gezakt.quote:Op woensdag 12 januari 2005 10:13 schreef haagse_elfje het volgende:
toen was ik 18 zat ik in 5 havo en had ik heel veel lol en ..
Ow ja. Toen zat ik in de klas met N&T en N&G mensen. Niet dat ik zo béta ben. Soms vraag ik me af: waarom heb ik dat in godsnaam gedaan?quote:Op woensdag 12 januari 2005 10:16 schreef -DailaLama- het volgende:
5 jaar geleden? Toen zat ik in Atheneum 4.Toen zat ik op een balkon-achtig iets van onze oude school brood of snoep te eten. Of ik zat in het computerhok naar onzin te surfen.
Idd ja toen was mn pauze bijna voorbij en ik had er denk ik ook nog de pest in dat mijn vakantie voorbij was.quote:Op woensdag 12 januari 2005 10:21 schreef T1andonly het volgende:
Toen had ik waarschijnlijk pauze op school, of ik was er iets anders aan't doen wat niet zo gek veel nut had
en was ik aan het leren voor m'n schooltentamens. En nu 5 jaar later, ben ik ook aan het studeren voor de komende tentamens. Nu echter op de uniquote:Op woensdag 12 januari 2005 10:13 schreef haagse_elfje het volgende:
toen was ik 17 zat ik in 5 havo
gossiequote:Op woensdag 12 januari 2005 13:30 schreef Devius het volgende:
zat ik op precies dezelfde stoel als ik nu zit, hetzelfde werk te doen.
![]()
Ik?quote:Op woensdag 12 januari 2005 13:55 schreef Manneke_Pils het volgende:
Ik zat me te verbazen over de snelheid van breedband kabelinternet...
5 jaar geleden voor het eerst breedband kabel![]()
Kan je het je voorstellen hoe het daarvoor was?
quote:Op woensdag 12 januari 2005 14:00 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Ik?
Ja.
Wij kunnen geen kabel noch ADSL krijgen.
quote:Zaterdag 15-01-2000 22:35
Ik heb dus klote geslapen vannacht, vandaag hier in Veenendaal in het fraaie nieuwe huis lopen klussen en zo, en nou gaan we slapen. Morgen rond 13:00 hier weer vandaan, want het heeft zo wel lang genoeg geduurd hier. Het is een mooi huis geworden, maar ik denk niet dat ik hier ieder weekend terug ga komen. Weet ik wel zeker ook. Al was het alleen maar omdat ik alleen op sokken mag lopen en dat is gewoon kei-waardeloos. Nou, ik meld me morgen in Utrecht wel weer.
Toen was je nog klein, lief en onschuldig. Bang weg rennend voor ene klein irritant Fokkertje met een brilletje...quote:Op zaterdag 15 januari 2005 06:57 schreef VixenFromHell het volgende:
januari 2000.. toen was ik nog een bruggeren de rest van de dag speelde ik waarschijnlijk UT
![]()
en aan het eind van de maand registreerde ik me op fok![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |