Het was dan ook een stelletje prachtige portretten bij elkaarquote:Op woensdag 12 januari 2005 15:02 schreef ultra_ivo het volgende:
Krijg je Asterix en Obelix neigingen?
Ik heb net m'n rolletjes opgehaald.
De foto's van de Wisenten en wilde everzwijnen zijn wat flets. Die van de medefokkers zien er echter prima uit.
Alleen maar flets? Dat is weer eens wat anders dan groenig.quote:Op woensdag 12 januari 2005 15:02 schreef ultra_ivo het volgende:
De foto's van de Wisenten en wilde everzwijnen zijn wat flets. Die van de medefokkers zien er echter prima uit.
Dan doe je dit:quote:Wat doet een FOTter als er een kind op de grond ligt?
Nee, Christian is de fotograaf (ook wel bekend als Jongesok), Christan is het modelquote:Op woensdag 12 januari 2005 18:52 schreef Xilantof het volgende:
die christian!![]()
het onderwerp van de dag
Als opa en oma het gezellig vinden komen we een keertje langs hoorquote:Op woensdag 12 januari 2005 19:00 schreef Borelius het volgende:
Die is bepaald niet over het hoofd gezien die dag! Maar ik moet hem nog een compliment maken, we hebben echt heel lang gelopen die dag en voor een kind van zijn leeftijd was er niet echt veel afleiding, maar hij is werkelijk geen moment vervelend geweest!!!!!
[edit]
Rewimo:
Als je nog eens een oppas nodig hebt en Opa en Oma hebben geen tijd, dan is er hier in Hoorn nog een reserve Opa/Oma !
quote:
De reden staat er bijquote:Op woensdag 12 januari 2005 20:12 schreef Rewimo het volgende:
Bowiefan, bij jou is het resultaat erg verschillend hè?
Zolang je ze maar niet kookt in muntsaus.. Het arme dier..quote:Op woensdag 12 januari 2005 15:02 schreef ultra_ivo het volgende:
Krijg je Asterix en Obelix neigingen?
Het is een mooie vergelijkende lenzentest, de Takumars springen er weer eens uitquote:Op woensdag 12 januari 2005 20:12 schreef Rewimo het volgende:
Christan is echt door ieders beeld gewandeldIk vind je tweede serie het mooist, Ivo.
Hoorn-meetquote:Op woensdag 12 januari 2005 19:58 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Als opa en oma het gezellig vinden komen we een keertje langs hoor
Zou op zich wel kunnen. Ik heb net even snel wat dia's gescanned. De dia op zich ziet er lekker kleurig uit. Alleen de scans niet. En ook een stuk waziger. Ik zal eens kijken of ik nog wat met de lampsterkte kan spelen en eens kijken of mijn bezoek van een tijdje geleden niet per ongeluk nog wat settings heeft achtergelatenquote:Op donderdag 13 januari 2005 00:17 schreef Bowiefan het volgende:
ligt dat niet aan de scan's P
zou een verklaring kunnen zijn, bij mij scant afgelopen zondag namelijk ook niet zo lekker.
misschien ff wat met de systeemdatum klooi'n
daar heb ik ook nog ff mee staan spelen.... is ook te herleiden uit 25quote:Op donderdag 13 januari 2005 07:05 schreef Borelius het volgende:
Bij foto 25 van Ivo was ik een poging aan het doen over een rietkraag heen wat elanden te spotten, maar helaas, dat werd helemaal niets. Ik was toch te klein.
Dat bedoelde ik ook eigenlijk. Achteraf had ik misschien beter iets van een F8 kunnen gebruiken of zo. Dan heb je een groter gebied scherp.quote:Op donderdag 13 januari 2005 07:01 schreef Borelius het volgende:
@PdH:
Het is juist andersom, hoe groter de diafragma-waarde, hoe kleiner de opening, des te groter is je scherpte-diepte.
Kwestie van wassen, schat..quote:
Klopt, denk ik.. Bij gebrek aan paarden fotografeer je dan maar andere onderwerpen..quote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:24 schreef Borelius het volgende:
Ah dat was bij die paardjes, die veel te ver weg stonden!
Klopt, ik wilde eerst proberen of clickable thumbnails nog werken in fok voordat ik ze allemaal erin zette.. Dat jij dan weer zo snel bent..quote:[Edit]
De eerste foto, de rest was er toen nog niet....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |