2 weer volgens mij aangezien het spoiler filmpje 3:00 am - 5:00 am liet zien.quote:Op zondag 23 januari 2005 22:53 schreef pascalheister het volgende:
[..]
schaatsen verbleekt toch bij 24
wat een spanning weer en nina nu doodof zal ze nog opstaan
volgende week weer 1 aflevering of 2?
die zitten volgens mij gewoon in LAquote:Op zondag 23 januari 2005 23:05 schreef SlimShady het volgende:
Chase had Nina al gewaarschuwd.
Tja. I had ook niks anders verwacht.
Weet iemand misschien in welk land Amador en Alvers zitten?
Ik vraag me af of ze wel in LA zijn zoals die mensen daar verwachten...
Ja dat wist ik, ik wil alleen weten hoeveel afleveringen er nog komen.quote:Op maandag 24 januari 2005 01:15 schreef SlimShady het volgende:
om 3:00 's nachts (hun tijd) zijn ze gestopt.
Ja wij zitten nog tot aan mei aan aan 1 aflevering per weekquote:Op maandag 24 januari 2005 08:31 schreef MikeyMo het volgende:
Ik wou dat wij (de downloaders) elke week 2 afleveringen hadden gekregen
We hebben wel in 1 week, 2 weken gelden, de eerste 4 afleveringen voor onze kiezen gekregen, wij zitten nu bij aflevering 6 (die komt deze week)
Het is niet eerlijk!quote:Op maandag 24 januari 2005 09:19 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja wij zitten nog tot aan mei aan aan 1 aflevering per week
Haha, nou dat houd ik niet vol hoorquote:Op maandag 24 januari 2005 09:21 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Het is niet eerlijk!![]()
Miss moeten we gewoon alle afleveringen opsparen en dan in mei oid in 2 dagen zo'n heel seizoen er door heen rossen
Dat deed Nina, ze maakte Jack wijs dat ie Alvers te pakken zou krijgen en liet hem bellen met een satelliet telefoon waarmee hij allerlei vage codes moest intikken. Totaal onwetend triggerde hij hiermee een worm in het CTU computersysteem die binnen enkele uren voor terroristische hackers de poorten letterlijk wagenwijd open zou zettenquote:Op maandag 24 januari 2005 11:20 schreef MikeyMo het volgende:
wat was ook alweer die worm?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |