quote:Op zondag 16 januari 2005 18:32 schreef Mr_Brownstone het volgende:
(toch ook vooral omdat ik niet op m'n vingers kan fluiten en handschoenen aanhad.
hehehehehehequote:Op zondag 16 januari 2005 16:39 schreef Luni het volgende:
[..]
AS Roma supporter zijn is wel heel leuk hè op dit moment![]()
ik denk toch echt dat een goede centrale verdediger nog steeds de hoogste prioriteit heeft, en terecht.quote:Op zondag 16 januari 2005 21:30 schreef rotskibo het volgende:
Whuahuahuahauha, vandaar dat ie gisteren samen met Pellegrino het centrum vormde....
En als Gibbs doorgaat hebben ze voldoende centrumverdedigers, er is alleen nog behoefte aan een rechtsback.
Als die Bandalovski niet voldoet moet er iemand anders komen, als dat wel zo is kan het er zo wel mee door vind ik. Die knakker kan ik nu nog niet beoordelen.quote:Op zondag 16 januari 2005 22:03 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Zou een beetje nutteloos zijn om nu nog een rechtsback te gaan halen. We hebben twee talentvolle rechtsbacks: Bandalovski en Zuiverloon. Zuiverloon speelt natuurlijk nog niet dit seizoen (behalve vandaag), maar over Bandalovski beschikken we alvast. Daarnaast hebben we ook Gyan nog als backup voor de rechtsback positie.
Zou een beetje geldverspilling zijn om nog een RB te halen, als je het mij vraagt.
Dan zijn ze zelf ongeloofwaardig, Bahia en Gibbs vinden ze dan blijkbaar niet genoegquote:Op zondag 16 januari 2005 21:38 schreef Vikingo het volgende:
[..]
ik denk toch echt dat een goede centrale verdediger nog steeds de hoogste prioriteit heeft, en terecht.
Ach dat zijn ze al jaren, met het aankoopbeleid.quote:Op zondag 16 januari 2005 22:27 schreef rotskibo het volgende:
[..]
Dan zijn ze zelf ongeloofwaardig, Bahia en Gibbs vinden ze dan blijkbaar niet genoeg![]()
Pardo vind ik sowieso een goede speler. Vorig jaar speelde hij toch gewoon naar behoren na de winterstop? Onbegrijpelijk dat Gullit hem niet bij de selectie wilde en verhuren. En nu wil hij hem opeens toch weer wel en mag hij in het 1e spelen. Over zwabberbeleid gesproken..........quote:Op zondag 16 januari 2005 22:34 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Even iets anders, over Feijenoord - Excelsior van vanmiddag. Wie ik wel opvallend vond spelen was Pardo. Hij was heel erg aanwezig tijdens de wedstrijd, kreeg veel ballen, en leed niet veel balverlies.
maar da's wat ik er van heb kunnen zien. Ik zat in X, tegen het hek aan dus kon nooit goed zien wat er aan de andere kant van het veld gebeurde.
Ik denk toch echt Hyypiaquote:Op zondag 16 januari 2005 22:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk dat je Henchoz bedoelt en niet Hypia.
Pardo was al de hele tijd geblesseerd onder Gullit en dan kun je iemand nou eenmaal niet beoordelen.quote:Op zondag 16 januari 2005 23:36 schreef Stpan het volgende:
[..]
Pardo vind ik sowieso een goede speler. Vorig jaar speelde hij toch gewoon naar behoren na de winterstop? Onbegrijpelijk dat Gullit hem niet bij de selectie wilde en verhuren. En nu wil hij hem opeens toch weer wel en mag hij in het 1e spelen. Over zwabberbeleid gesproken..........
Wat een onzin bericht. Misschien dat ze naar Sami geinformeerd hebben, maar Hyypia heeft weldegelijk nog een plek in het elftal. Hij speelde afgelopen zaterdag naast de Argentijn Pellegrino. Op de LFC fan sites weet ook trouwens helemaal niemand van enig bod van LFC op Kuyt, terwijl men daar vaak zeer goed geinformeerd is. Is er ook een bron van dat bericht? En een Engelstalige bron?quote:Op zondag 16 januari 2005 21:20 schreef Vikingo het volgende:
16-01-2005: 'Feyenoord informeert naar Sami Hyypia'
[Bron: FR-Fans.nl]
Uit betrouwbare bron hebben wij van FR-Fans.nl vernomen dat Feyenoord heeft geïnformeerd naar Sami Hyypia van Liverpool. Liverpool heeft namelijk opnieuw een Spanjaard binnengehaald: Pellegrino. Dit vanwege de Spaanse coach. Voor Hyypia lijkt er nu geen plaats meer bij de eerste elf van 'The Reds'. De Fin schijnt wel oren te hebben naar een overgang, omdat hij graag weer terug wil keren in Nederland. Eerder speelde hij voor Willem II.
Na Henchoz en Traoré is Hyypia de derde Liverpool-verdediger waar Feyenoord naar informeert.
Yep. Een paar jaar zelfs. Tot ruim een jaar geleden Gerrard de aanvoerders band kreeg.quote:Op maandag 17 januari 2005 02:48 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ik denk toch echt Hyypia![]()
Hyypie lijkt mij ook onhaalbaar, ze zouden wel gek zijn om hem uberhaupt te laten gaan. En al helemaal niet voor een voor Feyenoord begrippen haalbare transfersom. Was ie een poosje geleden niet aanvoerder?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |