Als ze in de politie auto zitten vraagt de agent of hij meteen naar het bureau wil of eerst een douche nemen. "Eerst een douche" antwoordt Joost meteen en de auto stopt bij huize Kolthof.Als Joost naar binnen rijdt legt hij het geld meteen in een laatje en rijdt weer terug naar buiten. "Ik heb besloten toch meteen naar het bureau te gaan" en ze arriveren bij het politiebureau in Fokdam.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 21:11 schreef Orginial het volgende:
[..]
De agenten komen naar beneden. "Meneer Kolthof,er is een lichaam gevonden van de al enige tijd vermiste Gerard Welbers" "Hij is vermoedelijk vermoord,er zijn messteken gezien" en dan wordt Joost de politie auto in gereden en vertrekt hij van de vreselijke plek waar alles zich heeft afgespeeld.
Babettequote:Op dinsdag 18 januari 2005 21:10 schreef Woelli het volgende:
[..]
Jah 1x tje gekeken ik weet ongeveer hoe het moet.
Lizz we komen hier doorheen oke ''quote:Op dinsdag 18 januari 2005 21:14 schreef Nano het volgende:
Lizzie knijpt in Cody's hand.En ziet de artsen gespannen kijken.Ze voelt harde weeën en perst.
Als Joost plaatst neemt in de verhoor-kamer loopt de rechercheur ongeduldig heen en weer.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 21:15 schreef Orginial het volgende:
[..]
Als ze in de politie auto zitten vraagt de agent of hij meteen naar het bureau wil of eerst een douche nemen. "Eerst een douche" antwoordt Joost meteen en de auto stopt bij huize Kolthof.Als Joost naar binnen rijdt legt hij het geld meteen in een laatje en rijdt weer terug naar buiten. "Ik heb besloten toch meteen naar het bureau te gaan" en ze arriveren bij het politiebureau in Fokdam.
Babettequote:Op dinsdag 18 januari 2005 21:17 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Lizz we komen hier doorheen oke ''
Tara kijkt gespannend maar het gaat aardig goed.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 21:17 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
Babette
"mooi..."
Babette duwt de klapdeuren open en laar Marjolein en Tara voorgaan...
ze loopt naar Lizzy teo en bekijkt haar status...
"mensen....luister ik wil nu, handschoenen, ik wil een babymonitor, ik wil dat PICU word opgepiept, ik wil warme kruiken, gazen,.....en de hele rattenplan..."
Babette doet een operatiejas en knipoogt naar Marjolein...
"come on people....go go...." schreeuwt ze...
ze loopt naar Marjolein en vraagt haar om op de waardes van de moeder te letten....
"Tara...." "jij helpt mij...."
ze lopen naar Lizzy....Babette staat naast Lizzy en pakt haar pols beet om de pols op te nemen ondertussen wil ze haar op haar gemak stellen...
"hoe voel je je...." vraagt ze bezorgd aan Lizzy..
Babette kijkt naar Tara en ziet dat ze alles goed doet...quote:Op dinsdag 18 januari 2005 21:20 schreef Woelli het volgende:
[..]
Tara kijkt gespannend maar het gaat aardig goed.
Tara kijkt hoer Marjolein te werk gaat en is best jarloers.
Cody knikt en gaat naar de gangquote:Op dinsdag 18 januari 2005 21:20 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
Babette
Babette loopt naar Cody en legt haar hand op zijn schouder...
"cody wil je alsjeblieft...buiten wachten....want...we hebben alle ruimte nodig...."
ze kijkt Cody bezorgd aan
Als Joost alleen is luistert hij naar de radio.Er staat een bekend liedje op.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 21:19 schreef Orginial het volgende:
[..]
Als Joost plaatst neemt in de verhoor-kamer loopt de rechercheur ongeduldig heen en weer.
"Wat deed jij daar?"
"Hij had mij verteld dat ik 100.000 euro zou krijgen,als ik sex met hem zou hebben"
"Is dat ook gebeurd?"
"Nee.. Dat is niet gebeurd"
"En het geld? Waar is dat!?"
Joost denkt na.Wat moet hij doen?Ze hebben het geld zelf zien liggen dus ze weten dat er geld in het spel was.
"Dat heeft Yacinto Jelden"
De agent kijkt Joost verbijsterd aan. "Weet jij dat heel zeker?"
"Ik ga toch zeker niet me eigen vrienden onschuldig beschuldigen! Waar ziet u me voor aan? Als het niet waar is,zou ik deze verklaring niet afleggen" "U moet hem hebben,niet mij!"
Babettequote:Op dinsdag 18 januari 2005 21:22 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Cody knikt en gaat naar de gang
op de gang toetst hij het nummer van Iris in..
Hmm Tara kijkt gespannend en let neit echt op.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 21:22 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
Babette kijkt naar Tara en ziet dat ze alles goed doet...
"Tara wil jij een tweede infuus aanleggen..."
Iris hoort haar mobiel overgaan.Cody staat er op het schermpje,ze neemt op."Hey"quote:Op dinsdag 18 januari 2005 21:22 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Cody knikt en gaat naar de gang
op de gang toetst hij het nummer van Iris in..
Joost slikt en hapt naar adem. "Ja,hij was het" en dan zet rechercheur de Vries de tape stopt. "Bedankt,je mag gaan"quote:Op dinsdag 18 januari 2005 21:25 schreef Orginial het volgende:
[..]
Als Joost alleen is luistert hij naar de radio.Er staat een bekend liedje op.
"Maar dat betekent niet dat ik mijn ogen sluit voor onrecht en verdriet"
Als de rechercheur weer binnekomt met een tape-recorder op Joost zijn verklaring op te nemen gaat Joost weer aan tafel zitten en de agent start de tape-recorder. Na een lange verklaring over Evert Hartman komt het gesprek op Yacinto Jelden. "Dus hierbij verklaart u,dat Yacinto Jelden 100.000 euro gestolen heeft?" Joost voelt een brok in zijn keel.Zijn adem stokt én..
Als Joost het politiebureau uitrijdt knalt hij tegen Yacinto aan. "Kon je niet uitkijken?"quote:Op dinsdag 18 januari 2005 21:28 schreef Orginial het volgende:
[..]
Joost slikt en hapt naar adem. "Ja,hij was het" en dan zet rechercheur Dijkstra de tape stopt. "Bedankt,je mag gaan"
Ey Iris kan je naar het AFZ ziekenhuis komen ? Lizzie is aan het bevallen en het is zeker dat het kindje het niet haalt ..quote:Op dinsdag 18 januari 2005 21:28 schreef Poezzy het volgende:
[..]
Iris hoort haar mobiel overgaan.Cody staat er op het schermpje,ze neemt op."Hey"
Ralf besluit op te nemen. Hij zegt niks en wacht af wie het is.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 21:25 schreef Frey het volgende:
Ralf loopt door de woonkamer en ziet zijn vaders mobiel op tafel liggen.
"Wat raar, normaal is hij nooit zo slordig."
Dan gaat het mobieltje ineens over. Ralf twijfelt, zal hij opnemen of niet?
Babettequote:Op dinsdag 18 januari 2005 21:28 schreef Nano het volgende:
Lizzie kijkt gespannen naar Babette.Ze wil persen.Ze houdt het niet langer.
"Ok" antwoord Iris tegen Cody.Ze doet haar jas aan en gaat richting het AZF.Iris schrikt zich helemaal kapot als ze die vrouw wéér ziet."Die is wel vaak buiten zeg." denkt Iris.De vrouw ziet haar ook.Haar geweten zegt weer: "Ga naar haar toe!" dit keer luistert ze en ze stapt op Iris af."Hallo!" begroet ze."Hoi" antwoord Iris.Ze besluit het incident van vanmiddag te vergeten."Ik heb haast." zegt Iris."Ik moet naar het AZF." "O,zal ik meegaan?" vraagt de vrouw."Ok." antwoord Iris in alle drukte.Samen lopen ze naar het AZF.Daar vraagt Iris aan de balie waar Lizzie ligt.Daarna gaan ze zo snel mogelijk naar boven.Cody ziet ze aankomen...quote:Op dinsdag 18 januari 2005 21:31 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ey Iris kan je naar het AFZ ziekenhuis komen ? Lizzie is aan het bevallen en het is zeker dat het kindje het niet haalt ..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |