abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 16 januari 2005 @ 18:26:54 #251
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_24600082
Zo'n fluitconcert..........dat was toch typisch iets voor Amsterdammers?
  zondag 16 januari 2005 @ 18:32:40 #252
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_24600163
Tsja, ik wist eigenlijk ook niet zo goed wat ik er van moest denken. Aan de ene kant wel mee eens, want goed werd er zeker niet gespeeld. Aan de andere kant vind ik niet dat het hoort. Ik heb er zelf ook niet aan meegedaan (toch ook vooral omdat ik niet op m'n vingers kan fluiten en handschoenen aanhad. Het was fucking koud in het stadion)
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
  zondag 16 januari 2005 @ 18:36:38 #253
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_24600235
quote:
Op zondag 16 januari 2005 18:32 schreef Mr_Brownstone het volgende:
(toch ook vooral omdat ik niet op m'n vingers kan fluiten en handschoenen aanhad.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zondag 16 januari 2005 @ 19:12:50 #254
97934 ASroma
Flamboyant
pi_24600839
quote:
Op zondag 16 januari 2005 16:39 schreef Luni het volgende:

[..]

AS Roma supporter zijn is wel heel leuk hè op dit moment
hehehehehehe
  zondag 16 januari 2005 @ 21:20:09 #255
44116 Vikingo
Sterker door strijd
pi_24602504
16-01-2005: 'Feyenoord informeert naar Sami Hyypia'
[Bron: FR-Fans.nl]

Uit betrouwbare bron hebben wij van FR-Fans.nl vernomen dat Feyenoord heeft geïnformeerd naar Sami Hyypia van Liverpool. Liverpool heeft namelijk opnieuw een Spanjaard binnengehaald: Pellegrino. Dit vanwege de Spaanse coach. Voor Hyypia lijkt er nu geen plaats meer bij de eerste elf van 'The Reds'. De Fin schijnt wel oren te hebben naar een overgang, omdat hij graag weer terug wil keren in Nederland. Eerder speelde hij voor Willem II.

Na Henchoz en Traoré is Hyypia de derde Liverpool-verdediger waar Feyenoord naar informeert.
............................................................Hasta La Victoria Para Siempre............................................................
pi_24602545
Die bron is erg "betrouwbaar" als die bron vermeldt dat Pellegrino een Spanjaard is

[ Bericht 5% gewijzigd door cultheld op 16-01-2005 21:30:00 ]
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_24602577
Hyypia niet meer bij Liverpool? . Die blijft gewoon staan.
pi_24602649
Whuahuahuahauha, vandaar dat ie gisteren samen met Pellegrino het centrum vormde....

En als Gibbs doorgaat hebben ze voldoende centrumverdedigers, er is alleen nog behoefte aan een rechtsback.
pi_24602728
Ik vind Dave Bus ook wel wat voor Feyenoord eigenlijk.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  zondag 16 januari 2005 @ 21:38:26 #260
44116 Vikingo
Sterker door strijd
pi_24602759
quote:
Op zondag 16 januari 2005 21:30 schreef rotskibo het volgende:
Whuahuahuahauha, vandaar dat ie gisteren samen met Pellegrino het centrum vormde....

En als Gibbs doorgaat hebben ze voldoende centrumverdedigers, er is alleen nog behoefte aan een rechtsback.
ik denk toch echt dat een goede centrale verdediger nog steeds de hoogste prioriteit heeft, en terecht.
............................................................Hasta La Victoria Para Siempre............................................................
  zondag 16 januari 2005 @ 22:03:55 #261
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_24603182
Zou een beetje nutteloos zijn om nu nog een rechtsback te gaan halen. We hebben twee talentvolle rechtsbacks: Bandalovski en Zuiverloon. Zuiverloon speelt natuurlijk nog niet dit seizoen (behalve vandaag), maar over Bandalovski beschikken we alvast. Daarnaast hebben we ook Gyan nog als backup voor de rechtsback positie.

Zou een beetje geldverspilling zijn om nog een RB te halen, als je het mij vraagt.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
pi_24603268
quote:
Op zondag 16 januari 2005 22:03 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Zou een beetje nutteloos zijn om nu nog een rechtsback te gaan halen. We hebben twee talentvolle rechtsbacks: Bandalovski en Zuiverloon. Zuiverloon speelt natuurlijk nog niet dit seizoen (behalve vandaag), maar over Bandalovski beschikken we alvast. Daarnaast hebben we ook Gyan nog als backup voor de rechtsback positie.

Zou een beetje geldverspilling zijn om nog een RB te halen, als je het mij vraagt.
Als die Bandalovski niet voldoet moet er iemand anders komen, als dat wel zo is kan het er zo wel mee door vind ik. Die knakker kan ik nu nog niet beoordelen.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  zondag 16 januari 2005 @ 22:17:20 #263
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_24603443
Ja ok, natuurlijk moet er dan een ander komen. Maar laten we dan wel eerst even afwachten tot hij heeft gespeeld

Ik bedoel maar te zeggen: Ik zou op dit moment (tijdens deze transferperiode) niet meer op zoek gaan naar een RB.
pi_24603524
Ik meen 't serieus, Bus met Saïdi in het centrum, dat zou niet verkeerd zijn voor Feyenoord
pi_24603597
Het zegt wel wat dat jullie eerst willen zien hoe goed Bandalovski is, niet onbegrijpelijk de eerdere aankopen.
That's all folks!
pi_24603614
quote:
Op zondag 16 januari 2005 21:38 schreef Vikingo het volgende:

[..]

ik denk toch echt dat een goede centrale verdediger nog steeds de hoogste prioriteit heeft, en terecht.
Dan zijn ze zelf ongeloofwaardig, Bahia en Gibbs vinden ze dan blijkbaar niet genoeg
  zondag 16 januari 2005 @ 22:34:31 #267
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_24603734
Even iets anders, over Feijenoord - Excelsior van vanmiddag. Wie ik wel opvallend vond spelen was Pardo. Hij was heel erg aanwezig tijdens de wedstrijd, kreeg veel ballen, en leed niet veel balverlies.

maar da's wat ik er van heb kunnen zien. Ik zat in X, tegen het hek aan dus kon nooit goed zien wat er aan de andere kant van het veld gebeurde.
  zondag 16 januari 2005 @ 22:41:57 #268
44116 Vikingo
Sterker door strijd
pi_24603842
quote:
Op zondag 16 januari 2005 22:27 schreef rotskibo het volgende:

[..]

Dan zijn ze zelf ongeloofwaardig, Bahia en Gibbs vinden ze dan blijkbaar niet genoeg
Ach dat zijn ze al jaren, met het aankoopbeleid.

Met die twee is het nog maar afwachten wat het wordt, daarom is een ervaren verdediger die er meteen staat meer dan welkom. Ik weet ook wel dat die verdedigers die genoemd worden o.a. Hypia en Tudor (waarschijnlijk) niet haalbaar zullen zijn.
Ik denk/hoop, dat als ze op hele korte termijn een goede verdediger weten te strikken, ze van Gibbs af zullen zien.
pi_24603901
Ik denk dat je Henchoz bedoelt en niet Hypia.
That's all folks!
  zondag 16 januari 2005 @ 23:36:03 #270
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_24604696
quote:
Op zondag 16 januari 2005 22:34 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Even iets anders, over Feijenoord - Excelsior van vanmiddag. Wie ik wel opvallend vond spelen was Pardo. Hij was heel erg aanwezig tijdens de wedstrijd, kreeg veel ballen, en leed niet veel balverlies.

maar da's wat ik er van heb kunnen zien. Ik zat in X, tegen het hek aan dus kon nooit goed zien wat er aan de andere kant van het veld gebeurde.
Pardo vind ik sowieso een goede speler. Vorig jaar speelde hij toch gewoon naar behoren na de winterstop? Onbegrijpelijk dat Gullit hem niet bij de selectie wilde en verhuren. En nu wil hij hem opeens toch weer wel en mag hij in het 1e spelen. Over zwabberbeleid gesproken..........

Wel jammer, want even gingen de geruchten dat Pardo aan Sparta zou worden verhuurd. Dat was ook te mooi om waar te zijn. En die superboeren ook al blij gemaakt met een dooie mus. Maar goed, misschien dat Pardo eens de creatieve man kan zijn ipv de ietwat uitgebluste Ono.
pi_24607438
quote:
Op zondag 16 januari 2005 22:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk dat je Henchoz bedoelt en niet Hypia.
Ik denk toch echt Hyypia
Hyypie lijkt mij ook onhaalbaar, ze zouden wel gek zijn om hem uberhaupt te laten gaan. En al helemaal niet voor een voor Feyenoord begrippen haalbare transfersom. Was ie een poosje geleden niet aanvoerder?

Goed om te horen dat Pardo weer op de weg terug is. Hopen dat er van de zomer flink wat knakies voor Ono gebeurd kunnen worden, dan ben je ook van al dat geouwehoer af en je hebt de vervanger al in huis.
pi_24607724
In de Sportwereld staat trouwens dat er binne 3 dagen 2 spelers bij moeten zijn om de verdediging te completeren. En Gullit vond het niet ondenkbaardat Zuiverloon in de basis begint de 2e competitiehelft. Maar hij wil nog steeds maar 2x pw trainen. En Kuyt zn lievelingsinstrument is gitaar
pi_24608244
quote:
Op zondag 16 januari 2005 23:36 schreef Stpan het volgende:

[..]

Pardo vind ik sowieso een goede speler. Vorig jaar speelde hij toch gewoon naar behoren na de winterstop? Onbegrijpelijk dat Gullit hem niet bij de selectie wilde en verhuren. En nu wil hij hem opeens toch weer wel en mag hij in het 1e spelen. Over zwabberbeleid gesproken..........
Pardo was al de hele tijd geblesseerd onder Gullit en dan kun je iemand nou eenmaal niet beoordelen.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 17 januari 2005 @ 09:39:08 #274
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_24608859
quote:
Op zondag 16 januari 2005 21:20 schreef Vikingo het volgende:
16-01-2005: 'Feyenoord informeert naar Sami Hyypia'
[Bron: FR-Fans.nl]

Uit betrouwbare bron hebben wij van FR-Fans.nl vernomen dat Feyenoord heeft geïnformeerd naar Sami Hyypia van Liverpool. Liverpool heeft namelijk opnieuw een Spanjaard binnengehaald: Pellegrino. Dit vanwege de Spaanse coach. Voor Hyypia lijkt er nu geen plaats meer bij de eerste elf van 'The Reds'. De Fin schijnt wel oren te hebben naar een overgang, omdat hij graag weer terug wil keren in Nederland. Eerder speelde hij voor Willem II.

Na Henchoz en Traoré is Hyypia de derde Liverpool-verdediger waar Feyenoord naar informeert.
Wat een onzin bericht. Misschien dat ze naar Sami geinformeerd hebben, maar Hyypia heeft weldegelijk nog een plek in het elftal. Hij speelde afgelopen zaterdag naast de Argentijn Pellegrino. Op de LFC fan sites weet ook trouwens helemaal niemand van enig bod van LFC op Kuyt, terwijl men daar vaak zeer goed geinformeerd is. Is er ook een bron van dat bericht? En een Engelstalige bron?
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 17 januari 2005 @ 09:41:12 #275
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_24608877
quote:
Op maandag 17 januari 2005 02:48 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Ik denk toch echt Hyypia
Hyypie lijkt mij ook onhaalbaar, ze zouden wel gek zijn om hem uberhaupt te laten gaan. En al helemaal niet voor een voor Feyenoord begrippen haalbare transfersom. Was ie een poosje geleden niet aanvoerder?
Yep. Een paar jaar zelfs. Tot ruim een jaar geleden Gerrard de aanvoerders band kreeg.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')