Het klopt en het is 'Kurt Cobain'.quote:Op woensdag 12 januari 2005 00:30 schreef Crazyivan het volgende:
Ik had laatst een discussie met iemand over overleden artiesten. Naar mijn beste weten zijn Kurdt Kobian, Jimi Hendrix, Jim Morrison en Janis Joplin allemaal in hun 27ste levensjaar overleden. Kan iemand vertellen of dit klopt of niet?
je hebt gelijk ze zijn overleden toen ze 27 waren. En dat van Kurdt Kobain was een geintje kijk maar eens op een hoesje van hun cds het staat steeds weer anders gespeld.quote:Op woensdag 12 januari 2005 00:42 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
28ste levensjaar toch?
Voor dit soort geintjes is het te laatquote:Op woensdag 12 januari 2005 00:42 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
28ste levensjaar toch?
Daar heb ik er gelukkig maar 1 van die ook niet meer de kast uit komt.quote:Op woensdag 12 januari 2005 00:46 schreef Crazyivan het volgende:
[..]
je hebt gelijk ze zijn overleden toen ze 27 waren. En dat van Kurdt Kobain was een geintje kijk maar eens op een hoesje van hun cds het staat steeds weer anders gespeld.
Why not? Op Bleach staat Kurdt Kobain heb ik net ff gechecked.quote:Op woensdag 12 januari 2005 00:48 schreef OProg het volgende:
[..]
Daar heb ik er gelukkig maar 1 van die ook niet meer de kast uit komt.
Is gechecked ook een geintje?quote:Op woensdag 12 januari 2005 01:00 schreef Crazyivan het volgende:
Why not? Op Bleach staat Kurdt Kobain heb ik net ff gechecked.
Daar was Kurt anders ook niet vies vanquote:Op woensdag 12 januari 2005 01:12 schreef Zanderrr het volgende:
Sowieso kun je de dood van Cobain niet echt met de rest vergelijken, want die stierven allemaal aan overmatig drank- en/of druggebruik.
Nou ja, hij stierf er dan niet direct aan, maar was er niet vies van, volgens mij. Toch wel een beetje in 't zelfde straatje dus.quote:Op woensdag 12 januari 2005 01:12 schreef Zanderrr het volgende:
Sowieso kun je de dood van Cobain niet echt met de rest vergelijken, want die stierven allemaal aan overmatig drank- en/of druggebruik.
Gamma.quote:
Omdat ze 27 jaar daarvoor geboren zijnquote:Op woensdag 12 januari 2005 01:00 schreef Crazyivan het volgende:
[..]
Maar waarom allemaal op hun 27ste iemand een verklaring?
Anders hou je gewoon je muilquote:Op woensdag 12 januari 2005 01:24 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Omdat ze 27 jaar daarvoor geboren zijn![]()
Pffrt! Iedereen weet toch dat het de Israëlische geheime dienst was!quote:Op woensdag 12 januari 2005 01:16 schreef Zanderrr het volgende:
Ach ja, ik weet het al. Ze zijn allemaal vermoord door de FBI / mafia / jaloerse ex / marsmannetjes / reptilians / de illuminati *
* doorhalen wat niet van toepassing is
Die leeft toch nog , of beter gezegd die komt terug , vraag maar aan Thijs Bosmaquote:Op woensdag 12 januari 2005 09:10 schreef Hexagon het volgende:
John Lennon overleed op zijn 40e
2Pac op zijn 25e
Peter Slaghuis op zijn 30e
Ol dirty bastard op zijn 36e
Freddy Mercury op zijn 45e
Dus ik zie hhet bijzondere niet echt als je 4 willekeurige belangrijke artiesten neemt die op hun 27e overleden zijn.
Niet zo confronterend. Ik dacht net dat ik er overheen was.quote:
Dat kwam toch door die genezende armband van 'm?quote:Op woensdag 12 januari 2005 16:53 schreef I.R.Baboon het volgende:
Niet zo confronterend. Ik dacht net dat ik er overheen was.
Die laatste drie ook nog allemaal in hetzelfde tijdsbestek ('70/'71)quote:Op woensdag 12 januari 2005 00:30 schreef Crazyivan het volgende:
Ik had laatst een discussie met iemand over overleden artiesten. Naar mijn beste weten zijn Kurdt Kobian, Jimi Hendrix, Jim Morrison en Janis Joplin allemaal in hun 27ste levensjaar overleden. Kan iemand vertellen of dit klopt of niet?
Het klopt.quote:Op woensdag 12 januari 2005 00:30 schreef Crazyivan het volgende:
Wie is Peter Slaghuisquote:Op woensdag 12 januari 2005 09:10 schreef Hexagon het volgende:
2Pac op zijn 25e
Dus ik zie hhet bijzondere niet echt als je 4 willekeurige belangrijke artiesten neemt die op hun 27e overleden zijn.
Oh diequote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:27 schreef DaisyDuke het volgende:
Een van de eerste Nederlandse house DJ's, voornamelijk bekend van het nummer "Jack To The Sound Of The Underground".
26quote:Op woensdag 12 januari 2005 17:53 schreef Kolkus het volgende:
Hoe oud is Nick Drake eigenlijk geworden??
Bij mijn weten had alleen Robert Johnson een dergelijk contract. Die reisde dan ook op z’n 27e voorgoed af naar het diepe zuiden.quote:Op woensdag 12 januari 2005 06:55 schreef MuadDib het volgende:
Misschien hadden ze een contract met de duivel. Zo'n standaard-contractje dat op je 27e afloopt.
23quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:49 schreef Archie. het volgende:
[..]
Die prozac-spast van Joy Division, hoe oud was die eigenlijk?
quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:45 schreef ThomasBerge het volgende:
Hazes is op z'n 53ste overleden, dat is dus zijn 54ste levensjaar. En 27 + 27 = 54--> TRU
Freddie Mercury. Morgen (donderdag 24 November 2005) is het al weer 14 jaar geleden dat hij is overleden.quote:Op woensdag 12 januari 2005 09:10 schreef Hexagon het volgende:
2Pac op zijn 25e
maakte die ook muziek? zo nee, dan hoort hij alleen in dat topic in FTR thuis hoorquote:
Mr. Miyagi zat bij een Tibetaans Keelzang Koorquote:Op zaterdag 26 november 2005 00:51 schreef Tokus het volgende:
[..]
maakte die ook muziek? zo nee, dan hoort hij alleen in dat topic in FTR thuis hoor
dat bedoel ikquote:Op zaterdag 26 november 2005 01:03 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Mr. Miyagi zat bij een Tibetaans Keelzang Koor
Wel een beetje raar, 32 jaar... (was getekend: Doe Maar)quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:23 schreef Knip het volgende:
John Bonham is 32 geworden.
Keith Moon is ook 32 geworden.
Toeval??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |