Ik ga er ook niet vanuit dat jij zo erg zou afglijden hoor.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 20:06 schreef Croupouque het volgende:
[..]
De dag dat Dirkh en ik dezelfde stijl handhaven en qua humor op één lijn zitten, is de dag vóór de dag dat mijn levenloze karkas met een dik touw stevig om de hals geknoopt aan een oude krakende eik bungelt.
Niet nijdig worden, als ik er naast zit, dan zit ik er naast. Zo simpel is dat.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 20:23 schreef Tokay het volgende:
Okee, heb de feedback van Dirkh (en Tessje) gelezen waarom jullie er geen TTT van willen maken, en ik snap werkelijk geen moer van jullie argumenten.
Doei.
ga je gang, ik heb 'm ook maar gejat...quote:Op vrijdag 14 januari 2005 10:56 schreef Tessje het volgende:
[..]
Deze mag van mij standaard in de OP van feedback![]()
Aldus Dirkh. Ik ben het oneens. Nou goed, inmiddels wel.quote:Dit topic is over zijn hoogtepunt heen.
Eenschquote:Op vrijdag 14 januari 2005 22:04 schreef Conflict het volgende:
Dus als je al mijn topics TTT zou maken...
Sorry, ik was even douchen.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 13:21 schreef --Christiaan-- het volgende:
Frits, check je naamtopic enzo
mits weekendquote:Op zaterdag 15 januari 2005 20:59 schreef whoops het volgende:
Damn, Croupouque modt sneller dan zijn schaduw... en 't is altijd raak...
Wat is dit, een verzoek om beestachtig genomen te worden?quote:
Omg een stijf cocktailworstje!quote:
Lik m'n monstercockquote:Op zaterdag 15 januari 2005 22:24 schreef Skaai het volgende:
[..]
Omg een stijf cocktailworstje!
Foto's!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |