Leuk, hoe meer mensen hoe beter, als je vragen hebt moet je ze maar stellen. En als je er echt geen bal van snapt, lees dan de speluitleg ff doorquote:Op maandag 10 januari 2005 19:29 schreef poehej het volgende:
ik heb me net ook ff aangemeld.. ook direct bij de Fok!partijusernaqme ingame is Yellaa
ik snap dr alleen nog geen fuck van maar dat komt nog wel denk ik
Bouwen -> magazijn uitbreidenquote:Op maandag 10 januari 2005 20:33 schreef jpzegthallo het volgende:
Hoe breid ik mijn magazijn uit?
Goed? Haha, neh, niet echt :p... Ben echt een super-belabberde handelaarquote:Op maandag 10 januari 2005 19:14 schreef Daalemmer het volgende:
[..]
Dus jij bent echt een goeie speler zeg maar
Heb je toegevoegd op MSN trouwens.
Oh ja, dat heb ik ook nog 3 rondes gedaanquote:Op maandag 10 januari 2005 22:06 schreef Troel het volgende:
En burgemeester van Yenville
nee, maar daar kwam ik ook pas later achterquote:Op maandag 10 januari 2005 22:16 schreef jpzegthallo het volgende:
Ik heb een winkel gebouwd op mijn dure grond met heel veel grondstoffen in de bodem. Dat is niet slim of wel?
Er zijn verschillende reclame clubs. Deze kun je natuurlijk ook even bezoeken, op zoek naar goede deals. Verder is het handig een sociaal netwerk op te bouwen, buiten MC. Als je een paar handelaars in je MSN/ICQ lijst hebt staan, kun je vaak goede deals maken (Y)quote:Op maandag 10 januari 2005 22:33 schreef jpzegthallo het volgende:
Dat winkelen en zoeken naar goedkopere prijzen, dat meot makkelijker kunnen volgens mij. Ik ga nu alle winkels langs. Wat kan ik beter doen?
Volgens mij kunnen we beter een datum afspreken wanneer alle Fok!Partij-leden kunnen.quote:Op maandag 10 januari 2005 22:43 schreef RedDevil085 het volgende:
Welk kanaal? (IRC)
Als we een partijprogramma hebben, zal ik de MvJ vragen onze status zo snel mogelijk goed te keuren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |