abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24563610
Dirkh, ik was net verwikkeld in een interessant gesprek over hoe om te gaan met newbies.
En nu heb jij dat gesprek de nek om gedraaid.

Ik weet zeker dat je nu trots op jezelf bent, ik zou het in jouw geval ook zijn. Maar fijn is anders.

Nu is het tijd voor een stroopwafel.
pi_24563702
ga dood.
Is een tas meer waard dan een mensenleven?
Er is niks mis met bagger
pi_24563963
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 14:35 schreef The_Langolier het volgende:
Dirkh, ik was net verwikkeld in een interessant gesprek over hoe om te gaan met newbies.
En nu heb jij dat gesprek de nek om gedraaid.

Ik weet zeker dat je nu trots op jezelf bent, ik zou het in jouw geval ook zijn. Maar fijn is anders.

Nu is het tijd voor een stroopwafel.
Je was verwikkeld in een interessant gesprek? Waar? Niet in dat BrauN topic toch? Want als je dat al interessant noemt, dan heb je toch een verkeerde kijk op zaken.
Het was bagger, en een verknalt Conflict topic.
Dan heb ik twee opties:
Opruimen (maar ja, bagger opruimen in een conflict topic betekent ook dat ik de OP zal moeten verwijderen, waardoor het hele topic verdwenen is)

of

Op slot gooien en de baggeraars op laten donderen.

Veel tijd had ik niet nodig om een beslissing te maken, sterker nog, ik denk dat het binnen één seconde klaar was nadat ik de posts doorgelezen had.
En zie het resultaat.
Ik ben trots op mezelf en jij hebt een stroopwafel. Iedereen blij.
pi_24563995
Dirkh
pi_24564046
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 14:56 schreef Dirkh het volgende:

[..]
(maar ja, bagger opruimen in een conflict topic betekent ook dat ik de OP zal moeten verwijderen, waardoor het hele topic verdwenen is)
pi_24564091
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 14:56 schreef Dirkh het volgende:

Verhaal
Je uitleg voldoet. Dank u.

Mocht je geïnteresseerd zijn in stroopwafels dan hoor ik het wel
pi_24564226
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 15:04 schreef The_Langolier het volgende:

[..]

Je uitleg voldoet. Dank u.

Mocht je geïnteresseerd zijn in stroopwafels dan hoor ik het wel
Best een toffe gast he?
pi_24564297
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 15:12 schreef Conflict het volgende:

Best een toffe gast he?
Jazekers wel.
  vrijdag 14 januari 2005 @ 15:57:41 #109
71048 Tokay
makes your day!
pi_24564997
Hallo, wordt er hier alleen maar geslowchat of hoe zit dat?

Laat ik dan maar eens een zinnige bijdrage leveren door een zeer aangenaam ende gezellig ende hilarisch meedoe- topic onder jullie aandacht te brengen, dat beslist een TTT waard is!

Van Shark.Bait ---> Het grote foute woordenboek

Dank voor uw aandacht. Einde bericht.
"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
- A.A. Milne, Winnie the Pooh
pi_24565103
Ik heb net m'n eigen kat doodgereden is ook een leuk topic
pi_24565274
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 15:57 schreef Tokay het volgende:
Hallo, wordt er hier alleen maar geslowchat of hoe zit dat?

Laat ik dan maar eens een zinnige bijdrage leveren door een zeer aangenaam ende gezellig ende hilarisch meedoe- topic onder jullie aandacht te brengen, dat beslist een TTT waard is!

Van Shark.Bait ---> Het grote foute woordenboek

Dank voor uw aandacht. Einde bericht.
Om te voorkomen dat je denk dat ik het berichtje niet heb gelezen, reageer ik toch ff.
Ik plaats het topic zelf niet in de TTT, om de reden die ik al eens eerder heb gegeven.
Namelijk, dat zodra het een TTT is het topic naar een ander niveau wordt gebracht en vaak brengt dat het topic om zeep.
Zelf zal ik zo'n topic pas in de TTT zetten als deze vol, of bijna vol is.
Dit is overigens mijn eigen mening, en niet een beleid van de onz mods. Maar vond het lullig als je geen antwoord op je post kreeg, vandaar.
  vrijdag 14 januari 2005 @ 16:17:53 #112
32814 Tessje
washed up, has been drugaddict
pi_24565311
Ik ben het eens met Dirkh..
Meer kan ik er niet over zeggen.. Het zou zonde zijn als het topic dankzij de TTT titel opeens verpest gaat worden.. Ik wacht ook nog even
But you have every right to ask, why was I shaving your dog while wearing your bathingsuit.
Aventura, Fok!s eigen wandelende kermisattractie
Xboxlive: Tessje
  vrijdag 14 januari 2005 @ 18:09:50 #113
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_24566935
Een moment van Deja-Vu.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  vrijdag 14 januari 2005 @ 19:03:44 #114
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_24567719
Wat is dan het nut van TTT's als je er alleen maar topics in gooit waar mensen niet meer aan mee kunnen doen?
quote:
Ja, de bedoeling van dit topic is om de echt leuke topics van het moment een beetje meer aandacht te geven door ze hier te vermelden.
quote:
Nou, omdat op sommige momenten door de bomen het bos niet meer te zien is, dan is iedereen vrolijk aan het posten in slowchat topics en raken de topics met meer dan 4 regels of waar je over na moet denken al snel onderaan de topiclijst om nooit meer gezien te worden
TTT topic is om mensen op leuke topics van dat moment te wijzen, niet een "het beste van ONZ". Lijkt mij hoor en de reden die jullie aangeven "als we het in het TTT gooien dan wordt het verbaggerd" lijkt mij iets waar jullie nou bij uitstek geschikt voor zijn om te voorkomen/verhelpen.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_24567741
Wow Dagonet ziet dat wel goed, hij zou mod moeten worden.
pi_24568132
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 19:03 schreef Dagonet het volgende:
Wat is dan het nut van TTT's als je er alleen maar topics in gooit waar mensen niet meer aan mee kunnen doen?
[..]

[..]

TTT topic is om mensen op leuke topics van dat moment te wijzen, niet een "het beste van ONZ". Lijkt mij hoor en de reden die jullie aangeven "als we het in het TTT gooien dan wordt het verbaggerd" lijkt mij iets waar jullie nou bij uitstek geschikt voor zijn om te voorkomen/verhelpen.
Ja, dat is ook zo.
Je hebt het over verbaggerd, maar daar heb ik het niet over. Wij zijn er inderdaad voor om die reacties weg te halen.
Ik heb het over een topic om zeep helpen. Bijvoorbeeld dat mensen er minder in posten, of helemaal niet meer, of juist posts plaatsen die wel kunnen maar de lol er een beetje uithalen.
Misschien zit ik er wel naast, maar zo zie ik het gewoon.
Je zal me dus niet zo snel een topic in de TTT zien plaatsen.

En het is wel een beetje naief om te denken, dat mensen in de TTT gaan kijken of er op dat moment leuke topics lopen. Dat gebeurd niet.
  vrijdag 14 januari 2005 @ 19:40:31 #117
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_24568291
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 19:30 schreef Dirkh het volgende:
Je hebt het over verbaggerd, maar daar heb ik het niet over. Wij zijn er inderdaad voor om die reacties weg te halen.
Of juist weer een nieuwe impuls te geven.
quote:
Ik heb het over een topic om zeep helpen. Bijvoorbeeld dat mensen er minder in posten, of helemaal niet meer, of juist posts plaatsen die wel kunnen maar de lol er een beetje uithalen.
Mensen posten minder in leuke topics omdat het in het TTT staat Afschaffen dan dat ding. Subiet, want dan werkt het averechts. Ik ben het er niet mee eens trouwens, maar da's een ander verhaal.
quote:
En het is wel een beetje naief om te denken, dat mensen in de TTT gaan kijken of er op dat moment leuke topics lopen. Dat gebeurd niet.
Je hebt dat onderzocht? Na een nieuwe post in het TTT kijk je hoeveel views er per kwartier bijkomen? Het werkt namelijk wel. Als je een TTT zou hebben zou je dat gemerkt hebben.
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
pi_24568358
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 19:30 schreef Dirkh het volgende:
Wat ik regelmatig zie, is dat oude TTT-topics weer een schopje krijgen. Dat komt omdat men blijkbaar wél kijkt of er nog iets leuks te beleven is. Bij gebrek aan beter, schreef hij in een verbitterde bui.
pi_24568377
Krijgen jullie soms voorrang ofzo? Het duurt bij mij drie minuten voordat mijn reactie geplaatst is.
  vrijdag 14 januari 2005 @ 19:47:42 #120
32814 Tessje
pi_24568404
C. Dan moet je de God-status hebben.. Dan werkt het snel
But you have every right to ask, why was I shaving your dog while wearing your bathingsuit.
pi_24568429
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 19:40 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Of juist weer een nieuwe impuls te geven.
[..]

Mensen posten minder in leuke topics omdat het in het TTT staat Afschaffen dan dat ding. Subiet, want dan werkt het averechts. Ik ben het er niet mee eens trouwens, maar da's een ander verhaal.
[..]

Je hebt dat onderzocht? Na een nieuwe post in het TTT kijk je hoeveel views er per kwartier bijkomen? Het werkt namelijk wel. Als je een TTT zou hebben zou je dat gemerkt hebben.
hmm, je mist een beetje mijn punt.
En er hoeft niks onderzocht te worden, ik ga op mijn gevoel af.
Er staat een TTT van Lucille bijvoorbeeld, kijk eens wat daar van terecht gekomen is. Jammer.

En je zou TTT ook kunnen zien als een archief van leuke topics die anderen kunnen nalezen.

Maar goed, ik heb mijn mening daar over gegeven, en zoals ik al zei, het is mijn mening en niet die van de onz mods.
En natuurijk is niet iedereen het met mij eens.
  vrijdag 14 januari 2005 @ 19:55:13 #122
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_24568526
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 19:49 schreef Dirkh het volgende:
hmm, je mist een beetje mijn punt.
En er hoeft niks onderzocht te worden, ik ga op mijn gevoel af.
Er staat een TTT van Lucille bijvoorbeeld, kijk eens wat daar van terecht gekomen is. Jammer.
Het viel niet stil omdat het in het TTT geplaatst werd ofzo. Als een topic stilvalt omdat het in het TTT geplaatst wordt pleit ik voor een vermelding van elk bagger/slowchat/reekstopic.
quote:
En je zou TTT ook kunnen zien als een archief van leuke topics die anderen kunnen nalezen.
Zou kunnen maar dat is niet de originele insteek.
quote:
Maar goed, ik heb mijn mening daar over gegeven, en zoals ik al zei, het is mijn mening en niet die van de onz mods.
En natuurijk is niet iedereen het met mij eens.
Probeer eens op één lijn te gaan zitten met z'n allen? Probeer eens één mening naar buiten te dragen en niet steeds "dat is mijn mening en niet die van alle mods, bij een ander heb je misschien meer geluk". Consequentie is geen vies woord. Users hebben er geen flikker aan als de ene mod "nee" zegt terwijl de ander het al aan het doen is bijvoorbeeld.
  vrijdag 14 januari 2005 @ 19:57:56 #123
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_24568563
Dirkh!!!!

Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
pi_24568689
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 19:55 schreef Dagonet het volgende:
Probeer eens op één lijn te gaan zitten met z'n allen? Probeer eens één mening naar buiten te dragen en niet steeds "dat is mijn mening en niet die van alle mods, bij een ander heb je misschien meer geluk". Consequentie is geen vies woord. Users hebben er geen flikker aan als de ene mod "nee" zegt terwijl de ander het al aan het doen is bijvoorbeeld.
De dag dat Dirkh en ik dezelfde stijl handhaven en qua humor op één lijn zitten, is de dag vóór de dag dat mijn levenloze karkas met een dik touw stevig om de hals geknoopt aan een oude krakende eik bungelt.
  vrijdag 14 januari 2005 @ 20:09:21 #125
32814 Tessje
pi_24568735
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 20:06 schreef Croupouque het volgende:

[..]

De dag dat Dirkh en ik dezelfde stijl handhaven en qua humor op één lijn zitten, is de dag vóór de dag dat mijn levenloze karkas met een dik touw stevig om de hals geknoopt aan een oude krakende eik bungelt.
Boommoordenaar
Straks breekt de eik puur vanwege jouw opvattingen over Dirkh zijn humor...
Hoe kun je zo egocentrisch denken?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')