ja nee, want hazes rijdt geen opel, dus ik ben geen hazes, maar ik drink wel meer bier dan een sjonnie dus dat vervalt dan en dan voel ik gewoon net als zon hazes.quote:
-dubbel enzo-quote:Op maandag 10 januari 2005 13:45 schreef Hugster het volgende:
waar haal je tegenwoordig je audio cd cover vandaan joh?!
alle oude site die ik gebruikte zijn er mee genokt
zorgen dat je op een goede FTP zit ergens op een of andere uniquote:Op maandag 10 januari 2005 13:45 schreef Hugster het volgende:
waar haal je tegenwoordig je audio cd cover vandaan joh?!
alle oude site die ik gebruikte zijn er mee genokt
Jij had die alfa 2 weken geleden gekocht toch? Staat hij bij de garage?quote:Op maandag 10 januari 2005 14:57 schreef Alfisti het volgende:
* Alfisti heeft net gemaild voor de GTV
Ze mag toch nog even bij de garage spelen![]()
wat is kapot?quote:Op maandag 10 januari 2005 14:57 schreef Alfisti het volgende:
* Alfisti heeft net gemaild voor de GTV
Ze mag toch nog even bij de garage spelen![]()
Tsja blijft een Alfa heaquote:Op maandag 10 januari 2005 14:59 schreef Brad_Prit het volgende:
[..]
Jij had die alfa 2 weken geleden gekocht toch? Staat hij bij de garage?
komt wel goed johquote:Op maandag 10 januari 2005 15:04 schreef Alfisti het volgende:
Niet kapot maar nog aan aantal dingen die niet goed zijn
-GTV lekt bruut olie >> heel kut
-Klein lekje in de uitlaat >> boeiend
-Snelheidsmeter die 19 km te weinig aangeeft >> irritant maar bij 200km/h is dat wel normaal
-Stuurkogel versleten >> kut
quote:Op maandag 10 januari 2005 15:15 schreef Alfisti het volgende:
* Alfisti heeft een mooie Alfa voor JoJo gevonden
[afbeelding]
quote:Op maandag 10 januari 2005 15:15 schreef Alfisti het volgende:
* Alfisti heeft een mooie Alfa voor JoJo gevonden
[afbeelding]
maquote:
gaat t niet flaming fast dan bij jou...?quote:Op maandag 10 januari 2005 15:30 schreef D-Devil het volgende:
Jammer dat Fok! niet sneller gaat met die Harddisk..
Wacht muziek is meestal kutquote:Op maandag 10 januari 2005 15:40 schreef BoJo het volgende:
ik ben de duitse virus verwijder lijn aan het testen, wat een kut wacht muziek. En er neemt niemand op. Zit al een kwartier![]()
Ze nemen niet op, manager weet ervanquote:Op maandag 10 januari 2005 15:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wacht muziek is meestal kutMaar jij moet die lui ook testen soms? LOL
quote:
quote:Op maandag 10 januari 2005 15:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]daar gaan er een paar gezeik krijgen dus
Lekkere Slager muziekquote:Op maandag 10 januari 2005 15:53 schreef BoJo het volgende:
[..]![]()
moeten ze maar niet zo'n kut wacht muziek hebben![]()
Je "k" doet gek.quote:Op maandag 10 januari 2005 17:06 schreef Fwnk het volgende:
Ik ga trouwens Baffen, fok is weer kktraag
does nietquote:Op maandag 10 januari 2005 18:03 schreef Fwnk het volgende:
*reanimeert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |