Sinds wanneer bestaat die......quote:Op maandag 10 januari 2005 11:55 schreef Calella het volgende:
44. Toeristen die bij Station Slotervaart uit het raam turen en vragen: "Is this Amsterdam Central"?![]()
76bis: Idem voor metro met Antiliiaanse dames. Geluidsniveau zonodig nog hoger.quote:Op maandag 10 januari 2005 21:31 schreef freddygonzales het volgende:
76. Van die surinaamse wijfies met dikke konten die naast je gaan zitten en dan ongelovelijk asociaal hard gaan praten tegen elkaar of bellen.
Hoe doe jij dat dan als je met vrienden / familie op vakantie bent? Ga je dan in de bus proberen elkaar in het Frans duidelijk te maken dat je er bij de volgende halte uit moet?quote:Op dinsdag 11 januari 2005 01:10 schreef Reflex het volgende:
91: Mensen die geen nederlands praten. Kan ik mij dood aan ergeren. Ik hoef helemaal niet te weten wat voor een weekeinde die mensen hebben gehad, maar ik wil gewoon weten dat ik in nederland zit.
Het is wat anders wanneer je hier woont, en er af en toe een woord nederlands doorheen gooit.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 01:43 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Hoe doe jij dat dan als je met vrienden / familie op vakantie bent? Ga je dan in de bus proberen elkaar in het Frans duidelijk te maken dat je er bij de volgende halte uit moet?
Sloterdijk bedoel je ~O)quote:Op maandag 10 januari 2005 11:55 schreef Calella het volgende:
44. Toeristen die bij Sation Slotervaart uit het raam turen en vragen: "Is this Amsterdam Central"?![]()
w00t! De 100 gehaaldquote:Op dinsdag 11 januari 2005 12:41 schreef arexes het volgende:
100. bussen die amper rijden.
101. als er 3 bussen richting je huis rijden maar ze gaan allemaal tegelijk en 1 x in het uur
whehe ..dacht je dat met dit topic alle ergernissen zouden verdwijnen danquote:Op dinsdag 11 januari 2005 12:59 schreef Petomaan het volgende:
Laten we vooral niet stoppen en gewoon doorgaan:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |