abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32622741
Duh is al jaren bekend.

Collina is verder nooit partijdig geweest voor Lazio.
Knap van zo'n ex-topscheidsrechter.
  maandag 28 november 2005 @ 09:35:29 #102
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_32638600
Eindelijk weer eens een uitwedstrijd gewonnen! S.S. Lazio S.p.A.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  donderdag 1 december 2005 @ 10:07:11 #103
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_32720153
quote:
Oddo ziek, Lazio wil Empoli trio

Massimo Oddo zal enkele wedstrijden niet in actie kunnen komen. En Lazio heeft interesse in drie spelers van Empoli.

Oddo heeft een ernstige vorm van brochitus te pakken. De rechtsback, die dit seizoen één van de meest constante spelers is, zal jammer genoeg enkele wedstrijden moeten missen. Waarschijnlijk zal hij tegen Siena en Livorno niet kunnen spelen en ook niet tegen Citadella in de Coppa Italia.

Goed nieuws is dat Manuel Belleri hierdoor weer eens kans zal krijgen. De rechtsback die in de zomer overkwam van Udinese maakte een zeer goede voorbereiding mee maar kreeg tot nog toe geen echte kans in de basiself.

Lazio heeft interesse in drie spelers van Empoli. Het zou gaan om Andrea Coda, Antonio Buscč en Francesco Pratali. Coda is de bekendste van de drie, de jonge verdediger speelt voor Jong Italie en zou ook gevolgd worden door Juventus.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_32994537
Di Canio vanmiddag

http://www.repubblica.it/(...)osal/dicaniosal.html

filmpje van Di Canio met z'n hitlergroet (de Mediaplayer buffert flink, de Realplayer werkt het beste)

Levenslang schorsen svp.

[ Bericht 34% gewijzigd door DIGGER op 11-12-2005 20:09:17 ]
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammŕ, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_32996559
Dit zijn wel de oude foto's toch, of niet DIGGER?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_32996669
quote:
Op zondag 11 december 2005 20:14 schreef Suijk het volgende:
Dit zijn wel de oude foto's toch, of niet DIGGER?
Nee deze zijn vers, van vanmiddag (Zie de link, is de Repubblica van vandaag (online)
pi_32996794
Ok, ik keek de eigenschappen van die foto's en daar stond 2003 bij. Dat filmpje is ook van vanmiddag idd.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_32997003
Klopt, er staan er wat meer verkeerd vernoemd op de indexpagina's van de foto's van vandaag, zie http://www.repubblica.it/indici/gallerie/index.htm?ref=hphead

Di Canio weigerde z'n trainer trouwens geen blik waardig toen ie na een uur gewisseld werd.
pi_33006373
Dat is geen Hitler-groet...
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  maandag 12 december 2005 @ 11:25:05 #110
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_33009728
Je loopt wel lekker bijdehand in elk topic hetzelfde te posten, DIGGER. Jij als kenner bij uitstek van het Italiaanse voetbal moet weten dat deze groet de Romeinse groet is. Paolo di Canio heeft een negatief verleden, maar hij zal nooit worden gepakt voor deze Hitler-groet en dat weet jij ook.
pi_33009778
Kunnen ook niets anders doen dan zeiken op Di Canio. Hou 's op met dat gebash.

Forza lazio!
pi_33010051
quote:
Op maandag 12 december 2005 11:25 schreef M0NTANA het volgende:
Je loopt wel lekker bijdehand in elk topic hetzelfde te posten, DIGGER. Jij als kenner bij uitstek van het Italiaanse voetbal moet weten dat deze groet de Romeinse groet is. Paolo di Canio heeft een negatief verleden, maar hij zal nooit worden gepakt voor deze Hitler-groet en dat weet jij ook.
Inderdaad, dit is absoluut geen Hitler-groet. Het verschil is echt duidelijk te zien. Jammer dat er steeds maar weer wordt gezeken op Di Canio.

Di Canio fa il saluto romano. Mijn Italiaans is niet denderend, maar dit kan ik nog wel vertalen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_33018812
Paolo is voor Benito en Adolf. Kan wel goed voetballen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_33020011
Paolo deed een Romeinse groet en is een geweldige voetballer met hart voor zijn club. Zo worden ze tegenwoordig nauwelijks nog gemaakt.
  maandag 12 december 2005 @ 23:12:57 #115
136282 Football_Lad
IK SCHIJT OP DE F-SIDE.....
pi_33030811
Paolo di Canio Zoon van Rome...

[ Bericht 15% gewijzigd door Football_Lad op 12-12-2005 23:46:49 ]
"Feyenoorder ben je,dat kun je niet worden......"
pi_33036459
quote:
Op maandag 12 december 2005 17:47 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Paolo deed een Romeinse groet en is een geweldige voetballer met hart voor zijn club. Zo worden ze tegenwoordig nauwelijks nog gemaakt.
Ga toch weg. Di Canio is net als het grootste deel van de Curva hersenloos
  dinsdag 13 december 2005 @ 09:34:07 #117
132959 sr_firewire
Dat meen je niet !
pi_33036547
Ik moet eigenlijk wel dat tshirt hebben wat hij op de MTV music awards aan had van de irriducibili. Weet iemand waar je deze artikelen zonder al teveel rompslomp kopen kan ?
* Nu al verkozen tot kutste FOK! user van 2006 *
pi_33036574
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 09:34 schreef sr_firewire het volgende:
Ik moet eigenlijk wel dat tshirt hebben wat hij op de MTV music awards aan had van de irriducibili. Weet iemand waar je deze artikelen zonder al teveel rompslomp kopen kan ?
Vlakbij station Termini in Rome is een Lazio-shop(geen officiele). Zolang je het maar niet bij MVV gaat dragen

Via internet weet ik het niet trouwens..
pi_33036704
tering sieg heil club. moge ze allemaal van de aarde afpleuren.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
  dinsdag 13 december 2005 @ 09:46:53 #120
132959 sr_firewire
Dat meen je niet !
pi_33036776
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 09:35 schreef Afunados het volgende:

[..]

Vlakbij station Termini in Rome is een Lazio-shop(geen officiele). Zolang je het maar niet bij MVV gaat dragen

Via internet weet ik het niet trouwens..
Ik weet het, ben al eens in die shop geweest (of het was een anderen, want deze was wel officieel), maar dat was maar een heel kleintje. Niet al te breed en liep een aantal meter naar achteren door met alleen maar Lazio spullen.
Maar mijn vraag was via internet ja.
  dinsdag 13 december 2005 @ 10:28:47 #121
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_33037546
De wedstrijd Livorno - Lazio was erg beladen, veel incidenten vonden plaats rondom deze wedstrijd, maar uiteindelijk is dit wéér een éénzijdige hetze geworden jegens Lazio. Op Spreekkoor.nl wordt er gelukkig wél objectief naar gekeken.
pi_33041034
quote:
Op maandag 12 december 2005 23:12 schreef Football_Lad het volgende:
Vet shirt! Ik wil 'm!
  dinsdag 13 december 2005 @ 13:04:47 #123
132959 sr_firewire
Dat meen je niet !
pi_33041082
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 13:02 schreef -Wolf- het volgende:

[..]

Vet shirt!
Ja maar helaas nergens te verkrijgen....
pi_33041107
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 13:04 schreef sr_firewire het volgende:

[..]

pi_33049390
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 09:27 schreef Afunados het volgende:

[..]

Ga toch weg. Di Canio is net als het grootste deel van de Curva hersenloos
Jammer dat er weer zo eenzijdig tegen het hele gebeuren wordt aangekeken. Di Canio is een geweldige voetballer en bracht de Romeinse groet uit. Dat was duidelijk zichtbaar.
pi_33049406
quote:
Op maandag 12 december 2005 23:12 schreef Football_Lad het volgende:
[afbeelding] [afbeelding]
pi_33049570
Ik wil dat shirt!
pi_33049597
Mooi shirt inderdaad.
  dinsdag 13 december 2005 @ 18:44:26 #129
132959 sr_firewire
Dat meen je niet !
pi_33049631
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 18:41 schreef -Wolf- het volgende:
Ik wil dat shirt!
Ik ook, als je net zo je best doet als mij met zoeken... Misschien vinden we het dan ooit.
pi_33049668
Als ik nou familie in Italie had wonen, maar nee... zijn ze Italiaans en dan wonen ze allemaal in NL.
pi_33049691
Ik heb wel familie in Italië...
pi_33049910
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 18:47 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik heb wel familie in Italië...
Ik bedoel familie die ik kan bezoeken. Dan kan ik op m'n gemak ff Rome uitpluizen.
pi_33049941
Op eBay is niets te vinden? Daar hebben ze meestal wel dingen die heel moeilijk aan te komen zijn.
  dinsdag 13 december 2005 @ 19:02:20 #134
132959 sr_firewire
Dat meen je niet !
pi_33050060
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 18:58 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Op eBay is niets te vinden? Daar hebben ze meestal wel dingen die heel moeilijk aan te komen zijn.
Ja vond dingen van Lazio en de Irriducibilli, maar dan achter op het t-shirt een keltisch kruis zoals te zien op die fotos (naziteken) dat is echt not done
pi_33050327
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 13:04 schreef sr_firewire het volgende:

[..]

Die exact staat er niet op, maar de Irriducibili hebben gewoon een online webshop op hun site hoor: http://www.irriducibili.com/catalogo/ita/Catalogox.asp
pi_33051484
Als mijn kat trouwens honger heeft en ik rammel met het pak brokken, brengt die ook een Romeinse groet.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 13 december 2005 @ 21:54:36 #137
136282 Football_Lad
IK SCHIJT OP DE F-SIDE.....
pi_33055743
Mijn vriendin is Italiaanse en haar vader is Juve supporter(erger ken niet).We hebben altijd heerlijke discussies over Lazio en vooral over de Irriducibili.We kunnen dan ook niet samen naar voetbal kijken op de tv.Fantastisch.........

[ Bericht 15% gewijzigd door Football_Lad op 13-12-2005 23:32:35 ]
"Feyenoorder ben je,dat kun je niet worden......"
pi_33061971
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 18:32 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Jammer dat er weer zo eenzijdig tegen het hele gebeuren wordt aangekeken. Di Canio is een geweldige voetballer en bracht de Romeinse groet uit. Dat was duidelijk zichtbaar.
Jij bekijkt het inderdaad zeer objectief. Ongelooflijk dat sommigen zo'n figuur durven te verdedigen

[ Bericht 2% gewijzigd door Afunados op 14-12-2005 02:04:20 ]
pi_33063715
Iemand enig idee waar je zo'n t-shirt kan bestellen in de lage landen?

Vroeger hadden ze zo'n shirts op West Ham, maar ja Paolo speelt daar niet meer.
pi_33063866
quote:
Op woensdag 14 december 2005 01:01 schreef Afunados het volgende:

[..]

Jij bekijkt het inderdaad zeer objectief. Ongelooflijk dat sommigen zo'n figuur durven te verdedigen
Ik bekijk het inderdaad niet zo eenzijdig als enkele anderen hier.
  woensdag 14 december 2005 @ 08:38:41 #141
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_33064555
Met zo een shirt moet je bij Feijenoord gaan lopen, krijg je wat maluku's op je dak.
A.M.A.B
  woensdag 14 december 2005 @ 08:50:12 #142
132959 sr_firewire
Dat meen je niet !
pi_33064661
quote:
Op woensdag 14 december 2005 08:38 schreef Cart_man het volgende:
Met zo een shirt moet je bij Feijenoord gaan lopen, krijg je wat maluku's op je dak.
Feyenoord
Maluku's
Je mag toch zeker wel zelf weten wat je draagt of niet dan? Trouwens als ik zo'n shirt zou aandoen, had het niets te maken met nazi of whatever.
  woensdag 14 december 2005 @ 08:51:07 #143
132959 sr_firewire
Dat meen je niet !
pi_33064669
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 19:11 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Die exact staat er niet op, maar de Irriducibili hebben gewoon een online webshop op hun site hoor: http://www.irriducibili.com/catalogo/ita/Catalogox.asp
Jo bedankt man ! Ff kijken hoe je kunt bestellen, heb een vet shirt gezien ! Een van de laatste op die site, met die voetballer rechtsboven bij je nek en dan LAZIO erop.
  woensdag 14 december 2005 @ 08:51:22 #144
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_33064675
quote:
Op woensdag 14 december 2005 08:50 schreef sr_firewire het volgende:

[..]

Feyenoord
Maluku's
Je mag toch zeker wel zelf weten wat je draagt of niet dan? Trouwens als ik zo'n shirt zou aandoen, had het niets te maken met nazi of whatever.
psv

Tuurlijk mag je dat zelf weten. Is je eigen verantwoordelijkheid...
A.M.A.B
  woensdag 14 december 2005 @ 08:54:10 #145
132959 sr_firewire
Dat meen je niet !
pi_33064707
quote:
Op woensdag 14 december 2005 08:51 schreef Cart_man het volgende:

[..]

psv

Psv ?
Lol, dus jij past je kleding aan op anderen zielig hoor.
pi_33070628
quote:
Op woensdag 14 december 2005 08:51 schreef Cart_man het volgende:

[..]

psv

In Nederland zal het denk ik niet echt een probleem zijn met zo'n shirtje rond te lopen. Raad je wel aan je eerst eens in de Irriducibili te verdiepen voordat je beslist zoiets te kopen, laat staan aan te doen(tijdens een voetbalwedstrijd)..
  woensdag 14 december 2005 @ 14:17:50 #147
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_33071709
quote:
Dabo blasts ‘fascist’ Di Canio

Ousmane Dabo has launched an incredible public attack against Lazio teammate Paolo Di Canio. "I’ve had it with these fascists," he fumed.

It seems that Paolo Di Canio’s controversial gesture to Lazio supporters on Sunday has not only antagonised Livorno fans. The latest development in the affair has brought a withering condemnation from within the club.

While the Biancocelesti President Claudio Lotito and Coach Delio Rossi have moved to defend the 37-year-old, Dabo has decided to break rank and criticise his club captain.

"I will not talk to him any more," he said in an interview with France Soir. "I must say that I’ve broken my b**** playing with the likes of him. I’ve had it with these fascists even if they are only a minority of the supporters."

Lazio are notorious for having one of the most extreme right-wing factions within their fan-base. They are known to sing fascist songs, as well as displaying banners depicting racist slogans and extremist fascist icons such as Serbian warlord Arkan.

Di Canio, who is a born-and-bred die-hard Lazio fan, even sports a tattoo of the late Italian dictator Benito Mussolini.
quote:
Lazio boss defends Di Canio

Coach Delio Rossi has defended Paolo Di Canio’s actions on Sunday, claiming that Livorno’s treatment of his Lazio side was far worse than any Roman salute.

Di Canio is under investigation by the Italian FA for acknowledging Biancocelesti fans with a fascist salute during their defeat in Tuscany.

The gesture, which brought a hostile reaction from an already inflamed and notoriously left-wing crowd, has been viewed as antagonistic and likely to result in a fine and possibly even a suspension for the capital captain.

However, Rossi believes that, while Di Canio is taking all the heat for the way in which he chose to relate to his fans, Livorno have got away with their awful treatment of Sunday’s visitors.

"Di Canio’s gesture has been overly stigmatised," he said. "But nobody has even mentioned what happened to us.

"When we pulled up at the stadium in the team coach, one of our player’s almost got hit by a firework," continued Rossi. "Then, during the match, Di Canio received continual abuse.

"There was one instance where Paolo fell in the penalty area and he was trampled on by an opponent," added the furious tactician.

"There has not been a single television transmission that has mentioned any of these episodes. We have made nothing of this and yet the other side has taken aim at a man and his gesture."
  woensdag 14 december 2005 @ 14:23:14 #148
132959 sr_firewire
Dat meen je niet !
pi_33071867
quote:
Op woensdag 14 december 2005 13:37 schreef Afunados het volgende:

[..]

In Nederland zal het denk ik niet echt een probleem zijn met zo'n shirtje rond te lopen. Raad je wel aan je eerst eens in de Irriducibili te verdiepen voordat je beslist zoiets te kopen, laat staan aan te doen(tijdens een voetbalwedstrijd)..
Hoeft niet perse Irriducibili te zijn. Dat shirt wat ik mooi vind staat alleen S.S Lazio op met een voetballer. Niks irriducibili, niks rascistisch.
pi_33072026
quote:
Op woensdag 14 december 2005 08:38 schreef Cart_man het volgende:
?
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_33072046
Ousmane Dabo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')