Volgens mij is er vanaf november niet zoveel meer te doen, de grote touroperators vliegen niet meer in het winterseizoen en veel restaurantjes en winkeltjes zijn gesloten in de winter. Dit komt volgens mij omdat het hooguit een graadje of 15 is.quote:Op maandag 8 augustus 2005 09:37 schreef Sheva het volgende:
hoe zit het met de temperatuur rond het nieuwjaar in kos/griekenland?
Ik wilde graag rond die tijd naar kos maar weet niet precies hoe de temp daar dan is...
Vorig jaar was dat wel anders!!! Was het echt zo erg dit jaar?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:15 schreef valek het volgende:
Kwa vrouwen viel Kos tegen. Er waren vveeelllll meer mannen dan vrouwen helaas. Verhouding 5 tot 1 zeg maar. 5 Mannen voor 1 vrouw. Echt klote. Maar ja. Wel een leuke vakantie gehad.
Vond het nog wel meevallen eigenlijk. Zeker in de hollandse hoek (op het kruispuntje in barstreet, tegenover molleys malone´s), waren er flink wat vrouwen. Iets meer mannen, maar dat waren dan weer vaak slijmerige grieken. Vielen niet erg in de smaak bij de vrouwenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 02:21 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Vorig jaar was dat wel anders!!! Was het echt zo erg dit jaar?
Waar ben je geweest?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:15 schreef valek het volgende:
Kwa vrouwen viel Kos tegen. Er waren vveeelllll meer mannen dan vrouwen helaas. Verhouding 5 tot 1 zeg maar. 5 Mannen voor 1 vrouw. Echt klote. Maar ja. Wel een leuke vakantie gehad.
Uh? Dat was dan zeker pas later, bij ons waren er superveel mannen en vooral heel veel Italianen. Maar dat was leuk.quote:Op maandag 22 augustus 2005 13:23 schreef speknek het volgende:
[..]
Waar ben je geweest?. Het viel mij juist op dat er veel meer vrouwen waren, en dat de vrouwen ook veel knapper waren dan de mannen.
Wat is Kos gaaf zeg, heb een geweldige tijd gehad. Ik moet die Grieken het nageven, ze weten echt goed hoe ze iets aan moeten kleden.
Dat zal het geweest zijn, we hebben die strandtenten vooral gemeden. Druk, harde muziek, kutstrand. We fietsten vaker naar het noorden, net om de hoek bij Faros. Daar had je een mooi zandstrand waar bijna niemand zat. Misschien dat ik daar ook meer van heb dat ik meer vrouwen zag, iets rustigs is meer voor vrouwen, bij de strandtenten zitten alle van testosteron overlopende mannen.quote:Op maandag 22 augustus 2005 13:32 schreef NiNi het volgende:
Uh? Dat was dan zeker pas later, bij ons waren er superveel mannen en vooral heel veel Italianen. Maar dat was leuk.
En mooie aankleding? Waarvan? De Fashion ofzo met die mooie paarden op het dak?![]()
Welke strandtent zat jij trouwens?
Wat een rust bij jullie op de foto's!quote:Op maandag 22 augustus 2005 14:05 schreef inkie1010 het volgende:
Mijn foto's van Kos zijn klikkerdeklik hier te bekijken trouwens!
We zaten vlakbij de jachthaven, dus Psalidi was nog wel een eindje weg, meer richting kos-stad! Wij vonden het wel een leuke ligging, beetje echt tussen de grieken.quote:Op maandag 22 augustus 2005 14:14 schreef speknek het volgende:
Jouw appartement is wel wat mooier dan die van ons inkie, ook een stuk lekkerder gelegen zo te zien (nauwelijks kunnen slapen door de scooters, hitte, blaffende straathonden en irritante baby in het appartement naast ons). Alleen zie ik nou dat jullie richting Psalidi zaten? Dat is dan wel weer een groot minpunt.
Albufeira was best leuk,...maar niet zo leuk als kos, dus volgend jaar weer ben ik weer van de partijquote:Op maandag 14 februari 2005 10:25 schreef pos het volgende:
[..]
Daar willen wij ook nog steeds een keer heen, dus laat ff weten hoe het was.
Ik zal Kos de groeten van je doen
Wat veel foto's zegquote:
Het lijkt op inktvis?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:36 schreef pos het volgende:
[..]
Wat veel foto's zeg![]()
Maar vertel eens...wat at je in godsnaam op foto 216???
Die opgravingen? Nee het was veel te heetquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:48 schreef inkie1010 het volgende:
Leuke foto's trouwens speknek! Maar wat zijn die opgravingen allemaal dor in de zomer zeg! Het ziet er toch niet echt heeel erg druk uit?
En was het wel lekker?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:12 schreef speknek het volgende:
[..]
Het was trouwens kip gekookt in wijnbladeren. (...)
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:41 schreef pos
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |