zolang ik nog geen last heb van mn nierenquote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:26 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Robocop?
Ben het eens met Pepijn.... niergordeltje is ook fijn
Maar Pepijn moet ook SNEL zijn mond houden, spijkerbroekje op motor plus met 220 over de Maasvlakte
Het kwartje valtquote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:27 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wat bedoel je ....
Ow.....![]()
En niet gezegd dat een blauwe ZX6 lelijk is hoor.![]()
Ik dacht alleen dat het een Yam was gezien de smalle kuip in je avatar of Soes als huiskleur..
Altijd lastig om iets te herkennen op zo'n kleine foto.
Mooi ding he .. bijna jammer dat'ie onder je kleding zit.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:26 schreef Rietvaerder het volgende:
Robocop?
Ben het eens met Pepijn.... niergordeltje is ook fijn
Maar Pepijn moet ook SNEL zijn mond houden, spijkerbroekje op motor plus met 220 over de Maasvlakte
quote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:30 schreef ploderus het volgende:
Het kwartje valtIk ben soms een beetje vaag
Hoezo kleine foto?
[afbeelding]
![]()
Die blauwe soes in van een vriend van me. Dat had je goed gezienquote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:37 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Hij's mooi ..... en tja er staat een blauwe soes op de achtergrond.
Huiskleurtje he.En veel R6's zijn blauwe, Kawa's in de minderheid.
Indekmodus, zag het dus verkeerd zo snel......
Kijk dat is de fout.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:42 schreef ploderus het volgende:
En ik heb juist blauw gekozen omdat je groen te veel ziet rijden
En ik toch een beetje iedereen wilde laten denken dat ik een R6 heb![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:50 schreef Rietvaerder het volgende:
Soms lijk je net een wijf Pepijn
Die snappen ook niet waarom je in de auto een gordel om moet..
Tering.......... Dit is echt het foutste excuus wat ik ooit heb gehoord om kawa te rijden.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:42 schreef ploderus het volgende:
En ik toch een beetje iedereen wilde laten denken dat ik een R6 heb![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:50 schreef Rietvaerder het volgende:
Soms lijk je net een wijf Pepijn
Die snappen ook niet waarom je in de auto een gordel om moet..
Wie zegt dat ik kawafreak ben dan?quote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:50 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Kijk dat is de fout.![]()
Je moet trots zijn op je Kawa .. en dan neem je dus een groene.
R6 moet je niet willen hebben als Kawa freak.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:51 schreef Youp het volgende:
ik ben ook een wijf.. ik snap ook niet waarom ik een protector om moet op mn fiets
Had het over beschermende kleding....quote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:52 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een vergelijking.
Trouwens, FS vond dat groene ook eerst raar, maar later wist ze wel gelijk wat Kawa's waren.
Gewoon gelijk goed opvoeden heet dat.![]()
Met je Suzuki oto.....quote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:53 schreef ploderus het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik kawafreak ben dan?![]()
Dat zeg ik nu dus indirect ook niet.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:53 schreef ploderus het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik kawafreak ben dan?![]()
Oh Peppie je maakt het nu wel heel erg moeilijk voor me om mijn mond te houden he?quote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:52 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een vergelijking.
Trouwens, FS vond dat groene ook eerst raar, maar later wist ze wel gelijk wat Kawa's waren.
Gewoon gelijk goed opvoeden heet dat.![]()
Kawa maakt geen oto's, wel grasmaaiers, quads en treinen.quote:
Ik ook .. trouwens = nieuw onderwerp.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:54 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Had het over beschermende kleding....
Jij bent scherp vandaagquote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:56 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat zeg ik nu dus indirect ook niet.![]()
precies, jij snapt hetquote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:54 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ach ja het is ook maar een lieve CR500 2 takt en om een beetje mee te spelen, niets serieus verder.
Verfrissend inderdaad, normaal is ie zo scherp dat iedereen het weer bestempeld als vaag.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:58 schreef ploderus het volgende:
[..]
Jij bent scherp vandaagOok niet leuk
Ik elk van die drie gevallen had ik nu in ieder geval niet met de auto van mijn ouders naar mijn stageplekkie hoeven rijdenquote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:58 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Kawa maakt geen oto's, wel grasmaaiers, quads en treinen.
Klotesoesautodingiets dan?quote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:59 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Hoop dat je bedoeld dat het een exemplarische klotesoes is
Soes =![]()
![]()
Jij bent echt vaagquote:Op dinsdag 11 januari 2005 12:00 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Verfrissend inderdaad, normaal is ie zo scherp dat iedereen het weer bestempeld als vaag.
Wij begrijpen elkaar tenminste.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 12:17 schreef Patrick281 het volgende:
Dat jullie Lars op dit moment als vaag bestempelen zegt meer over jullie.
Is het een modewoord ofzo.![]()
Jullie zijn dan ook Phil-holmaatjes heequote:Op dinsdag 11 januari 2005 12:19 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Wij begrijpen elkaar tenminste.![]()
Op veel te veel raakvlakken idd.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 12:19 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Wij begrijpen elkaar tenminste.![]()
Ik proberde eigenlijk ook een scherpe reactie te plaatsen op de reactie van Larsquote:Op dinsdag 11 januari 2005 12:17 schreef Patrick281 het volgende:
Dat jullie Lars op dit moment als vaag bestempelen zegt meer over jullie.
Is het een modewoord ofzo.![]()
Jij bent vaag <was dat de scherpe reactie?quote:Op dinsdag 11 januari 2005 12:27 schreef ploderus het volgende:
[..]
Ik proberde eigenlijk ook een scherpe reactie te plaatsen op de reactie van LarsOf was mijn reactie gewoon vaag?
![]()
Joh, jij bent scherpquote:Op dinsdag 11 januari 2005 12:32 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Jij bent vaag <was dat de scherpe reactie?![]()
![]()
![]()
Ik moet al een paar minuten lunchen, moet hier altijd scherp op tijd weg, want ik moet weer scherp op tijd terug op de werkplek zijn.![]()
laters.
quote:
quote:
Tja, ik kan dat natuurlijk niet blijven doen. Sinds deze auditie zijn de boekingen al niet meer bij te houden. Verder dreigt Aqua met een rechtzaak aangezien ik een betere 'Barbie Girl' ben dan hun lead zangeres. Ze eisen dat ik bij hun kom zingen, anders mag ik mijn optredens niet meer voortzetten. Op dit moment twijfel ik nog een beetje..quote:Op dinsdag 11 januari 2005 13:41 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Vond ik je auditie van vorige week beter.
![]()
Alleen jammer dat ik geen geluid heb op de compie.![]()
quote:Op dinsdag 11 januari 2005 13:45 schreef ploderus het volgende:
Tja, ik kan dat natuurlijk niet blijven doen. Sinds deze auditie zijn de boekingen al niet meer bij te houden. Verder dreigt Aqua met een rechtzaak aangezien ik een betere 'Barbie Girl' ben dan hun lead zangeres. Ze eisen dat ik bij hun kom zingen, anders mag ik mijn optredens niet meer voortzetten. Op dit moment twijfel ik nog een beetje..![]()
Veel glijmiddelquote:Op dinsdag 11 januari 2005 14:13 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Bloempotje .....
Ik dacht aan het begin van het filmpje dat je leren pak wel erg veel pijn moest doen met dat postuur.
Wel knap dat je hem uberhaupt aankrijgt. Wat is je geheim?![]()
Glijmiddel in huis .. leren pak .. blauwe Kawa .. hmmmmmmm...quote:
quote:
Uhmquote:Op dinsdag 11 januari 2005 14:28 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Glijmiddel in huis .. leren pak .. blauwe Kawa .. hmmmmmmm...verdacht.
Ik zou gewoon zeggen dat ik echt dacht dat het kauwgom wasquote:[..]
![]()
![]()
Zou de toedracht zoals geschetst hetzelfde zijn als het werkelijke probleem?![]()
Tering, ik ben druk, maar ga nog niet retteket roepen.Dan ben je igg ver heen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |