abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24522708
Het eerste wat ik me afvroeg toen ik wat posts las was: Moeten jullie niet werken voor geld? En als je thuis woont, zeggen je ouders daar niks van?
pi_24522844
Als hij de pc verkoopt en de verslaving is vrij erg staat er binnen korte tijd net zo snel weer een nieuwe pc.

Ik vroeg mij eigenlijk af TS: ben je bang voor hetgeen buiten je internetwereld valt?

Een discussie waarbij je iemand in de ogen moet kijken ipv een smiley te gebruiken....
Praten met een meid waar je wellicht meer voor kan gaan voelen, maar waarbij je een blauwtje loopt ipv block en delete....

Bang om jezelf te profileren in de maatschappij....tenminste, de ECHTE maatschappij. Ik denk namelijk dat je wel alle items op de frontpage leest, discussieert tot je toetsenbord rookt van de toetsaanslagen, en dus wel heel goed kan nadenken en weet wat er speelt in de wereld.
Het enige wat hier negatief aan is...het is niet jouw wereld. Het is een wereld van talloze anderen waar jij alleen maar toeschouwer bij bent. Jij kan geen topic openen in Klaagbak over stinkende mensen in de trein, in Sport vragen hoe je een six-pack moet kweken of een spannend verhaal tikken in Uitgaan. Je virtuele ik heeft meer bekendheid dan je eigen persoonlijkheid.

Het is dan ook niet zozeer het internet waar je verslaafd aan bent. Je moet dan ook onder ogen zien..... als ik in Klaagbak een topic open over hoe ik van mijn kater af kan komen dat jij dat zo gevonden hebt en mij kan helpen. Wat ik nog leuker zou vinden is om jou uit te nodigen om gewoon een keer mee te gaan stappen, en de volgende dag tegen mij zegt: Damn xFriendx, wat was ik bezopen gister.
Ondernemen moet. Je moet weer eens je EIGEN leven gaan leiden. Pak pen en papier en ga eens rustig opschrijven (NIET IN WORD!) wat jou nou een prima doel lijkt voor het komende jaar of jaren. Of het nou sporten is om de 4-daagse van Nijmegen te kunnen lopen, je auto bling bling willen maken.... Internet hoeft niet verbannen worden, maar je moet een eigen leven hebben, waarbij al die info die je geeft en krijgt een aanvulling is.

Begin inderdaad met een bijbaan of werk (afhankelijk wat je met een studie doet) en ga iets doen met dat geld. Ga lekker naar de pizzeria, ga lekker naar de bios. Via een bijbaan oid kom je wel in contact met mensen die wellicht met je meegaan.
  dinsdag 11 januari 2005 @ 22:54:38 #103
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_24523081
En toch is een baantje het ultieme medicijn, je krijgt er sociale contacten, je komt in contact met potentiele targets, als je moe van je werk thuis komt voel je je voldaan (heb ik dan van mijn bijbaantje) en je krijgt geld!

En inderdaad zoals persoon voor me zegt, ga gewoon daten, al is het via internet, als je een vriendin krijgt etc. die gevoelens overwinnen je internetverslaving!
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
  dinsdag 11 januari 2005 @ 23:20:23 #104
82868 layd-dd
daisjuhhh :)
pi_24523373
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 19:47 schreef JohnDDD het volgende:
Ik kwam vanmorgen in alle vroegte bij de V&D. Staat daar een zalige meid achter de kassa. Echt precies mijn type. Dus ik kocht wat bij haar en probeerde haar een beetje te versieren.

Ze hapte toe. Dus ik zeg misschien kunnen we een keer wat leuks gaan doen, wat gaan drinken ofzo. ik wilde het beschaafd houden. Zegt zij: nou als je om half zes terugkomt, dan gaan we sluiten, weet ik nog wel wat anders leuks om te doen.

Dus ik denk van woww jackpot, ik loop met een harde lul daar weg, dat wil je niet weten, kwijl uit mijn mondhoeken. Ik kom dus thuis, ik zeg schat, ik ga om half zes nog even wat drinken met de jongens. Zij stemt in, zij wacht wel op me met het eten.

Om vijf voor half zes stipt was ik dus bij de V&D terug, er waren nog maar wat mensen, niet al teveel. Dus ik wacht tot sluitingstijd, zij wenkt me mee naar de paskamers. Ze zegt; ga daar maar zitten. Dus ik ga zitten, scheurt ze haar bloesje los, haar prachtige borsten komen naar buiten, ze wrijft over mijn broek, maakt mijn broek los en begint me me daar toch een potje te pijpen.

Ik was dus heerlijk hard, dus ik zeg, nu wil ik je neuken. Dus zij gaat met haar gezicht naar de spiegel staan, en ik neuk haar zo vanachter terwijl ze alles kan zien in de spiegel. Zij dus hard kreunen...ik zeg nog 'sstt!', maar zij ging door.

Komt opeens de filiaalmanager binnengelopen. Hij zegt van wat is HIER aan de hand?

Anyways, hij had ons dus al 10 minuten gehoord, en hij had de politie gebeld omdat hij dacht dat het een insluiper was. Maar door het vele gekreun was hij toch maar even gaan kijken.

Vlak daarna komen dus ook twee agenten binnengelopen. Ik liep daar nog in mijn blote lul (mijn broek lag een stukje verderop), zij haar al weer haar slipje opgetrokken inmiddels.

Die manager ontslaat haar op staande voet, zij krijgen ruzie, ik probeer te sussen, hij noemde haar een slet, dus ik geef die gast een enorme duw. Die politielui namen me meteen in hechtenis, dus nu heb ik twee uur op het politiebureau vastgezeten vanwege dat ik daar na sluitingstijd was, en dat ik die gast heb geduwd.

Inmiddels is die aanklacht van dat ik daar onbevoegd was ingetrokken omdat zij me in feite had uitgenodigd als werknemer en bevoegde. Voor die duw is verder geen aanklacht ingediend.

Dus ze hebben mij even met de auto thuisgebracht, de heren van de politie. Helaas zag mijn vriendin het. Dus ik moest uitleggen wat er gebeurd was. Namelijk dat ik met de jongens wat was gaan drinken en dat er een gevecht was uitgebroken in het café, en dat ik onterecht was meegenomen naar het bureau. Tsja, we hebben nu vijf maanden wat, en hoewel ik wel eens vreemdga wil ik haar ook niet kwijt.

Anyways, mooi KUT dus weer, in me blote lul betrapt worden door die filiaalmanager én dan nog eens meegenomen worden.
dit is dus bijv 1 van zijn verhaaltjes..... oordeel zelf maar ik geloof het niet hor....
D.D
  dinsdag 11 januari 2005 @ 23:27:05 #105
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_24523485
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 23:20 schreef layd-dd het volgende:

[..]

dit is dus bijv 1 van zijn verhaaltjes..... oordeel zelf maar ik geloof het niet hor....
Haha omg! JohnDDD, dit versterkt mijn idee dat je een leven moet gaan krijgen!
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
  woensdag 12 januari 2005 @ 00:30:06 #106
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_24524617
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 23:27 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Haha omg! JohnDDD, dit versterkt mijn idee dat je een leven moet gaan krijgen!
Hmm, zo kun je het idd ook lezen...
Vampire Romance O+
pi_24525386
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 09:45 schreef cultheld het volgende:
Damn, je verhaal is te erg. Probeer je je via internet soms te verschuilen voor de buitenwereld? Je moet gewoon gaan sporten, een baan/studie zoeken en je talenten (die heeft iedereen) ontplooien. Doe je dat niet, dan is de kwaliteit van je leven niet bijzonder goed en je leeft maar één keer, dus elke dag dat je op deze voet verder gaat, is een weg gegooide dag
Wat is dit nu weer voor gezwam in de ruimte. Bepaal jij bijvoorbeeld de kwaliteit van andersmans leven? En hoe weet jij dat je maar één keer leeft? Dat is een nutteloze stelling zonder enig bewijs. Jij bent vast zo iemand die stellingen aanhangt als:

- "Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd."
- "Live your life to the max."
- Enzovoort

Proest!
  woensdag 12 januari 2005 @ 01:36:41 #108
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_24525825
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 01:09 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Wat is dit nu weer voor gezwam in de ruimte. Bepaal jij bijvoorbeeld de kwaliteit van andersmans leven? En hoe weet jij dat je maar één keer leeft? Dat is een nutteloze stelling zonder enig bewijs. Jij bent vast zo iemand die stellingen aanhangt als:

- "Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd."
- "Live your life to the max."
- Enzovoort

Proest!
Neuh, da's weer de BSB mentaliteit
sorry, inkoppertje
Vampire Romance O+
pi_24527047
Ik ga mezelf nu dwingen om naar bed te gaan. Das de eerste stap in mijn PC verslaving (ook zonder internet vlucht ik weg in games of films).

Morgen, morgen is het weer hetzelfde gezeik. zat plannen, maar altijd nog eventjes dit of eventjes dat.
pi_24530960
Beetje vaag dat ie niet meer reageert... was dit een fake verhaal :S
pi_24531121
Hij was wel erg onwillend op alles wat we zeiden, terwijl hij zelf wel vond dat hij verslaafd was... zou me niks verbazen
In de mythologie was Cassiopeia de koningin van Ethiopië en getrouwd met koning Cepheus. Ze hadden één dochter: Andromeda.
  woensdag 12 januari 2005 @ 14:11:01 #112
65369 Prof_Dexter
...Megalomanie
pi_24531855
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 12:58 schreef Dichterbijer het volgende:
Beetje vaag dat ie niet meer reageert... was dit een fake verhaal :S
Hij is van z'n verslaving af...
pi_24535523
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 14:11 schreef Prof_Dexter het volgende:

[..]

Hij is van z'n verslaving af...
Laten we het hopen

Gelukkig doe je wel aan zelfreflectie, want je hebt het antwoord al gegeven : je zit in een isolement. Er zijn voor jou momenteel geen goede alternatieven om gemakkelijker van je verslaving af te komen, dus je blijft erin hangen. Internet is heel laagdrempelig, makkelijk en vooral ook heel veilig voor jou, geen wonder dat je dat liever doet dan de buitenwereld tegemoet treden. Toch is dat de manier waarop je het zult moeten gaan doen; een (niet digitaal) sociaal leven opbouwen. Sport, school, (vrijwillgers)werk dus. In het verleden heb ik ook veel meer geinternet dan goed voor me was, maar doordat ik aan een nieuwe studie ben begonnen, heb ik veel minder tijd (en zin) om me ermee bezig te houden. En laten we eerlijk wezen, het is toch veel leuker om onder de mensen te zijn dan doelloos te internetten. Maar goed, makkelijk zal het niet zijn voor je, maar de eerste stap heb je in ieder geval al gezet, namelijk onderkennen dat je een probleem hebt. Nu is het tijd om er iets aan te gaan doen. Succes.
pi_24535784
Je bent verslaafd aan internet, en nu wil je er over praten op internet? Ik denk niet dat dat gaat werken. Wat wel werkt: zeg je internetverbinding op.
En ja, dit meen ik serieus.
  woensdag 12 januari 2005 @ 19:50:55 #115
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_24536201
Als ie dat hele verhaal voor "de gein" heeft opgeschreven, heeft ie nog een véél groter probleem.
...dass wir fliegen.
pi_24543484
Leuke grap
pi_24547303
Ik had gisteren al gepost maar biljkbaar ging er toen iets mis. Ik computer nog maar een half uur per dag. Het gaat best goed, hoewel ik nu de hele dag op bed lig muziekkanalen te kijken. Maar ik voel me wel beter iig.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_24547449
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 14:40 schreef JohnDDD het volgende:
Ik had gisteren al gepost maar biljkbaar ging er toen iets mis. Ik computer nog maar een half uur per dag. Het gaat best goed, hoewel ik nu de hele dag op bed lig muziekkanalen te kijken. Maar ik voel me wel beter iig.
Hoe is het je gelukt om van 8 tot 22 uur per dag naar een half uur te gaan in zo'n korte tijd?
  donderdag 13 januari 2005 @ 14:47:54 #119
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_24547455
Hoe heb je dat nu dan wel opeens voor elkar weten te krijgen?

Note: als je half uurtje voorbij is, wil ik best tot morgen wachten op een reply...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_24547549
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 14:47 schreef Copycat het volgende:
Hoe heb je dat nu dan wel opeens voor elkar weten te krijgen?

Note: als je half uurtje voorbij is, wil ik best tot morgen wachten op een reply...
Naja we kunnen hem wel gelijk testen, als hij vandaag nog andwoord overdreed hij zijn eigen regel
pi_24548325
Hoi daar ben ik nog Want dat is nog een leuke verrassing...ik zoek op het moment werk. Online. Althans, ik laat me ook adviseren en mij wordt geadviseerd naar het uitzendbureau te gaan. Dat vind ik eng. Maar het moet denk ik wel.
pi_24549524
Hmm, eerst klonk je wanhopig en nu computer je nog maar een half uurtje? Dit kan bijna niet.. vertel es hoe je dat geflikt hebt :-/
pi_24550149
Ik heb het in een brief beloofd aan het meisje waarvan ik houd. Niet dat ik de brief opstuur, maar ik heb het wel beloofd.

Nu moet ik denk ik maar weer eens gaan. Mijn vacaturezoeken is nu wel afgelopen
pi_24551453
je kan hier gelukkig erover praten zonder gek te worden
"Nada es acaso más difícil para el hombre que el vivir con la plena conciencia de ser hombre."
- Michele Sciacca
  donderdag 13 januari 2005 @ 22:34:14 #125
31425 TheFes
Nu met zonder icon!
pi_24552734
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 18:44 schreef JohnDDD het volgende:
Ik heb het in een brief beloofd aan het meisje waarvan ik houd. Niet dat ik de brief opstuur, maar ik heb het wel beloofd.

Nu moet ik denk ik maar weer eens gaan. Mijn vacaturezoeken is nu wel afgelopen
gewoon opsturen die brief denk!
** handtekening **
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')