quote:Over a musical arrangement and amix that is completely without edge — a vaguely Latin sway, a little reggae perhaps, and a smooth wall of sound that features
saxophone and
staccato guitar lines alternately peeking out —
sings like an old-time romantic crooner, his voice somewhere along the lines of classic ballad singers. He sounds unlike any other singer from his own era....He is supported by the cooing background vocals of
. The effect is an ethereal soundscape...It is an unguarded and unexpected moment, after a party, when one has perhaps given up thoughts of finding romance. It is quite a rich little lyric in a scant three verses.
ranja +1quote:Op maandag 10 januari 2005 10:23 schreef ranja het volgende:
Roxy music zei je he? Avalon?
Dat betekent dat je er dicht bij zitquote:Op maandag 10 januari 2005 10:47 schreef pyl het volgende:
Waarom beantwoordde je mijn vraag of het om een nummer van Roxy Music ging dan met een?
Preciesquote:Op maandag 10 januari 2005 10:50 schreef ranja het volgende:
[..]
Dat betekent dat je er dicht bij zitIk vatte het als bevestiging op...
Nieuwe vraag:
Wat is in Nederland de 1e nummer 1 van 2005?
Zou het in Nederland ook zo gaan dat de heren winnen maar de dames succesvoller blijken?quote:Op maandag 10 januari 2005 10:51 schreef DaisyDuke het volgende:
Raffish - Plaything ??
Ik krijg van beiden kippevel...quote:Op maandag 10 januari 2005 10:54 schreef ranja het volgende:
[..]
Zou het in Nederland ook zo gaan dat de heren winnen maar de dames succesvoller blijken?
Ze hebben een 'relatie'?quote:Op maandag 10 januari 2005 10:58 schreef DaisyDuke het volgende:
Wat is de relatie tussen:
[afbeelding]
Vince Neil
en
[afbeelding]
MC Hammer
Geeft niet Iggy, kennelijk beheers ik het idioom van Trivia (nog) niet. Maar wel jammer: zou mijn eerste puntje van het jaar zijn geweest.quote:Op maandag 10 januari 2005 10:53 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Sorry Pyl voor de verwarring.
En Vince die daar afgelopen zondag "gebruik van maakte".....quote:Op maandag 10 januari 2005 11:21 schreef DaisyDuke het volgende:
Het heeft te maken met het 'nieuwe beroep' van Hammer.
MC Hammer voltrok het huwelijk van zijn vriend Vince Neil. De frontman van de Motley Crue trouwde afgelopen zondag in Las Vegas.quote:Op maandag 10 januari 2005 11:44 schreef iggy_in_the_house het volgende:
MC Hammer heeft het huwelijk voltrokken van Vince? Aangezien MC Hammer al eens zong over "Pray"
Nee. Doe ik lekker nietquote:Op maandag 10 januari 2005 11:55 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Raad eens 15 cd's uit mijn collectie.
Sorry was effe lunchen. Deze zijn goed:quote:Op maandag 10 januari 2005 12:04 schreef bukgeit het volgende:
Nirvana - Nevermind
Bon Jovi - Slippey When Wet
REM - Automatic For The People
Fleetwood Mac - Rumours
Pearl Jam - Ten
Depeche Mode - Violator
The Clash - London Calling
The Simple Minds - New Gold Dream
The Police - Outlandos d'Amour
Norah Jones - Come Away With Me
Joss Stone - The Soul Sessions
Kylie Minogue - Fever
Madonna - The Immaculate Collection
Madonna - Like A Prayer
Madonna - Music
quote:
Wham! is goed, de rest niet.quote:Op maandag 10 januari 2005 13:26 schreef Bimmel het volgende:
Used Songs- Tom Waits
The Final- Wham (shame on you als je die niet hebt!)
The Remixes- Talk Talk
Everything but the Girl- The best of...
Lenny Kravitz is goed.quote:Op maandag 10 januari 2005 15:24 schreef bukgeit het volgende:
Turn Up The Bass - Verzamelde Werken
Norah Jones - Come Away With Me
Norah Jones - Feels Like Home
Madonna - The Ultimate Collection
Wham! - The Final
Fleetwood Mac - Very Best Of
Simply Red - Best Of
Queen - Greatest Hits I
Queen - Greatest Hits II
Pet Shop Boys - PopArt
New Order - Substance
Prince - The Hits 1
Prince - The Hits 2
Lenny Kravitz - Greatest Hits
John Lennon - Legend
quote:Op maandag 10 januari 2005 15:30 schreef bukgeit het volgende:
2Unlimited - No Limits
2Unlimited - Get Ready
Maroon 5 en Keane zijn goed en dat maakt 15.quote:Op maandag 10 januari 2005 15:33 schreef Berkery het volgende:
Maroon 5 - Songs about jane
Hoobastank - The Reason
Keane - Hopes and Fears
Coldplay - Parachutes
Net vorige week voor 5 pond tweedehands op de kop getiktquote:
Da's een goede deal, heb het destijds volgens mij voor 30 eetjes moeten aanschaffen.quote:Op maandag 10 januari 2005 15:42 schreef bartrid het volgende:
[..]
Net vorige week voor 5 pond tweedehands op de kop getikt
d'r zit hier in Reading een leuke tweedehands platenwinkel waar ik regelmatig kom. erg aardige lui ook (oh, vind je dat goed, dan heb ik hier nog een bak met andere dingen die je misschien ook wel leuk vindtquote:Op maandag 10 januari 2005 15:47 schreef Bimmel het volgende:
[..]
Da's een goede deal, heb het destijds volgens mij voor 30 eetjes moeten aanschaffen.
quote:Op maandag 10 januari 2005 16:13 schreef RoofingBurner het volgende:
Gokje: Freddy Mercury?
quote:Op maandag 10 januari 2005 16:21 schreef de_man_in_beige het volgende:
Mick Jagger?
quote:Op maandag 10 januari 2005 16:34 schreef Bimmel het volgende:
Een even grote virtuoos, zo niet groter: Jimi Hendrix
quote:Op maandag 10 januari 2005 16:44 schreef Bimmel het volgende:
Was ik bartrid even mooi voor zeg...pfiew!
Had wel gedacht dat hij dat als ervaringsdeskundige op het gebied van Ol'Blighty met de punt zou gaan leuren.
Om het maar in de Jimi hoek te houden:
Noem drie artiesten die 'Little Wing' hebben gecovered
Dûh.quote:Op maandag 10 januari 2005 20:36 schreef bukgeit het volgende:
Simple Minds
Kennen vast wel, herkennenquote:Op maandag 10 januari 2005 20:56 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Dûh.
Ken je het nummer niet?
Bukgeit overigens +1
Had gekund, maar nee. De term werd voor het eerst gebruikt in 1994.quote:Op maandag 10 januari 2005 20:55 schreef bartrid het volgende:
gokje op tortoise
Jaquote:Op maandag 10 januari 2005 21:54 schreef Berkery het volgende:
Post-rock - is dat Godspeed You Black Emperor! en dergelijke?
Ik had je antwoord nét gemist.quote:Op maandag 10 januari 2005 22:12 schreef bartrid het volgende:
dan is het bark psychosis.
quote:Op maandag 10 januari 2005 23:25 schreef Berkery het volgende:
Met dat tweede gedeelte had ik het misschien waarschijnlijk ook niet geweten, maar ik had het al opgezocht dus.....
DaisyDuke +1quote:Op dinsdag 11 januari 2005 09:37 schreef DaisyDuke het volgende:
Marcy PLayground - Sex & Candy
Elvis Costello - So like Candy
Crowded House - CHocolate Cake
Hot Chocolate
The Candyman
CocoRosie - Applepie
Roy Orbison - Candyman
The Byrds - Candy
Led Zeppelin - Custard Pie
Velvet Underground - Candy Says
Epica en Solex zijn fout!quote:Op dinsdag 11 januari 2005 10:10 schreef ranja het volgende:
Couchgrass
de winnaar van de popprijs (die is nog niet bekend tenzij het Ali B is)
Blues brother castro (denk ik)
Smutfish (dank je Metro)
gokjes:
The sheer
Epica
Solex
Asrai
van week 1 tot en met week 52quote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:15 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Hebben ze het hele jaar 2004 in de top 100 gestaan?
bigshadow +1quote:Op dinsdag 11 januari 2005 12:16 schreef bigshadow het volgende:
Jamiroquai - Emergency on planet earth
Jullie doen dat vaak welquote:Op dinsdag 11 januari 2005 12:58 schreef Bimmel het volgende:
Zal wel in de trend van Jamiroquai zijn niet waar....
Ach, noemen ze tegenwoordig alles niet zo? Het is niet zo obscuur, zeg maar een mtv/3fm bandjequote:Op dinsdag 11 januari 2005 13:49 schreef bartrid het volgende:
indie?
Zou je denken? Misschien moet je je wel vastklampen aan het "laatste sprietje"quote:Op dinsdag 11 januari 2005 14:07 schreef bartrid het volgende:
dit gaat een zeer ernstige oh ja (oh yes) worden
Jeppe, subtiel binnengeschoten!quote:Op dinsdag 11 januari 2005 14:16 schreef Bimmel het volgende:
Snow Patrol
dat klinkt als een hintquote:Op dinsdag 11 januari 2005 14:11 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Zou je denken? Misschien moet je je wel vastklampen aan het "laatste sprietje"![]()
quote:Volgens een jeugdvriend vanwas hij vroeger een sukkel die absoluut niet kon dansen. Hij onthult dat
als kind helemaal geen dansgevoel had, maar dat hij wel een snelle leerling was. ‘Het is moeilijk te geloven dat
nu zo goed kan dansen. Vroeger was hij helemaal into country en western met van die grote riemen. Hij was echt een sukkel.’
newbiedoobiedoo heeft zichzelf verraden als Hitkrant lezerquote:Op dinsdag 11 januari 2005 14:53 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Justin Timberlake?
quote:was far and away the biggest new star of 1980, virtually defining adult contemporary radio with a series of smoothly sophisticated ballads including the chart-topping "
"
bukgeit + 1quote:Op dinsdag 11 januari 2005 15:33 schreef bukgeit het volgende:
Christopher Cross. Ik zag het al aan de foto, maar de hint vormt het bewijs.
idd de_man_in_beige +1quote:Op dinsdag 11 januari 2005 19:04 schreef de_man_in_beige het volgende:
Max Richter
hier ook niet hoorquote:Op dinsdag 11 januari 2005 21:06 schreef bigshadow het volgende:
[..]
idd de_man_in_beige +1
Sorry voor de vertraging maar hier werkt fok echt voor geen meter!
Het is goed, maar eigenlijk net andersom: Beavis draagt Metallica, Butt-Head AC/DC.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 22:16 schreef de_man_in_beige het volgende:
ac/dc en metallica
Damn wat? Je weet het maar je komt er niet op?quote:Op dinsdag 11 januari 2005 23:56 schreef zookie het volgende:
damn.....
John lennon met hoe heet ze ook alweerquote:Op woensdag 12 januari 2005 00:50 schreef ranja het volgende:
Ik ga slapen, maar gooi er nog wel 1 in. Wie zijn dit?
[afbeelding]
zegt me niksquote:Op woensdag 12 januari 2005 00:59 schreef bukgeit het volgende:
Dat is het geweldige Pizzicato 5. En van zo lang geleden zijn ze niet.
wanneer is niet zo lang geldenquote:Op woensdag 12 januari 2005 00:59 schreef bukgeit het volgende:
Toen zin in 1984 vormde, vind ik toch wel een tijdje terug, maar ik houd niet zo van Japanse muziek. Maar jij bentquote:Op woensdag 12 januari 2005 00:59 schreef bukgeit het volgende:
quote:Op woensdag 12 januari 2005 01:19 schreef ArmaniMania het volgende:
hmmm Run DMC lijken ze een beetje op
uhm ben erg van kate bushquote:Op woensdag 12 januari 2005 01:30 schreef Neva het volgende:
je moet of ene kate bush fan zijn of je heb gegoogled..
bukgeit +1 ....oldham aka bonnie "prince"billyquote:Op woensdag 12 januari 2005 01:36 schreef bukgeit het volgende:
Will Oldham?
hoe bedoel je?quote:Op woensdag 12 januari 2005 01:50 schreef zoalshetis het volgende:
dat stond allang in je post geschiedenis. sorry. was open deur...
MisFitquote:Op woensdag 12 januari 2005 02:17 schreef bukgeit het volgende:
Noem twee films waarin Kylie Minogue te zien is.
ArmaniMania +1quote:Op woensdag 12 januari 2005 02:29 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
MisFit
Bio Dome
Ze heeft wel meerdere films gemaakt
quote:Op woensdag 12 januari 2005 07:23 schreef belsen het volgende:
Moulin Rouge in elk geval, als the green ferry...
Blijkt eens te meer dat gokken loontquote:Op woensdag 12 januari 2005 09:54 schreef Neva het volgende:
is een disney liedje.. uh.. assepoester
of sneeuwitje of doornroosje![]()
die heb ik niet origineelquote:Op woensdag 12 januari 2005 10:03 schreef TheSilentEnigma het volgende:
ost Lord of the rings I
ost Lord of the rings II
ost Lord of the rings III
Sorry, maar aan dit soort onzinnige vragen werkt ik niet meequote:Op woensdag 12 januari 2005 10:04 schreef Neva het volgende:
[..]
die heb ik niet origineeldus die keur ik noiet goed even ter verduidelijking originele cd's dus.. sorry
![]()
tioje zoek het in de rock sfeer
waarom gokte je er net dan wel drie.. als ik nou de eerste zou zijn okej.. helaas voldoet mijn intelligentie niveau niet echt aan de vragen die hier meestal gesteld worden.. sorry for thatquote:Op woensdag 12 januari 2005 10:08 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Sorry, maar aan dit soort onzinnige vragen werkt ik niet mee![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |