GT en als goed is nu ook de Touran hebben een TSI motor.quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:18 schreef Sloper het volgende:
Een Golf GTI heeft toch een TSI motor?

bij de GT tenminste de benzine versie.quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:41 schreef Stiles het volgende:
[..]
GT en als goed is nu ook de Touran hebben een TSI motor.

Jupz! Inderdaad een 2cv, over 3 maandjes wordt ie 25 jaartjes jong waarvan ik hem de laatste 6 jaar in bezit heb.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:40 schreef vannelle het volgende:
2CV?
Maar was natuurlijk ook stoer op je brommer.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:10 schreef hermandeperman het volgende:
Mijn scooter ging tenminste nog tot de 130

Zo hey, lichtgekoeldquote:Op zaterdag 20 mei 2006 02:20 schreef patje74 het volgende:
@yup
Dat is een GS, heeft ook een lichtgekoelde boxermotor. Maar dan een 4-pitter 1.2 liter + halfautomaat. Hij kan zo'n 155Km/uur.

quote:

Het dak ging open bij de 109 en je moest 30 kilometer terug rijden om het op te halen, of had je wind mee en werkte het dak als extra zeil??quote:

Dan weet ik dat je die raampjes vroeger nooit goed gesloten hebt gehad. Mits de "kikkers" (raamsluiters) goed geplaatst zijn, zullen ze nooit spontaan open gaan.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 09:27 schreef knillis het volgende:
Nee, ik weet nog dat 'vroeger' de raampjes kuren begonnen te krijgen bij snelheden boven de 90, heb je daar geen last van gehad?

Holy fucking shit, dat 1.9D heeft dus nog redelijk "korte" bakverhoudingen, als ie al gelijk het rood inknalt bij die snelheid... Mja met zo weinig vermogen moet dat ook wel...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |