abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24773496
Ja mevrouw de Meesteres.
  donderdag 27 januari 2005 @ 09:45:23 #102
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24773819
De vers vlees mafia is wel een beetje de PietVerdriet van F&F
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
pi_24773983
Oeh, nou voel ik me wel beledigd.
  donderdag 27 januari 2005 @ 10:01:33 #104
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24774018
En terecht
pi_24774043
Het grappige is dat ik zelf vegetariër ben en al meer dan eens stevig gereld heb met PietVerdriet. Maar verder vinden we elkaar geloof ik best aardig. Ik hem dan toch.
  donderdag 27 januari 2005 @ 10:50:01 #106
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_24774719
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 22:47 schreef Pitbulleke het volgende:

[..]

Je hebt "vers vlees" en vers vlees: Rodi laat zich niet vergelijken met een merk als Carnibest. Mijn hond eet Carnibest en drinkt echt bijna niks. Piesen valt dus ook enorm mee. Als je toch een vriezertje aanschaft, zoek dan op www.carnibest.nl een verkooppunt in de buurt en geef dat dan maar aan je Dogo. Voordeel van dit voer bij zo'n soort hond: houdt minder vocht vast dus oogt lekker hard en droog gespierd. Kijk naar dat paard van greatdane bijvoorbeeld.
Ik snap er niks meer van met dat eten.

Bij eerdere honden gaven we ze gewoon brokken, ging dat in het begin niet goed dan hadden we zoiets van: "ze zullen er wel aan moeten wennen" en dat ging altijd goed. Nu verdiep ik me er eens meer in en volg trouw wat adviezen op en dan wordt ik geconfronteerd met een piesprobleem.

Waarom trouwens specifiek carnibest en geen duck bijv.?
Is er niet ergens een onafhankelijk vergelijkend waren onderzoek te vinden over dat eten?
Het blijft uiteindelijk natuurlijk ook weer zo dat elke hond verschillend is, wat voor de een prima werkt kan bij de ander alleen maar last opleveren.
Ik blijf gewoon experimenteren maar zoals het nu gaat werkt het niet. Gelukkig ben ik de hele dag thuis om de dweil er telkens bij te pakken maar ik begin toch wel dicht tegen mijn grenzen aan te lopen.
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
pi_24775160
Hollander, probeer Carnibest en merk het verschil. Ik garandeer het je persoonlijk. En nee, ik ben geen verkoper van dat spul. Lees je eens in op http://www.barfplaats.nl

Duck is ook redelijk, maar vrij duur en minder goed dan CB wegens de verhoudingen. Nogmaals, Barfplaats. Daar staat alle informatie die je nodig hebt. Lees ook dit topic: http://forum.fok.nl/topic/637568
pi_24775234
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 10:50 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Ik snap er niks meer van met dat eten.

[knip]
Ik wil graag antwoorden maar weet niet of het van de Boze Boxermevrouw mag

[invisible mode]

Oké ff snel dan: alleen al het verschil wat je ziet tussen de verschillende vleesvoeren is enorm. Carnibest oogt het mooist. Dan de samenstelling: waar brokvoer wordt volgestampt met bietenpulp en goedkoop graan en je dat graan ook nog in veel vleesvoeders tegenkomt, gebruikt Carnibest kwaliteitsrijst. Ik heb een pup met huid-/vachtproblemen zelfs toen hij Energique vleesvoer at. Met Eukanuba kipbrokken trok het heel netjes bij maar hij begon hooooopen te schijten en dan van die natte, stinkende, gele drekstront. En enorm te drinken om die droge brok weg te spoelen. Toen op Carnibest overgestapt, wat geëxperimenteerd met de varianten en nu op de Lam/Rijst tot zijn vacht gedurende langere tijd helemaal kalm is. Nou het was prima... nee schitterend zelfs tot afgelopen weekend. Begon ie toch weer te jeuken en te bijten. Het enige wat ie anders heeft gehad dan anders was donderdag 3 lapjes Rodi lamshart omdat de Carnibest op was. Ik weet niet of het toeval of niet is maar raad je gewoon aan: zoek een Carnibest verkooppunt in de buurt, haal een paar kilostaven en ga het gewoon proberen.

[/invisible mode]
Leave it to me. We're checking out.
  donderdag 27 januari 2005 @ 11:23:50 #109
56819 Kimske
Juf in wording
pi_24775400
Hoi Emmy, waarom ga je niet op een cursus? das harstikke leuk! Onze hond is nu bijna 7, komt uit asiel en doe nu ook cursus met hem, gaat geweldig en is harstikke leuK!
Stem:
http://www.businesschallenge.nl/261-dhr_l_tome.html
en maak kans op een notebook!
pi_24778501
Lieve mensen, de discussie over voer is heel leuk hoor, maar zullen we die apart houden, dit topic gaat over spelletjes met je hond en dat raakt zo helemaal ondergesneeuwd, dat is jammer....

Dus willen jullie over voer praten, zoek dan een topic daarover op, of maak een nieuwe aan.

Bij voorbaat dank!!!!!!
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_24780232
Bedankt Erodome
pi_24780772
Hollander, als je meer wilt weten, gebruik dan dit topic: Hond sterk vermagerd
pi_24781336
Betekend dus niet dat je hier helemaal niet meer mag reageren!

donderdag 27 januari 2005 @ 17:29:18 #114
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_24781383
Dr valt niet zo veel te reageren. Jij weet alles al van je hond en wil geen info van ons aannemen, en alle spelletjes die we bedenken zijn niet goed. Hij luistert perfect volgens jou, dus wat moeten we nog reageren hier?
Het belangrijkste in het leven is serieus genomen worden.
  donderdag 27 januari 2005 @ 17:38:47 #115
80509 greatdane
many dogs 1 apollo--great dane
pi_24781539
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 17:25 schreef XemmyX het volgende:

Nou vooruit Voor iedereen die hem weereens wil zien
pi_24781541
Greatdane, was je lekker de hei op? Waar?
  donderdag 27 januari 2005 @ 17:43:53 #117
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_24781610
Ik ben als klein kindje (4 ofzo) eens ondersteboven gelebberd door zo'n beest. Reactie van kleine dafjedaf:

Die koei had mij gelapt!

Tegenwoordig vind ik ze fantastisch, ze zijn alleen te sterk voor mij om ooit te hebben helaas.
*knuffelt kruising chihuahua nog maar eens*
  donderdag 27 januari 2005 @ 18:13:34 #118
80509 greatdane
pi_24782055
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 17:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Greatdane, was je lekker de hei op? Waar?
Dit was bij familie van me in de bossen bij hoogerheide(NB)tegen belgie aan.
  donderdag 27 januari 2005 @ 18:20:12 #119
80509 greatdane
pi_24782182
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 17:43 schreef dafjedaf het volgende:
Ik ben als klein kindje (4 ofzo) eens ondersteboven gelebberd door zo'n beest. Reactie van kleine dafjedaf:

Die koei had mij gelapt!

Tegenwoordig vind ik ze fantastisch, ze zijn alleen te sterk voor mij om ooit te hebben helaas.
*knuffelt kruising chihuahua nog maar eens*
Ze zijn erg lief voor kinderen,op straat wil hij door niets benaderd worden,behalve kinderen die kunnen alles met hem.En sterk is hij idd en om effe on-topic te blijven ik vind ze niet makkelijk te trainen.Ik heb vroeger merendeels tussen de bouviers gezeten en deze zijn een makkie vergeleken met dit,maar wie weet heb ik een uitzondering Zullenl wel mollossertrekjes zijn,beetje eigen willetje maar de boxer waar hij weleens mee speelt luistert wel redelijk goed,lekker met de frisbee spelen ofzo
  donderdag 27 januari 2005 @ 21:40:55 #120
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_24785984
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 17:25 schreef XemmyX het volgende:

Dacht alleen even slim te zijn door tussendoor vragen te stellen die ik handig vond, als ik er een topic over open komen al die vleesaddicts de boel weer vergallen. Check voor voorbeelden www.hondenforum.nl maar eens.

Inhoudelijk kan ik niks meer aan dit topic toevoegen, je hebt de wijsheid in pacht en gebruikt die ook. Wat moeten wij nog bijdragen hier aan?
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
  donderdag 27 januari 2005 @ 22:24:33 #121
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_24786964
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 18:20 schreef greatdane het volgende:
Ze zijn erg lief voor kinderen,op straat wil hij door niets benaderd worden,behalve kinderen die kunnen alles met hem.En sterk is hij idd
Oh deze was ook heel lief hoor, maar hij begon me te likken en dat ging per ongeluk wat ruw, door het verschil in grootte viel ik achterover alleen maar geschrokken.
pi_24787381
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 21:40 schreef hollander172 het volgende:

[..]
Inhoudelijk kan ik niks meer aan dit topic toevoegen, je hebt de wijsheid in pacht en gebruikt die ook. Wat moeten wij nog bijdragen hier aan?
Haha geweldig: verschillende mensen hebben dit nu al in dit topic gezegd en XemmyX gaat daarbij gewoon voor IGNORE
pi_24787461
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 17:38 schreef greatdane het volgende:
Voor iedereen die hem weereens wil zien
Hè bah wat een lelijke hond. Ook wel wat klein voor een Duitse Dog, niet?

...

GOTCHA!

P.S. je moet dat monster een pamper om z'n lippen binden want het is bijna milieuvervuiling zoveel kwijl
  donderdag 27 januari 2005 @ 22:49:13 #124
80509 greatdane
pi_24787705
Hahaha dat kwam van het rennen daarvoor,moest hem effe aan de paal leggen anders ging hij weer waar blijven jouw fotos nu?
pi_24787855
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 22:49 schreef greatdane het volgende:
Hahaha dat kwam van het rennen daarvoor,moest hem effe aan de paal leggen anders ging hij weer waar blijven jouw fotos nu?
Ja en dan op m'n donder krijgen van de Boze Boxermevrouw zeker

pi_24788066
Wat een heerlijke kop heeft 'ie, Pitbulleke! Het is helemaal niet mijn type hond maar dit vind ik toch echt wel een schatje.

Krijgt die van jou geen plekken onder zijn oksels van dat tuigje?
pi_24788159
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 23:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wat een heerlijke kop heeft 'ie, Pitbulleke! Het is helemaal niet mijn type hond maar dit vind ik toch echt wel een schatje.

Krijgt die van jou geen plekken onder zijn oksels van dat tuigje?
Nee maar die nylon tuigjes zijn wel troep inderdaad. Ik maakte "vroeger" altijd zelf leren tuigen voor mijn honden, heb daar zo'n speciale pers voor enzo maar dan wacht ik liever even tot ie volwassen is. Heb voor de tussentijd wel wat anders op het oog. Ja het is echt een grappig hondje hoor, als je morgen uit les naar de markt gaat dan kom je hem misschien wel tegen want ik zal even met hem de stad in
pi_24788204
Waar woon je dan precies?
  donderdag 27 januari 2005 @ 23:12:45 #129
80509 greatdane
pi_24788339
Ik vind dat een heel mooi hondje! Ik houd wel van dat hoogbenige,lekker atletisch
pi_24792972
He mensen niet zo negatief over mij!

Ik vind het geweldig om foto's te zien! Geen problemen mee, maar ik heb gewoon even genoeg gehoord over wat wel en niet goed eten is voor mijn hond!
Trouwens, het is nu een drukte in huis, de hond van mijn ouders is hier, die zijn op vakantie. Hun hebben 'n boomer, en die keft echt de hele tijd als er iemand voorbij komt lopen, gaat onze hond mee doen! De kat begin te rennen, de konijnen rennen ook weg, en de vissen zouden zowat uit hun bak vliegen
pi_24793055
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 09:34 schreef XemmyX het volgende:
He mensen niet zo negatief over mij!
Nou ja, je voelt je bij alles wat mensen zeggen meteen op je teentjes getrapt en roept dan onmiddellijk dat je het allemaal precies weet, ik kan me voorstellen dat mensen dat een beetje vreemd vinden. Ik heb het nu niet eens over het voer, maar over de vreemde discussie in dit topic. Eerst had je een hond die steeds slechter luisterde en enkele posts later had je een hond die perfect gehoorzaam was. Oh, en over de boxer hoeft niemand je meer iets te vertellen want daar weet je alles al van.

Je kunt je ook eens openstellen om van anderen iets te leren. Het is helemaal niet erg om toe te geven dat je iets niet weet. En wederom, ik heb het niet over de voerdiscussie, maar meer over je (in mijn ogen ietwat vreemde) houding in het algemeen. Van lange tenen wordt je niet gelukkig, meid.
  vrijdag 28 januari 2005 @ 09:43:27 #132
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24793096
Jezus, jullie zijn echt strontvervelend. Eerst dat vleesnazigedoe en nu weer doodleuk offtopic gaan zitten zwammen over een andere hond
pi_24793126
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 09:43 schreef Spindizzy het volgende:
Jezus, jullie zijn echt strontvervelend. Eerst dat vleesnazigedoe en nu weer doodleuk offtopic gaan zitten zwammen over een andere hond
Dit topic is verder dood, want mevrouw de alleswetende boxereigenaar wil niks van een ander aannemen, dus waar doe je nou moeilijk over?
  vrijdag 28 januari 2005 @ 09:48:00 #134
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24793153
Blijf dan weg uit het topic en open een eigen dramtopic
pi_24793210
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 09:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Dit topic is verder dood, want wil niks van een ander aannemen, dus waar doe je nou moeilijk over?
En jij denkt dat je alles beter weet!
Dus waar hebben wij het dan over!

Vind het helemaal niet erg, juist erg aardig als mensen met goede tips aankomen! Maar zeg het dan niet op z'n manier van " dit moet je dan, anders is niet goed" iedereen heeft tenslotte een andere mening over opvoedingen van hond! Het omgaan ermee, het eten geven. Nou dan kun je mijn geen
mevrouw de alleswetende boxereigenaarnoemen. Vind het leuk om meer dingen te weten te komen etc, maar bijvoorbeeld in mijn andere topic wordt meteen weer zo negatief gedaan! Dit is niet goed, dat is niet goed, moet je zo done, moet je zo doen! Nou dat is niet leuk!

Alleen met negatietievietijd leven, dat is pas erg
pi_24793241
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 09:51 schreef XemmyX het volgende:
En jij denkt dat je alles beter weet!
Dat denk ik helemaal niet...
quote:
Vind het helemaal niet erg, juist erg aardig als mensen met goede tips aankomen! Maar zeg het dan niet op z'n manier van " dit moet je dan, anders is niet goed"
Lieverd, dat zit tussen je oren. Zo vat jij het op en dan ben je beledigd.
quote:
Negativiteit. En dat ben je echt zelf, hoor. Jij bent degene die telkens nogal bozig reageert op wat anderen zeggen, terwijl ze alleen maar goedbedoelde adviezen geven. En ja, soms weet iemand anders het beter. Daar zul je mee moeten leren leven.
pi_24793317
O.K
pi_24795960
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 23:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Waar woon je dan precies?
Waar jij ook woont volgens je profiel
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 23:12 schreef greatdane het volgende:
Ik vind dat een heel mooi hondje! Ik houd wel van dat hoogbenige,lekker atletisch
't Is even zoeken hoor want de meeste fokkers voeren niet het oorspronkelijke type en hebben dan van die brede, hijgerige tankhondjes.
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 09:51 schreef XemmyX het volgende:

[..]
Nou dan kun je mijn geen mevrouw de alleswetende boxereigenaarnoemen.

Moet je toch je beide topics eens teruglezen hoor, die indruk heb je namelijk telkens wel gewekt. Om eens een paar uitspraken van je te citeren:
quote:
"Scheelt dat ik heel veel van boxers afweet"
"en verstand van de boxer dat hebben wij! "
"Zoals al eerder gezegt WIj hebben verstand van Boxers/Honden!"
"Leer mij niets over de boxer cq mijn hond!"
"Maar ik weet heel veel van boxers af,"
Negatievietijd

En post nou eens een fotootje van Koevoe want dat is leuk
pi_24796120
Ik heb er denk ik nog wel wat op de pc staat, samen met de kat in de mand!

Maar moet ik deze eerst ff online zien te krijgen, dan plaats ik die foto hier
  vrijdag 28 januari 2005 @ 12:30:13 #140
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24796153
Mail maar even naar ...

[ Bericht 35% gewijzigd door Spindizzy op 28-01-2005 12:43:51 (Mailadres weg) ]
pi_24796182
Ik dacht dat je wegging?
pi_24796337
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 22:54 schreef Pitbulleke het volgende:

[..]

Ja en dan op m'n donder krijgen van de Boze Boxermevrouw zeker

Lijkt wel een beetje op een kikker.
pi_24796369
Ja, ik heb ze eerst ff eten gegeven! En aangezien ik met de auto ga (mijn moeder rijdt) moet ik daarop wachten, en ze kwam wat later dus
pi_24796386
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 12:39 schreef Halinalle het volgende:

[..]

Lijkt wel een beetje op een kikker.
Ik ga zelf maar een servertje aan internet hangen want die gratis plaatjehosts zijn waardeloos. Eerst dat ding van PicServer en nou deze ImageShack ook al
pi_24796404
pi_24796429
Hierboven zie je onze hond, die aan het knuffelen is met mijn vriend

lief is ie he
pi_24796493
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 12:43 schreef XemmyX het volgende:
Hierboven zie je onze hond, die aan het knuffelen is met mijn vriend

lief is ie he
Wie? De boxer of je vriend?
pi_24796498
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 12:42 schreef XemmyX het volgende:
[afbeelding]
Wat een leuk beestje!
pi_24796540
Allebei zijn ze lief
pi_24796632
ik ga proberen er nog meer op te zetten!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')