Met zo'n nick heb je waarschijnlijk nog genoeg problemen overquote:Op woensdag 12 januari 2005 00:23 schreef Sexpatient het volgende:
verhaal
quote:Op woensdag 12 januari 2005 01:10 schreef Billy_daKid het volgende:
Wat ook helpt, is niet een hele week je zaad opsparen..![]()
The pubococcygeus muscle-or PC muscle, for short-is actually aquote:
How to Make Love All Night (and Drive a Woman Wild)quote:Op woensdag 12 januari 2005 01:09 schreef Cheese het volgende:
Dat is inderdaad de techniek.
Als het dan toch zover is, kun je op het laatste moment, the point of no return zeg maar, toch nog je pc-spier hard samentrekken. Dat houdt je orgasme tegen, en het schijnt dat je hiermee orgasmes kunt krijgen zonder zaadlozing, hoewel dit veel oefening vraagt.
Hoe kun je die PC-spier(?) trainen? Met halters?quote:Op woensdag 12 januari 2005 00:23 schreef Sexpatient het volgende:
De laatste tijd dat ik sex met mijn vriendin had, merkte ik dat ik veel te snel klaar kwam, soms na een halve minuut en andere keren, kwam ik niet. Nu heb ik laatst zitten denken hoe dat zou kunnen komen.
Ondertussen las ik de topic over het trainen van je PC spier en was ik daaraan begonnen. Het is best lekker om die spier aan te spannen enzo. En na heel wat denkwerk dacht ben ik op een oplossing gekomen. Ik merkte dat als tijdens de sex mijn pc spier continu samentrekte, ik snel klaarkwam en als deze niet samentrok ik het lang volhield.
Nu ben ik er uit. Als ik bewust mijn pc spier niet laat samentrekken houd ik het erg lang vol.
Ik weet niet of het voor anderen zou kunnen werken, maar voor mij werkt het. Ik weet niet of mijn theorie klopt maar t werkt.......
klopt kan ik zelf ook, stuk beter dan een berg wc papier erbijquote:Op woensdag 12 januari 2005 01:09 schreef Cheese het volgende:
Dat is inderdaad de techniek.
Als het dan toch zover is, kun je op het laatste moment, the point of no return zeg maar, toch nog je pc-spier hard samentrekken. Dat houdt je orgasme tegen, en het schijnt dat je hiermee orgasmes kunt krijgen zonder zaadlozing, hoewel dit veel oefening vraagt.
En ik ben ook erg tevredenquote:Op woensdag 12 januari 2005 00:23 schreef Sexpatient het volgende:
De laatste tijd dat ik sex met mijn vriendin had, merkte ik dat ik veel te snel klaar kwam, soms na een halve minuut en andere keren, kwam ik niet. Nu heb ik laatst zitten denken hoe dat zou kunnen komen.
Ondertussen las ik de topic over het trainen van je PC spier en was ik daaraan begonnen. Het is best lekker om die spier aan te spannen enzo. En na heel wat denkwerk dacht ben ik op een oplossing gekomen. Ik merkte dat als tijdens de sex mijn pc spier continu samentrekte, ik snel klaarkwam en als deze niet samentrok ik het lang volhield.
Nu ben ik er uit. Als ik bewust mijn pc spier niet laat samentrekken houd ik het erg lang vol.
Ik weet niet of het voor anderen zou kunnen werken, maar voor mij werkt het. Ik weet niet of mijn theorie klopt maar t werkt.......
Lees deze eens: De bekkenbodemspierquote:Op woensdag 12 januari 2005 12:56 schreef Bijsmaak het volgende:
[..]
Hoe kun je die PC-spier(?) trainen? Met halters?![]()
En laat je die niet samentrekken?
quote:Op woensdag 12 januari 2005 10:58 schreef BrauN het volgende:
Gewoon aan een vuilnisbak of rottend lijk denken wil ook wel werken hoor.
Niet zo bekrompen.quote:Op donderdag 13 januari 2005 23:45 schreef Aventura het volgende:
Niet zo flauw..
(er van uitgaande dat je de duwstang bedoelt) links of rechts van het ding waar je muntje in moet??quote:Op woensdag 12 januari 2005 12:36 schreef Skv het volgende:
Of denken aan het bijten op een winkelwagentje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |