abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 januari 2005 @ 23:34:50 #1
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_24523621
Deze muziek smaakt naar bier :)
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
  dinsdag 11 januari 2005 @ 23:35:42 #2
105440 Ruis
Tweeletterige halfgod®
  dinsdag 11 januari 2005 @ 23:35:52 #3
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_24523642
Schop naar het goede subforum.
  dinsdag 11 januari 2005 @ 23:37:02 #4
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_24523662
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 23:35 schreef Slarioux het volgende:
Schop naar het goede subforum.
nou het is een pctje dus leek me dig wel de goede plek
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
pi_24523798
Mooi ding om een beetje mee te internetten enzo...

Maar verder?
This account is a work of fiction. Names, characters, business, events and incidents are the products of the author’s imagination. Any resemblance to actual persons, living or dead, or actual events is purely coincidental.
pi_24523999
om al die 'wintel-dweeps' die nog steeds droolen met hun pc-bakken maar wel een iPod kopen nog meer in de verleiding te brengen naar HET OS ter wereld over te stappen.
Vroeg of laat happen ze toch wel zoals met de iPod.
  dinsdag 11 januari 2005 @ 23:58:53 #7
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_24524026
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 23:44 schreef jaapgvk het volgende:
Mooi ding om een beetje mee te internetten enzo...

Maar verder?
daar issie dan dus ook op gebouwd Gamen doe je maar op je hyperdeluxe PC, die is daarop gebouwd en de spelletjes ook op dat systeem. Voor simpel every-day use is het een bijna perfect systeem.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  woensdag 12 januari 2005 @ 00:06:20 #8
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_24524138
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 23:57 schreef i-spy24 het volgende:
om al die 'wintel-dweeps' die nog steeds droolen met hun pc-bakken maar wel een iPod kopen nog meer in de verleiding te brengen naar HET OS ter wereld over te stappen.
Vroeg of laat happen ze toch wel zoals met de iPod.
Ho ho, iPod was slechts een standaard speler met een origineel concept erachter (click/scrollwheel, HD-based als een van de eerste, klein en licht) en standaard ondersteuning voor iTunes (tevens de enige speler die ondersteund wordt).

Een OS valt of staat, in termen van massa-gebruikers, met de applicaties die ervoor uitkomen. Nu is het zo dat Apple meer proffessionele applicaties trekt, en spellen er nagenoeg niet voor gebouwd worden omdat deels de hardware lastiger aan te spreken is, en deels omdat de markt er gewoon niet groot genoeg voor is (want alleen de grafische wereld, CGI animators en de muziekwereld gebruiken min of meer de Mac als standaard systeem). Deze minimac kan daarin een aardige landslide worden: veel trendy mensen die het platform leren kennen, en door de lage prijs waarschijnlijk NAAST de PC, waardoor de afzetmarkt groter wordt, wat weer een groei in aanbod van software biedt...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_24524450
Damn, deze mac is echt wat ik wilde

Klein, compact en ... Mac !

ik vraag me alleen af of ik mijn huidige HDD en geheugen (ook pc2700) er gewoon in kan prakken? Iemand die het toevallig weet? *zal wel niet, maar toch*

Het is alleen jammer dat er geen office bij zit. Maar fuck it, die kan je als student voor 2 tientjes op www.surfspot.nl aanschaffen onder de studenten licentie.

Damn, that pc is hot!!!

edit:: De mac is geen gadget maar een computer!
pi_24524577
Het is best een mooi apparaat en als ik me een beetje mee liet voeren door de hype zal je toch zo je creditcard trekken.

Maar eigenlijk is het met muis&keyboard en monitor niets goedkoper dan een Dell. Beter, waarschijnlijk maar overdonderend zeker niet.

Eigenlijk ben ik zwaar teleurgesteld. Er was een tijd terug sprake van een patent wat door mede door Steve Jobs was aangevraagd op iets wat leek op een tablet PC. Dat werd later door kenners ontkracht en verwezen naar het ontwerp van de G5.

Dat had ik toch graag gezien. Een betaalbare ruggedized tablet Mac.

Ah well PC it still is.
  woensdag 12 januari 2005 @ 02:33:13 #11
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_24526573
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 00:22 schreef G3rtjuh het volgende:
ik vraag me alleen af of ik mijn huidige HDD en geheugen (ook pc2700) er gewoon in kan prakken? Iemand die het toevallig weet? *zal wel niet, maar toch*
Nope, kan niet.

Je kunt wel een cradle voor je HD halen en hem er zo extern op aansluiten, zit er zelf wel aan te denken om dit te doen, voor 500 dollar heb je zo een donders geil, klein, stil en zuinig servertje.
Ik ga naar huis.
  woensdag 12 januari 2005 @ 02:36:08 #12
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_24526595
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 00:28 schreef Vitalogy het volgende:
Maar eigenlijk is het met muis&keyboard en monitor niets goedkoper dan een Dell. Beter, waarschijnlijk maar overdonderend zeker niet.
Och.

Wél iLife, wél OsX, wél schoonheid, wél gebruikersgemak, géén virussen, géén spyware, géén onderhoud...

Ik kan voor mezelf wel een zwikje redenen opnoemen om die Mac mini boven een suffe Dellbak te plaatsen hoor. Voor de prijs hoef je het in ieder geval niet meer te laten.
Ik ga naar huis.
pi_24527111
Update:

Hier zijn meer foto's ter plekke gemaakt:

iHome

iPod shuffle

©
oogappel
pi_24527477
Wat een geweldig ding! Een beter/mooier/cooler internet-computertje kan ik me op het moment niet voorstellen!
pi_24527643
De kast opzich is natuurlijk heel erg mooi, alleen erger ik me meer aan die kabels dan bij bv een mooie barebone pc. :s
pi_24527733
Cool En nou ook die achterkant wireless
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_24527827
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 08:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Cool En nou ook die achterkant wireless
Wireless stroom. Lijkt me perfect. .
For great justice!
  woensdag 12 januari 2005 @ 09:26:06 #18
49558 1-of-6Billion
Up the shut fuck you must
pi_24528283

wel jammer van die kabels
I follow you......but not on Twitter
pi_24528320
*geil*
pi_24528357
quote:
Qua design kunnen de pc boeren nog heeeel veeel leren van de Apple
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
  woensdag 12 januari 2005 @ 09:57:51 #21
44377 Litman
Live a sunny life!
pi_24528694
Deze lijkt me heel toepasselijk:

"the same sun that melts the wax, hardens the clay"
pi_24529099
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 23:34 schreef Matty___ het volgende:
[afbeelding]
Damn, het lijkt wel een veredeld tostirooster
pi_24530850
Hahaha... prachtig...hele wintel-volkstammen zitten nu te kwijlen
zo zie je maar weer...
Maar....wat mischien sommigen vergeten is dat je deze veredelde 'doos' ook gewoon in je koffer /backpack kunt meenemen als externe HD met je gegevens.Kom je ergens,unplug je gewoon alles en verbind je je eigen meegenomen HD gewoon met het plaatselijke toetsenbord,scherm,muis en gaan met die banaan: " je hebt je eigen werkplek gecreeerd "
Goedkoper kan het niet zou ik zeggen..
  woensdag 12 januari 2005 @ 13:24:10 #24
96088 Z3R0-C00L
Komt af en toe langs
pi_24531296
Tis wel een geil ding ! Ik zit er toch hard over te denken zo'n ding aan te schaffen in plaats van dat Sony PSP ding als nieuw electronisch geval.

Infosyncworld: http://www.infosyncworld.com/news/n/5708.html
tweakers: http://www.tweakers.net/nieuws/35704 & http://www.tweakers.net/nieuws/35713
En dat was weer een uiterst nuttige bijdrage...
pi_24531397
Wel typisch dat een Apple computer uit DIG naar GAD wordt geschopt.

Maar dat terzijde, cool ding. Handig ook, zo te zien is-ie klein genoeg om met dubbelzijdige tape aan de achterkant van je TFT-scherm te plakken.
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
pi_24532019
• 512 MB DDR333 SDRAM - 1 DIMM
• 80GB Ultra ATA drive
• Dvd-r/cd-rw
• Interne 56K V.92-modem
• Mac OS X

Meestal verzendklaar:
29 Januari

Gratis geleverd

Prijs: Eur 654,62
BTW: Eur 124,38
Subtotaal: Eur 779,00

Hm, als je dvd writer en wat extra geheugen toevoegt begint ie toch wel prijzig te worden.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_24533668
Ik denk dat dit wel veel mensen aanspreekt. Voor mijzelf vind ik het niet helemaal geschikt, maar het ziet er wel mooi uit.
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
pi_24534372
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 09:32 schreef Mr_Belvedere het volgende:

[..]

Qua design kunnen de pc boeren nog heeeel veeel leren van de Apple
Nou ja vind ik een beetje overdreven. Apple hoeft zich bijvoorbeeld niet aan een standaard voor moederbord formaat te houden wat het al een stuk makkelijker voor ze maakt. Bovendien zijn er compactere pcs dan dit apparaat. Die zijn dan wel weer niet zo goedkoop maar toch, als we appels met peren (huh huh) gaan vergelijken dan kan je nog wel ff doorgaan.

Bovendien vind ik de manier waarop ze de USB aanlsuiting hebben verzorgd niet bepaald het toppunt van ergonomisch ontwerp. En om nou te zeggen dat het goedkoop is.
Nou nee.

Als ik dan toch een Mac koop dan liever een van de meer krachtigere.
pi_24534910
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 17:42 schreef Vitalogy het volgende:
Bovendien zijn er compactere pcs dan dit apparaat.
Geef eens voorbeelden...
  woensdag 12 januari 2005 @ 18:45:38 #30
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_24535348
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 14:23 schreef Mr_Belvedere het volgende:
• 512 MB DDR333 SDRAM - 1 DIMM
• 80GB Ultra ATA drive
• Dvd-r/cd-rw
• Interne 56K V.92-modem
• Mac OS X

Meestal verzendklaar:
29 Januari

Gratis geleverd

Prijs: Eur 654,62
BTW: Eur 124,38
Subtotaal: Eur 779,00

Hm, als je dvd writer en wat extra geheugen toevoegt begint ie toch wel prijzig te worden.
idd de prijs valt op het eerste gezicht wel mee maar als je wat dingetjes er aan toevoegd dan is die gelijk 200euro duurder...
pi_24538865
Ik heb denk ik een gigantisch stomme vraag. Kan je er gewoon elk willekeurig scherm op aansluiten. Dus bijv. het scherm wat ik nu bij mijn pc gebruik. Of moet je per se een Apple scherm gebruiken?
  donderdag 13 januari 2005 @ 02:06:09 #32
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_24540491
Je zal er een willekeurig scherm op aan kunnen sluiten, zit een DVI en zelfs een DVI > VGA kabel bij. Eventueel zelfs op je TV aan te sluiten met een DVI > TV-OUT kabel. Wel mooi, want die Apple schermen beginnen ook pas bij 999 dollar geloof ik.
pi_24541828
Wat lult iedereen hier nog over: "wat een mooi PC'tje! "

het is een Mac!
pi_24541867
En je moet niet de doelgroep onderschatten, hij is niet voor veel vragende hardcore pc/mac gebruikers,

Voor internet, mailen, office, digitalecamera leeghalen, foto's wegfikken, iLife enz. is dit een geweldig mooi apparaat met voldoende specs

En dan nog eens OSX

Ik ken héél veel menseen die alleen de bovenstaande dingen zo'n beetje doen met hun pc, maar die pc's staan me toch een partij vol met spyware en virussen. Dit zorgt erg veel ergenissen en het gaat er op verjaardag ook alleen maar over

Voor die mensen is de Mac mini geweldig!! Alleen gebruiken maar niet problemen oplossen en op je hoede zijn tijdens het surfen!
  donderdag 13 januari 2005 @ 08:55:34 #35
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_24541950
erg leuk ding
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_24542626
Ik vind hem ook wel leuk

Het is inderdaad geen supersnelle pc, maar goed: het is niet voor niets een instapmodel. Die kenmerken zich meestal door specificaties die wat aan de zuinige kant zijn . Aan de andere kant is het wel een prima bakje om mee te mailen en te internetten, of één die je als servertje ergens makkelijk kwijt kunt.
pi_24543181
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 18:16 schreef P-Style het volgende:

[..]

Geef eens voorbeelden...
OQO
T-Cube
Mediacenters

Vast nog wel wat meer te bedenken.
pi_24543393
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 12:50 schreef i-spy24 het volgende:
Hahaha... prachtig...hele wintel-volkstammen zitten nu te kwijlen
zo zie je maar weer...
Maar....wat mischien sommigen vergeten is dat je deze veredelde 'doos' ook gewoon in je koffer /backpack kunt meenemen als externe HD met je gegevens.Kom je ergens,unplug je gewoon alles en verbind je je eigen meegenomen HD gewoon met het plaatselijke toetsenbord,scherm,muis en gaan met die banaan: " je hebt je eigen werkplek gecreeerd "
Goedkoper kan het niet zou ik zeggen..
Dude,

dat heet een laptop!

waarschijnlijk koop je een erg uitgebreide laptop voor het bedrag van deze veredelde thin client.

apple heeft de thin client heruitgevonden....
pi_24543850
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 10:49 schreef den_laef het volgende:

[..]

Dude,

dat heet een laptop!

waarschijnlijk koop je een erg uitgebreide laptop voor het bedrag van deze veredelde thin client.

apple heeft de thin client heruitgevonden...
Het is een volledig opp zichzelf draaiende machine dus de vergelijking met een thin client slaat hee-le-maal nergens op
  donderdag 13 januari 2005 @ 21:54:18 #40
66779 Brasco125
gamertag: DirtyBrasco NL
pi_24551841
Het heeft de zellfde specs als mijn 12" iBook. Specs hebben wel een andere betekenis dan in PC wereld. Ik hoef het hele verhaal niet uit te leggen neem ik aan. Je kunt er alles mee doen. De enige beperking is de ATI9200 kaart. Daardoor in combinatie met geheugen kun je geen Motion draaien ofzo.

Was vanmiddag weer bij een tante die weer gezeik had met spy/adware op zijn PC. Gisteren een PC opnieuw geinstalleerd voor mijn neef (direct dichtgetimmerd met NIS). Ik weet dat ik de pc over een half jaar weer zie aangezien die mensen NIS niet goed opvoeden en dus weer adware er op hebben staan binnen een week. Ik heb vanochtend bij de tante dan ook de Mac Mini laten zien. Binnenkort neem ik mijn iBook mee om alle functionaliteit van MAC OS X en iLife te laten zien. Ik heb uit mijn familie alleen al een stuk of 10 XP pc's in beheer. Als die allemaal zouden overstappen op Apple zou dat mijn leven een stuk makkelijker maken.
  donderdag 13 januari 2005 @ 22:03:32 #41
12221 Tijn