Ralf is nog altijd verward, maar als hij Joost ziet komt hij weer tot zichzelf.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 21:37 schreef Orginial het volgende:
start
Joost kijkt om en ziet hoe Yacinto gearresteerd wordt. "Sorry,maar ik kon niet anders" en dan rijdt hij naar huis.Hij ziet Ralf zitten en rijdt naar hem toe. "Wat is er?"
Wat moet die vrouw hier ? '' Vraagt Cody aan Iris en hij geeft Iris een knuffel '' Het gaat niet goed komen '' Zegt Codyquote:Op dinsdag 18 januari 2005 21:39 schreef Poezzy het volgende:
[..]
"Ok" antwoord Iris tegen Cody.Ze doet haar jas aan en gaat richting het AZF.Iris schrikt zich helemaal kapot als ze die vrouw wéér ziet."Die is wel vaak buiten zeg." denkt Iris.De vrouw ziet haar ook.Haar geweten zegt weer: "Ga naar haar toe!" dit keer luistert ze en ze stapt op Iris af."Hallo!" begroet ze."Hoi" antwoord Iris.Ze besluit het incident van vanmiddag te vergeten."Ik heb haast." zegt Iris."Ik moet naar het AZF." "O,zal ik meegaan?" vraagt de vrouw."Ok." antwoord Iris in alle drukte.Samen lopen ze naar het AZF.Daar vraagt Iris aan de balie waar Lizzie ligt.Daarna gaan ze zo snel mogelijk naar boven.Cody ziet ze aankomen...
"Dat is al goed" en hij ziet dat Ralf totaal verbijsterd is. "Wat dacht je nou? Dat ik echt niks beters te doen had dan me met jouw probleempjes bezig te houden?" "Die marokaan is trouwens gearresteerd,hij heeft geld gestolen"quote:Op dinsdag 18 januari 2005 21:40 schreef Frey het volgende:
[..]
Ralf is nog altijd verward, maar als hij Joost ziet komt hij weer tot zichzelf.
"Niks wat jou aangaat, maar ik moest jou wel hebben. JIj moet je klep houden over mijn aanwezigheid in Aziê."
"Zolang jij je bek maar houdt. Ik ben jouw opstandige gedoe trouwens meer dan zat. Jij denkt volgens mij echt dat ik jou van die trap geduwd heb, hè? Goed, dan gaan wij nu eens precies doornemen wat er die dag is gebeurd!"quote:Op dinsdag 18 januari 2005 21:43 schreef Orginial het volgende:
[..]
"Dat is al goed" en hij ziet dat Ralf totaal verbijsterd is. "Wat dacht je nou? Dat ik echt niks beters te doen had dan me met jouw probleempjes bezig te houden?" "Die marokaan is trouwens gearresteerd,hij heeft geld gestolen"
Ineens ziet Joost een flashback van zichzelf op een skateboard,kwaad op zijn vader en klaar om in te breken om zijn cijfers omhoog te halen
"Ik kwam haar tegen,en ze wou mee." zegt Iris.Iris is bezorgd om Lizzie."Ik vind het echt erg"quote:Op dinsdag 18 januari 2005 21:43 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Wat moet die vrouw hier ? '' Vraagt Cody aan Iris en hij geeft Iris een knuffel '' Het gaat niet goed komen '' Zegt Cody
"Ik weet dat jij het gedaan hebt,ik weet ook niet wat ik mankeer"quote:Op dinsdag 18 januari 2005 21:46 schreef Frey het volgende:
[..]
"Zolang jij je bek maar houdt. Ik ben jouw opstandige gedoe trouwens meer dan zat. Jij denkt volgens mij echt dat ik jou van die trap geduwd heb, hè? Goed, dan gaan wij nu eens precies doornemen wat er die dag is gebeurd!"
"Goed. Ik ben op weg naar huis en heb een envelop in mijn handen. Ik kom thuis en jij staat in de woonkamer. Je bent nieuwsgierig en wil weten wat er in de envelop zit, maar ik zeg dat het jou niets aangaat."quote:Op dinsdag 18 januari 2005 21:49 schreef Orginial het volgende:
[..]
"Ik weet dat jij het gedaan hebt,ik weet ook niet wat ik mankeer"
Joost sluit zijn ogen en probeert zich te concentreren op de woorden van Ralf.
Babettequote:Op dinsdag 18 januari 2005 21:43 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Wat moet die vrouw hier ? '' Vraagt Cody aan Iris en hij geeft Iris een knuffel '' Het gaat niet goed komen '' Zegt Cody
Joost ziet hij op zijn bed ligt en dat hij gevecht raakt met Ralf. Maar waarom had Ralf zoveel geld in een envelop zitten? Joost sluit zijn ogen en ziet dat hij het vermoeden had dat Ralf drugs gedeald had.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 21:51 schreef Frey het volgende:
[..]
"Goed. Ik ben op weg naar huis en heb een envelop in mijn handen. Ik kom thuis en jij staat in de woonkamer. Je bent nieuwsgierig en wil weten wat er in de envelop zit, maar ik zeg dat het jou niets aangaat."
Cody kijky naar de grond '' Kan ik ze zien ? De kinderen en lizzie ? '' zegt Cody zachtjesquote:Op dinsdag 18 januari 2005 21:52 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
Babette
Babette ziet Cody staan en ze twijfelt...
ze loopt naar Cody toe....
"Cody...ehm....ik moet je even spreken...."
ze lopen naar Babette's kantoor...
"als ik jou was zou ik even gaan zitten"
ze doet de deur achter Cody dicht...
"luister....Lizzy heeft een hele zware operatie achter de rug, we hebben alles gedaan in onze mogelijkheid om beiden kinderen te redden, er waren teveel complicaties...."
Babette gaat op de tafel zitten tegenover Cody
"een kind heeft het overleeft, haar ademhaling is nog heel zwak, voorlopig moet ze nog in de PICU liggen in een couveuse ze kan niet uit zich zelf ademen en daar helpen we haar bij, we kunnen nu nog niet zeggen of er blijvende schade is....."
Babette kijkt naar de grond...
"het spijt me..." zegt ze heel zacht
"Ik loop de trap op, maar je wil persee weten wat er in de envelop zit. Je begint aan me te trekken en vervolgens ook aan de envelop. Deze valt uit mijn handen en het geld valt eruit."quote:Op dinsdag 18 januari 2005 21:55 schreef Orginial het volgende:
[..]
Joost ziet hij op zijn bed ligt en dat hij gevecht raakt met Ralf. Maar waarom had Ralf zoveel geld in een envenlop zitten? Joost sluit zijn ogen en ziet dat hij het vermoeden had dat Ralf drugs gedeald had.
Babettequote:Op dinsdag 18 januari 2005 21:56 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Cody kijky naar de grond '' Kan ik ze zien ? De kinderen en lizzie ? '' zegt Cody zachtjes
Ik probeer het op te rapen.Dan ineens schrikt Joost wakker maar duizelt dan weer langzaam weg. Ik probeer het op te rapen en loop richting de trap.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 21:58 schreef Frey het volgende:
[..]
"Ik loop de trap op, maar je wil persee weten wat er in de envelop zit. Je begint aan me te trekken en vervolgens ook aan de envelop. Deze valt uit mijn handen en het geld valt eruit."
"Het geld vliegt alle kanten op. Je bent verbaasd. Je wilt het geld pakken en maakt een mistap. BAM! Daar lig je. Dus vertel me nu nog eens, dat ik je heb geduwd."quote:Op dinsdag 18 januari 2005 22:02 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik probeer het op te rapen.Dan ineens schrikt Joost wakker maar duizelt dan weer langzaam weg. Ik probeer het op te rapen en loop richting de trap.
"Dat heb je niet" en Joost begint te huilen. "Hoe heb ik je kunnen beschuldigen van iets wat je niet gedaan heb?" en dan ziet Joost alles voor zich. "Sorry" en hij valt Ralf huilend in de armen. Maar Ralf duwt hem terug. "Wat ben je toch ook een brombeer he?" en Joost lacht door zijn tranen heen.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 22:05 schreef Frey het volgende:
[..]
"Het geld vliegt alle kanten op. Je bent verbaasd. Je wilt het geld pakken en maakt een mistap. BAM! Daar lig je. Dus vertel me nu nog eens, dat ik je heb geduwd."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |