Jij bent echt dom he?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 12:36 schreef yvette1982 het volgende:
belachelijk dat ze hem niet verkocht hebben aan liverpool voor dat bedrag.
Dat is alleen maar een salarispost, maar wat denk je van Lazovic, die heeft ¤ 7.000.000 gekost!!quote:Op zaterdag 15 januari 2005 13:24 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
10 mio is wel veel geld, maar Feyenoord kan met dat geld toch niet echt verstandig omgaan. Als je mensen als Elshot gaat volgen
jij bent oerdom lamlul. Feyenoord heeft nog nooit iemand verkocht voor meer dan 8 miljoen euro. En die 10 zal dan ook wel echt het maximum zijn. Net als het rendement dat kuijt haalt uit zijn beperkte mogelijkheden. Hij is geen talent of goede voetballer, hij moet er te hard voor werken. Voor hetzelfde geld schiet hij er de komende seizoenen maar 10 goals in en dan raak je hem aan de kat zijn kut niet meer kwijt. Dus neem die 9 euro winst gewoon en verkoop die knul.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 13:19 schreef ranky het volgende:
[..]
Jij bent echt dom he?Dirk is wel meer dan 10 miljoen waard. Als je het een beetje slim speelt, kun je hem over een half jaar voor 15 miljoen verkopen.
Ja, en voor het zelfde geldt krijgen we de hele 2e seizoenshelft geen enkele goal meer tegen, omdat onze verdediging opeens als een huis staat.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 13:34 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
jij bent oerdom lamlul. Feyenoord heeft nog nooit iemand verkocht voor meer dan 8 miljoen euro. En die 10 zal dan ook wel echt het maximum zijn. Net als het rendement dat kuijt haalt uit zijn beperkte mogelijkheden. Hij is geen talent of goede voetballer, hij moet er te hard voor werken. Voor hetzelfde geld schiet hij er de komende seizoenen maar 10 goals in en dan raak je hem aan de kat zijn kut niet meer kwijt. Dus neem die 9 euro winst gewoon en verkoop die knul.
quote:"Bod Liverpool was 8,5 miljoen + Henchoz"
[Feyenoord.netwerk.to]
Volgens De Telegraaf zou het bod van 10 miljoen euro waarover Van den Herik sprak niet geheel in cash zijn geweest. Naast een bedrag van 8,5 miljoen euro zou Liverpool ook de Zwitserse verdediger Henchoz die de afgelopen weken in verband werd gebracht met Feyenoord. Zijn familie zou echter geen trek hebben in een overstap, zo meldde De Telegraaf eerder.
quote:Op zaterdag 15 januari 2005 13:34 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
jij bent oerdom lamlul. Feyenoord heeft nog nooit iemand verkocht voor meer dan 8 miljoen euro. En die 10 zal dan ook wel echt het maximum zijn. Net als het rendement dat kuijt haalt uit zijn beperkte mogelijkheden. Hij is geen talent of goede voetballer, hij moet er te hard voor werken. Voor hetzelfde geld schiet hij er de komende seizoenen maar 10 goals in en dan raak je hem aan de kat zijn kut niet meer kwijt. Dus neem die 9 euro winst gewoon en verkoop die knul.
Voor ¤ 20 miljoen? Strik erom en wegwezen!quote:Op zaterdag 15 januari 2005 15:05 schreef TC03 het volgende:
Ze moeten Kuijt gewoon niet verkopen, je kan er alleen maar op achteruit gaan namelijk. Ook al krijg je ¤20 miljoen....
Is dat zo gek dan? Geen verkeerde rechtsback hoor.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 13:24 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
10 mio is wel veel geld, maar Feyenoord kan met dat geld toch niet echt verstandig omgaan. Als je mensen als Elshot gaat volgen
Dat is 5 8ste van onze spits en Kuijt scoort er 2x zoveelquote:Op zaterdag 15 januari 2005 12:36 schreef yvette1982 het volgende:
belachelijk dat ze hem niet verkocht hebben aan liverpool voor dat bedrag.
Als Henchoz dan wel wou, zou de deal dan doorgegaan zijn?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 14:57 schreef Cart_man het volgende:
Alle ajacieden, zou heel wat irritaties minder opleveren.
[..]
Echt een afschuwelijke blunder, zag hem op RTL5 net.quote:15-01-2005: Dudek blundert en krijgt telefoon naar hoofd geslingerd
[Bron: FR-Fans.nl]
Jerzy Dudek was vanmiddag weer eens de gebeten hond bij zijn club Liverpool tijdens het thuisduel tegen Manchester United (uitslag 0-1). De oud-Feyenoorder stond in de 21e minuut totaal verkeerd opgesteld bij een houdbaar schot van Wayne Rooney en zag vervolgens de 0-1 in het net vallen. Wat daarna gebeurde was nog pijnlijker voor de Pool: Dudek kreeg van zijn eigen supporters een telefoon naar zijn hoofd gesmeten.
Was die telefoon niet voor Rooney zelf bestemd? Die ging als oud-Evertonian gezellig gezichten trekken bij de Kop toen die gescoord had toch?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 20:15 schreef Cart_man het volgende:
Arme Dudek:
[..]
Echt een afschuwelijke blunder, zag hem op RTL5 net.
Zeker die laatste zin is onzin. LFC is al sinds de zomer bezig met Morientes. De naam Kuyt heb ik in heel het geruchtencircuit van LFC eerlijk gezeg nooit zien vallen (en dat hou ik redelijk bij). Het is op z'n hoogste een van de alternatieven geweest als Moro niet door was gegaan (hoewel Anelka dan op de tweede plek stond). Ik betwijfel ook of de LFC supporters zouden staan te juichen bij de komst van Kuyt. Wellicht dat ze Erik Meijer flashbacks zouden krijgenquote:Op zaterdag 15 januari 2005 01:15 schreef Aeroxie het volgende:
Liverpool was de club die Kuyt wilde
Het Algemeen Dagblad meldt dat Liverpool de club was die Kuyt hd willen aantrekken voor 10 miljoen euro. Feyenoord wees het bod op de Feyenoord spits af. Liverpool trok vervolgens Morientes aan van Real Madrid.
Er is tegenwoordig eerder sprake van een "verdedigersprobleem" dan van een "spitsenprobleem", maar inderdaad, wat haal je er voor terug, misschien is lost Lazivic het probleem op, we zullen het afwachten wat hij gaat brengen nu hij het vertrouwen heeft gekregen.quote:Op zondag 16 januari 2005 15:10 schreef Stpan het volgende:
Goede argumentatie, Yvette is dom omdat ze zich niet blindstaart op een publiekslieveling en vrouw is.....
10 miljoen vind ik een leuk bedrag voor Kuijt, en hij zal heus nimmer meer gaan opleveren dan dat bedrag. Er zit gewoon en bepaald maximum aan zijn talent die technisch voldoende, maar niet hoogstaand is.
Wat je je af moet vragen is, wie kun je er voor terughalen? Als je dan weer 6/7 miljoen moet uittrekken voor een spits van gelijk niveau, ben je er sportief niet op vooruit gegaan en neem je voor 1 of 2 miljoen euro 'winst' het risisco (en dan is bij Feyenoord op z'n zachts gezegd nogal groot) er weer eens een spits komt die niks presteert.
Deze man heeft Feyenoord wel gered van de ondergang, waaarvoor mijn dank, maar door hem missen we wel de financiele aansluiting met de neuzen en P$V.quote:Op zondag 16 januari 2005 16:33 schreef ASroma het volgende:
[afbeelding]
de sterke man achter feijenoord![]()
![]()
gelukkig ben ik geen feijenoord-fan brrrrrr.....
Dat scheelt inderdaad een slok op een borrel.quote:
quote:Op zondag 16 januari 2005 18:32 schreef Mr_Brownstone het volgende:
(toch ook vooral omdat ik niet op m'n vingers kan fluiten en handschoenen aanhad.
hehehehehehequote:Op zondag 16 januari 2005 16:39 schreef Luni het volgende:
[..]
AS Roma supporter zijn is wel heel leuk hč op dit moment![]()
ik denk toch echt dat een goede centrale verdediger nog steeds de hoogste prioriteit heeft, en terecht.quote:Op zondag 16 januari 2005 21:30 schreef rotskibo het volgende:
Whuahuahuahauha, vandaar dat ie gisteren samen met Pellegrino het centrum vormde....
En als Gibbs doorgaat hebben ze voldoende centrumverdedigers, er is alleen nog behoefte aan een rechtsback.
Als die Bandalovski niet voldoet moet er iemand anders komen, als dat wel zo is kan het er zo wel mee door vind ik. Die knakker kan ik nu nog niet beoordelen.quote:Op zondag 16 januari 2005 22:03 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Zou een beetje nutteloos zijn om nu nog een rechtsback te gaan halen. We hebben twee talentvolle rechtsbacks: Bandalovski en Zuiverloon. Zuiverloon speelt natuurlijk nog niet dit seizoen (behalve vandaag), maar over Bandalovski beschikken we alvast. Daarnaast hebben we ook Gyan nog als backup voor de rechtsback positie.
Zou een beetje geldverspilling zijn om nog een RB te halen, als je het mij vraagt.
Dan zijn ze zelf ongeloofwaardig, Bahia en Gibbs vinden ze dan blijkbaar niet genoegquote:Op zondag 16 januari 2005 21:38 schreef Vikingo het volgende:
[..]
ik denk toch echt dat een goede centrale verdediger nog steeds de hoogste prioriteit heeft, en terecht.
Ach dat zijn ze al jaren, met het aankoopbeleid.quote:Op zondag 16 januari 2005 22:27 schreef rotskibo het volgende:
[..]
Dan zijn ze zelf ongeloofwaardig, Bahia en Gibbs vinden ze dan blijkbaar niet genoeg![]()
Pardo vind ik sowieso een goede speler. Vorig jaar speelde hij toch gewoon naar behoren na de winterstop? Onbegrijpelijk dat Gullit hem niet bij de selectie wilde en verhuren. En nu wil hij hem opeens toch weer wel en mag hij in het 1e spelen. Over zwabberbeleid gesproken..........quote:Op zondag 16 januari 2005 22:34 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Even iets anders, over Feijenoord - Excelsior van vanmiddag. Wie ik wel opvallend vond spelen was Pardo. Hij was heel erg aanwezig tijdens de wedstrijd, kreeg veel ballen, en leed niet veel balverlies.
maar da's wat ik er van heb kunnen zien. Ik zat in X, tegen het hek aan dus kon nooit goed zien wat er aan de andere kant van het veld gebeurde.
Ik denk toch echt Hyypiaquote:Op zondag 16 januari 2005 22:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk dat je Henchoz bedoelt en niet Hypia.
Pardo was al de hele tijd geblesseerd onder Gullit en dan kun je iemand nou eenmaal niet beoordelen.quote:Op zondag 16 januari 2005 23:36 schreef Stpan het volgende:
[..]
Pardo vind ik sowieso een goede speler. Vorig jaar speelde hij toch gewoon naar behoren na de winterstop? Onbegrijpelijk dat Gullit hem niet bij de selectie wilde en verhuren. En nu wil hij hem opeens toch weer wel en mag hij in het 1e spelen. Over zwabberbeleid gesproken..........
Wat een onzin bericht. Misschien dat ze naar Sami geinformeerd hebben, maar Hyypia heeft weldegelijk nog een plek in het elftal. Hij speelde afgelopen zaterdag naast de Argentijn Pellegrino. Op de LFC fan sites weet ook trouwens helemaal niemand van enig bod van LFC op Kuyt, terwijl men daar vaak zeer goed geinformeerd is. Is er ook een bron van dat bericht? En een Engelstalige bron?quote:Op zondag 16 januari 2005 21:20 schreef Vikingo het volgende:
16-01-2005: 'Feyenoord informeert naar Sami Hyypia'
[Bron: FR-Fans.nl]
Uit betrouwbare bron hebben wij van FR-Fans.nl vernomen dat Feyenoord heeft geďnformeerd naar Sami Hyypia van Liverpool. Liverpool heeft namelijk opnieuw een Spanjaard binnengehaald: Pellegrino. Dit vanwege de Spaanse coach. Voor Hyypia lijkt er nu geen plaats meer bij de eerste elf van 'The Reds'. De Fin schijnt wel oren te hebben naar een overgang, omdat hij graag weer terug wil keren in Nederland. Eerder speelde hij voor Willem II.
Na Henchoz en Traoré is Hyypia de derde Liverpool-verdediger waar Feyenoord naar informeert.
Yep. Een paar jaar zelfs. Tot ruim een jaar geleden Gerrard de aanvoerders band kreeg.quote:Op maandag 17 januari 2005 02:48 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ik denk toch echt Hyypia![]()
Hyypie lijkt mij ook onhaalbaar, ze zouden wel gek zijn om hem uberhaupt te laten gaan. En al helemaal niet voor een voor Feyenoord begrippen haalbare transfersom. Was ie een poosje geleden niet aanvoerder?
Dit zijn de twee tenues waarin Feyenoord na de zomer aan de nieuwe competitie begint. Het thuisshirt is wederom van Italiaanse snit, maar refereert wat uitstraling betreft meer dan ooit aan het authentieke Feyenoord-shirt. Teruggekeerd is het kraagje in de nek. Verdwenen zijn de blokken op de achterkant. Ook de mouwinzet is weer recht en dus klassiek. Ook de speciale Rotterdam badge, die de spelers dit seizoen nog op de rechterborst dragen, is verdwenen.quote:Op maandag 17 januari 2005 11:55 schreef VoreG het volgende:
Zie ik nou goed dat het thuisshirt een kraag heeft?.
Echt? Ik weet niet wat ik nou wel of niet moet geloven de laatste tijd.quote:Op maandag 17 januari 2005 04:00 schreef Erasmusch het volgende:
En Kuyt zn lievelingsinstrument is gitaar
Laat me je uit de droom helpen.........ongeveer elke aanhang fluit net vaak zijn ploeg uit bij relatief slechte prestaties. Rotterdam, Amsterdam, Utrecht, Eindhoven......... Elke voorbeeld dat het tegendeel aanwijst is selectief.quote:Op maandag 17 januari 2005 13:34 schreef yvette1982 het volgende:
tja ik ben ook tegen fluitconcerten. Ik zit vaak een hoop te klagen maar ik steun mijn ploeg wel. En ik zing dan ook altijd mee. Het zijn maar joden die fluiten.
Nou dan weet jij niet veel van feyenoord af.quote:Op maandag 17 januari 2005 14:12 schreef Stpan het volgende:
[..]
Laat me je uit de droom helpen.........ongeveer elke aanhang fluit net vaak zijn ploeg uit bij relatief slechte prestaties. Rotterdam, Amsterdam, Utrecht, Eindhoven......... Elke voorbeeld dat het tegendeel aanwijst is selectief.
Sinds een jaar of 3 a 4( 5 a 6 ) is het gewoon kut.quote:Op maandag 17 januari 2005 19:35 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Nou dan weet jij niet veel van feyenoord af.
Tot een jaar of 3 a 4 geleden floot het legioen de ploeg nooit uit. Dat was gewoon not done. Nu zie je het bij Feyenoord helaas heel vaak per seizoen en dat is gewoon erg triest. En dit is echt iets van de laatste paar jaar, daarvoor gebeurde het gewoon nooit.
Voetbalshirts met kragen is niks vreemd aan..quote:Op maandag 17 januari 2005 12:42 schreef VoreG het volgende:
Die kragen... we zijn toch niet aan het hockeyen
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 08:18 schreef RedGuy het volgende:
Schakelde tijdens Zweden - Nederland Arjen Robben uit voor een lange periode.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |