quote:Azimut bouwt al schepen sedert 1969. Aanvankelijk was het bouwmateriaal enkel beperkt tot polyester. Maar vanaf 1985, met de aankoop van de fameuze Benetti-werven en de integratie van de Azimut-Benetti-groep, passen ze ook staalbouw toe voor de schepen die langer zijn dan 40 m.
Azimut is de eerste Italiaanse werf met het ISO 9001-certificaat: vandaar ook de garantie met speciale formule, waarbij voor aflevering een checklist met een honderdtal punten wordt doorgenomen; op het einde van het seizoen (ook voor motoronderhoud) volgt er dan een nieuwe lijst en het mooie is: dit alles kost de eigenaar geen cent. Indien er zich in de loop van de vaarvakantie toch nog niet direct verhelpbare problemen zouden voordoen en je vertoeft met je boot in warmere vaargebieden – waarvoor deze schepen extra geschikt zijn - dan ligt er in Italië een ruilschip voor je klaar.
quote:Op dinsdag 11 januari 2005 09:37 schreef Fwnk het volgende:
Dees is ook mooi
[PTA SC #391] DE HAVILLAND DH 95 @ 391 KM/H
jammer dat die op slot isquote:Op dinsdag 11 januari 2005 09:37 schreef Fwnk het volgende:
Dees is ook mooi
[PTA SC #391] DE HAVILLAND DH 95 @ 391 KM/H
Het is een keer wat anders dan een sportwagenquote:Op dinsdag 11 januari 2005 09:44 schreef D-Devil het volgende:
Bootje kost overigens 350.000 euro als ik me niet vergis, de Azimut 46 is weer een slag duurder en groter.
ik zit op school welliswaarquote:Op dinsdag 11 januari 2005 09:50 schreef Fwnk het volgende:
Ja, en ik hier van die takke 60 hz monitoren hier
Hebben jullie een Azimut bootje ?quote:Op dinsdag 11 januari 2005 09:50 schreef Hugster het volgende:
Hé zo 1 hebben wij er ook
@BoJo, wat wordt je toch een vestandige jongen
Die kerel voelt zich prima, en daarnaast zie je zijn gezicht helaas nietquote:Op dinsdag 11 januari 2005 10:19 schreef Fwnk het volgende:
hehehe, dan voel je je kut
Ik snap die gozer niet, loopt die zich 3wkn helemaal dood te krabben, gaat t niet naar de dokter; heeft die 1 dag last van een kater, weet die niet hoe snel hij er moet zijnquote:Op dinsdag 11 januari 2005 09:50 schreef Hugster het volgende:
Hé zo 1 hebben wij er ook
@BoJo, wat wordt je toch een vestandige jongen
quote:
kan ik hier niet afspelenquote:Op dinsdag 11 januari 2005 10:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]Dat hij ook gewoon voor z'n raam staat
Op mijn school hebben alle pc's internetquote:Op dinsdag 11 januari 2005 10:32 schreef Youp het volgende:
net 2 uur wiskunde gehad2 uur voor me uit zitten staren tegen een computer zonder internet
misschien heeft hij een lekkere overbuurvrouw die stond te vingeren voor het raam.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 10:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]Dat hij ook gewoon voor z'n raam staat
ik stort wel wat als ik thuis benquote:Op dinsdag 11 januari 2005 10:36 schreef Fwnk het volgende:
Effe kijken of er al eimand gestort heeft op mijn rekening
Er is geld onderweg. (net met IB gedaan)quote:Op dinsdag 11 januari 2005 10:36 schreef Fwnk het volgende:
Effe kijken of er al eimand gestort heeft op mijn rekening
ja hier ook... maar tijdelijk bij wiskunde niet omdat ze de computers allemaal van NT4 naar XP aan t zetten en dat is in t wiskunde lokaal dus nog niet gebeurd... maar dat komt welquote:Op dinsdag 11 januari 2005 10:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Op mijn school hebben alle pc's internet
da's kut hequote:Op dinsdag 11 januari 2005 10:42 schreef PeuRac het volgende:
ik hoop dat mn loon wat eerder komt als normaal deze maand, ik sta in de min
t gaat nu toch nog lekkerquote:Op dinsdag 11 januari 2005 10:47 schreef D-Devil het volgende:
Het forum wordt weer traaf zoals vanouds.
ik vind dat ze alle fora dicht moeten gooien behalve PTAquote:Op dinsdag 11 januari 2005 10:50 schreef D-Devil het volgende:
Het gaat nog wel lekker ja, maar ik merk al een verschil met een uur geleden.
quote:Op dinsdag 11 januari 2005 10:55 schreef D-Devil het volgende:
Hij heeft vast een mongool aan de lijn.
Hij zat een uur geleden bij de dokter rememberquote:Op dinsdag 11 januari 2005 10:55 schreef D-Devil het volgende:
Hij heeft vast een mongool aan de lijn.
neequote:Op dinsdag 11 januari 2005 10:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hij zat een uur geleden bij de dokter remember![]()
Hij heeft vast een diagnose gehad en mag niet meer naar zijn monitor staren omdat hij daar zo'n waterhoofd van kreegquote:Op dinsdag 11 januari 2005 10:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hij zat een uur geleden bij de dokter remember![]()
of de dokter vond hem 'interessant' met zo'n irritant glimlachjequote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:01 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Hij heeft vast een diagnose gehad en mag niet meer naar zijn monitor staren omdat hij daar zo'n waterhoofd van kreeg.
misschien heeft ie wel zo'n mooie vrouwelijke dokterquote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
of de dokter vond hem 'interessant' met zo'n irritant glimlachjeen hij mocht niet meer weg
Nee joh, zo'n oude professor die na al die jaren eindelijk t lijdendvoorwerp voor t bewijs van z'n onderzoek heeft gevondenquote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:08 schreef Youp het volgende:
[..]
misschien heeft ie wel zo'n mooie vrouwelijke dokter
Dat gun ik hem niet.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:08 schreef Youp het volgende:
[..]
misschien heeft ie wel zo'n mooie vrouwelijke dokter
quote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee joh, zo'n oude professor die na al die jaren eindelijk t lijdendvoorwerp voor t bewijs van z'n onderzoek heeft gevonden![]()
rellen rellen!!quote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:12 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Dat gun ik hem niet.
we kunnen nu wel rellen op BAF.
pikquote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:13 schreef BoJo het volgende:
ik heb een vrouwelijke dokter en ze heeft dikke tieten
ik blijf vandaag thuis![]()
dat is best ernstig kutquote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:15 schreef BoJo het volgende:
Mijn evenwichtsorgaan is gestoord en ik zou een lichte verlamming kunnen krijgen aan mijn rechter kant![]()
Maar...
De makelaar heeft gebelt, ik ben goedgekeurd door de gemeente voor een AMH regeling en heb volgende week een afspraak met de makelaar en hypotheek adviseur en dan krijg ik een optie van een week![]()
Alleen je evenwichtsorgaan?quote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:15 schreef BoJo het volgende:
Mijn evenwichtsorgaan is gestoord
Dat is klotequote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:15 schreef BoJo het volgende:
Mijn evenwichtsorgaan is gestoord en ik zou een lichte verlamming kunnen krijgen aan mijn rechter kant![]()
Maar...
De makelaar heeft gebelt, ik ben goedgekeurd door de gemeente voor een AMH regeling en heb volgende week een afspraak met de makelaar en hypotheek adviseur en dan krijg ik een optie van een week![]()
quote:
housewarmingspartyquote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is klote![]()
Gefeliciteerd met je woning![]()
dat wordt een feestje
dat heb ik spontaan als ik op een trialbike sta en langzaam rij.... of op een hoge ladder staan ofzo is ook niet goed voor mijquote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:21 schreef D-Devil het volgende:
Overigens neem ik aan dat je evenwichtsorgaan "verstoord" is en niet gestoord.
ojeejquote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:27 schreef BoJo het volgende:
gestoord![]()
enne volgens de dokter duurt het paar weken en moest ik gewoon normaal doen![]()
quote:Ik snap er nog niet veel van eigenlijk, dat gesprek met makelaar en adviseur duurt zo 2 uur hadden ze het over en daarna heb ik een optie van een week. Het klinkt allemaal positief maar of ik het al 100% zeker heb durf ik niet te zeggen![]()
Als ik het wel heb dan zijn jullie allemaal uitgenodigd voor de ueber Baf! meet in Januari/Februari 2006![]()
Als je een optie van een week hebt, dan heb je een week de tijd om te beslissen of je het huis definitief koopt, als je ja zegt, kom je er daarna niet meer onderuit.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:27 schreef BoJo het volgende:
gestoord![]()
enne volgens de dokter duurt het paar weken en moest ik gewoon normaal doen![]()
Ik snap er nog niet veel van eigenlijk, dat gesprek met makelaar en adviseur duurt zo 2 uur hadden ze het over en daarna heb ik een optie van een week. Het klinkt allemaal positief maar of ik het al 100% zeker heb durf ik niet te zeggen![]()
Als ik het wel heb dan zijn jullie allemaal uitgenodigd voor de ueber Baf! meet in Januari/Februari 2006![]()
het voelt wel alsof ik een zware kater hebquote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:30 schreef Fugie het volgende:
bojo, je evenwichtsorgaan was gewend om jou dronke kop rond te slepen, als je nuchter bent snapt die het dan niet meer. Het is soms zo simpel
quote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:30 schreef Fugie het volgende:
bojo, je evenwichtsorgaan was gewend om jou dronke kop rond te slepen, als je nuchter bent snapt die het dan niet meer. Het is soms zo simpel
Zeg je dat je gaat wandelen, pak je stiekum de auto en ga je de stad in, kijken of je geld kunt uitgevenquote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:30 schreef BoJo het volgende:
m'n ma doet vervelend, ze wil dat ik buiten ga wandelen![]()
omdat ik teveel binnen achter de pc zit
ergste is ze heeft wel gelijk![]()
dat werkt echt goed overigens, heb ik dit weekend wel gemerkt. Gewoon om 11 sochtends een biertje en nog een paar en je hebt nergens last vanquote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:31 schreef BoJo het volgende:
[..]
het voelt wel alsof ik een zware kater heb![]()
*trekt een flesje Heineken open![]()
ja ik wilquote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je een optie van een week hebt, dan heb je een week de tijd om te beslissen of je het huis definitief koopt, als je ja zegt, kom je er daarna niet meer onderuit.
heb net m'n visa afgelostquote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zeg je dat je gaat wandelen, pak je stiekum de auto en ga je de stad in, kijken of je geld kunt uitgeven
quote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:33 schreef Fugie het volgende:
[..]
dat werkt echt goed overigens, heb ik dit weekend wel gemerkt. Gewoon om 11 sochtends een biertje en nog een paar en je hebt nergens last van![]()
quote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:30 schreef BoJo het volgende:
m'n ma doet vervelend, ze wil dat ik buiten ga wandelen![]()
omdat ik teveel binnen achter de pc zit
ergste is ze heeft wel gelijk![]()
quote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zeg je dat je gaat wandelen, pak je stiekum de auto en ga je de stad in, kijken of je geld kunt uitgeven
wel kut, gisterochetnd ook zitte zuipe zit ik nu op stage met ontiegelijke koppijn en geen bier in de buurtquote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:34 schreef Youp het volgende:
[..]![]()
de enige manier om carneval hier te overleven is smorgens beginnen met zuipen
quote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:36 schreef BoJo het volgende:
ik mag niet rijden![]()
Moet zo langs belastingskantoor, dus laat ik mijn ma rijden in mijn auto. Ze heeft al jaren niet meer gereden. Dus als ik jullie niet meer spreek, sterkte allemaal zonder mij![]()
![]()
![]()
ik ben eigenlijk echt best wel bang![]()
da's kut hequote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:38 schreef Fugie het volgende:
[..]
wel kut, gisterochetnd ook zitte zuipe zit ik nu op stage met ontiegelijke koppijn en geen bier in de buurt
Je krijgt geen optie op t huis en een gesprek van 2u als je t huis niet mag kopen lijkt mequote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:33 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja ik wil
ja dat stukje snapte ik nog wel maar of het nou zeker is dat ik het mag/kan kopen ben ik nog niet helemaal uit.
ojeejquote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:42 schreef Fugie het volgende:
[..]
mwa, nu maar eens wat gaan doen op me werk
Geef je Admin wachtwoord alvast even voor BAF danquote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:36 schreef BoJo het volgende:
ik mag niet rijden![]()
Moet zo langs belastingskantoor, dus laat ik mijn ma rijden in mijn auto. Ze heeft al jaren niet meer gereden. Dus als ik jullie niet meer spreek, sterkte allemaal zonder mij![]()
![]()
![]()
ik ben eigenlijk echt best wel bang![]()
ohjaquote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:47 schreef Fugie het volgende:
ik bedoelde met wat doen dat ik ging fokken
ja en...quote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:53 schreef ook_gek het volgende:
D-devil ik had net een collega aan de tel van je
Omdat ik niet zo lief was geweest tegen een klant vond HP het maar nodig om zelf naar mij te gaan bellen. Krijg ik de vraag van, Zijn jullie een service point? NEE DAT ZIJN WIJ NIET! JULLIE PRODUCT LOSSEN JULLIE DAT MAAR OP! JA maar het is een DOA. JA DUS? Ja wij ruilen alleen maar oudere producten om geen nieuwe dat moeten jullie zelf regelen. Moet ik naar mijn service point gaan met dat product. Wat een gezeik man jullie ruilen wel oudere types om maar geen nieuweVAAG HEEEEEL VAAAAAAAAAAAG.
Maar die gast heeft me wel op een idee gebracht. Jullie weten nooit of het ECHT een DOA is of niet. Want daar kunnen jullie nooit achter komen. Gevolg is dus dat alle HP producten opeens DOA zijnZal jullie krijgen boefjes
Wat een gezeik zeg
Die gast lulde wel met een zachte G![]()
Jullie zijn dus ook al zo'n klote dozenschuivers? Alleen maar verkopen, maar als dan iemand terugkomt met een produkt : 0900 nummer geven en doeiquote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:53 schreef ook_gek het volgende:
D-devil ik had net een collega aan de tel van je
Omdat ik niet zo lief was geweest tegen een klant vond HP het maar nodig om zelf naar mij te gaan bellen. Krijg ik de vraag van, Zijn jullie een service point? NEE DAT ZIJN WIJ NIET! JULLIE PRODUCT LOSSEN JULLIE DAT MAAR OP! JA maar het is een DOA. JA DUS? Ja wij ruilen alleen maar oudere producten om geen nieuwe dat moeten jullie zelf regelen. Moet ik naar mijn service point gaan met dat product. Wat een gezeik man jullie ruilen wel oudere types om maar geen nieuweVAAG HEEEEEL VAAAAAAAAAAAG.
Maar die gast heeft me wel op een idee gebracht. Jullie weten nooit of het ECHT een DOA is of niet. Want daar kunnen jullie nooit achter komen. Gevolg is dus dat alle HP producten opeens DOA zijnZal jullie krijgen boefjes
Wat een gezeik zeg
Die gast lulde wel met een zachte G![]()
koppelingsdruk weg oid... probeer eens een aantal keren flink te pompen (en dan echt dat pedaal tot op de bodem TRAPPEN en dan een keer of 10-20) en schakel dan eensquote:Op dinsdag 11 januari 2005 12:01 schreef BoJo het volgende:
dat was van zeer korte duur.
oke iemand met auto technische kennis opgelet :
ma houd er niet van om in zijn versnelling te starten (ik doe dat altijd) dus ze doet hem in z'n vrij. ik zeg heb je de koppeling helemaal tot de bodem , zij zegt ja , dus starten maar. Auto start en zij vol gas bijna de toerenbegrenzer in dus ik schreeuw gas los. Daarna wil ze hem in versnelling zetten maar lukt van geen kant, helemaal vast. Dus ik maar overstappen en ik voel echt dat ik gewoon geen 1 versnelling in kom. Auto uit, dan kom ik wel in een versnelling , starten, koppeling zeeeeeeeeeer gevoelig tot bijna afslaan. En als de auto gestart is kan ik alleen met een flinke krak in z'n achteruit komenvoorderest niks
![]()
Volgens mij is je koppelingskabel gaar, en niet je bak, anders was het maar bij 1 of 2 versnellingen.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 12:01 schreef BoJo het volgende:
ma houd er niet van om in zijn versnelling te starten (ik doe dat altijd) dus ze doet hem in z'n vrij. ik zeg heb je de koppeling helemaal tot de bodem , zij zegt ja , dus starten maar. Auto start en zij vol gas bijna de toerenbegrenzer in dus ik schreeuw gas los. Daarna wil ze hem in versnelling zetten maar lukt van geen kant, helemaal vast. Dus ik maar overstappen en ik voel echt dat ik gewoon geen 1 versnelling in kom. Auto uit, dan kom ik wel in een versnelling , starten, koppeling zeeeeeeeeeer gevoelig tot bijna afslaan. En als de auto gestart is kan ik alleen met een flinke krak in z'n achteruit komenvoorderest niks
![]()
Ma is nu boos op mij waarom zij moest rijden etc.
Ik ben niet blij want volgens mij is m'n bak kapot![]()
Vrouwen zijn soms zo dom, ze menen serieus dat ze gas moeten geven om een auto gestart te krijgenquote:Op dinsdag 11 januari 2005 12:01 schreef BoJo het volgende:
![]()
Ma is nu boos op mij waarom zij moest rijden etc.
Ik ben niet blij want volgens mij is m'n bak kapot![]()
hmmz dan is t de vraag nog of hij wel een koppelingskabel heeft of dat hij hydraulisch is...quote:Op dinsdag 11 januari 2005 12:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Volgens mij is je koppelingskabel gaar, en niet je bak, anders was het maar bij 1 of 2 versnellingen.
Hij zal wel hydraulisch hebben, anders had hij helemaal niks meer kunnen doen, iig moet het snel gerepareerd worden, voordat het verder kapot gaat, evt samen met de bak.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 12:08 schreef Youp het volgende:
[..]
hmmz dan is t de vraag nog of hij wel een koppelingskabel heeft of dat hij hydraulisch is...
in t geval van hydraulisch >> pompen
ik kan er niet mee rijden dus verder kapot dan nu zal het wel niet gaan. Ik ga zo weleens dat pompen proberen. Ben ff aan het kijken wat een 2de hands bak kost.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 12:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hij zal wel hydraulisch hebben, anders had hij helemaal niks meer kunnen doen, iig moet het snel gerepareerd worden, voordat het verder kapot gaat, evt samen met de bak.
Even serieus he. Iedereen kan een bon op datum maken en claimen als een DOA. Ik vraag me echt af hoe vaak dat bij jullie gebeurd. Dat is toch mega verlies lijden zo iets?quote:Op dinsdag 11 januari 2005 12:02 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Jullie zijn dus ook al zo'n klote dozenschuivers? Alleen maar verkopen, maar als dan iemand terugkomt met een produkt : 0900 nummer geven en doei.
.
Nou ja goed, dat weten we niet dus ik zou zeggen draai een bon uit, regel het voor die klant en maak ze gelukkig.
ik heb 2 linker handen betreft auto'squote:Op dinsdag 11 januari 2005 12:13 schreef PeuRac het volgende:
In de Triumph heb ik ook een hydraulische koppeling, deze heb ik laatst nog gereviseerd, hij was kapot, t was niet eens zoveel werk, alleen wel smerig werk.
neuh.. ben maar niet bang dat t je bak isquote:Op dinsdag 11 januari 2005 12:12 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik kan er niet mee rijden dus verder kapot dan nu zal het wel niet gaan. Ik ga zo weleens dat pompen proberen. Ben ff aan het kijken wat een 2de hands bak kost.
Heeft de anwb bellen zin nu eigenlijk ?
anwb heeft geen zin nu, je moet ff je garage bellen, controleer ook t vloeistof nivo van je koppeling (als die hydraulisch is) en Alfisiti heeft zo pauze, bel hem eensquote:Op dinsdag 11 januari 2005 12:12 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik kan er niet mee rijden dus verder kapot dan nu zal het wel niet gaan. Ik ga zo weleens dat pompen proberen. Ben ff aan het kijken wat een 2de hands bak kost.
Heeft de anwb bellen zin nu eigenlijk ?
niveau hoeft niet persee gedaalt te zijn... t kan ook zijn dat er een klein lekje is waardoor hij lucht trekt >> lucht in je leidingen is samenpersbaar zoals je wel weetquote:Op dinsdag 11 januari 2005 12:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
anwb heeft geen zin nu, je moet ff je garage bellen, controleer ook t vloeistof nivo van je koppeling (als die hydraulisch is) en Alfisiti heeft zo pauze, bel hem eens
Ja, en dat weet HP zelf ook wel, maar liever geld terug op die manier dan een service starten zoals een omruil voor 175 dollar omgerekend.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 12:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Even serieus he. Iedereen kan een bon op datum maken en claimen als een DOA. Ik vraag me echt af hoe vaak dat bij jullie gebeurd. Dat is toch mega verlies lijden zo iets?
Ag ik stuur dat ding retour naar onze leverancier die lost het maar op. Ik regel wel dat ik geld terug krijg van ze![]()
Z'n auto heeft 280k gereden, ik denk dat t gewoon goed lek is hoor, en niet dat t een klein lekje isquote:Op dinsdag 11 januari 2005 12:18 schreef Youp het volgende:
[..]
niveau hoeft niet persee gedaalt te zijn... t kan ook zijn dat er een klein lekje is waardoor hij lucht trekt >> lucht in je leidingen is samenpersbaar zoals je wel weet
ohquote:Op dinsdag 11 januari 2005 12:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Z'n auto heeft 280k gereden, ik denk dat t gewoon goed lek is hoor, en niet dat t een klein lekje is
hou op!quote:Op dinsdag 11 januari 2005 12:20 schreef D-Devil het volgende:
Damn, wat verrot voor je. Ik kan me de dagen zonder rijdende auto ineens weer herinneren..
.
neuh is niet zo... je moet het alleen niet op je auto lak krijgen want dat bijt het wel wegquote:Op dinsdag 11 januari 2005 12:23 schreef PeuRac het volgende:
BoJo, als je toch gaat checken, kijk dan meteen eens of er vloeistof onder de auto ligt, en blijf er maar vanaf als dat zo is, want dan is t remvloeistof (dat gaat in de koppeling) en dat is super goor spul wat bijt als de ziekte.
Kan die weer naar zijn dokter morgenquote:Op dinsdag 11 januari 2005 12:23 schreef PeuRac het volgende:
BoJo, als je toch gaat checken, kijk dan meteen eens of er vloeistof onder de auto ligt, en blijf er maar vanaf als dat zo is, want dan is t remvloeistof (dat gaat in de koppeling) en dat is super goor spul wat bijt als de ziekte.
Ik voelde t anders toch vrij goed toen ik t in een wondje kreegquote:Op dinsdag 11 januari 2005 12:25 schreef Youp het volgende:
[..]
neuh is niet zo... je moet het alleen niet op je auto lak krijgen want dat bijt het wel weg
en gewoon water is het beste middel om remvloeistof weg te spoelen
een van de 2 koppelings cilinders is kapot, of er zit een lek in de leiding. iig kun je er nu eigenlijk niet echt veilig meer mee rijden.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 12:29 schreef BoJo het volgende:
Ik zie wel een licht spoor van spul onder me auto, psies ook die plekken als ik de parkeervak inparkeer achteruit.
Ben net wezen proberen, pompen lukt niet. Als ik hem in zijn eerste versnelling start en dan vooruit sukkel dan is het net een automaat. Of ik koppeling ingedrukt heb of niet hij blijft vooruit gaan. Als ie eenmaal opgang is dan kan ik wel schakelen.
ja zo ken ik er nog wel eenquote:Op dinsdag 11 januari 2005 12:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik voelde t anders toch vrij goed toen ik t in een wondje kreegen op de lak van je auto moet je t helemaal niet hebben idd, meteen wegspoelen met veel water.
quote:Op dinsdag 11 januari 2005 12:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
een van de 2 koppelings cilinders is kapot, of er zit een lek in de leiding. iig kun je er nu eigenlijk niet echt veilig meer mee rijden.
9 van de 10 keer is je remvloeistofreservoir ook het reservoir voor de koppelingquote:Op dinsdag 11 januari 2005 12:34 schreef BoJo het volgende:
[..]
![]()
ik weet niet eens waar die kut reservoirs zitten. (ff in boekje kijken)
Volgende keer ga ik naar jou vragen. Zeg ik gewoon tegen 1 van die gasten van. Yo ik wil die knul spreken waar de gaten in de muur zitten naast hem. Kan niet missenquote:Op dinsdag 11 januari 2005 12:20 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Ja, en dat weet HP zelf ook wel, maar liever geld terug op die manier dan een service starten zoals een omruil voor 175 dollar omgerekend.
Dat staat niet in t boekje hoorquote:Op dinsdag 11 januari 2005 12:34 schreef BoJo het volgende:
[..]
![]()
ik weet niet eens waar die kut reservoirs zitten. (ff in boekje kijken)
oh , die ken ik wel maar niet naar gekekenquote:Op dinsdag 11 januari 2005 12:35 schreef Youp het volgende:
[..]
9 van de 10 keer is je remvloeistofreservoir ook het reservoir voor de koppeling(zit er gewoon nog een extra slangetje onder oid)
dat zijn de pompjesquote:Op dinsdag 11 januari 2005 12:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat staat niet in t boekje hoormaar ze zijn heel makkelijk te vinden, de een zit boven je koppeling, de andere bij (soms in) de versnellingsbak. Als ik wat dichterbij had gewoont was ik wel ff langs gekomen (tijd zat) om je te helpen.
Ik doe geen retail support, maar wil je best te woord staanquote:Op dinsdag 11 januari 2005 12:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Volgende keer ga ik naar jou vragen. Zeg ik gewoon tegen 1 van die gasten van. Yo ik wil die knul spreken waar de gaten in de muur zitten naast hem. Kan niet missen![]()
t is Alfa hequote:Op dinsdag 11 januari 2005 12:35 schreef Youp het volgende:
[..]
9 van de 10 keer is je remvloeistofreservoir ook het reservoir voor de koppeling(zit er gewoon nog een extra slangetje onder oid)
quote:Op dinsdag 11 januari 2005 12:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
t is Alfa hemaar je hebt wel gelijk ja.
Ja die bedoelde ik ookquote:
hier 56k snelheidquote:Op dinsdag 11 januari 2005 10:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Op mijn school hebben alle pc's internet
Dead On Arrival.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:57 schreef Fugie het volgende:
een doa ?
als t niet op t remsysteem zit wel iddquote:Op dinsdag 11 januari 2005 12:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja die bedoelde ik ookT reservoir zit trouwens vaak ook aan t bovenste pompje
Bij ons iig sneller als Fok!quote:
smakelijkquote:Op dinsdag 11 januari 2005 12:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bij ons iig sneller als Fok!![]()
* PeuRac is etenmama heeft pannekoeken gebakken
ik nietquote:Op dinsdag 11 januari 2005 12:46 schreef D-Devil het volgende:
Fok! is redelijk vandaag, heb meer posts vandaag dan de afgelopen week bij elkaar.
dan moet je m toch minimaal 3 straten verderop neerzettenquote:Op dinsdag 11 januari 2005 12:59 schreef BoJo het volgende:
stel ik bel de anwb, want ik heb een totaal service gebeuren. Dus recht op vervangende auto en dat ze hem naar een garage slepen.
Gaat het sleep gebeuren me geld kosten en de huur van vervangend vervoer![]()
Je hebt de variant waarbij ze hem binnen je eigen woonplaats niet ophalen, en de (duurdere) variant waarbij ook aan huis service gratiez is.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 12:59 schreef BoJo het volgende:
stel ik bel de anwb, want ik heb een totaal service gebeuren. Dus recht op vervangende auto en dat ze hem naar een garage slepen.
ja maar ik wil morgen wel werken en voor de Totaal service helpen ze je ook in je eigen woonplaats maar ik zit al in de voorwaarden te lezen. Handig als je net lid bent dan ligt die zooi nog tussen de stapelquote:Op dinsdag 11 januari 2005 13:01 schreef Youp het volgende:
[..]
dan moet je m toch minimaal 3 straten verderop neerzettenop de oprit helpen ze niet als ik me niet vergis... en voor de deur is ook zo verdacht van : ik heb m ff van de oprit geduwd en kom m maar maken...
ze hebben me (gelukkig) die duurdere aangesmeerd.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 13:04 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Je hebt de variant waarbij ze hem binnen je eigen woonplaats niet ophalen, en de (duurdere) variant waarbij ook aan huis service gratiez is.
Heb je de duurdere, dan gaat het wel goed. gewoon ff opbellen en ernaar vragen.
ff nakijken en doen danquote:Op dinsdag 11 januari 2005 13:04 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja maar ik wil morgen wel werken en voor de Totaal service helpen ze je ook in je eigen woonplaats maar ik zit al in de voorwaarden te lezen. Handig als je net lid bent dan ligt die zooi nog tussen de stapel![]()
Nee, dat kost je geen rooie cent dat ze hem tot aan de garage brengen waar hij staat, maar eenmaal daar wordt het gelijk al lastiger want dan krijg je hem er zo snel niet weg. Overleg eerst eens goed waar hij naartoe moet, en bel ze dan.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 12:59 schreef BoJo het volgende:
idd... dat is wel zo verstandig...quote:Op dinsdag 11 januari 2005 13:10 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Nee, dat kost je geen rooie cent dat ze hem tot aan de garage brengen waar hij staat, maar eenmaal daar wordt het gelijk al lastiger want dan krijg je hem er zo snel niet weg. Overleg eerst eens goed waar hij naartoe moet, en bel ze dan.
quote:Op dinsdag 11 januari 2005 13:13 schreef D-Devil het volgende:
Mijn aantal posts per dag is na een jaar tijd nog eens een keer versprongen van 20 naar 21 per dag.
. Vanmorgen stond hij nog op 20
.
Geen idee waar ik hem naartoe zou moeten brengenquote:Op dinsdag 11 januari 2005 13:10 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Nee, dat kost je geen rooie cent dat ze hem tot aan de garage brengen waar hij staat, maar eenmaal daar wordt het gelijk al lastiger want dan krijg je hem er zo snel niet weg. Overleg eerst eens goed waar hij naartoe moet, en bel ze dan.
quote:
De rechthebbende heeft binnen de eigen woonplaats recht op vervangend vervoer voor maximaal de dag waarop het motorvoertuig pech kreeg en de werkdag daarop. Het recht op vervangend vervoer eindigt op het moment dat het motorvoertuig met pech is gerepareerd.
Idd jaquote:Op dinsdag 11 januari 2005 13:17 schreef BoJo het volgende:
[..]
Geen idee waar ik hem naartoe zou moeten brengen
[..]
kan ik beter tot morgenochtend wachten dus![]()
Ik heb eens in een Miss_Bleu sponsor reeks meegepost, 24 uur en ruim 1300 postsquote:Op dinsdag 11 januari 2005 13:15 schreef Youp het volgende:
[..]die van mij is de afgelopen 2maanden van 6 of 7 naar 10 per dag gegaan
en van 8 tot 10 in de afgelopen 1,5 week
die zijn duurquote:Op dinsdag 11 januari 2005 13:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Idd jaen ff uitzoeken waar een goedkope garage zit welke een beetje verstand heeft van Alfa's
Die 2 gaan niet samen in 1 zin, behalve als je het hebt over het kopen van een 2e hands alfa, dat is in 9 van de 10 gevallen wel goedkoopquote:Op dinsdag 11 januari 2005 13:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Idd jaen ff uitzoeken waar een goedkope garage zit welke een beetje verstand heeft van Alfa's
quote:Op dinsdag 11 januari 2005 13:23 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Ik heb eens in een Miss_Bleu sponsor reeks meegepost, 24 uur en ruim 1300 posts.
omfg en ik dacht dat ik met 388 posts in 24 uur (mjah waarvan ik 10-12 uur geslapen heb) al erg wasquote:Op dinsdag 11 januari 2005 13:23 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Ik heb eens in een Miss_Bleu sponsor reeks meegepost, 24 uur en ruim 1300 posts.
Nee hoor, ik ben alleen triestquote:Op dinsdag 11 januari 2005 13:27 schreef Youp het volgende:
[..]
omfg en ik dacht dat ik met 388 posts in 24 uur (mjah waarvan ik 10-12 uur geslapen heb) al erg was
Ik heb er vlakbij me een zitten, die weet meer van 33's, 75's 155's enz als de dealerquote:
Maar als je nu belt, dan heb je vandaag EN morgen toch een leenauto, dan kun je morgen toch gewoon werken?quote:Op dinsdag 11 januari 2005 13:27 schreef BoJo het volgende:
of ik bel ze nu en ze fixen het vandaag of morgen en ik blijf morgen ook gewoon ziek thuis![]()
meld je morgen ziek als jeje nog zo voeltquote:Op dinsdag 11 januari 2005 13:38 schreef BoJo het volgende:
Ja maar hoe zit dat dan met die leenauto wanneer moet ik die terug brengen dan als ik om 17:30 pas klaar ben, en ik voel me nogsteeds beroerd. Zo kan ik echt niet rijden, tis net alsof ik zwaar dronken ben![]()
ja ik ga die gele rakkers maar bellen denk ik. Lees alleen net dat vervangend vervoer ook OV en taxi kan zijnquote:Op dinsdag 11 januari 2005 13:42 schreef Youp het volgende:
[..]
meld je morgen ziek als jeje nog zo voelt
Dan bel je toch morgen gewoon. En je kunt toch wel 1x wat eerder weg van je werk om je auto van de garage op te halen? En hoe dat verder geregeld moet worden moet je de anwb juffrouw maar vragen.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 13:38 schreef BoJo het volgende:
Ja maar hoe zit dat dan met die leenauto wanneer moet ik die terug brengen dan als ik om 17:30 pas klaar ben, en ik voel me nogsteeds beroerd. Zo kan ik echt niet rijden, tis net alsof ik zwaar dronken ben![]()
Auto op het terrein of voor de deur zetten sleutel ingooien en klaar.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 13:38 schreef BoJo het volgende:
Taxi is relaxedquote:Op dinsdag 11 januari 2005 13:44 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja ik ga die gele rakkers maar bellen denk ik. Lees alleen net dat vervangend vervoer ook OV en taxi kan zijn![]()
Ben eens benieuwd inderdaad.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 13:48 schreef BoJo het volgende:
Nou binnen een uur zijn ze er zeggen ze, zal ik ze timen![]()
13:47 legde ik neer. Startquote:
Ik ben benieuwd wat voor een vervangend vervoer je krijgt, mn oom kreeg ipv z'n LaRo Dicovery V8 eens een Opel Agilaquote:Op dinsdag 11 januari 2005 13:48 schreef BoJo het volgende:
zeggen ze altijd.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 13:48 schreef BoJo het volgende:
Dan is je oom echt heel bekrompen.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 13:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat voor een vervangend vervoer je krijgt, mn oom kreeg ipv z'n LaRo Dicovery V8 eens een Opel Agilahij helemaal flippe
Ik had net een hele diepe lange snee in mn vinger, giet ik die zooi recht over mn vinger heenquote:
De auto was pas een paar maanden oud, en hij had de LaRo service dienst gebeldquote:Op dinsdag 11 januari 2005 13:59 schreef Thermo het volgende:
[..]
Dan is je oom echt heel bekrompen.
Je gaat toch niet verwachten dat hulpdiensten je vervoer gaan compenseren? Komop zeg.
hallo btw
Mietjequote:Op dinsdag 11 januari 2005 13:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik had net een hele diepe lange snee in mn vinger, giet ik die zooi recht over mn vinger heen![]()
dat deed fucking pijn man, t vulde die hele snee.
quote:
waarom knoei je dan ook met remvloeistof.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 13:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik had net een hele diepe lange snee in mn vinger, giet ik die zooi recht over mn vinger heen![]()
dat deed fucking pijn man, t vulde die hele snee.
Omdat ik er teveel in gootquote:Op dinsdag 11 januari 2005 14:11 schreef slashme het volgende:
[..]
waarom knoei je dan ook met remvloeistof.
*pijnllijke herinnering aan heeftquote:Op dinsdag 11 januari 2005 14:13 schreef Hugster het volgende:
Moet je eens wat remmenreiniger in je wondje spuiten
Dat heb ik er ook wel eens in gehad jaquote:Op dinsdag 11 januari 2005 14:13 schreef Hugster het volgende:
Moet je eens wat remmenreiniger in je wondje spuiten
dat bijt best ehquote:Op dinsdag 11 januari 2005 14:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat heb ik er ook wel eens in gehad ja
Dat is zeker niet fijn nee, maar goed, ik heb al die troep wel eens in een of meerdere wonden gehadquote:
Weet ik, heb alles weggespoeld met heel veel water.quote:
jah ik ook welquote:Op dinsdag 11 januari 2005 14:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is zeker niet fijn nee, maar goed, ik heb al die troep wel eens in een of meerdere wonden gehad
fietsen owntquote:Op dinsdag 11 januari 2005 14:22 schreef Fwnk het volgende:
Back, moest gvd een half uur op die bus wachten
Toen ik 15 was werkte ik bij een vrachtwagen garage, daar moest ik eens een giga bak met olie leeg laten lopen in de opvangtrolly in de put (aangesloten op de grote tank in de vloer), alleen die bak met olie stond op de vloer in de put en was eigenlijk te zwaar voor me, dus een minuut later kreeg ik 25 liter afgewerkte olie over me heenquote:Op dinsdag 11 januari 2005 14:24 schreef Youp het volgende:
[..]
jah ik ook welkrijg je als je veel sleutelt enzo...
quote:Op dinsdag 11 januari 2005 14:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Toen ik 15 was werkte ik bij een vrachtwagen garage, daar moest ik eens een giga bak met olie leeg laten lopen in de opvangtrolly in de put (aangesloten op de grote tank in de vloer), alleen die bak met olie stond op de vloer in de put en was eigenlijk te zwaar voor me, dus een minuut later kreeg ik 25 liter afgewerkte olie over me heen
moet je band geplakt?quote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2005 14:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Toen ik 15 was werkte ik bij een vrachtwagen garage, daar moest ik eens een giga bak met olie leeg laten lopen in de opvangtrolly in de put (aangesloten op de grote tank in de vloer), alleen die bak met olie stond op de vloer in de put en was eigenlijk te zwaar voor me, dus een minuut later kreeg ik 25 liter afgewerkte olie over me heen
Die hing de week erna wel in de kantine naast alle andere blunders van medewerkersquote:
Me ouders zijn luiquote:Op dinsdag 11 januari 2005 14:34 schreef Youp het volgende:
[..]
moet je band geplakt?
heeft de rest van je familie geen 'leen-fiets' voor je?
quote:Op dinsdag 11 januari 2005 14:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die hing de week erna wel in de kantine naast alle andere blunders van medewerkers![]()
jij met je kut postbankquote:Op dinsdag 11 januari 2005 14:44 schreef Fwnk het volgende:
Rekening
7831009
Saldo (¤)
2,39
7831009
De laatste af- en bijschrijvingen
Selecteer uw rekening
Datum Rekening Naam / Omschrijving Bedrag (¤)
11-01-2005 OPL. CHIPPAS
Niets nog
En me voeten remmen niet zo hard
Eyquote:Op dinsdag 11 januari 2005 14:56 schreef Sounddragon het volgende:
Eej Bo's uur is om![]()
Middag iedereen trouwens![]()
quote:Gebanned
Helaas heb je je in je reacties op de frontpage niet kunnen gedragen. Je reacties hebben te vaak negatieve moderaties ontvangen, wat betekent dat je automatisch voor 48 uur gebanned bent
MUTZIEEEEEEquote:
Of hij kan alleen maar Fok!ken via zijn boordcomputerquote:Op dinsdag 11 januari 2005 16:03 schreef Sounddragon het volgende:
Nog steeds geen BojoZouden ze meteen ff die bak eronderuit hebben gerukt ???
OF, de hulpdienst kwam in de vorm van een leuk blondje![]()
quote:
Vergeet niet dat er 2 in zitten he, ook nog een bij t pedaal, als het die is welke lek is, dan valt t nog wel mee.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 16:45 schreef Sounddragon het volgende:
ligt eraan wat het is he....koppelingscilindertje vervangen kán een hoop geld kosten, ligt eraan waar hij zit, en of de bak eruit moet ....
Zal me niets verwonderen als me dat binnenkort ook overkomt, maar wat wil je ook... Awa gaat in hoger beroep.. Murat D ook, marokkanen ranselen een meid af omdat ze zich niet kunnen gedragen in osdorpquote:
InterClassics in Maastricht op 14, 15 en 16 januariquote:Op dinsdag 11 januari 2005 18:40 schreef ook_gek het volgende:
is er dit weekend ergens een auto beurs of zo?
Kan dat kloppen? Ik heb net een vrijkaartje gekregen voor zo iets.
Bekende race gasten komen ook zoals verstappen als is dat niet zeker.
En nog wat bekende gasten waar onder olaf mol. Wat s dat voor iets en waar is het?
quote:
aardig watquote:Op dinsdag 11 januari 2005 21:01 schreef Fwnk het volgende:
Lekker dan BoJo, kostenplaatje?
Das wel minder dan... Arnhem is op zich best wel gezellig... Weet je al wat je volgend jaar gaat doen??quote:Op dinsdag 11 januari 2005 21:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
Ik heb echt een super mooi huisje gezien, in Arnhem centrum, niet te duur, maar geen parkeer ruimte(en een jaar te vroeg )
Weg...quote:
quote:
op Baf!quote:Op dinsdag 11 januari 2005 21:19 schreef Fwnk het volgende:
In total there are 6 users online :: 6 Registered, 0 Hidden and 0 Guests [ Administrator ] [ Moderator ]
Most users ever online was 8 on Sun Jan 02, 2005 11:54 pm
Registered Users: alfisti, BoJo, Fwnk, Hugo, PeuRac, Tommy_Kuklinski![]()
![]()
![]()
Arnhem is zeker leuk, volgen jaar hoop ik account manager te zijn bij mn stage bedrijf, met een fatsoenlijk inkomen en een leuk 2 kamer appartement in of vlakbij t centrum van Arnhem. Plus dat ik dan een deeltijd heao studie volg, wat weet ik nog niet precies.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 21:24 schreef MutZ het volgende:
[..]
Das wel minder dan... Arnhem is op zich best wel gezellig... Weet je al wat je volgend jaar gaat doen??
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 11 januari 2005 21:26 schreef MutZ het volgende:
[..]
Weg...
En dat ga ik ook doen... Duik lekker m'n nest in om te slapen...
dat is het niet want wat moet olaf mol daar doen en als het mee zit komt jos verstappen ookquote:Op dinsdag 11 januari 2005 20:55 schreef zappa29 het volgende:
[..]
InterClassics in Maastricht op 14, 15 en 16 januari
Locatie: het Maastricht Expositie & Congres Centrum (MECC Maastricht).
Iets met oldtimers dacht ik
Als je gebelt wordt, en je weet dat t voor een sollicitatie is, dan neem je toch gewoon op, en zeg je dat hij ff moet wachten en dan jaag je de berm inquote:Op dinsdag 11 januari 2005 21:36 schreef Fwnk het volgende:
GODVERDOMME
Ik word gebeld door een bedrijf voor sollicitatie, kan niet opnemen want ---> autorijden
Krijg smsje -> u heeft voicemail, ik bel met huistelefoon de voicemail, HERKENT DAT GODSGLOEIENDE KUTSYSTEEM ME NUMMER NIET.IOJHJHGKLSJHRGKLOSJHGSJHGFDLIKGSHBDFGHDFJH
Ik wist het niet.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 21:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je gebelt wordt, en je weet dat t voor een sollicitatie is, dan neem je toch gewoon op, en zeg je dat hij ff moet wachten en dan jaag je de berm in![]()
motor sloeg afquote:Op dinsdag 11 januari 2005 21:44 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ik wist het niet.
Ik remde voor stoplicht, voel trillen in mijn broek, grabbelenstoppen, toen op groen, motor sloeg af, starten, wegrijden en toen was het over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |