Nee.. maar Blvd wordt elke dag herhaald op RTL5.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:23 schreef stefimke het volgende:
Zag ik nu vandaag iets voorbijflitsen van Twin Peaks en David Lynch bij RTL Boulevard? Kon helaas niet alles zien.... weet iemand waar het over ging?
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:23 schreef stefimke het volgende:
Zag ik nu vandaag iets voorbijflitsen van Twin Peaks en David Lynch bij RTL Boulevard? Kon helaas niet alles zien.... weet iemand waar het over ging?
Ik geloof het pas als ik de box in mijn handen hebquote:Op zondag 19 februari 2006 14:31 schreef amaranta het volgende:
Het is nu 2006, zal het dan eindelijk gaan gebeuren?????
Op de belgische frs site staat hij namelijk wel bij 2006
http://www.freerecordshop.be/shop/content/NL/DVDverwacht.asp?navid=3&subnavid=110&gid=0
Ik heb hem gelezen en zoek 'm al maaaaandenquote:Op donderdag 2 maart 2006 20:43 schreef Kolkus het volgende:
Zag vanavond in de Slegte "The diary of Laura Palmer" liggen.
Iemand die 'em heeft gelezen en zo ja, is het een aanrader??
*ril*quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:07 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Hier een interview met Frank Silva, de acteur die BOB speelde.
In welk filiaal was dat? Heb hier in Nijmegen gekeken gisteren... maar daar hadden ze em niet...quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:43 schreef Kolkus het volgende:
Zag vanavond in de Slegte "The diary of Laura Palmer" liggen.
Iemand die 'em heeft gelezen en zo ja, is het een aanrader??
Leidenquote:Op zondag 5 maart 2006 16:21 schreef DonStefano het volgende:
[..]
In welk filiaal was dat? Heb hier in Nijmegen gekeken gisteren... maar daar hadden ze em niet...![]()
maar hierboven werd al gemeld dat de release naar begin volgend jaar is verschovenquote:Naar alle waarschijnlijkheid verschijnt het tweede seizoen van Twin Peaks in 2006 (eindelijk) op DVD
Je bent dus niet de enige. Nou ja, een half jaartje wachten kan er dan nog wel bij.quote:Op zaterdag 22 april 2006 19:00 schreef Vagere_Hein het volgende:
Absurd, ik bedenk me net dat ik al sinds het verschijnen van seizoen 1 op DVD in 2001 op seizoen 2 zit te wachten.
Wacht al jaren. Geloof er bijna niet meer inquote:Op zaterdag 22 april 2006 16:46 schreef Ang3l het volgende:
Ik oohooook. Daarom geloof ik 't ook pas als ie echt in de winkels ligt. Tis goed, steeds een hoop beloftes ....
Dat dacht ik een paar jaar geleden ook maar vind het wachten juist steeds langer durenquote:Op zaterdag 22 april 2006 20:17 schreef amaranta het volgende:
Het wachten wordt steeds korter toch?
Ernie en Bert zingen er een liedje over "Wachten duurt lang" heet het.quote:Op zaterdag 22 april 2006 20:25 schreef pos het volgende:
[..]
Dat dacht ik een paar jaar geleden ook maar vind het wachten juist steeds langer duren![]()
Nee hoor, want steeds als de deadline er aan zit te komen stellen ze'm weer uitquote:Op zaterdag 22 april 2006 20:17 schreef amaranta het volgende:
Het wachten wordt steeds korter toch?
Nee. Omdat David Lynch zich graag zelf met deze productie wil bemoeien gaat het veel langer duren, hij wil namelijk eerst zijn nieuwe film Inland Empire afronden. Seizoen één zal ook opnieuw uitkomen, hopelijk met wat meer en betere extra's. Met een beetje geluk komt de boel dus aan het einde van dit jaar uit, in november wellicht.quote:
Precies, wil niet negatief overkomen maar dat word je welquote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:55 schreef Brammie1 het volgende:
juni 2007 vind ik een realistischere schatting
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik ga 'm aan mijn kleinkinderen vragen voor mijn 75e verjaardag.
U biedt zich aan om dit te helpen verwezenlijken?quote:
Kom maar opquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
U biedt zich aan om dit te helpen verwezenlijken?
Maar natuurlijkquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
Om ontopic te blijven -> kun jij het onderstaande ook?
[afbeelding]
The release date of Twin Peaks Season II has been pushed back to 2019. Please be patient.quote:Op zondag 28 mei 2006 19:10 schreef spacemangraig het volgende:
waar blijft dat ding?
Nogal late reactie, maar ik hem 'm daar een paar maanden geleden wel zien liggen, naast Mijn leven, mijn tapes van Dale Cooper.quote:Op zondag 5 maart 2006 16:21 schreef DonStefano het volgende:
[..]
In welk filiaal was dat? Heb hier in Nijmegen gekeken gisteren... maar daar hadden ze em niet...![]()
kan ik mn spaanse seizoen 1+2 set de deur uitgaan doen. en ze eindelijk in DVD kwaliteit gaan bekijken (de spaanse versies zijn niet opgepoetstquote:Op maandag 19 juni 2006 22:39 schreef Slayage het volgende:
Zou het dan dit keer echt zover zijn? It's aboiut time.
2 seizoenen + de film Fire walk with me.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:06 schreef nein het volgende:
uit hoeveel seizoenen bestaat die serie dan?
ah mooi, dan issie dus na deze dvd compleetquote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
2 seizoenen + de film Fire walk with me.
Marathon!!!!!!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:39 schreef Timo20 het volgende:
EINDELIJK! een definitieve datum is bekend!
quote:Moviehole and theDigitalBits have recently posted on their site that Twin Peaks Season 2 will be released by Paramount on DVD on November 2nd 2006. I did some digging and got word back from a reliable source that while Paramount is "working on it" no release date has been set as of yet. Based on the recent interview Lynch did with Amazon.com last month, I would be willing to bet that we won't see Season 2 on DVD until 2007 at the earliest. In addition, I have heard from sources that Lynch has not even begun to start working on the transfers. Below is a transcript of the interview with Lynch:
Interviewer: Another set that fans are very excited about is Twin Peaks: Season 2.
David Lynch: Right.
Interviewer: Can you give us some insight on the involvement you've had on that project?
David Lynch: Well, it's ongoing because we're going to do the 5.1 remix in the room and that hasn't been done yet. So I'm not sure when their release date is but we haven't done the 5.1 remix and I'm going to be involved in the timing and color correction so that it lives in the same world as the Pilot lived in, all throughout the series.
To be completely honest, this release has left a very sour taste in my mouth. Paramount had the rights to release Season 2 as of November of last year. They have treated this release with such a low priority. They could have easily done the transfers way before the rights reverted back to them in order to have released this set last year. I'll save more for another rant. As to whether or not Australia will be getting Season 2 in November, I'm a bit skeptical, but then again, I've been wrong before. Rest assured that as soon as I get any solid information, I'll be sure to post it.
ik bedoelde natuurlijk http://www.dugpa.com/quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:00 schreef Vagere_Hein het volgende:
Op www.duqpa.com zeiden ze nav dit nieuws toch wat anders:
[..]
boeiend als er geen 5.1 geluid bij zitquote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:00 schreef Vagere_Hein het volgende:
Op www.duqpa.com zeiden ze nav dit nieuws toch wat anders:
[..]
| 1 2 3 4 | 01-03-2007 Twin Peaks - Complete Serie 04-01-2007 Twin Peaks - Seizoen 2 - Deel 1 01-03-2007 Twin Peaks - Seizoen 2 - Part 2 |
En wederom zeg ik maar weer: eerst zien dan geloven. Die releasedate is al ZOOOO vaak uitgesteld en ZOOOO vaak zeggen mensen "Dit is nu de officiële! Hij komt er nu ECHT aan!!".... Ik wil hem eerst bij de pre-orders zien staan voordat ik het geloofquote:
Ik heb een officieel releaseschema ontvangen van paramount NL met daarin een releasedatum van 25 januari in NL (twin peaks S2 - part 1).quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En wederom zeg ik maar weer: eerst zien dan geloven. Die releasedate is al ZOOOO vaak uitgesteld en ZOOOO vaak zeggen mensen "Dit is nu de officiële! Hij komt er nu ECHT aan!!".... Ik wil hem eerst bij de pre-orders zien staan voordat ik het geloof
Dat ding wordt al 2 jaar uitgesteld! Ik eet mijn pet op als 'ie ook daadwerkelijk in januari 2007 in de schappen ligt!quote:Op maandag 4 december 2006 11:59 schreef AgentCooper het volgende:
Niet zo negatief:
Twin Peaks - Date of Season 2
Redelijk, bij het album van JM was bol.com een maandje mis. Maar dit is wel hoopgevend...quote:Op dinsdag 19 december 2006 02:23 schreef ZomerDagDromer het volgende:
http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_AffiliateMap-Start?LinkType=Product&Section=VIDEO&PrdID=1002004004807698&Referrer=ADVNLELC00201000099
Hoe geloofwaardig is dit?
Ik vraag me ook af of die zogenaamde 'besparing' van 29% echt een besparing is, maar het loont wel om dat een beetje in de gaten te blijven houden.quote:Op dinsdag 19 december 2006 02:28 schreef Toad het volgende:
[..]
Redelijk, bij het album van JM was bol.com een maandje mis. Maar dit is wel hoopgevend...![]()
Ik kan niet echt vinden of het nu een complete season 2 is of dat ie nu in 2 delen is.quote:Op dinsdag 19 december 2006 02:23 schreef ZomerDagDromer het volgende:
http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_AffiliateMap-Start?LinkType=Product&Section=VIDEO&PrdID=1002004004807698&Referrer=ADVNLELC00201000099
Hoe geloofwaardig is dit?
Het duurt inderdaad erg lang, maar daar zijn ook redenen voor. Eerst was er een juridische strijd over de rechten die de zaak nodeloos heeft opgehouden (mede de reden dat in Europa de pilot wel in de S1 box zat en in de VS niet). Daarna besloot Lynch om alle nog resterende afleveringen te remasteren, net zoals hij dat voor S1 had gedaan (de pilot uitgezonderd). Dat kost nogal wat tijd, maar in dit geval is dat het wachten waard, want je krijgt er een veel beter product voor terug. De remastering is nu grotendeels afgerond, dus het valt te verwachten dat de set nu ook echt zal verschijnen, Lynch doet al dat werk immers niet voor niets.quote:Op maandag 4 december 2006 12:01 schreef PDOA het volgende:
[..]
Dat ding wordt al 2 jaar uitgesteld! Ik eet mijn pet op als 'ie ook daadwerkelijk in januari 2007 in de schappen ligt!
Ja klopt. Die kleuren zijn veel valer en fletser. Heb toevallig dit weekend dus de pilot en ep.1 gekeken en tijdens de pilot dacht ik "Hmm, beetje vaal zeg, kunt wel zien dat het een oude serie is" en bij ep.1 dacht ik "Heb ik dat nou verkeerd gezien bij de pilot? Of stond de tv verkeerd? Nu lijkt ie weer heel helder!"quote:Op dinsdag 19 december 2006 12:02 schreef AgentCooper het volgende:
De in Europa bij de S1 gevoegde versie was namelijk van inferieure kwaliteit vergeleken met de rest en dat zou nogal een doorn in het oog zijn.
Seizoen één bestaat uit 4 dvd's voor zeven afleveringen, terwijl deze nieuwe box 6 dvd's bevat. En dat voor een dikke twintig afleveringen? Ik vrees van niet.quote:Op dinsdag 19 december 2006 08:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan niet echt vinden of het nu een complete season 2 is of dat ie nu in 2 delen is.
Maar aangezien er niets bij staat gok (en hoop) ik dat het in 1 deel is.
Ja alleen ik moet zeggen dat 2 afl per DVD ook wel ERG ruim gemeten is, niet? Voor seizoen 1 bedoel ik dan.quote:Op dinsdag 19 december 2006 22:10 schreef ZomerDagDromer het volgende:
[..]
Seizoen één bestaat uit 4 dvd's voor zeven afleveringen, terwijl deze nieuwe box 6 dvd's bevat. En dat voor een dikke twintig afleveringen? Ik vrees van niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |