Ik bekijk het op de mediaplayerquote:Op maandag 4 juli 2005 08:11 schreef Libris het volgende:
Zo vreemd, hier met RealPlayer is de kwaliteit echt goed
wij proberen hier op kantoor hetzelfde....quote:Op maandag 4 juli 2005 08:09 schreef -CRASH- het volgende:
<span class="me">* -crash- volgt het met een hoop gestotter op NASATV</span>
Er zijn alleen wat beelden die vanaf een scherm worden gefilmd en via een brakke stream worden doorgegeven.quote:Op maandag 4 juli 2005 08:21 schreef Mwanatabu het volgende:
Ah, hij heb m toch geraakt. Link naar filmpje?
Yep. Ben wel benieuwd. Zelf ben ik altijd wat sceptisch geweest mbt dat kometen "sneeuwballen" zijn en neig veel meer naar de theorie dat ze juist maar weinig ijs bevatten. Maar als ze weinig ijs bevatten, hoe verklaart men dan de coma?quote:Op maandag 4 juli 2005 08:40 schreef Libris het volgende:
De explosie is in ieder geval een stuk groter dan ze dachten
De wolk rondom de komeet. Die, naarmate de komeet dichterbij de zon komt en opwarmt, groter wordt en een staart vormt. Zou voor een groot deel uit water bestaan maar dan moet de komeet dus veel ijs bevatten.quote:Op maandag 4 juli 2005 08:58 schreef Libris het volgende:
coma?
quote:
Hubble.orgquote:Op maandag 4 juli 2005 11:10 schreef Libris het volgende:
Ben benieuwd wanneer de hi-res foto's komen. En ook naar de foto's die met de Hubble zijn gemaakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |