quote:Op maandag 10 januari 2005 19:32 schreef Bowiefan het volgende:
De cursus riet fotograferen ging wel door
[
quote:Op maandag 10 januari 2005 19:50 schreef Rewimo het volgende:
[afbeelding]
En ik zie dat de cursus "Nonix stalken" ook zijn vruchten heeft afgeworpen
Oceanoneusquote:
quote:Op maandag 10 januari 2005 19:58 schreef Bowiefan het volgende:
HEY P! kijkuit, er zit een engerd in je rücksack!
Het is dus duidelijk.....bij gebrek aan een Offy hebben we Oceanonix gebombardeerd tot slachtofferquote:Op maandag 10 januari 2005 19:58 schreef Bowiefan het volgende:
[..]Ik nam P op de korrel, nonixje ging er opeens tussen staan
![]()
viel het opze is ook wel erg fotogeniek hè
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
staat dat kleine ventje ook weer in beeldwie is dat toch steeds
![]()
hier heeft ze geen neus
[afbeelding]
HEY P! kijkuit, er zit een engerd in je rücksack!
Toch heb ik dat ultieme appelmoment eigenlijk gemistquote:Op maandag 10 januari 2005 21:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het is dus duidelijk.....bij gebrek aan een Offy hebben we Oceanonix gebombardeerd tot slachtoffer
idd prachtig Borelius. Kan zo op het logo van Den Haagquote:
Ja, ik heb die foto ook van die twee paardenquote:Op dinsdag 11 januari 2005 07:01 schreef Borelius het volgende:
Goedemorgen allemaal, nou die serie van JongeSok mag er best zijn hoor!
Die paarden zijn inderdaad erg ver weg, mijn foto nr. 5 is vanaf dezelfde positie gemaakt (de twee paardjes rechts die op het heuveltje staan) en dan zie je goed wat die verdraaide Sigma nog presteert.
Ze steken fraaier af bij de omgeving wanneer je een zo laag mogelijk standpunt inneemt. Dan komen ook de afmetingen van het everzwijn fraaier uit de verfof uit de baggerquote:Op dinsdag 11 januari 2005 07:59 schreef Borelius het volgende:
Hoi Bowie, trusten! Je vertelde dat die kleine zwijntjes op een foto haast niet te zien zijn, wel, het is mij opgevallen dat ook de volwassen dieren niet erg contrasteren met hun omgeving.
quote:
wanneer was jij waarquote:Op dinsdag 11 januari 2005 22:36 schreef De_Warme_bakker het volgende:
Toen ik daar was, zag ik af en toe een FOK!kert...
maar nu allemaal exotische beesten, otters... mooi is dat![]()
![]()
Wanneer jullie weer eens gaan, en ik geen schoolonderzoeken heb (ging lekker trouwens vandaag, morgen weer) dan gan ik weer mee
Dat is zeker mooi, kijk maar, ik heb er nog meer:quote:Op dinsdag 11 januari 2005 22:36 schreef De_Warme_bakker het volgende:
maar nu allemaal exotische beesten, otters... mooi is dat![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 januari 2005 21:44 schreef Oceanonix het volgende:
[afbeelding]
Reiger na een blikje Red Bull
Hm... wij stonden vlak naast elkaar hè?quote:Op dinsdag 11 januari 2005 23:12 schreef Borelius het volgende:
Dat is zeker mooi, kijk maar, ik heb er nog meer:
[afbeelding]
Eerst rolletjes terug (vandaag of morgen), dan een paar uur scannenquote:Op woensdag 12 januari 2005 08:36 schreef Rewimo het volgende:
Jawel, plaatsen die handel, ik zit vol ongeduld te wachten op al die voor vandaag aangekondigde foto's
quote:Op woensdag 12 januari 2005 08:39 schreef PdeHoog het volgende:
Eerst rolletjes terug (vandaag of morgen), dan een paar uur scannenen PS-en en dan pas plaatsen
. Van het weekend dus
De zwijnen, die hebben pas gezwijndquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |