Ohhhh,zijn onze tere joodse zietjes gekrenkt???quote:Op woensdag 14 december 2005 14:33 schreef Jajong het volgende:
Het is en blijft gewoon een trieste nazi club
quote:Op woensdag 14 december 2005 14:33 schreef Jajong het volgende:
Het is en blijft gewoon een trieste nazi club
Toevallig ben ik van Molukse afkomst en ik ken genoeg genoeg Molukse jongens die supporter zijn van Lazio.quote:Op woensdag 14 december 2005 08:38 schreef Cart_man het volgende:
Met zo een shirt moet je bij Feijenoord gaan lopen, krijg je wat maluku's op je dak.
Die gast wou gewoon laten zien dat hij een Molukker kon ofzo. Een verkapte ik-ben-stoer-post, LOLquote:Op woensdag 14 december 2005 17:01 schreef Football_Lad het volgende:
[..]
Toevallig ben ik van Molukse afkomst en ik ken genoeg genoeg Molukse jongens die supporter zijn van Lazio.Je hebt wat met de club of niet,makkelijk zat........
Ik ben 'n Molukker en ben daar trots op.Voor de rest ga ik er niet op in,is verspilling van mijn tijd!!quote:Op woensdag 14 december 2005 17:51 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Die gast wou gewoon laten zien dat hij een Molukker kon ofzo. Een verkapte ik-ben-stoer-post, LOL
Hij mag blij zijn dat ie bij Lazio speelt en niet bij één of ander Serie C cluppie!Gelijk opzouten met die hap!Voor hem 10 anderen.....quote:Op woensdag 14 december 2005 18:57 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het staat Dabo vrij om op te zouten als het hem niet bevalt.
Ongelooflijk? Als er iets níet ongelooflijk is, is het wel dat Lazio een boete heeft gekregen. Wat ze laten zien, is nog altijd strafbaar!quote:Op woensdag 14 december 2005 18:49 schreef Football_Lad het volgende:
[..]
Ik ben 'n Molukker en ben daar trots op.Voor de rest ga ik er niet op in,is verspilling van mijn tijd!!
Deze topic gaat over Lazio en dat is 't enige waar ik op deze topic over wil lullen....
Las net trouwens dat ze alwéér 'n boete gekregen hebben nav zondag.Ongelooflijk......![]()
In NL krijg je al 'n stadionverbod als je tegen de verkeerde boom pist........quote:Op woensdag 14 december 2005 19:02 schreef Afunados het volgende:
[..]
Ongelooflijk? Als er iets níet ongelooflijk is, is het wel dat Lazio een boete heeft gekregen. Wat ze laten zien, is nog altijd strafbaar!
[afbeelding]
Als zoiets hier in NL zou gebeuren zouden de herkenbare figuren echt een stevig proces krijgen hoor..
Precies. Zo goed is die gast toch niet. Hij kan ook lekker bij Como gaan voetballen.quote:Op woensdag 14 december 2005 19:02 schreef Football_Lad het volgende:
[..]
Hij mag blij zijn dat ie bij Lazio speelt en niet bij één of ander Serie C cluppie!Gelijk opzouten met die hap!Voor hem 10 anderen.....
Waarom wordt er maar steeds doorgezeurd over de Lazio-supporters? De vlaggen van de supporters van Livorno niet gezien?quote:Op woensdag 14 december 2005 19:02 schreef Afunados het volgende:
[..]
Ongelooflijk? Als er iets níet ongelooflijk is, is het wel dat Lazio een boete heeft gekregen. Wat ze laten zien, is nog altijd strafbaar!
[afbeelding]
Als zoiets hier in NL zou gebeuren zouden de herkenbare figuren echt een stevig proces krijgen hoor..
Helemaal niets mis mee, of sinds wanneer is Che of het communistische teken verboden?quote:Op woensdag 14 december 2005 19:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Waarom wordt er maar steeds doorgezeurd over de Lazio-supporters? De vlaggen van de supporters van Livorno niet gezien?
Afbeeldingen van Stalin komt bij veel mensen echt wel verkeerd over!Daar krijgen ze in Oost-Europa nou nog de rillingen van.....quote:Op woensdag 14 december 2005 19:10 schreef Afunados het volgende:
[..]
Helemaal niets mis mee, of sinds wanneer is Che of het communistische teken verboden?
Zal best, maar verboden zijn ze nietquote:Op woensdag 14 december 2005 19:14 schreef Football_Lad het volgende:
[..]
Afbeeldingen van Stalin komt bij veel mensen echt wel verkeerd over!Daar krijgen ze in Oost-Europa nou nog de rillingen van.....
De regimes waar die vlaggen betrekking op hebben voeren de "genocidecompetitie" anders met grote voorsprong aan, met ruime voorsprong op bv Adolf Hitler.quote:Op woensdag 14 december 2005 19:10 schreef Afunados het volgende:
[..]
Helemaal niets mis mee, of sinds wanneer is Che of het communistische teken verboden?
Ik doel op de vlaggen die te zien zijn tijdens de wedstrijden van Livorno en daar is in principe niets mis mee, dat weet je zelf ookquote:Op woensdag 14 december 2005 19:16 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
De regimes waar die vlaggen betrekking op hebben voeren de "genocidecompetitie" anders met grote voorsprong aan, met ruime voorsprong op bv Adolf Hitler.Dat jij zegt dat er niets mis is met die vlaggen, zegt dus vooral wat over jou.
PRECIES!quote:Op woensdag 14 december 2005 19:16 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
De regimes waar die vlaggen betrekking op hebben voeren de "genocidecompetitie" anders met grote voorsprong aan, met ruime voorsprong op bv Adolf Hitler.Dat jij zegt dat er niets mis is met die vlaggen, zegt dus vooral wat over jou.
Daar is vanalles mis mee, anders zou ik toch de geschiedenisboeken nog maar eens tevoorschijn halen...quote:Op woensdag 14 december 2005 19:21 schreef Afunados het volgende:
[..]
Ik doel op de vlaggen die te zien zijn tijdens de wedstrijden van Livorno en daar is in principe niets mis mee, dat weet je zelf ook![]()
Vooral debiel dat zo'n kneus als Dabo opeens begint te mekkeren.quote:Op woensdag 14 december 2005 19:24 schreef Football_Lad het volgende:
Bij Lazio doen ze dit echt al jaren.Nou beginnen ze te zeiken over de vlaggen en gezang van de Irriducibili.Logisch..........![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |