abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29281278
Damn, ik ga volgende week zaterdag of zondag op vakantie (8 dagen), maar dan vliegen ze niet op Kos Dus nu moet ik maar even iets anders gaan zoeken.
pi_29304291
quote:
Op zondag 31 juli 2005 00:04 schreef Virus.NL het volgende:
Damn, ik ga volgende week zaterdag of zondag op vakantie (8 dagen), maar dan vliegen ze niet op Kos Dus nu moet ik maar even iets anders gaan zoeken.
Ze vliegen heus wel naar Kos, helaas dan zonder jou. Alle vakanties zijn volgeboekt. Probeer een weekje later of boek voor 15 dagen, dan is er nog keuze genoeg!! Volgende keer niet gokken op een lastminute, maar vroeg boeken. Vaak ben je nog goedkoper uit. Ga zelf ook 15 dagen, 2 personen in een hotel met ontbijt, incl. alle toeslagen en belasting voor ¤ 840.- en heb in mei geboekt.

[ Bericht 1% gewijzigd door birdsong op 01-08-2005 11:03:39 ]
pi_29333263
Ik ben gisteren teruggekomen van Kos. Leuk eiland, aardige mensen, lekker eten
Je kunt natuurlijk de hele dag aan het zwembad/strand gaan liggen, maar ik raad iedereen aan om het eiland te gaan verkennen. Kos is een mooi eiland, vooral als je de bergen intrekt. Nissyros is ook leuk om naartoe te gaan. Een vulkaankrater van dichtbij bekijken (het ruikt er alleen ontzettend naar zwavel, dus hou er rekening mee).

Het uitgaan vond ik persoonlijk minder, omdat het zich vooral buiten op terrasjes afspeelt, en niet zo zeer binnen. (Er zijn wel een paar discotheken, maar daar betaalde ik 5 euro voor een flesje bier )
Wel veel mooie vrouwen trouwens

Het (Griekse) eten vond ik zeer goed, en geeneens zo heel erg duur. En de bevolking is gewoon erg aardig en spreken allemaal goed Engels.

Kortom, ik heb een leuke vakantie gehad.
  maandag 1 augustus 2005 @ 21:02:58 #204
8369 speknek
Another day another slay
pi_29336702
Hoe groot is het eiland ongeveer? Wij hadden zo'n romantisch idee om elke dag fietsen te huren en dan een eindje te fietsen naar een half verlaten privé strand. Maar volgens mij is het best wel een lang eiland, en moet je voor een beetje afgelegen strand veel te grote afstanden fietsen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_29342559
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 21:02 schreef speknek het volgende:
Hoe groot is het eiland ongeveer? Wij hadden zo'n romantisch idee om elke dag fietsen te huren en dan een eindje te fietsen naar een half verlaten privé strand. Maar volgens mij is het best wel een lang eiland, en moet je voor een beetje afgelegen strand veel te grote afstanden fietsen.
Als je Kos-stad uit rijd via de wijk Lambi (langs het strand) kom je veel verlaten strandjes tegen die ook redelijk beschut liggen. Wat is voor jullie een eind fietsen? Het eiland is niet supergroot, dus redelijk af te fietsen, maar als je 10 kilometer al veel vindt..................
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 01:06:34 #206
8369 speknek
Another day another slay
pi_29346624
10 kilometer lijkt niet zoveel, maar bij 35 graden met een aardige kater toch inderdaad wel redelijk de max, althans voor op een strand te liggen. Dan ben je zowat langer aan het fietsen dan liggen namelijk.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_29353042
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 01:06 schreef speknek het volgende:
10 kilometer lijkt niet zoveel, maar bij 35 graden met een aardige kater toch inderdaad wel redelijk de max, althans voor op een strand te liggen. Dan ben je zowat langer aan het fietsen dan liggen namelijk.
Tja, dit zijn dingen die je zelf in de hand hebt!! Niet teveel drinken en 's morgens op tijd weg gaan lijkt me het meest handigste, hahaha! Een taxiritje er naar toe kost ook bijna niets (of je moet het er niet voor over hebben!)
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 11:45:20 #208
8369 speknek
Another day another slay
pi_29353446
Hmm taxi had ik nog niet over nagedacht. Minder romantisch, wel praktisch. Heeft er iemand ervaring met een taxirit over ongeveer de helft van het eiland (de bergen wil ik ook wel eens zien) en hoeveel dat ongeveer kost?
Een scooter huren valt helaas af, m'n vriendin heeft wel een rijbewijs, maar we hebben allebei geen brommerrijbewijs en dan ben je onverzekerd. Hoe zit dat met quads?

(sorry als ik teveel vraag, ik ben nogal enthousiast ).
pi_29355423
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 11:45 schreef speknek het volgende:
Hmm taxi had ik nog niet over nagedacht. Minder romantisch, wel praktisch. Heeft er iemand ervaring met een taxirit over ongeveer de helft van het eiland (de bergen wil ik ook wel eens zien) en hoeveel dat ongeveer kost?
Een scooter huren valt helaas af, m'n vriendin heeft wel een rijbewijs, maar we hebben allebei geen brommerrijbewijs en dan ben je onverzekerd. Hoe zit dat met quads?

Je kunt ook een auto huren. Hadden wij ook gedaan. Ze rijden op Kos gelukkig nogal netjes, dus het is vrij goed rijden daar. Alleen moet je het wel aandurven om in de bergen te gaan rijden.

Ik weet niet wat een taxi kost. Wel weet ik dat de bussen vrij goedkoop zijn (een paar euro om naar de andere kant van het eiland te komen). De afstand van Kos-stad naar de andere kant (Kefalos) is dacht ik ongeveer 42 km, dus een ruim uurtje rijden waarschijnlijk.

Fietsen is ook wel te doen. Wij zijn bijvoorbeeld naar de warmwaterbron (thermen) gefietst vanuit Kos-stad. Dit is ongeveer 9 km (maar wel een groot gedeelte bergopwaarts!). Wel warm op de fiets, dus neem water mee en doe rustig aan.
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 12:51:35 #210
8369 speknek
Another day another slay
pi_29355511
Tnx . Bus klinkt inderdaad slimmer. Alhoewel negen kilometer nog wel te doen is op zich.
Hoe duur is een auto huren ongeveer? En heeft er iemand ervaring met overtochten naar andere eilanden?
pi_29355731
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 12:48 schreef MouseInteractive het volgende:

[..]

ongeveer 42 km, dus een ruim uurtje rijden waarschijnlijk.
Met de bus op Kos ben je langer onderweg. weliswaar rijden ze toch redelijk op tijd, maar garantie heb je niet. En als het tijd is voor pauze, dan stopt de chauffeur bij een busstation en neemt hij die. Dan vertrekt die bus echt wel 20 min. later
pi_29355800
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 12:51 schreef speknek het volgende:
En heeft er iemand ervaring met overtochten naar andere eilanden?
Overtochten naar andere eilanden zijn betaalbaar mits je deze zelf boekt. Absoluut niet doen bij je hostess of excursieleider. Deze zijn echt duur. En het hangt er van af of je excursie boekt of alleen overtocht.
pi_29356048
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 12:51 schreef speknek het volgende:
Tnx .
Hoe duur is een auto huren ongeveer?
Hoe groter de auto, hoe duurder dat je uit bent. Hetzelfde geldt voor cabrio's etc.
Voor plm. ¤ 40.- per dag heb je een fiat seicento, suzuki jimny cabrio is plm. 70.- per dag. Brandstof moet je zelf betalen, verzekering veelal bij inbegrepen.
pi_29356183
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 11:45 schreef speknek het volgende:

Bepaal van te voren waar je heen wilt en stel de taxichaufeur voor om dat voor een X-bedrag te doen (wat jij redelijk vind). vaak (zeker op rustiger momenten, niet 's avonds) willen ze dat nog wel doen. Zo hou je zelf de kosten in de hand.
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 16:58:11 #215
35730 Tuneman
Niet Likken!
pi_29446782
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 13:13 schreef birdsong het volgende:

[..]

Bepaal van te voren waar je heen wilt en stel de taxichaufeur voor om dat voor een X-bedrag te doen (wat jij redelijk vind). vaak (zeker op rustiger momenten, niet 's avonds) willen ze dat nog wel doen. Zo hou je zelf de kosten in de hand.
Ook 's avonds kun je nog prijsafspraken maken hoor, is geen moeite.
Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.
pi_29455363
11 augustus voor 11 dagen naar kos! Heerlijk!!

Ik overnacht in Kosta palace, toevallig nog mensen die daar al een keer geweest zijn?
pi_29488923
Oh we zijn trouwens van plan een dag ergens naar toe te varen en 1 of 2 dagen iets cultureels te doen of iets leuks te bezichtichtigen. Nog leuke sugesties toevallig?
pi_29493257
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 17:52 schreef MarkFoggo het volgende:
Oh we zijn trouwens van plan een dag ergens naar toe te varen en 1 of 2 dagen iets cultureels te doen of iets leuks te bezichtichtigen. Nog leuke sugesties toevallig?
Ga eens naar Nissyros, een nabijgelegen eiland en ga daar de vulkaankrater bekijken, da's wel leuk.

En verder is op Kos zelf het Asklepeon mooi om te zien. Ligt een paar km buiten Kos-stad.
pi_29493906
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 17:52 schreef MarkFoggo het volgende:
Ik heb een drie-eilanden tour gedaan, Kalymnos Plati en Pserimos, was wel leuk met zo'n zeilboot, alleen was de zee ontzettend wild, dus als je snel zeeziek wordt raad ik het je niet aan!

Verder alle opgravingen in Kos-Stad, Askleipeieon (wat een rotwoord ik schrijf het vast fout), kasteel.

We zijn ook naar Bodrum geweest en hebben daar ook het kasteel bezocht, erg mooi!
pi_29495558
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 23:24 schreef inkie1010 het volgende:

[..]

Ik heb een drie-eilanden tour gedaan, Kalymnos Plati en Pserimos, was wel leuk met zo'n zeilboot, alleen was de zee ontzettend wild, dus als je snel zeeziek wordt raad ik het je niet aan!

Verder alle opgravingen in Kos-Stad, Askleipeieon (wat een rotwoord ik schrijf het vast fout), kasteel.

We zijn ook naar Bodrum geweest en hebben daar ook het kasteel bezocht, erg mooi!
Oke dank jullie wel voor de tips!
Ik ga opzich heen om daar lekker op het strand te liggen en te relaxen maar ik vind het zo zonde om op kos geweest te zijn en alleen maar het strand te hebben gezien!

hmmz 3 dagen nog... kan echt niet wachten
  maandag 8 augustus 2005 @ 09:37:03 #221
121202 Sheva
lulletje rosenwater
pi_29499565
hoe zit het met de temperatuur rond het nieuwjaar in kos/griekenland?
Ik wilde graag rond die tijd naar kos maar weet niet precies hoe de temp daar dan is...
Heb jy gezegd dat ik een lul was?
21.5.04 RIP
Fotoboekje
  maandag 8 augustus 2005 @ 10:03:48 #222
39682 Megter
Inderdation!
pi_29499827
Ik gok een graadje of 16
Die van de stagiairs :')
pi_29500100
Ik vertrek aanstaande donderdag voor een week naar Kos. We zitten in app. Angela. Nooit eerder geweest maar gezien de reacties hier gaat het wel goedkomen
  maandag 8 augustus 2005 @ 10:49:20 #224
52099 Jornjur
uhhh ja tuurlijk
pi_29500538
en ik ga een week later met mijn vriendin naar Angela 18 aug voor 11 dagen
Living from vacation to vacation.
pi_29501800
Angela is een heel leuk appartement, wij zaten daar van 10 t/m 21 juli. Mooie kamers, mooi zwembad. Wij zaten met ons balkon echt pal aan het zwembad, we konden dus lekker alels aanschouwen maar helaas ook minder privacy op het balkon.

Oja, de schoonmaakster komt elke dag je kamer schoonmaken. Best relaxed, alleen niet als ze telkens al om 11 uur aanklopt .
  maandag 8 augustus 2005 @ 23:55:04 #226
39682 Megter
Inderdation!
pi_29509808
Denk dat Kos vakantiebestemming 2006 wordt
Die van de stagiairs :')
pi_29519794
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 09:37 schreef Sheva het volgende:
hoe zit het met de temperatuur rond het nieuwjaar in kos/griekenland?
Ik wilde graag rond die tijd naar kos maar weet niet precies hoe de temp daar dan is...
Volgens mij is er vanaf november niet zoveel meer te doen, de grote touroperators vliegen niet meer in het winterseizoen en veel restaurantjes en winkeltjes zijn gesloten in de winter. Dit komt volgens mij omdat het hooguit een graadje of 15 is.

Als je toch heen wilt gaan moet je het via Duitsland proberen of met bijvoorbeeld olympic airways naar Athene en dan door naar Kos, je zal dan wel apart een hotel moeten boeken.

Ik weet die trouwens niet zeker hoor, bind me er niet op vast
pi_29519932
Nog 2 dagen en dan zit ik op Kos!! HEERLIJK!!
pi_29765444
Kwa vrouwen viel Kos tegen. Er waren vveeelllll meer mannen dan vrouwen helaas. Verhouding 5 tot 1 zeg maar. 5 Mannen voor 1 vrouw. Echt klote. Maar ja. Wel een leuke vakantie gehad.
History became legend, legend became myth.
pi_29765545
Volgens mij is er op Kos van november t/m begin april echt helemaal niks te doen. Het weer is dan ook niet bijzonder.
Wij zijn eind april geweest, toen begon alles weer een beetje open te gaan en hadden we de eerste echte warme week te pakken! Het was nog wel heel rustig, maar dat vond ik juist wel lekker! We hadden ook het paasfeest daar (dat is daar later ivm orthodoxe kerk andere kalender), en dat was wel heel erg leuk om mee te maken, het is het grootste feest van het jaar op Kos.
pi_29772109
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 22:15 schreef valek het volgende:
Kwa vrouwen viel Kos tegen. Er waren vveeelllll meer mannen dan vrouwen helaas. Verhouding 5 tot 1 zeg maar. 5 Mannen voor 1 vrouw. Echt klote. Maar ja. Wel een leuke vakantie gehad.
Vorig jaar was dat wel anders!!! Was het echt zo erg dit jaar?
pi_29783745
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 02:21 schreef NY_Giant het volgende:

[..]

Vorig jaar was dat wel anders!!! Was het echt zo erg dit jaar?
Vond het nog wel meevallen eigenlijk. Zeker in de hollandse hoek (op het kruispuntje in barstreet, tegenover molleys malone´s), waren er flink wat vrouwen. Iets meer mannen, maar dat waren dan weer vaak slijmerige grieken. Vielen niet erg in de smaak bij de vrouwen begrijpelijk
Wie het laatst lacht, denkt het langzaamst...
pi_29783912
I agree veel mannen weinig vrouwen

Wat ik ook vond is dat er te ziekelijk veel Nederlanders waren. Je kon je aars niet draaien of je hoort weer Nederlands geleuter. Kom op zeg ik ben op vakantie...
"The more you know who you are, and what you want, the less you let things upset you."
  maandag 22 augustus 2005 @ 13:23:12 #234
8369 speknek
Another day another slay
pi_29864067
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 22:15 schreef valek het volgende:
Waar ben je geweest? . Het viel mij juist op dat er veel meer vrouwen waren, en dat de vrouwen ook veel knapper waren dan de mannen.

Wat is Kos gaaf zeg, heb een geweldige tijd gehad. Ik moet die Grieken het nageven, ze weten echt goed hoe ze iets aan moeten kleden.
  maandag 22 augustus 2005 @ 13:32:36 #235
20100 NiNi
Fabelhaft
pi_29864190
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 13:23 schreef speknek het volgende:

[..]

Waar ben je geweest? . Het viel mij juist op dat er veel meer vrouwen waren, en dat de vrouwen ook veel knapper waren dan de mannen.

Wat is Kos gaaf zeg, heb een geweldige tijd gehad. Ik moet die Grieken het nageven, ze weten echt goed hoe ze iets aan moeten kleden.
Uh? Dat was dan zeker pas later, bij ons waren er superveel mannen en vooral heel veel Italianen. Maar dat was leuk.

En mooie aankleding? Waarvan? De Fashion ofzo met die mooie paarden op het dak?

Welke strandtent zat jij trouwens?
People often search for the city of happiness, not realizing it can only be found in the state of mind.
  maandag 22 augustus 2005 @ 13:41:32 #236
8369 speknek
Another day another slay
pi_29864325
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 13:32 schreef NiNi het volgende:
Uh? Dat was dan zeker pas later, bij ons waren er superveel mannen en vooral heel veel Italianen. Maar dat was leuk.

En mooie aankleding? Waarvan? De Fashion ofzo met die mooie paarden op het dak?

Welke strandtent zat jij trouwens?
Dat zal het geweest zijn, we hebben die strandtenten vooral gemeden. Druk, harde muziek, kutstrand. We fietsten vaker naar het noorden, net om de hoek bij Faros. Daar had je een mooi zandstrand waar bijna niemand zat. Misschien dat ik daar ook meer van heb dat ik meer vrouwen zag, iets rustigs is meer voor vrouwen, bij de strandtenten zitten alle van testosteron overlopende mannen.

Nee ik bedoelde al die leuke oleanders en overhangende bladeren bij de leukere restaurantjes. Veel mooier dan een Marmaris bijvoorbeeld.
pi_29864669
Mijn foto's van Kos zijn klikkerdeklik hier te bekijken trouwens!
  maandag 22 augustus 2005 @ 14:14:49 #238
8369 speknek
Another day another slay
pi_29864824
Jouw appartement is wel wat mooier dan die van ons inkie, ook een stuk lekkerder gelegen zo te zien (nauwelijks kunnen slapen door de scooters, hitte, blaffende straathonden en irritante baby in het appartement naast ons). Alleen zie ik nou dat jullie richting Psalidi zaten? Dat is dan wel weer een groot minpunt.
  maandag 22 augustus 2005 @ 14:21:55 #239
20100 NiNi
Fabelhaft
pi_29864940
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 14:05 schreef inkie1010 het volgende:
Mijn foto's van Kos zijn klikkerdeklik hier te bekijken trouwens!
Wat een rust bij jullie op de foto's!

Ons hotel lag trouwens midden in het centrum (Kanaristreet), maar met oordopjes was het prima te doen.
People often search for the city of happiness, not realizing it can only be found in the state of mind.
pi_29866322
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 14:14 schreef speknek het volgende:
Jouw appartement is wel wat mooier dan die van ons inkie, ook een stuk lekkerder gelegen zo te zien (nauwelijks kunnen slapen door de scooters, hitte, blaffende straathonden en irritante baby in het appartement naast ons). Alleen zie ik nou dat jullie richting Psalidi zaten? Dat is dan wel weer een groot minpunt.
We zaten vlakbij de jachthaven, dus Psalidi was nog wel een eindje weg, meer richting kos-stad! Wij vonden het wel een leuke ligging, beetje echt tussen de grieken. Maar idd, we zijn ook richting Psalidi gefietst en dat vonden wij ook niks eigenlijk.
pi_29878589
quote:
Op maandag 14 februari 2005 10:25 schreef pos het volgende:

[..]

Daar willen wij ook nog steeds een keer heen, dus laat ff weten hoe het was.
Ik zal Kos de groeten van je doen
Albufeira was best leuk,...maar niet zo leuk als kos, dus volgend jaar weer ben ik weer van de partij
Not that we needed all that for the trip, but once you get into a serious drug collection, the tendency is to push it as far as you can.
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 15:45:05 #242
8369 speknek
Another day another slay
pi_29889647
Hier onze belachelijk veel foto's
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 18:36:08 #243
18772 pos
@@sweet@@
pi_29894857
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 15:45 schreef speknek het volgende:
Hier onze belachelijk veel foto's
Wat veel foto's zeg
Maar vertel eens...wat at je in godsnaam op foto 216???
But maybe I'm crazy?
Maybe you're crazy?
Maybe we're crazy?
Probably!
pi_29895206
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 18:36 schreef pos het volgende:

[..]

Wat veel foto's zeg
Maar vertel eens...wat at je in godsnaam op foto 216???
Het lijkt op inktvis?

Leuke foto's trouwens speknek! Maar wat zijn die opgravingen allemaal dor in de zomer zeg! Het ziet er toch niet echt heeel erg druk uit?
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 18:52:25 #245
18772 pos
@@sweet@@
pi_29895343
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 18:48 schreef inkie1010 het volgende:

[..]

Het lijkt op inktvis?
Rare inktvis
But maybe I'm crazy?
Maybe you're crazy?
Maybe we're crazy?
Probably!
pi_29895406
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 18:52 schreef pos het volgende:

[..]

Rare inktvis
[afbeelding]
Och ik keek naar 215 maar ik ben ook wel benieuwd wat 216 is, dat ljikt meer op spinazie
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 19:12:14 #247
8369 speknek
Another day another slay
pi_29895905
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 18:48 schreef inkie1010 het volgende:
Leuke foto's trouwens speknek! Maar wat zijn die opgravingen allemaal dor in de zomer zeg! Het ziet er toch niet echt heeel erg druk uit?
Die opgravingen? Nee het was veel te heet . Nouja in de stad ging wel natuurlijk, maar bovenop de Asklepion met 35 graden was geen pretje. Gelukkig hadden we onze studentenpas bij ons, dan mag je gratis naar binnen (ook bij het museum en het kasteel), dat scheelt weer omdat je dan niet net wat langer moet blijven om je geld eruit te halen .

Het was trouwens kip gekookt in wijnbladeren. En je mag best m'n hoofd erbij plaatsen, ik ben toch wel bekend op dit forum .
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 19:41:01 #248
18772 pos
@@sweet@@
pi_29896701
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 19:12 schreef speknek het volgende:

[..]

Het was trouwens kip gekookt in wijnbladeren. (...)
En was het wel lekker?
But maybe I'm crazy?
Maybe you're crazy?
Maybe we're crazy?
Probably!
pi_29897033
Ben net terug van Kos en het was heerlijk!! Baal echt heel erg dat het al afgelopen is!

Kos was een heerlijk eiland met lekker eten en een superklimaat. Heel veel verschillende nationaliteiten; Deens, Duits,Engels, Belgisch, Israelisch, Zweeds, Italiaans en nog veel meer! Je had er veel vrouwen rondlopen! meer dan op de meeste andere bestemmingen!

Het uitgaan viel mij heel erg tegen, het is heel gezellig maar als je echt wil gaan stappen of naar een leuke discotheek zit je op Kos niet goed!
Wel was het buiten altijd supergezellig dus dat maakte veel (alles) goed!

Ik heb er steeds heerlijk gegeten, voor 15 euro heb je al een heel erg lekkere 4 gangen maaltijd. Ook had je heel veel leuke tentjes om te ontbijten.

Ik zat in hotel kosta palace en die was echt top, mooie ruime kamers, goede sfeer en een fantastische ligging! Alleen heel veel Nederlanders maar daar heb ik het wel super gezellig mee gehad!

Kos 2005 was super en ik raad het iedereen aan!!
pi_29897416
quote:
Eenen pyl vlieght snelder dan een clootken even swaer
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 20:14:53 #251
8369 speknek
Another day another slay
pi_29897804
Smaakte wel okay, van binnen was het alleen weer net de stifado/goulash die ik daar toch echt teveel in verschillende gedaantes ophad .
pi_29964875
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 20:14 schreef speknek het volgende:
Smaakte wel okay, van binnen was het alleen weer net de stifado/goulash die ik daar toch echt teveel in verschillende gedaantes ophad .
Ik heb er nog nooit stifado gegeten....is het wel lekker?
But maybe I'm crazy?
Maybe you're crazy?
Maybe we're crazy?
Probably!
pi_29965060
Tip: als je het kunt krijgen, bestel verse 'barbooni' (kleine, rode poon). In Griekenland wordt wel gezegd dat de katten het niet leuk vinden als je 'barbooni' besteld: er blijft namelijk helemaal niets van die vis over, je eet alles (echt alles) op, zodat er voor de katten niets overblijft.

Ik zweer je, als-ie echt vers is...............
pi_29965187
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 18:29 schreef pyl het volgende:
Tip: als je het kunt krijgen, bestel verse 'barbooni' (kleine, rode poon). In Griekenland wordt wel gezegd dat de katten het niet leuk vinden als je 'barbooni' besteld: er blijft namelijk helemaal niets van die vis over, je eet alles (echt alles) op, zodat er voor de katten niets overblijft.

Ik zweer je, als-ie echt vers is...............
Als ik het op de kaart zie staan zal ik het zeker bestellen
But maybe I'm crazy?
Maybe you're crazy?
Maybe we're crazy?
Probably!
pi_29967676
Denk erom pos: alleen als de vis echt vers is, sta ik ervoor in.

Maar dan is-ie ook onweerstaanbaar. Kan ik je verhalen van vertellen............
pi_29970525
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 19:44 schreef pyl het volgende:
Denk erom pos: alleen als de vis echt vers is, sta ik ervoor in.

Maar dan is-ie ook onweerstaanbaar. Kan ik je verhalen van vertellen............
Ik ga er naar op zoek pyl
But maybe I'm crazy?
Maybe you're crazy?
Maybe we're crazy?
Probably!
pi_29971183
Ik heb veel kalamares en zwaardvis gegeten op Kos mmmmmmm!!
  donderdag 25 augustus 2005 @ 21:17:07 #258
8369 speknek
Another day another slay
pi_29971330
Ik vond de zwaardvis een beetje suf, maar die heb ik toen ook in een heel suf restaurant gegeten. We hadden een boekje van Kos waar een goed visrestaurant werd genoemd, daar hadden ze ook van alles die de man schijnbaar zelf ving met z'n bootje. Helaas zijn we het boekje kwijtgeraakt (Marco Polo) en weet ik de naam niet meer. Maar de Red Snapper was uitstekend.

(ookal zie ik er niet zo uit)
pi_29971335
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 21:13 schreef inkie1010 het volgende:
Ik heb veel kalamares en zwaardvis gegeten op Kos mmmmmmm!!
Net na het avondeten watertand ik nú alweer...........
pi_30009911
Even mijn foto's vergeleken met die van speknek

2 inges duwen de pilaren om!

Foto Speknek:

Foto door vriend inkie1010:

viel me net pas op! En het is nog gewoon dezelfde pilaar ook nog
pi_30024603
nog anderhalve week, dan ga ik eindelijk!!
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 14:33:27 #262
8369 speknek
Another day another slay
pi_30028245
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 21:24 schreef inkie1010 het volgende:

viel me net pas op! En het is nog gewoon dezelfde pilaar ook nog
Da's inderdaad wel heel erg toevallig .
pi_30282452
Ik ga over 2 weken naar Rhodos
  maandag 5 september 2005 @ 10:59:47 #264
8369 speknek
Another day another slay
pi_30282562
Valt me trouwens ook op hoeveel groener het in het voorjaar is, vergeleken bij de dorre zomer..
pi_30282574
quote:
Op maandag 5 september 2005 10:59 schreef speknek het volgende:
Valt me trouwens ook op hoeveel groener het in het voorjaar is, vergeleken bij de dorre zomer..
Griekenland is in het voorjaar verreweg het mooist! Ben benieuwd hoe het in het najaar is.
pi_30605541
Ik ben net terug uit Kos stad....wil alweer terug
But maybe I'm crazy?
Maybe you're crazy?
Maybe we're crazy?
Probably!
pi_30616071
quote:
Op donderdag 15 september 2005 16:25 schreef pos het volgende:
Ik ben net terug uit Kos stad....wil alweer terug
Was de barbooni zo lekker?
pi_30616115
quote:
Op donderdag 15 september 2005 21:43 schreef pyl het volgende:

[..]

Ja heerlijk...maar enorm moeilijk te krijgen
But maybe I'm crazy?
Maybe you're crazy?
Maybe we're crazy?
Probably!
pi_31161855
quote:
Op donderdag 15 september 2005 21:43 schreef pyl het volgende:

[..]

Kan me het goed voorstellen, Pos! Ik ben nu ook alweer anderhalve week thuis en wil het liefst direct weer terug. Al is het alleen maar omdat je gewoon moe wordt van al dat gestress hier in NL.
pi_31708875
Zomaar een update van deze topic maar had nog foto's gevonden van Kos en heb ik op mijn website gezet.....hieralvast een voorproefje

Gree(ce)tz
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')