Je was verwikkeld in een interessant gesprek? Waar? Niet in dat BrauN topic toch? Want als je dat al interessant noemt, dan heb je toch een verkeerde kijk op zaken.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 14:35 schreef The_Langolier het volgende:
Dirkh, ik was net verwikkeld in een interessant gesprek over hoe om te gaan met newbies.
En nu heb jij dat gesprek de nek om gedraaid.
Ik weet zeker dat je nu trots op jezelf bent, ik zou het in jouw geval ook zijn. Maar fijn is anders.
Nu is het tijd voor een stroopwafel.
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 14:56 schreef Dirkh het volgende:
[..]
(maar ja, bagger opruimen in een conflict topic betekent ook dat ik de OP zal moeten verwijderen, waardoor het hele topic verdwenen is)
Best een toffe gast he?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 15:04 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Je uitleg voldoet. Dank u.
Mocht je geïnteresseerd zijn in stroopwafels dan hoor ik het wel
Om te voorkomen dat je denk dat ik het berichtje niet heb gelezen, reageer ik toch ff.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 15:57 schreef Tokay het volgende:
Hallo, wordt er hier alleen maar geslowchat of hoe zit dat?![]()
Laat ik dan maar eens een zinnige bijdrage leveren door een zeer aangenaam ende gezellig ende hilarisch meedoe- topic onder jullie aandacht te brengen, dat beslist een TTT waard is!
Van Shark.Bait ---> Het grote foute woordenboek
Dank voor uw aandacht. Einde bericht.
quote:Ja, de bedoeling van dit topic is om de echt leuke topics van het moment een beetje meer aandacht te geven door ze hier te vermelden.
TTT topic is om mensen op leuke topics van dat moment te wijzen, niet een "het beste van ONZ". Lijkt mij hoor en de reden die jullie aangeven "als we het in het TTT gooien dan wordt het verbaggerd" lijkt mij iets waar jullie nou bij uitstek geschikt voor zijn om te voorkomen/verhelpen.quote:Nou, omdat op sommige momenten door de bomen het bos niet meer te zien is, dan is iedereen vrolijk aan het posten in slowchat topics en raken de topics met meer dan 4 regels of waar je over na moet denken al snel onderaan de topiclijst om nooit meer gezien te worden
Ja, dat is ook zo.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 19:03 schreef Dagonet het volgende:
Wat is dan het nut van TTT's als je er alleen maar topics in gooit waar mensen niet meer aan mee kunnen doen?
[..]
[..]
TTT topic is om mensen op leuke topics van dat moment te wijzen, niet een "het beste van ONZ". Lijkt mij hoor en de reden die jullie aangeven "als we het in het TTT gooien dan wordt het verbaggerd" lijkt mij iets waar jullie nou bij uitstek geschikt voor zijn om te voorkomen/verhelpen.
Of juist weer een nieuwe impuls te geven.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 19:30 schreef Dirkh het volgende:
Je hebt het over verbaggerd, maar daar heb ik het niet over. Wij zijn er inderdaad voor om die reacties weg te halen.
Mensen posten minder in leuke topics omdat het in het TTT staatquote:Ik heb het over een topic om zeep helpen. Bijvoorbeeld dat mensen er minder in posten, of helemaal niet meer, of juist posts plaatsen die wel kunnen maar de lol er een beetje uithalen.
Je hebt dat onderzocht? Na een nieuwe post in het TTT kijk je hoeveel views er per kwartier bijkomen? Het werkt namelijk wel. Als je een TTT zou hebben zou je dat gemerkt hebben.quote:En het is wel een beetje naief om te denken, dat mensen in de TTT gaan kijken of er op dat moment leuke topics lopen. Dat gebeurd niet.
Wat ik regelmatig zie, is dat oude TTT-topics weer een schopje krijgen. Dat komt omdat men blijkbaar wél kijkt of er nog iets leuks te beleven is. Bij gebrek aan beter, schreef hij in een verbitterde bui.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 19:30 schreef Dirkh het volgende:
En het is wel een beetje naief om te denken, dat mensen in de TTT gaan kijken of er op dat moment leuke topics lopen. Dat gebeurd niet.
hmm, je mist een beetje mijn punt.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 19:40 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Of juist weer een nieuwe impuls te geven.
[..]
Mensen posten minder in leuke topics omdat het in het TTT staatAfschaffen dan dat ding. Subiet, want dan werkt het averechts. Ik ben het er niet mee eens trouwens, maar da's een ander verhaal.
[..]
Je hebt dat onderzocht? Na een nieuwe post in het TTT kijk je hoeveel views er per kwartier bijkomen? Het werkt namelijk wel. Als je een TTT zou hebben zou je dat gemerkt hebben.
Het viel niet stil omdat het in het TTT geplaatst werd ofzo. Als een topic stilvalt omdat het in het TTT geplaatst wordt pleit ik voor een vermelding van elk bagger/slowchat/reekstopic.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 19:49 schreef Dirkh het volgende:
hmm, je mist een beetje mijn punt.
En er hoeft niks onderzocht te worden, ik ga op mijn gevoel af.
Er staat een TTT van Lucille bijvoorbeeld, kijk eens wat daar van terecht gekomen is. Jammer.
Zou kunnen maar dat is niet de originele insteek.quote:En je zou TTT ook kunnen zien als een archief van leuke topics die anderen kunnen nalezen.
Probeer eens op één lijn te gaan zitten met z'n allen? Probeer eens één mening naar buiten te dragen en niet steeds "dat is mijn mening en niet die van alle mods, bij een ander heb je misschien meer geluk". Consequentie is geen vies woord. Users hebben er geen flikker aan als de ene mod "nee" zegt terwijl de ander het al aan het doen is bijvoorbeeld.quote:Maar goed, ik heb mijn mening daar over gegeven, en zoals ik al zei, het is mijn mening en niet die van de onz mods.
En natuurijk is niet iedereen het met mij eens.
De dag dat Dirkh en ik dezelfde stijl handhaven en qua humor op één lijn zitten, is de dag vóór de dag dat mijn levenloze karkas met een dik touw stevig om de hals geknoopt aan een oude krakende eik bungelt.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 19:55 schreef Dagonet het volgende:
Probeer eens op één lijn te gaan zitten met z'n allen? Probeer eens één mening naar buiten te dragen en niet steeds "dat is mijn mening en niet die van alle mods, bij een ander heb je misschien meer geluk". Consequentie is geen vies woord. Users hebben er geen flikker aan als de ene mod "nee" zegt terwijl de ander het al aan het doen is bijvoorbeeld.
Boommoordenaarquote:Op vrijdag 14 januari 2005 20:06 schreef Croupouque het volgende:
[..]
De dag dat Dirkh en ik dezelfde stijl handhaven en qua humor op één lijn zitten, is de dag vóór de dag dat mijn levenloze karkas met een dik touw stevig om de hals geknoopt aan een oude krakende eik bungelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |