Klopt, maar dat wordt dus helemaal niet uitgewerkt!!quote:Op maandag 31 januari 2005 11:07 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
dat plan b was toch die aanval op de president waardoor zijn hand zo beschadigd wordt? Of was dat seizoen 1?
weet ik niets meer vanaf, dus ik denk het niet... maar ja, ik begin onderhand ook al seizoenen door elkaar te halenquote:Op maandag 31 januari 2005 12:30 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Klopt, maar dat wordt dus helemaal niet uitgewerkt!!
Ik ga er dus nog steeds van uit dat plan B samenhangt met wat er nu allemaal gebeurt.
dat zeg je telkens, je begint nu vermoeiend te wordenquote:Op maandag 31 januari 2005 13:35 schreef CloudStrife het volgende:
En het wordt alleen maar beter / spannender!
Niet zo zeuren MikeyMo anders stuur ik Jack Bauer op je afquote:Op maandag 31 januari 2005 14:13 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
dat zeg je telkens, je begint nu vermoeiend te worden
als die achter mij aankomt gooi ik gewoon een shot heroine de ene kant op en ren ik de andere kant op, klaarquote:Op maandag 31 januari 2005 15:15 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Niet zo zeuren MikeyMo anders stuur ik Jack Bauer op je af
Dat zou heel slecht zijnquote:Op maandag 31 januari 2005 13:17 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
weet ik niets meer vanaf, dus ik denk het niet...
Dat deed-ie ook, hij belde die head of security en vroeg hem waar de schakelaars voor de ventilaroren zaten.....quote:Op maandag 31 januari 2005 16:30 schreef Mr_Romano het volgende:
Je moet soms wel ff je verstand op 0 zetten bij 24. Waarom had Gael niet direct de ventilatoren uitgeschakeld (op het moment dat hij de bom ontdekte) om verspreiding te voorkomen ?
Naderhand, ja. Lekker zinvol.quote:Op maandag 31 januari 2005 16:33 schreef Harmen1984 het volgende:
Dat deed-ie ook, hij belde die head of security en vroeg hem waar de schakelaars voor de ventilaroren zaten.....
Vond haar neus wel een beetje op die van ene meneer M. Jackson lijken.quote:Op maandag 31 januari 2005 15:32 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Is men in dit topic eigenlijk ook al eens gevallen over de dikke lippen van claudia?
Denk het niet, elke serie heeft totnutoe 1 dramatisch sterfgeval gehad. Denk dat Michelle het dramatische sterfgeval van S3 gaat worden.....quote:Op dinsdag 1 februari 2005 09:20 schreef Mr_Romano het volgende:
Ik hoop niet dat dit het einde voor Michelle betekent. Ik denk dat ze bij de 5% hoort die niet aan het virus overlijdt (daar werd zo de nadruk op gelegd, dat het haast niet anders kan).
lekker wijf speelt ook in CSI NYquote:Op maandag 31 januari 2005 15:32 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
als die achter mij aankomt gooi ik gewoon een shot heroine de ene kant op en ren ik de andere kant op, klaar
Is men in dit topic eigenlijk ook al eens gevallen over de dikke lippen van claudia?
Waarom werd zijn hand niet in gehaktvorm door de kamer verspreid toen hij deze in een wilde schrikbeweging van vlak onder de snel draaiende ventilator terugtrok toen de bom sproeide?quote:Op maandag 31 januari 2005 16:30 schreef Mr_Romano het volgende:
Je moet soms wel ff je verstand op 0 zetten bij 24. Waarom had Gael niet direct de ventilatoren uitgeschakeld (op het moment dat hij de bom ontdekte) om verspreiding te voorkomen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |