nou het is een pctje dus leek me dig wel de goede plekquote:Op dinsdag 11 januari 2005 23:35 schreef Slarioux het volgende:
Schop naar het goede subforum.
daar issie dan dus ook op gebouwdquote:Op dinsdag 11 januari 2005 23:44 schreef jaapgvk het volgende:
Mooi ding om een beetje mee te internetten enzo...
Maar verder?
Ho ho, iPod was slechts een standaard speler met een origineel concept erachter (click/scrollwheel, HD-based als een van de eerste, klein en licht) en standaard ondersteuning voor iTunes (tevens de enige speler die ondersteund wordt).quote:Op dinsdag 11 januari 2005 23:57 schreef i-spy24 het volgende:
om al die 'wintel-dweeps' die nog steeds droolen met hun pc-bakken maar wel een iPod kopen nog meer in de verleiding te brengen naar HET OS ter wereld over te stappen.
Vroeg of laat happen ze toch wel zoals met de iPod.
Nope, kan niet.quote:Op woensdag 12 januari 2005 00:22 schreef G3rtjuh het volgende:
ik vraag me alleen af of ik mijn huidige HDD en geheugen (ook pc2700) er gewoon in kan prakken? Iemand die het toevallig weet? *zal wel niet, maar toch*
Och.quote:Op woensdag 12 januari 2005 00:28 schreef Vitalogy het volgende:
Maar eigenlijk is het met muis&keyboard en monitor niets goedkoper dan een Dell. Beter, waarschijnlijk maar overdonderend zeker niet.
Wireless stroom. Lijkt me perfect.quote:Op woensdag 12 januari 2005 08:31 schreef Dr_Flash het volgende:
CoolEn nou ook die achterkant wireless
Qua design kunnen de pc boeren nog heeeel veeel leren van de Applequote:
Nou ja vind ik een beetje overdreven. Apple hoeft zich bijvoorbeeld niet aan een standaard voor moederbord formaat te houden wat het al een stuk makkelijker voor ze maakt. Bovendien zijn er compactere pcs dan dit apparaat. Die zijn dan wel weer niet zo goedkoop maar toch, als we appels met peren (huh huh) gaan vergelijken dan kan je nog wel ff doorgaan.quote:Op woensdag 12 januari 2005 09:32 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Qua design kunnen de pc boeren nog heeeel veeel leren van de Apple![]()
Geef eens voorbeelden...quote:Op woensdag 12 januari 2005 17:42 schreef Vitalogy het volgende:
Bovendien zijn er compactere pcs dan dit apparaat.
idd de prijs valt op het eerste gezicht wel mee maar als je wat dingetjes er aan toevoegd dan is die gelijk 200euro duurder...quote:Op woensdag 12 januari 2005 14:23 schreef Mr_Belvedere het volgende:
• 512 MB DDR333 SDRAM - 1 DIMM
• 80GB Ultra ATA drive
• Dvd-r/cd-rw
• Interne 56K V.92-modem
• Mac OS X
Meestal verzendklaar:
29 Januari
Gratis geleverd
Prijs: Eur 654,62
BTW: Eur 124,38
Subtotaal: Eur 779,00
Hm, als je dvd writer en wat extra geheugen toevoegt begint ie toch wel prijzig te worden.
Dude,quote:Op woensdag 12 januari 2005 12:50 schreef i-spy24 het volgende:
Hahaha... prachtig...hele wintel-volkstammen zitten nu te kwijlen
zo zie je maar weer...
Maar....wat mischien sommigen vergeten is dat je deze veredelde 'doos' ook gewoon in je koffer /backpack kunt meenemen als externe HD met je gegevens.Kom je ergens,unplug je gewoon alles en verbind je je eigen meegenomen HD gewoon met het plaatselijke toetsenbord,scherm,muis en gaan met die banaan: " je hebt je eigen werkplek gecreeerd "
Goedkoper kan het niet zou ik zeggen..
Het is een volledig opp zichzelf draaiende machine dus de vergelijking met een thin client slaat hee-le-maal nergens opquote:Op donderdag 13 januari 2005 10:49 schreef den_laef het volgende:
[..]
Dude,
dat heet een laptop!
waarschijnlijk koop je een erg uitgebreide laptop voor het bedrag van deze veredelde thin client.
apple heeft de thin client heruitgevonden...
Joh, wijs mij ff een heel erg uitgebreide laptop inclusief OS voor 500 dollar/euro.quote:Op donderdag 13 januari 2005 10:49 schreef den_laef het volgende:
[..]
waarschijnlijk koop je een erg uitgebreide laptop voor het bedrag van deze veredelde thin client.
Dude, zowel de X86 standaard als de apple-chips zijn onderdeel van een apparaat wat luisterd naar de naam PC. De definitie Personal Computer valt of staat niet met een OS of hardware, het gaat om wat ie biedt... Maak van een Xbox een desktop die volledige functies biedt en het is een PCquote:Op donderdag 13 januari 2005 08:43 schreef Hugster het volgende:
Wat lult iedereen hier nog over: "wat een mooi PC'tje!"
het is een Mac!![]()
![]()
Mjah, ik vraag me hier serieus af wie er dom is in dit geval....quote:Op donderdag 13 januari 2005 21:54 schreef Brasco125 het volgende: Ik heb uit mijn familie alleen al een stuk of 10 XP pc's in beheer. Als die allemaal zouden overstappen op Apple zou dat mijn leven een stuk makkelijker maken.![]()
wijs mij een uitgebreide minimac met bijpassend scherm voor 500 euroquote:Op donderdag 13 januari 2005 22:03 schreef Tijn het volgende:
[..]
Joh, wijs mij ff een heel erg uitgebreide laptop inclusief OS voor 500 dollar/euro.
Het is trouwens wel een *hele* uitgebreide thinclient he... misschien moet je de definitie ervan nog 'es opzoeken.
Dat kan, maar het is niet helemaal een vrije term. IBM heeft er namelijk wel degelijk een trademark op en over het algemeen wordt met "PC" dan ook een "IBM compatible PC" bedoeld.quote:Op donderdag 13 januari 2005 22:25 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
De definitie Personal Computer valt of staat niet met een OS of hardware, het gaat om wat ie biedt...
Dus je bent ook dom skull-splitter. In iedergeval geweest zo concludeer ik ff. Ik dus ook.. Maar ik ga er echter ook perk en paal aan stellen. Heel mijn familie opeens aan de computers, goddomme, had ik op een gegeven moment 3 PC tegelijk hier staan. Ik houd van die mensen en ik doe iets met computers (webdesign) dus moet je alle antwoorden weten op computer gebied en dat doe je dan maar. Vanaf nu dus ik ga voorwaarden stellen: Je mag me altijd bellen als je Mac problemen hebt of vragen over Apple software en shit, de rest hang ik op.quote:Op donderdag 13 januari 2005 22:32 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Mjah, ik vraag me hier serieus af wie er dom is in dit geval....
Ik heb er al schoon genoeg van om voor elke PC-kluns hier in huis de shit te mogen opruimen bij een virusje of een vervuilde windows...
quote:Op donderdag 13 januari 2005 22:58 schreef Brasco125 het volgende:
[..]
Dus je bent ook dom skull-splitter. In iedergeval geweest zo concludeer ik ff. Ik dus ook.. Maar ik ga er echter ook perk en paal aan stellen. Heel mijn familie opeens aan de computers, goddomme, had ik op een gegeven moment 3 PC tegelijk hier staan. Ik houd van die mensen en ik doe iets met computers (webdesign) dus moet je alle antwoorden weten op computer gebied en dat doe je dan maar. Vanaf nu dus ik ga voorwaarden stellen: Je mag me altijd bellen als je Mac problemen hebt of vragen over Apple software en shit, de rest hang ik op.
Nou een gouden tip dan voor jou. SP2 installeren en sowieso automatische updates aan laten staan.quote:Op donderdag 13 januari 2005 22:58 schreef Brasco125 het volgende:
Vanaf nu dus ik ga voorwaarden stellen: Je mag me altijd bellen als je Mac problemen hebt of vragen over Apple software en shit, de rest hang ik op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |