Tja het verschilt per persoon.quote:Op zondag 9 januari 2005 23:07 schreef Myriam7 het volgende:
[..]
Mij lijkt dat je het beste gewoon in het donker..in bed kunt gaan liggen..ff rustig (bij bewegen van hoofd voel je toch nog wat) Dat kan geen kwaad, en is rustiger voor je ogen...
btw wie tweifelde er aan of je een man was.......ikke niet ....![]()
Ik heb geen last van mn oren, maar wel van mn ogen, die kan ik soms niet openhouden. En dan bedoel ik dat elke lichtstraal me vreselijk pijn doet. Klinkt misschien heel onnozel, maar is wel zo. Soms heb iik ook last van kleuren aura's , die doen ook pijn aan mn ogen....quote:Op zondag 9 januari 2005 23:15 schreef BarBaar het volgende:
@Myriam7:
Migraine kan zich op vele manieren aankondigen. Ik heb er heel soms last van, maar dan heb ik alleen last van koppijn en een dikke tong. Ik hebn geen last van me ogen/oren.
whehe gewoon beetje rekening mee houden als je veel blowt gewoon paar keer diep ademhalen en dan gaat het wel goed meestal..quote:
oe wat klinkt dat engquote:Op zondag 9 januari 2005 23:17 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Ookal reageren haast alle migrainepatientenslachtoffers op dezelfde manier, toch verschillen bepaalde dingen wel wat.
Ik ga anders wel dood.. alleen niet door migrainequote:Op zondag 9 januari 2005 23:22 schreef lj_lightning het volgende:
[..]
oe wat klinkt dat engze gaan niet dood hoor
![]()
dat krijg je ervan met zo'n ondertitelquote:Op zondag 9 januari 2005 23:25 schreef heiden6 het volgende:
Ik zal wel, mits ik het overleef, alhier laten weten hoe.
zo niet.. dan doei!quote:Op zondag 9 januari 2005 23:25 schreef heiden6 het volgende:
Ik zal wel, mits ik het overleef, alhier laten weten hoe.
quote:Op maandag 10 januari 2005 09:10 schreef vdo28 het volgende:
Update?
Let's hope so....quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |