Ik was eerst verbaast .. maar Fazertje had je camera natuurlijk geleend.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 23:33 schreef ondeugend het volgende:
20 juni zegt hier een mapje met de naam Zeelandmeet
quote:Op dinsdag 11 januari 2005 23:58 schreef Youssef het volgende:
Leuk hoor, meer foto's is altijd beter![]()
![]()
Die achterste heeft nog knipperkoelkastenquote:Op dinsdag 11 januari 2005 23:44 schreef Patrick281 het volgende:
Riet nog niet verteld van de grote Bandit wisseltruuc?
[afbeelding]
quote:Op woensdag 12 januari 2005 00:05 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik was eerst verbaast .. maar Fazertje had je camera natuurlijk geleend.![]()
Huiskamertjûh .. ook de motor van Fazertje klaar voor overnachten.
[afbeelding]
[..]
quote:
ik kijk naar 1400 * 1050 dus doe die andere maar meneerquote:Op woensdag 12 januari 2005 00:15 schreef Patrick281 het volgende:
Hicham:
Bandit wallpaper 1024 x 768.
Als 2048 x 1536 moet dan heb ik die ook nog.
[..]
Beemertje staat er nog steed hoor.
Laters.......
quote:Op woensdag 12 januari 2005 00:37 schreef hicham het volgende:
ik kijk naar 1400 * 1050 dus doe die andere maar meneer
dat hoeft niet, we hebben een jaar-overzicht-topic Fok Motorclub [SC deel 131] Fok MC 2004quote:Op woensdag 12 januari 2005 00:05 schreef Patrick281 het volgende:
Zijn 150 topics, heb je die nog niet allemaal doorgespit dan.
Dat was de buurvrouw van Frans Bauer die allerlei foto's liet zien van Frans en van dr kleinkinderenquote:Op dinsdag 11 januari 2005 23:44 schreef Patrick281 het volgende:
.. en je had helemaal niet verteld dat je sjans had?
[afbeelding]
Wat een succes die 2 fietsen.quote:Op woensdag 12 januari 2005 08:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
met mijn 1e ZXR nog op de eerste meetsen pepijns bimota.
quote:Op woensdag 12 januari 2005 08:52 schreef Rietvaerder het volgende:
Dat was de buurvrouw van Frans Bauer die allerlei foto's liet zien van Frans en van dr kleinkinderen
Ik: "o ja joh, ja? meent u dat nou ne? Echt waar?"
HP motoren, aaah niet doen. De meesten motoren hebben daar allemaal in de kreukels gelegen volgens mij. Ik hoorde het ook al van iemand anders, die had daar een Mille gezien, helemaal naar de klote. ff later staat dat ding gewoon te koop als in nieuwstaatquote:Op dinsdag 11 januari 2005 22:30 schreef Youssef het volgende:
[..]
Zie je dat bedoel ik nouCheck die achterkant lelijk zijn dan, veel te dun, zo breekbaar ziet het eruit boven dat achterwiel. Kan het echt niet mooi vinden
op een foto dan he
![]()
[afbeelding]
1995, ¤23950, 35k km, bovaggarantie? Wat zegt dat, bovag?
Mijne 2 winters en nummer 13 geloof ik .. zegt genoeg.quote:Op woensdag 12 januari 2005 10:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
idden toch, het blijft mijn 1e motor
die de winter heeft doorgebracht in mijn huiskamer
quote:Op woensdag 12 januari 2005 11:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
euhh...ik had alleenmaar last van 1 boutje
zoiets heb ik tijdens mijn zoektocht ook gelezen op MFquote:Op woensdag 12 januari 2005 09:48 schreef Romius het volgende:
HP motoren, aaah niet doen. De meesten motoren hebben daar allemaal in de kreukels gelegen volgens mij. Ik hoorde het ook al van iemand anders, die had daar een Mille gezien, helemaal naar de klote. ff later staat dat ding gewoon te koop als in nieuwstaat![]()
die wisten het wel vuilequote:Op woensdag 12 januari 2005 11:14 schreef Patrick281 het volgende:
En je mag blij zijn dat je nooit olie op je achterwiel gekregen hebt.
![]()
Als die vorige eigenaar het wist stond het gelijk aan een poging tot moord.![]()
![]()
Hmm..quote:Op woensdag 12 januari 2005 09:48 schreef Romius het volgende:
[..]
HP motoren, aaah niet doen. De meesten motoren hebben daar allemaal in de kreukels gelegen volgens mij. Ik hoorde het ook al van iemand anders, die had daar een Mille gezien, helemaal naar de klote. ff later staat dat ding gewoon te koop als in nieuwstaat![]()
Als je die grote geeft kan ik hem resizenquote:Op woensdag 12 januari 2005 08:10 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Apart figuur .. hij heeft weer een tussenresolutie.
![]()
![]()
Maar het plaatje ligt thuis, en je krijgt vast wel een hoop pics van Riet op DVD ofzo.![]()
quote:Op woensdag 12 januari 2005 08:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
morgen
[..]
dat hoeft niet, we hebben een jaar-overzicht-topic Fok Motorclub [SC deel 131] Fok MC 2004met mijn 1e ZXR nog op de eerste meets
en pepijns bimota.
foto's van de laatste meet ontbreken daar nog Fok Motorclub [SC deel 138] Fok MC feliciteert Rausdouwer!!
quote:Op woensdag 12 januari 2005 08:52 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Dat was de buurvrouw van Frans Bauer die allerlei foto's liet zien van Frans en van dr kleinkinderen
Ik: "o ja joh, ja? meent u dat nou ne? Echt waar?"
Nee, een heel serieus en belangrijk probleem voor iemand die in Nederland woont.quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2005 16:02 schreef Rietvaerder het volgende:
Mijn fietsje rijdt heeeeeeeeeeeeeeeeerlijk, herken er bijna niks in vergeleken met de oude, 140km/h op de snelweg merk je niet eens... lijkt net 80km/h, zowel qua windgeruis als stabiliteit. Hij lijkt ook zeker 50kg lichter, zo scherp stuurtieEn verder ist een naaimachientje zo lekker en soepel loopt ie
waarom moeten wij die?quote:Originele full size foto's op aanvraag
krijg je he met een zwartequote:Op woensdag 12 januari 2005 16:10 schreef Rietvaerder het volgende:
Je hebt ook veel bekijks ermee merkte ikBij het stoplicht enzo
WaNt DiE iZ RoOd...quote:Op woensdag 12 januari 2005 17:42 schreef Rietvaerder het volgende:
Thanks! Ben ook nog nooit zo blij geweest![]()
Lol, de naked ziet er sneller uit?
Hee Hicham, ik ga zo ff een eindje met je motor rijden![]()
Naar mn pa's werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |