quote:Op woensdag 26 januari 2005 22:47 schreef Pitbulleke het volgende:
[..]
Je hebt "vers vlees" en vers vlees: Rodi laat zich niet vergelijken met een merk als Carnibest. Mijn hond eet Carnibest en drinkt echt bijna niks. Piesen valt dus ook enorm mee. Als je toch een vriezertje aanschaft, zoek dan op www.carnibest.nl een verkooppunt in de buurt en geef dat dan maar aan je Dogo. Voordeel van dit voer bij zo'n soort hond: houdt minder vocht vast dus oogt lekker hard en droog gespierd. Kijk naar dat paard van greatdane bijvoorbeeld.
Ik wil graag antwoorden maar weet niet of het van de Boze Boxermevrouw magquote:Op donderdag 27 januari 2005 10:50 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik snap er niks meer van met dat eten.
[knip]
Nou vooruitquote:Op donderdag 27 januari 2005 17:25 schreef XemmyX het volgende:
Betekend dus niet dat je hier helemaal niet meer mag reageren!![]()
Dit was bij familie van me in de bossen bij hoogerheide(NB)tegen belgie aan.quote:Op donderdag 27 januari 2005 17:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Greatdane, was je lekker de hei op? Waar?
Ze zijn erg lief voor kinderen,op straat wil hij door niets benaderd worden,behalve kinderen die kunnen alles met hem.En sterk is hij idd en om effe on-topic te blijven ik vind ze niet makkelijk te trainen.Ik heb vroeger merendeels tussen de bouviers gezeten en deze zijn een makkie vergeleken met dit,maar wie weet heb ik een uitzonderingquote:Op donderdag 27 januari 2005 17:43 schreef dafjedaf het volgende:
Ik ben als klein kindje (4 ofzo) eens ondersteboven gelebberd door zo'n beest. Reactie van kleine dafjedaf:
Die koei had mij gelapt!
Tegenwoordig vind ik ze fantastisch, ze zijn alleen te sterk voor mij om ooit te hebben helaas.
*knuffelt kruising chihuahua nog maar eens*
Dacht alleen even slim te zijn door tussendoor vragen te stellen die ik handig vond, als ik er een topic over open komen al die vleesaddicts de boel weer vergallen. Check voor voorbeelden www.hondenforum.nl maar eens.quote:Op donderdag 27 januari 2005 17:25 schreef XemmyX het volgende:
Betekend dus niet dat je hier helemaal niet meer mag reageren!![]()
Oh deze was ook heel lief hoor, maar hij begon me te likken en dat ging per ongeluk wat ruw, door het verschil in grootte viel ik achteroverquote:Op donderdag 27 januari 2005 18:20 schreef greatdane het volgende:
Ze zijn erg lief voor kinderen,op straat wil hij door niets benaderd worden,behalve kinderen die kunnen alles met hem.En sterk is hij idd
Haha geweldig: verschillende mensen hebben dit nu al in dit topic gezegd en XemmyX gaat daarbij gewoon voor IGNOREquote:Op donderdag 27 januari 2005 21:40 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Inhoudelijk kan ik niks meer aan dit topic toevoegen, je hebt de wijsheid in pacht en gebruikt die ook. Wat moeten wij nog bijdragen hier aan?
Hè bah wat een lelijke hond. Ook wel wat klein voor een Duitse Dog, niet?quote:Op donderdag 27 januari 2005 17:38 schreef greatdane het volgende:
Voor iedereen die hem weereens wil zien![]()
Ja en dan op m'n donder krijgen van de Boze Boxermevrouw zekerquote:Op donderdag 27 januari 2005 22:49 schreef greatdane het volgende:
Hahaha dat kwam van het rennen daarvoor,moest hem effe aan de paal leggen anders ging hij weerwaar blijven jouw fotos nu?
![]()
Nee maar die nylon tuigjes zijn wel troep inderdaad. Ik maakte "vroeger" altijd zelf leren tuigen voor mijn honden, heb daar zo'n speciale pers voor enzo maar dan wacht ik liever even tot ie volwassen is. Heb voor de tussentijd wel wat anders op het oog. Ja het is echt een grappig hondje hoor, als je morgen uit les naar de markt gaat dan kom je hem misschien wel tegen want ik zal even met hem de stad inquote:Op donderdag 27 januari 2005 23:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wat een heerlijke kop heeft 'ie, Pitbulleke! Het is helemaal niet mijn type hond maar dit vind ik toch echt wel een schatje.
Krijgt die van jou geen plekken onder zijn oksels van dat tuigje?
Nou ja, je voelt je bij alles wat mensen zeggen meteen op je teentjes getrapt en roept dan onmiddellijk dat je het allemaal precies weet, ik kan me voorstellen dat mensen dat een beetje vreemd vinden. Ik heb het nu niet eens over het voer, maar over de vreemde discussie in dit topic. Eerst had je een hond die steeds slechter luisterde en enkele posts later had je een hond die perfect gehoorzaam was. Oh, en over de boxer hoeft niemand je meer iets te vertellen want daar weet je alles al van.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 09:34 schreef XemmyX het volgende:
He mensen niet zo negatief over mij!
Dit topic is verder dood, want mevrouw de alleswetende boxereigenaar wil niks van een ander aannemen, dus waar doe je nou moeilijk over?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 09:43 schreef Spindizzy het volgende:
Jezus, jullie zijn echt strontvervelend. Eerst dat vleesnazigedoe en nu weer doodleuk offtopic gaan zitten zwammen over een andere hond
En jij denkt dat je alles beter weet!quote:Op vrijdag 28 januari 2005 09:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dit topic is verder dood, want wil niks van een ander aannemen, dus waar doe je nou moeilijk over?
Dat denk ik helemaal niet...quote:Op vrijdag 28 januari 2005 09:51 schreef XemmyX het volgende:
En jij denkt dat je alles beter weet!
Lieverd, dat zit tussen je oren. Zo vat jij het op en dan ben je beledigd.quote:Vind het helemaal niet erg, juist erg aardig als mensen met goede tips aankomen! Maar zeg het dan niet op z'n manier van " dit moet je dan, anders is niet goed"
Negativiteit. En dat ben je echt zelf, hoor. Jij bent degene die telkens nogal bozig reageert op wat anderen zeggen, terwijl ze alleen maar goedbedoelde adviezen geven. En ja, soms weet iemand anders het beter. Daar zul je mee moeten leren leven.quote:Alleen met negatietievietijd leven, dat is pas erg![]()
Waar jij ook woont volgens je profielquote:Op donderdag 27 januari 2005 23:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Waar woon je dan precies?
't Is even zoeken hoor want de meeste fokkers voeren niet het oorspronkelijke type en hebben dan van die brede, hijgerige tankhondjes.quote:Op donderdag 27 januari 2005 23:12 schreef greatdane het volgende:
Ik vind dat een heel mooi hondje!Ik houd wel van dat hoogbenige,lekker atletisch
![]()
Moet je toch je beide topics eens teruglezen hoor, die indruk heb je namelijk telkens wel gewekt. Om eens een paar uitspraken van je te citeren:quote:Op vrijdag 28 januari 2005 09:51 schreef XemmyX het volgende:
[..]
Nou dan kun je mijn geen mevrouw de alleswetende boxereigenaarnoemen.
Alleen met negatietievietijd leven, dat is pas erg![]()
Negatievietijdquote:"Scheelt dat ik heel veel van boxers afweet"
"en verstand van de boxer dat hebben wij! "
"Zoals al eerder gezegt WIj hebben verstand van Boxers/Honden!"
"Leer mij niets over de boxer cq mijn hond!"
"Maar ik weet heel veel van boxers af,"
Lijkt wel een beetje op een kikker.quote:Op donderdag 27 januari 2005 22:54 schreef Pitbulleke het volgende:
[..]
Ja en dan op m'n donder krijgen van de Boze Boxermevrouw zeker![]()
Ik ga zelf maar een servertje aan internet hangen want die gratis plaatjehosts zijn waardeloos. Eerst dat ding van PicServer en nou deze ImageShack ook alquote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:39 schreef Halinalle het volgende:
[..]
Lijkt wel een beetje op een kikker.
Wie? De boxer of je vriend?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:43 schreef XemmyX het volgende:
Hierboven zie je onze hond, die aan het knuffelen is met mijn vriendlief is ie he
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |