lees mn editquote:Op maandag 10 januari 2005 22:13 schreef hermandeperman het volgende:
tegelijk onder het bureau vandaan gekomen?
achterhaaldquote:
fok doet t anders best redelijk atmquote:Op maandag 10 januari 2005 23:17 schreef ook_gek het volgende:
ik ga maar film kijken want fok is zo bagger traag
je leven wat doe je?quote:Op maandag 10 januari 2005 23:17 schreef ook_gek het volgende:
ik ga maar film kijken want fok is zo bagger traag
quote:Op maandag 10 januari 2005 23:26 schreef Youp het volgende:
[..]
neuh nog nietmn L, M, N, A, S, D en mn Enter toets wel
slijtagequote:
dat kun je goed zeggen ja dat het tijd is voor een nieuwequote:Op maandag 10 januari 2005 23:36 schreef Youp het volgende:
[..]
slijtageik heb dit toetsenbord wel al n jaartje of 5 a 6
(al had ik de eerste 3 jaar daarvan geen internet
)
tijd voor een nieuw![]()
maar ik heb net een nieuwe muisquote:Op maandag 10 januari 2005 23:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
dat kun je goed zeggen ja dat het tijd is voor een nieuwe
ik doe er maximaal een half jaar mee wegens agressieve uitingenquote:Op maandag 10 januari 2005 23:43 schreef Youp het volgende:
[..]
maar ik heb net een nieuwe muisik heb t geld niet op mn rug groeien
en een muis verslijt ik op 2 jaar... iig een met een balletje
ik heb nu maar een optische gekocht
Met het aantal vrienden wat je hier maakt kan ik nu een screenshot van je signature maken, en dan heb je hem volgend jaar nog exact hetzelfde uitzienquote:
ja dat gaat wel, voel wel een druk opbouwen in m'n hoofd maar wat wil je met zo'n grote kopquote:Op dinsdag 11 januari 2005 08:50 schreef D-Devil het volgende:
Maar je kunt je kin wel nog zonder pijn op je borstkas leggen?
klinkt niet ernstigquote:Op dinsdag 11 januari 2005 08:47 schreef BoJo het volgende:
* BoJo voelt zich zwaar beroerd, 9:50 bij de dokter.
Weet iemand wat het kan zijn, zeer duizelig, pijn scheuten achter rechteroor, kramp in rechtergedeelte kaak en vet misselijk (maar dat laatste komt door die duizeligheid, kan amper lopen)
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |