De zijkant in de buurt van het station wel. Beetje onduidelijk op deze foto. Het Rokin ligt overigens ook open bimmelquote:Op donderdag 20 januari 2005 13:13 schreef pyl het volgende:
O, het Damrak. Ligt dat open?
Deze mededeling doet het verlangen naar foto's van betreffende gebeurtenis in mij opleven.quote:Op donderdag 20 januari 2005 13:39 schreef Bimmel het volgende:
Yup, inderdaad stadhouderskade. Rijksmuseum glijbaan....Mevrouw Bimmel heeft daar al een paar keer met de beentjes in de lucht op de 'Mevrouw Bimmel-Bips' gelegen omdat die platen die er lagen spek glad zijn. Nu gelukkig weer 'omgelegd' en deels geasfalteerd.
Waarom heb je je camera nooit bij je als je 'm echt nodig hebtquote:Op donderdag 20 januari 2005 14:09 schreef Parabola het volgende:
[..]
Deze mededeling doet het verlangen naar foto's van betreffende gebeurtenis in mij opleven.
Doet niet iedere schrijverster dat? M'vrouw wel. Sterker nog, ze geeft les. Schrijfles.quote:Op donderdag 20 januari 2005 14:18 schreef Gellius het volgende:
Geef mevrouw wel eens lezingen?
Ach, zijn wij niet allen op zoek naar wonderen in een cynische tijd?quote:Op donderdag 20 januari 2005 14:19 schreef Bimmel het volgende:
[..]
Waarom heb je je camera nooit bij je als je 'm echt nodig hebt![]()
Ach, maar goed ook denk ik want anders had ik een week lang op de bank gelegen....
Geen Tart-aar. De indeling in luchtiger-minder luchtig is wat lastig hier. Laat ik zeggen, uhm, anders.quote:Afijn, mevrouw. De schrijftster uit de VS. Fictie verhalen.
Het genre Donna Tart of luchtiger?
hmmmzz, goede vraag. Ik meen dat ze wel eens een verhaaltje heeft doen verschijnen in het tijdschrijft 'Bon Appetit', voorzover dat iets zegt. In ieder geval kunnen we veronderstellen dat zij weet bij welke temperatuur water kookt.quote:Op donderdag 20 januari 2005 14:28 schreef Gellius het volgende:
Ik heb echt geen idee wie dit is. Kan ze lekker koken?
U bent duidelijk niet van gisteren, Lord_Vquote:Op donderdag 20 januari 2005 14:30 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Erica Jong is het niet.
Mmmmm neuh, niet direct. Haar beroemdste boek bevat wel wat historische verwijzingen, maar het verhaal zelf is zeker niet historisch, eer auto-biografisch. Dat boek valt overigens volgens een niet nader te noemen e-boekenwinkel in de categorie 'Self Improvement' (dus tochquote:Scribeert mevrouw historische verhalen?
Huuuuuuuuuu!quote:For years, Sophy Burnham has kept an unusual file in her office: true stories of people who have prayed deeply and have had their prayers answered. Now this best-selling author and spiritual guide illuminates this time-tested and unfailing remedy for the wounding moments in life, with When You’re Hurting and in Need.
Overigens hebben we daar het Ervaar ik hellenangst en pijn topic voor, natuurlijk. We mogen Koekepan wel dankbaar zijn.quote:unfailing remedy for the wounding moments in life, When You’re Hurting and in Need.
Mag ik u diep danken voor deze hint en u er een voor retourneren?quote:Op donderdag 20 januari 2005 15:19 schreef Gellius het volgende:
[..]
Overigens hebben we daar het Ervaar ik hellenangst en pijn topic voor, natuurlijk. We mogen Koekepan wel dankbaar zijn.
Hulde voor uw Bimmeliaanse flexibiliteit van geest, maar goed is het niet. Het Robijnrood stijgt mij naar de kaken. Ik realiseer mij dat ik mevrouw ten onrechte in de spiri-hoed gedrukt heb en zo verwarring bij jelui zaai. Slechts één van m'vrouw's boeken past in die hoek, en zelfs daarover verschillen de meningen nogal. Dat boelk is niet hetzelfde boek als waaraan zij haar plaatsing alhier ontleent.quote:Op donderdag 20 januari 2005 15:28 schreef Bimmel het volgende:
De auteureuse van "Zen & the Art of Birdwatching" zal het dan moeten zijn nietwaar?
In tegenstelling tot betreffende ploeg neemt een 'Bola altijd zelf de bezem ter hand.quote:Op donderdag 20 januari 2005 15:42 schreef Gellius het volgende:
U maakt er weer een mooi rommeltje van, mijnheer Parabola. Wat denkt u dat u bent: de nachtploeg?
Dat lijkt me een goede suggestie voor een plaat in de toekomst. Ik vrees dat ik die nooit zal raden.quote:Enfin: Cynthia Radczeck?
Heel niet slecht, Bimmolerius den Radelaer. En dat dan uitsmeren over een novelle of zeven en nog wat non-fictie boeken. Een literair prijsje of drie en dan komt u aardig bij m'vrouw in de buurt.quote:Op donderdag 20 januari 2005 16:05 schreef Bimmel het volgende:
Een blauw boekje met korte verhalen over incidenteel spirituele vogelaars en hun emotionele kwinkslagen....juist.
Voorzover ik weet is die al geruime tijd niet meer onder ons, terwij mevrouw afgelopen zomer dit boek:quote:Op donderdag 20 januari 2005 16:17 schreef Bimmel het volgende:
Anais Nin
Een bewond'renswaardige poging heer Bimmelquote:Op donderdag 20 januari 2005 16:24 schreef Bimmel het volgende:
Lorrie Moore.
Obscuur, obscuur, m'vrouw is een befaamd schrijfster en winnares van maar liefst drie literaire prijzen. Haar naam tussen aanhalingstekens én het woord writer geven 2000 Google-hits. Ik heb wel eens obscuurdere types geplaatst, 'immelquote:Op donderdag 20 januari 2005 17:09 schreef Bimmel het volgende:
Bien...Ik gaat henen en ik verwacht dat dit valse vrouws persoon morgen geheel en al geraden is. En anders trek ik heer Bola hoogst persoonlijk aan zijn oren door de breedband verbinding heen om hem eens en voor altijd af te leren om zulks obscure personen te plaatsen (ja ik reageer mijn frustratie inderdaad af op u, heer Bola)
Een fijne avond gewenst en tot den volgende keer maar weer.
Goed, laat ik u een semi-titelverklaring geven en daar ergens een hintje in of om breien:quote:Op donderdag 20 januari 2005 17:10 schreef Gellius het volgende:
Nee,nee, niet onthullen! Dat vind ik altijd zo flauw! Bah. Geef nog maar een hintje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |