quote:Op zaterdag 11 februari 2006 10:29 schreef DumDaDum het volgende:
Maar wel een creatieve uitspatting vind ik zelf!!!

De 911 is een achterhaald concept, doe dezelfde motor in een Boxster en een 911 en die 911 is helemaal nergens meer. Waarom denk je zelf dat de Boxster nooit serieuzere motoren hebben gehad ? Omdat ze anders die 911jes weleens konden zoekrijden.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:13 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Gheghe... Boxster zeg je hè. Weet jij misschien waarom mensen direct nadat ze verteld hebben dat ze een Boxster hebben gaan uitleggen waarom ze geen 911 hebben gekocht?
D'r is maar 1 reden voor in mijn ogen, en dat is dat ze die niet konden betalen........
Hoe is die aanhouding afgelopen eigenlijk ? Wat moest je betalen ? Rijbewijs ingenomen ?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:31 schreef Roadster het volgende:
[..]
Ook al is ie niet rap die 2.0hdi zonder tussenkoeler, het kan harder
[afbeelding]
Klein detail... toen ik de foto knipte (nokia) werd ik ook direct van achter geknipt door de klpd, normaal had ik ze wel gezien maar nu had ik de aandacht bij de foto![]()

ik gok ingenomenquote:Op zondag 19 februari 2006 18:29 schreef yup het volgende:
[..]
De 911 is een achterhaald concept, doe dezelfde motor in een Boxster en een 911 en die 911 is helemaal nergens meer. Waarom denk je zelf dat de Boxster nooit serieuzere motoren hebben gehad ? Omdat ze anders die 911jes weleens konden zoekrijden.
Niet zo vreemd ook blok achter de achteras vs middenmotor....
[..]
Hoe is die aanhouding afgelopen eigenlijk ? Wat moest je betalen ? Rijbewijs ingenomen ?

Ja, maar het is de bedoeling dat je hier een foto van je snelheidsmeter plaatst en niet van een willekeurige porsche, want van jou is ie niet.quote:Op maandag 13 februari 2006 13:21 schreef Richboy het volgende:
[..]
Wat is er niet duidelijk aan '270 op de teller'??
Lezen is schijnbaar vrij moeilijk?
Ik heb dus geen foto van de 270 op de teller, ik hou nogal van m'n papiertje, dus in Nederland doe ik het niet.
Hier wel een foto van m'n schatje
[afbeelding]

Vandaar de cayman.quote:Op zondag 19 februari 2006 18:29 schreef yup het volgende:
[..]
De 911 is een achterhaald concept, doe dezelfde motor in een Boxster en een 911 en die 911 is helemaal nergens meer. Waarom denk je zelf dat de Boxster nooit serieuzere motoren hebben gehad ? Omdat ze anders die 911jes weleens konden zoekrijden.
Niet zo vreemd ook blok achter de achteras vs middenmotor....
[..]

quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:37 schreef Richboy het volgende:
Amateurs hier
M'n boxster heb ik 270 op de teller gehad.

Waarom geloof ik je niet helemaalquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:09 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[afbeelding]
ouwe foto Mijn fiat panda diesel toen ik die net had , ik heb later eenmaal losgereden nog over de tegen de 200 gereden zelfs ! (wel iets heuveltje af)

1 niet jaloersquote:

1) flikker dan opquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:53 schreef the_jestert het volgende:
[..]
1 niet jaloers
2 geen scholier
3 kom nu maar eens met de foto waar dit topic over gaat
4 ga ergens anders janken, huilie

Haha ik wou al zeggen 220 kan nooitquote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:05 schreef Roadster het volgende:
Astra GTC 1.9cdti met slechts 120pk, na 10.000km eindelijk los gereden
[afbeelding]
GPS snelheid ligt 15km/u lager... wat een tellers maken ze bij Opel he
[afbeelding]

is dat met 177 pk en 400 nm? sweetquote:Op donderdag 13 april 2006 13:51 schreef ToxicT het volgende:
Stukkie met mijn Toyota Corolla Verso 2.2 D-4D D-cat gereden.
[[url=http://show.imagehosting.us/show/1298456/0/nouser_1298/T1_-1_1298456.jpg]afbeelding][/URL]

flinke tellerafwijking daar zo'n ding officieel 205 haaltquote:Op donderdag 13 april 2006 13:51 schreef ToxicT het volgende:
[[url=http://show.imagehosting.us/show/1298456/0/nouser_1298/T1_-1_1298456.jpg]afbeelding][/URL]

Ik vraag me altijd af hoe nauwkeurig een GPS de snelheid kan meten gezien de grens aan de nauwkeurigheid van GPS.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:05 schreef Roadster het volgende:
[afbeelding]

In iedergeval een stuk nauwkeuriger dan je snelheidsmeter.quote:Op zaterdag 15 april 2006 01:25 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af hoe nauwkeurig een GPS de snelheid kan meten gezien de grens aan de nauwkeurigheid van GPS.

Geen idee maar als ik ga zeilen kun je zowel de snelheid aflezen op het log als op de GPS, en daar zitten altijd aanzienlijke verschillen tussen. En het log geeft een vrij betrouwbare meting, dus vandaar dat ik me dat afvroeg.quote:Op zaterdag 15 april 2006 01:27 schreef Furious het volgende:
Bovendien, GPS is tot wat nauwkeurig tegenwoordig? 1 meter?

't log is vaak snelheid over het water ehquote:Op zaterdag 15 april 2006 01:32 schreef Steijn het volgende:
[..]
Geen idee maar als ik ga zeilen kun je zowel de snelheid aflezen op het log als op de GPS, en daar zitten altijd aanzienlijke verschillen tussen. En het log geeft een vrij betrouwbare meting, dus vandaar dat ik me dat afvroeg.![]()

oppergave bak !quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:26 schreef jochem8 het volgende:
Binnenkort foto: 230-235 km/h Mitsu Sigma Wagon 3.0 V6.

JA!quote:Op zaterdag 15 april 2006 10:30 schreef bosnerd het volgende:
wat is de topsnelheid uit dit topic dan eigenlijk precies? 240 ofniet, dan zal ik vragen of mijn vader ook eventjes een fotootje wil maken op de autobahn

oude mensen die fototjes gaan maken van hun tellerquote:Op zaterdag 15 april 2006 10:30 schreef bosnerd het volgende:
wat is de topsnelheid uit dit topic dan eigenlijk precies? 240 ofniet, dan zal ik vragen of mijn vader ook eventjes een fotootje wil maken op de autobahn

Sowieso sneu om foto's van je teller te maken om anderen te laten zien hoe 'stoer' je wel niet bentquote:Op zaterdag 15 april 2006 14:58 schreef Repeat het volgende:
[..]
oude mensen die fototjes gaan maken van hun teller

Waar kan je dat programma downloaden (die van dat laatste plaatje, GPS-Timer)quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:05 schreef Roadster het volgende:
Astra GTC 1.9cdti met slechts 120pk, na 10.000km eindelijk los gereden
[afbeelding]
[afbeelding]

oude mensen van 54 met een volvo v70R inderdaadquote:Op zaterdag 15 april 2006 14:58 schreef Repeat het volgende:
[..]
oude mensen die fototjes gaan maken van hun teller

stoer hoor! NOTquote:Op maandag 10 januari 2005 11:27 schreef larshil het volgende:
Ford Sierra 2.0i met 4 man aanboord.
[afbeelding]

yep daarom doetie het waarschijnlijk nietquote:Op zaterdag 15 april 2006 15:51 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Sowieso sneu om foto's van je teller te maken om anderen te laten zien hoe 'stoer' je wel niet bent![]()

Zoek eens op GPS-Tunerquote:Op zondag 16 april 2006 17:42 schreef Remco2002 het volgende:
[..]
Waar kan je dat programma downloaden (die van dat laatste plaatje, GPS-Timer)
Google vindt een hoop nutteloze zooi...

Best wel vet voor een hok op wielen, Space Wagon van me pa komt niet eens boven de 200 km/u @ tellerquote:Op donderdag 13 april 2006 13:51 schreef ToxicT het volgende:

joah joahquote:Op donderdag 20 april 2006 11:52 schreef miss_redhead het volgende:
Grappig topic, mijn Golfje GTI met 2.0 FSI-turbomotor met 147 kW / 200 pk doet ook redelijk mee qua snelheid maar die foto maken terwijl ik zo hard rij da's meteen in de vangrail denk ik (maar stiekum toch proberen morgen)
hehehe, wordt vervolgd hetzij met een foto hier, hetzij met een foto in de telegraaf ofzo met een ooit mooie grijze golf die in de poeier in de berm ligt....

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |