Net alsof iemand dat zou willenquote:Op dinsdag 11 januari 2005 22:33 schreef Lexie het volgende:
En natuurlijk is er ook de kans om een paar van de legendarische crewmembers te ontmoeten.
Jij zegt hetquote:Op dinsdag 11 januari 2005 22:33 schreef Lexie het volgende:
En natuurlijk is er ook de kans om een paar van de legendarische crewmembers te ontmoeten.
Niet ontvangenquote:
Nu welquote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2005 21:48 schreef MrSubtle het volgende:
Minimumleeftijd: 16 (vermeld je geboortedatum ook even in de mail aub trouwens)
quote:
of heb je gewoon wat ingevuldquote:Geboortedatum: 1987-10-10
Ehm vergeten, maar ik neem aan dat ik dat niet meer hoef te bewijzen of wel?quote:Op dinsdag 11 januari 2005 21:48 schreef MrSubtle het volgende:
Minimumleeftijd: 16 (vermeld je geboortedatum ook even in de mail aub trouwens)
2e gesprek aanstaande maandagquote:Op woensdag 12 januari 2005 10:58 schreef jan55en het volgende:
I say: DAMN!!! I wanna be there!
P.S. DinoPK succes met je sollicitatie?!?![]()
EA heeft in Nederland een kantoor op schiphol, waar precies weet ik je niet te vertellen, maar denk dat je hiermee genoeg weetquote:Op woensdag 12 januari 2005 11:31 schreef Baris het volgende:
Waar is het precies?
In de buurt van Schiphol. Er rijdt een trein tot in Schiphol en van daaruit kan makkelijk met OV worden gereisd tot de eindbestemmingquote:Op woensdag 12 januari 2005 13:43 schreef truSteh het volgende:
Echt óp Schiphol of er naast ofzo? Want alst goed is gaat een trein onder Schiphol door (ben ik wel eens met opa en oma enzo geweest
) dat zou dan wel mooi zijn.
en 3 uur in de trein zitten voor jouquote:Op woensdag 12 januari 2005 19:07 schreef mordradead het volgende:
Opzich best vette actie alleen beetje ver wegvoor dat geld kan ik bijna een full priced game kopen en voor mij is dat erg veel.... iig veel plezier
* King_of_cubes is ook nog geen 16.quote:
En wat is de eindbestemming? Ik bedoel, welke zou bus/tram ik moeten nemen?quote:Op woensdag 12 januari 2005 14:02 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
In de buurt van Schiphol. Er rijdt een trein tot in Schiphol en van daaruit kan makkelijk met OV worden gereisd tot de eindbestemming
De mensen die meegaan krijgen uiteraard netjes een routebeschrijving etcquote:Op donderdag 13 januari 2005 10:12 schreef Baris het volgende:
[..]
En wat is de eindbestemming? Ik bedoel, welke zou bus/tram ik moeten nemen?
Als ik mail moet ik dan meegaan? Want het is namelijk niet zeker of ik wel kan op die dag.quote:Op donderdag 13 januari 2005 10:28 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
De mensen die meegaan krijgen uiteraard netjes een routebeschrijving etc.
Vanaf station Schiphol is het nog ongeveer een kwartiertje met de bus, nummer 131 of zoiets (weet ik niet zeker). Het gebouw ligt wel nog op het terrein van Schiphol zeg maar.quote:Op donderdag 13 januari 2005 10:12 schreef Baris het volgende:
[..]
En wat is de eindbestemming? Ik bedoel, welke zou bus/tram ik moeten nemen?
geen probleem, ik heb een ngagequote:Op woensdag 12 januari 2005 20:56 schreef Tain het volgende:
[..]
en 3 uur in de trein zitten voor jou
Jammer, ik had graag Virus met je gespeeldquote:Op zondag 16 januari 2005 15:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Voor de twijfelaars: Ik ga ook mee![]()
En nu niet allemaal tegelijk mailen he![]()
Bang om gepwned te worden door mij zekerquote:
nee je bent het laatste persoon van die forum die ik in het echt zou willen ontmoetenquote:Op zondag 16 januari 2005 19:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Bang om gepwned te worden door mij zeker
dat eerste gedeelte klopt nog.......quote:Op maandag 17 januari 2005 09:49 schreef Rodie83 het volgende:
Dudes, gezien mijn skills is pwnen niet eens aan de orde. Jullie zijn al aan het smeken of ik jullie in leven wil laten voordat die debugconsole aan staat
@Notorious_Royquote:Op zondag 16 januari 2005 21:23 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
nee je bent het laatste persoon van die forum die ik in het echt zou willen ontmoeten
* Denni5 kijkt even wanneer Rodie83 zijn mailtje verstuurd heeft...quote:Op maandag 17 januari 2005 09:49 schreef Rodie83 het volgende:
Dudes, gezien mijn skills is pwnen niet eens aan de orde. Jullie zijn al aan het smeken of ik jullie in leven wil laten voordat die debugconsole aan staat
Doe anders ook even een flinke blingketting om om het beeld te completerenquote:Op maandag 17 januari 2005 22:53 schreef truSteh het volgende:
Ik ben te herkennen aan een bruine jas met flinke "bondkraag" ala fopneger jasBaby blauwe schoenen en om extra op te vallen zal ik wel me ubernegerbroek aan doen met flink wat letters erop
Verder heb ik geen bijzondere kenmerken denk ik
Zal ik doenquote:Op maandag 17 januari 2005 23:23 schreef Denni5 het volgende:
[..]
Doe anders ook even een flinke blingketting om om het beeld te completeren![]()
Ik ook...quote:Op maandag 17 januari 2005 21:47 schreef Roi het volgende:
Wat ik nou weer aantrof in het vakje 'Ongewenste E-mails'
Damn... Weet je nou al wat je gaat aantrekken?!?quote:Op maandag 17 januari 2005 22:53 schreef truSteh het volgende:
Ik ben te herkennen aan een bruine jas met flinke "bondkraag" ala fopneger jasBaby blauwe schoenen en om extra op te vallen zal ik wel me ubernegerbroek aan doen met flink wat letters erop
Verder heb ik geen bijzondere kenmerken denk ik
Moet ook via Utrechtquote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:35 schreef DinoPK het volgende:
Tjah ik kom lekker alleen vanuit Utrecht, en ik ben te herkennen aan.... ehm... .denk Dino
Nah ik heb maar 1 jas, 1 paar schoenen en die broek dan is lekker opvallend, dus jah dan weet ik al wat ik aantrekquote:Op dinsdag 18 januari 2005 11:02 schreef jan55en het volgende:
[..]
Damn... Weet je nou al wat je gaat aantrekken?!?
Dacht dat vrouwen daar alleen mee bezig waren
Ik neem denk ik mn gba sp mee voor onderweg, moet ik alleen nog effe een leuk spel zien te vinden dat ik niet binnen een kwartier zat benquote:Op maandag 17 januari 2005 22:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben te herkennen aan een Nintendo DS
Straks gaan mensen denken dat ik jou ben en andersom. Ik neem dus ook mijn NDS meequote:Op maandag 17 januari 2005 22:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dan zeggen we er even bij dat jij 2m bent en ik maar 1,75mquote:Op dinsdag 18 januari 2005 12:00 schreef Tain het volgende:
[..]
Straks gaan mensen denken dat ik jou ben en andersom. Ik neem dus ook mijn NDS mee
Die 2m red ik niet hoor, ben maar 1.87 geloof ikquote:Op dinsdag 18 januari 2005 12:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dan zeggen we er even bij dat jij 2m bent en ik maar 1,75m
Hoe ga je? Met de trein?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:35 schreef DinoPK het volgende:
Tjah ik kom lekker alleen vanuit Utrecht, en ik ben te herkennen aan.... ehm... .denk Dino
Ook zonder ds ben je moeilijk te missen nooitquote:Op maandag 17 januari 2005 22:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vanuit Schiedam is hetzelfdeIk kom vanuit Delft, das ook hetzelfde. Vanaf Leiden of Den Haag zit je dan in dezelfde trein
Uiteraard. We zorgen voor een uitgebreid verslag op FOK!gamesquote:Op woensdag 19 januari 2005 09:39 schreef RaymanNL het volgende:
Komen er wel wat leuke foto's online![]()
Als je niet durft wil ik wel samen met je op de foto hoorquote:Op woensdag 19 januari 2005 10:31 schreef DinoPK het volgende:
Als je er maar rekening mee houdt dat er van mij geen foto's gemaakt mogen worden, anders komt mijn identiteit in gevaar.
En desnoods beroep ik mij op het portret recht![]()
Dat betekent dus ook peuken en bier?quote:Op woensdag 19 januari 2005 10:25 schreef MrSubtle het volgende:
Geen domme vraag hoor! Camera liever niet inderdaad; we zorgen ervoor dat van iedereen foto's worden gemaakt dus is ook niet nodig. Verder hoef je niets mee te brengen want voor alles wordt gezorgd
Allemaal een kratje pils mee, wil die gezichten bij EA wel zien als we zo aan zouden komenquote:Op woensdag 19 januari 2005 10:36 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Dat betekent dus ook peuken en bier?
Dat is nog niet helemaal zeker. Ik vermoed dat ze voor xbox zullen gaan omdat de meesten die mee gaan er een hebben (als ik het me goed herinner hoor), maar daarover moeten we het nog hebbenquote:Op woensdag 19 januari 2005 15:42 schreef Denni5 het volgende:
Vraagje, hebben ze voor elke console een betacode staan de 12e?
Want ik heersch op de cube, maar ben kanonnenvoer op de ps2 of de kruisdoos![]()
GameCube dusquote:Op woensdag 19 januari 2005 16:14 schreef Rodie83 het volgende:
Ik gaat er eigenlijk expliciet van uit dat er enkel gegames gaat worden op de xdoos. Per definitie moeten games namelijk gespeeld worden op de krachtigste console met de geilste controller
Niet verkeerd bedoeld : Maar euhhh...quote:Op woensdag 19 januari 2005 16:35 schreef truSteh het volgende:
Gamecube heeft een een dikke bagger controllerDan ga ik afgemaakt worden
Dat is waarschijnlijk een kwestie van wennen...quote:Op donderdag 20 januari 2005 10:04 schreef truSteh het volgende:
Die van de Cube heeft de knoppen op irritante plekken zitten, ik zit altijd op de verkeerde knop te drukkenEn de S controller van de xbox is dus echt wel lekker hoor.. PS2 is niks mis mee
TRUE..quote:Op donderdag 20 januari 2005 10:22 schreef Denni5 het volgende:
De console an sich maakt mij ook niet uit, maar het gaat om die controller.
Het is zo sneu om geowned te worden in een spel wat je op een andere console helemaal grijs gespeeld hebt.![]()
quote:Op donderdag 20 januari 2005 12:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou nou, het maakt toch niet zoveel uit welke controller, jullie hebben strax de kans om een game te spelen die nog niet veel mensen gespeeld hebben
Ik pik je wel op kunnen we samen heen rijden.quote:Op woensdag 19 januari 2005 16:14 schreef Rodie83 het volgende:
Ik gaat er eigenlijk expliciet van uit dat er enkel gegames gaat worden op de xdoos. Per definitie moeten games namelijk gespeeld worden op de krachtigste console met de geilste controller
Whahaha!quote:
Zodat we kunnen proberen er zo goed mogelijk rekening mee te houdenquote:Op donderdag 20 januari 2005 17:33 schreef Denni5 het volgende:
waarom werd er dan gevraagd op welke console je speelt?
X-box controller s eens proberen?quote:Op donderdag 20 januari 2005 10:00 schreef Denni5 het volgende:
een "dikke" baggercontroller? Dan heb je het toch echt over de kruisdoor hoor.
Ik heb toch flink kolenschoppen al zeg ik het zelf, maar ik vind die controller dus totaal niet fijn in de hand liggen.
Dan heb ik nog liever die van de ps2, maar doe maar gewoon die van de Cube, die ligt perfect in de hand.
Alvast een preparty ts2-meet?quote:Op donderdag 20 januari 2005 17:57 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
X-box controller s eens proberen?
Jawelquote:Op vrijdag 21 januari 2005 08:09 schreef Bastard het volgende:
Nee?
Oh.quote:
Hoe zou dat gaan met spraakherkenning dan?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 14:23 schreef Rodie83 het volgende:
Ik wil nog steeds een zachte "geeee" op mn toetsenbord
Dat vind ik juist van de PS2 controller, dat ding voelt ook nog eens veel te goedkoop aan. Die van de Xbox is fijn, maar die van de GC met de verschillende knopgroottes en fijne schouderknoppen net wat beterquote:Op woensdag 19 januari 2005 16:35 schreef truSteh het volgende:
Gamecube heeft een een dikke bagger controllerDan ga ik afgemaakt worden
Is het okay als ik die rugzak die dag voor je meebreng? Scheelt een bak portokostenquote:Op maandag 24 januari 2005 09:50 schreef jan55en het volgende:
Hé... Weten we nu al waar we afspreken op Schiphol (of elders)?
BTW Jullie kunnen me dan waarschijnlijk herkennen aan zilverkleurige EA(Big) rugzak en hopelijk ook aan mijn aanstaande DS
Ik heb vervoer per autoquote:Op maandag 24 januari 2005 09:51 schreef jan55en het volgende:
Van wat ik tot nu toe hoorlees komen we allemaal met de trein...
But of course...quote:Op maandag 24 januari 2005 09:53 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Is het okay als ik die rugzak die dag voor je meebreng? Scheelt een bak portokosten
Dan ben je wel herkenbaarquote:Op maandag 24 januari 2005 10:32 schreef jan55en het volgende:
[..]
But of course...
Maar nu moek wel een nieuw herkenningspunt verzinnen.
M'n haren blonderen -> jan55en = blonde Indo...Laten we dat toch maar niet doen.
En latent ook.quote:
Ok, zat netjes te wachten op de postbode, maar toen je over meenemen begon, wilde ik het toch even wetenquote:Op maandag 24 januari 2005 14:03 schreef MrSubtle het volgende:
Ik zou graag willen maar deze hebben we nog steeds niet binnen. Ze zijn besteld en herinneringsmail is al verstuurd maar het blijft helaas dus nog even afwachten. Zodra de prijzen hier binnen zijn worden ze altijd zsm verstuurd, maar soms zijn we helaas afhankelijk van derden
Straks sleept MrSubtle zich nog een breuk, aan al die prijzen (Donkey Konga, Halo 2 Limited Ed, EA rugzak e.d.) die hij moet meenemen;quote:Op maandag 24 januari 2005 13:53 schreef Denni5 het volgende:
[..]
En latent ook.
MrSubtle, kun je dan ook gelijk Pirates! + tshirt meenemen? (prijsvraag van half december)
Dat scheelt je nog meer portokosten![]()
quote:Op maandag 24 januari 2005 14:35 schreef jan55en het volgende:
[..]
Straks sleept MrSubtle zich nog een breuk, aan al die prijzen (Donkey Konga, Halo 2 Limited Ed, EA rugzak e.d.) die hij moet meenemen;
Dan had ie waarschijnljik gewild dat ie ze toch per post had gestuurd...
Was dat maar waarquote:Op maandag 24 januari 2005 14:39 schreef Denni5 het volgende:
[..]
heb je zoveel gewonnen de laatste tijd?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |