek![]()
okeejquote:Op donderdag 13 januari 2005 14:19 schreef Woelli het volgende:
[..]
is niet zo erg
Tara heeft ja gezegd en ze zijn nu allebij in het ziekenhuis![]()
waaat!!quote:Op donderdag 13 januari 2005 17:47 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
vanavond Joost even onder handen nemen....![]()
quote:
Sorry floepde er uit !!quote:Op donderdag 13 januari 2005 17:57 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]waarom denken jullie altijd gelijk aan dat
heb vandaag een hele gefrustreerde dag gehad met pubers met teveel hormonen![]()
Haha dus die lesbi film kunnen ze vergeten?quote:Op donderdag 13 januari 2005 17:57 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]waarom denken jullie altijd gelijk aan dat
heb vandaag een hele gefrustreerde dag gehad met pubers met teveel hormonen![]()
Je ga haar dus niet bedreigen hequote:
zozo geweld voor mijquote:Op donderdag 13 januari 2005 18:45 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Je ga haar dus niet bedreigen heWant dan krijg je met deze Kolthof aan de haak
aah jammerquote:Op donderdag 13 januari 2005 19:12 schreef haagse_elfje het volgende:
sorry sorry sorry ik ben er vanavond niet ik heb het zo mega druk...
ik heb orgi een stukkie tekst gemaild met wat hij namens mij babs kan zeggen
have fun tonight
Me mailbox kan ik niet openen dus ik kan het dan ook niet zeggen.quote:Op donderdag 13 januari 2005 19:12 schreef haagse_elfje het volgende:
sorry sorry sorry ik ben er vanavond niet ik heb het zo mega druk...
ik heb orgi een stukkie tekst gemaild met wat hij namens mij babs kan zeggen
have fun tonight
Als hij buiten om zich heen kijkt ziet hij niemand.Dan voelt hij in zijn zak een briefje met het nummer van Evert en pakt zijn mobiele telefoon.Hij ziet Everts nummer en toetst het in.Joost houdt zijn mobieltje bij zijn oor en dan gaat hij over. "Evert Hartman" en dan hangt Joost op en draait zich met een ruk om en rijdt richting Evert zijn huis.quote:Op woensdag 12 januari 2005 21:25 schreef Orginial het volgende:
[..]
"En nét als je denkt dat het niet meer erger kan met je familie,gebeurt dat toch!" "Welja, lieve mensen. Mijn familie is compleet gestoord!" en Joost rijdt naar het middelpunt van de Jage. "Mijn ene broer laat me in een ravijn vallen,de ander duwt van de trap en me eigen zus is lesbisch" "Ja,sorry maar voor de rest heb ik geen familieleden meer,dus erger kan het niet" en Joost draait zich kwaad om en rijdt de Jage uit.
Als Joost aanbelt ziet hij dat Evert door het raam naar hem zit te kijken. "Kom binnen" en Evert laat zich op de bank ploffen. "Wil je cola of wat anders?" "Ach lul niet man,ik weet wat je van me wilt" en Joost kijkt ge-ergd naar Evert. "Krijg je daar nou een kick van?" "Kleine jongentjes pakken?" "Nou?"quote:Op donderdag 13 januari 2005 21:45 schreef Orginial het volgende:
[..]
Als hij buiten om zich heen kijkt ziet hij niemand.Dan voelt hij in zijn zak een briefje met het nummer van Evert en pakt zijn mobiele telefoon.Hij ziet Everts nummer en toetst het in.Joost houdt zijn mobieltje bij zijn oor en dan gaat hij over. "Evert Hartman" en dan hangt Joost op en draait zich met een ruk om en rijdt richting Evert zijn huis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |