godsgloeiendetering dat heeft dennis gedaan.quote:Op maandag 10 januari 2005 09:39 schreef Hugster het volgende:
Bo check et
http://www.wreckedexotics(...)0_20041224_002.shtml
druk ook ff 2x op next photo
n bekende van je? heb je m zn arm dr uitgeschroefd?quote:Op maandag 10 januari 2005 09:51 schreef BoJo het volgende:
[..]
godsgloeiendetering dat heeft dennis gedaan.
Maar hij zou gefixt worden zei ie![]()
ja, ik was kort daarvoor nog wat uurtjes met em wezen racen over een natte snelwegquote:Op maandag 10 januari 2005 09:54 schreef Youp het volgende:
[..]
n bekende van je? heb je m zn arm dr uitgeschroefd?
quote:Op maandag 10 januari 2005 10:11 schreef Youp het volgende:
bah ik ben brak en ik wil hoef niet naar school
* Youp die nu echt boos wordtquote:Op maandag 10 januari 2005 10:22 schreef Hugster het volgende:
ik klap m'n pbook dicht en ga ff verder pitten![]()
speciaal voor de schoolgangers
quote:Op maandag 10 januari 2005 10:23 schreef PeuRac het volgende:
* PeuRac owned the police![]()
Ze hadden de flistkast heel goed verstopt, maar ik zag em toch
quote:Op maandag 10 januari 2005 10:22 schreef Hugster het volgende:
ik klap m'n pbook dicht en ga ff verder pitten![]()
speciaal voor de schoolgangers
quote:Op maandag 10 januari 2005 09:39 schreef Hugster het volgende:
Bo check et
http://www.wreckedexotics(...)0_20041224_002.shtml
druk ook ff 2x op next photo
Ja, en dat was maar goed ook, ik reed 160quote:Op maandag 10 januari 2005 10:24 schreef Youp het volgende:
[..]
en ik ga nu naar school... hopen dat ik daar een pc kan bemachtigen om verslagen te maken te fokken![]()
allemaal
Hij reed niet te hard, en had niet gedronken, ze lullen maar wat daar.quote:Op maandag 10 januari 2005 10:27 schreef D-Devil het volgende:
[..]. Net goed, sukkel wat het is
.
Ik weet nog dat iemand schreef dat het net gebeurd was, waarop ik zei dat hij gewoon niet rijden kan met dat soort auto's. Maar nee, het zou geregend hebben en glad zijn op de straat en met 400Pk is dat lastig rijden... Als je met beleid rijdt gebeurt je dat echt niet.. "Driver was speeding around corner... Alcohol.." Whatever.
Hij reed in ieder geval te hard voor de situatie, aangezien hij voor niets of niemand heeft hoeven uit te wijken heeft hij het geheel zelf gedaan, en hij kwam zelfs nog op de rails terecht. Dennisquote:Op maandag 10 januari 2005 10:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hij reed niet te hard, en had niet gedronken, ze lullen maar wat daar.
Meestal hierom:quote:Op maandag 10 januari 2005 10:44 schreef Fwnk het volgende:
Hoezo BoJo?
Wat voor type PC heeft u ? Een iiyama vision master pro 450quote:Op maandag 10 januari 2005 10:58 schreef t0n het volgende:
Oh man... ben ik blij dat ik van die shit af ben!
'Zet de pc ff uit'.
"Is dat die tv, of dat torentje?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |