Ze zijn toch niet alle vier van Q afkomstig? Het Johannesevangelie dacht ik niet i.i.g.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:09 schreef soulsurvivor het volgende:
helaas helaas zijn er niet meer.
Het enigste wat de bijbelwetenschap hieover kan zeggen is naar wat ik vernomen heb dit:
De evangelien zijn naar men aanneemt, afkomstig van een oer evangelie "Q". Wie de schrijvers zijn van de onze bekende evangelien uit de bijbel, laat de bijbelwetenschap in het midden.
ja daar dat klopt.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:43 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Ze zijn toch niet alle vier van Q afkomstig? Het Johannesevangelie dacht ik niet i.i.g.
lolquote:Op woensdag 9 november 2005 11:05 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Walter heeft het nieuwe topic ook gevonden.
Hier worden we aan ons lot overgelaten door een bezopen actie om na 250 posts een nieuwe topic te openen.
Dat zou dus inhouden dat hij het niet als een ziekte zag.quote:Op woensdag 9 november 2005 11:36 schreef JohnDope het volgende:
Persoonlijk denk ik niet dat jezus homo was.Volgens de theorie kan jezus mensen met zijn handen genezen, dus dan kan hij ook homosexualiteit genezen.
Nee hoor, hij zou de mens echt superieur maken. Ik bedoel als je homosexualiteit laat zitten, dan kan je dyslexie ook laten zitten, enzovoorts enzovoorts.quote:Op woensdag 9 november 2005 11:39 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dat zou dus inhouden dat hij het niet als een ziekte zag..
Zou hij bush ook kunnen genezenquote:Op woensdag 9 november 2005 11:36 schreef JohnDope het volgende:
Achja mensen moeten zeggen wat ze willen, ze proberen alleen maar de kerk kapot te maken.En dan nog, al was jezus een homoviel, hij deed het in ieder geval niet met kleine kinderen zoals de Profeet mohammed deed.
Persoonlijk denk ik niet dat jezus homo was.Volgens de theorie kan jezus mensen met zijn handen genezen, dus dan kan hij ook homosexualiteit genezen.
Ik denk dat hij Bush wel even op de vingers zal tikken..... En ik weet niet wat bush eventueel allemaal voor sinistere praktijken in achterkamertjes uitvoert, maar zover ik nu kan oordelen komt hij er zo mee weg. Ik denk dat we allemaal wel een pleidooi moeten voeren aan de poort.quote:Op woensdag 9 november 2005 11:42 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
Zou hij bush ook kunnen genezen![]()
Ik denk niet dat god veroordeeld. ik denk dat je je eigen daden beoordeeld.quote:Op woensdag 9 november 2005 11:44 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik denk dat hij Bush wel even op de vingers zal tikken..... En ik weet niet wat bush eventueel allemaal voor sinistere praktijken in achterkamertjes uitvoert, maar zover ik nu kan oordelen komt hij er zo mee weg. Ik denk dat we allemaal wel een pleidooi moeten voeren aan de poort.
Lekker makkelijk.quote:Op woensdag 9 november 2005 12:17 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
Ik denk niet dat god veroordeeld. ik denk dat je je eigen daden beoordeeld.
Als je aan mag nemen wat sommige mensen verhalen na een bijnadood ervaring is dat in het geheel niet makkelijk.quote:
Moeten we nou op de laatste pagina van dit fantastische topic nog hiermee 'dealen'.. *zucht*quote:Op woensdag 9 november 2005 20:38 schreef Eveli het volgende:
Ach wat hebben dit soort uitspraken voor zin? Het is tenslotte niet eens bewezen dat Jezus überhaupt bestaan heeft.
Je kan me ook best negeren en doorgaan over een of andere uitspraak die niet bewezen kan worden.quote:Op woensdag 9 november 2005 20:43 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Moeten we nou op de laatste pagina van dit fantastische topic nog hiermee 'dealen'.. *zucht*
Als dat zo is kan jij hier ook geen uitspraak over doen omdat dat in tegenspraak is met het agnosticisme.quote:Op woensdag 9 november 2005 20:54 schreef Eveli het volgende:
Zoiets heet agnosticisme.
Daar ben ik voor.quote:Op woensdag 9 november 2005 21:05 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
Als dat zo is kan jij hier ook geen uitspraak over doen omdat dat in tegenspraak is met het agnosticisme.
Ik bedoel als een uitspaak boven onze ervaring uitgaande orde stijgt, kan een agnosticus hier geen uitspaak over doen.
grappig die paradox in het agnosticisme![]()
een concequente agnosticus houdt dus gewoon zijn mond![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |